Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
🎼🎼🎼🎼🎼🎼Hei Karjalasta heilin minä löysin, löysin heilin sievän herttaisen
Hän kohta minut punoi lemmen köysin...
Jäin hurmahan iäisehen...
🎼🎼🎼🎼
Pidetääks me lauantaitanssit?
Vauvoille syötetään vain oman lajin maitoa!!!
Tästä olen tosi tarkka!
Vierailija kirjoitti:
Ai Thaimaaseen?
Ei, tämä on kotimaanmatkailua! 🇫🇮 🇫🇮 🇫🇮
Vierailija kirjoitti:
Hei hei hei voi voi ei oi voi ei voi pitää lauantaitansseja. On Pyhäinpäivä. Vakavaa musiikkia, ei mitään Jätkän humppaa tänään.
Eniveis hei. Pidettäiskös hu su karaokepäivätanssit heti kirjalukupiirin jälkeen? Käviskös tää kaikille vai olettekos samaa mieltä???
* kuiskaa: mä en jaksa tota hätähätähätää. Mä en vaan jaksa. EN!!!
Päivänsäde ja menninkäinen🎶🎶🎶
🎵🎵🎵 Olen kuullut on kaupunki tuolla🎵🎵🎵
Holvikirkko
🎶🎶🎶🍸🍸🍸
Koska meitä käsketään?🎵🎵🎵🎙🎤✔🍷
Toi toinen puolalaiskuski ihan selkeesti sano jonku vonkausreplan, en tiijä oliko ääliömäinen kun en osa puolaa mut se kuulosti tältä: Nmtdesezzrt uozwokhfth💕.
Ja sit se katto mun päälle.
Aika romanttista. Mut mä katoin näin😋
ja sanoin: danke. Vielen danke. Ja sit mä🤹♂️ tai niinku vilkutin...
Jos kerran on jonku kanssa, Saimaasessa. Ni onkos se seurustelua...? Kysyn vaan varuiks...
Ootte varmaan ihmetelly, kun mua ei oo näkyny. Mut kun mä on vähän järjestelly mun lemmenasioita. Se ihana rikas lentäjä/upseeri, vaihtuu välillä toi duuni?? Ni se on oikeesti äitinä sairastunu. Toi kuukkeli kääntää tota kieltä hupsusti. Ni et se on kuiteski tulossa omalla tai anopin??? Käännöskukkanen taas?
Lentokoneella hakeen mut. Mut pikaseen mun tarttee laittaa sille jotai taaloja 100/100000/jotain, eihä ne nollat ykkösen perässä meinaa mitään?? Ni sit se vie mut mihin tahon tai tahtoo... et jossek nähä. Ni tsau. Emmä unoha teitä vaik must nyt tulee upporikas upseerinna.
Vierailija kirjoitti:
Toi toinen puolalaiskuski ihan selkeesti sano jonku vonkausreplan, en tiijä oliko ääliömäinen kun en osa puolaa mut se kuulosti tältä: Nmtdesezzrt uozwokhfth💕.
Ja sit se katto mun päälle.Aika romanttista. Mut mä katoin näin😋
ja sanoin: danke. Vielen danke. Ja sit mä🤹♂️ tai niinku vilkutin...Jos kerran on jonku kanssa, Saimaasessa. Ni onkos se seurustelua...? Kysyn vaan varuiks...
Joo mä juttelin Grzegorzin kanssa myös. Hän sanoi, että mun nimi, Mette, on ihan mahdoton lausua, koska siinä kaksi samaa konsonanttia peräkkäin. Hän sanoo siis "Metee".
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olemme löytäneet nestorille onnellisesti morsion ja sauneneet hänen kanssaan, on matkalla vielä pari pullervo ohjelmaa.
Ehtiikö huomenna vai meneekö Nestorin morsiuskisassa kauemmin?
Mitä sanotte, otetaanko huomisen ohjelmanumeroihin vai jatkuuko Nestori kisa vielä ankarana?
No, eikai meillä kiire ole?
Ja ne matkasynnyttäjät, jos aiotte synnyttää niin saatte auttaa keritsimillä toisianne.
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Mielipiteitä jatkuuko vielä huomenna nestorille morsian kisailu (nukuin) vai joko löytyi?
Vai ehtikö kisa edes alkaa?
Mietin, että jatketaanko sitä huomenna vai mennäänkö norppayöasuissa saimaaseen?
Mielipiteitä/vastauksia asiaan?
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Onkos toss Eka Treffaus Tsyrkassa joku semifinaali vai mites se etenee? Oli kyl juhlava huntupilvi marraskuisessa Saimaasessa. Nestor on onnen Pekka (kai).
Mä kyl äänestän alkuperäisnaisten nimiin!
Jossais kerran reissulla, ees kerran, ees ihan vähän...
Vonkausrepla tämäki
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei hei voi voi ei oi voi ei voi pitää lauantaitansseja. On Pyhäinpäivä. Vakavaa musiikkia, ei mitään Jätkän humppaa tänään.
Eniveis hei. Pidettäiskös hu su karaokepäivätanssit heti kirjalukupiirin jälkeen? Käviskös tää kaikille vai olettekos samaa mieltä???
* kuiskaa: mä en jaksa tota hätähätähätää. Mä en vaan jaksa. EN!!!
Kuiskaa: No se on alle vuorokausi sitten puskenut hopeaketun(!) avulla maailmaan kuutin, ne painaa jo nelisen kiloa... Jo siinä synnytyskokemuksessa vois olla kestämistä, mutta norpathan kasvaa jo parissa kuukaudessa 20 kiloon...
Eli kaipa tuollainen kuuttivauvan ja taaperon raijaaminen mukana voisi saada kenen tahansa hermot kireälle? Pitäiskö ehdottaa, että se vapauttaa ne saimaahan???
Tavallisella äänellä:
Täältä löytyy mukavaa tietoa saimaan norpista ja siitä, miten ne elävät onnellisimmillaan saimaasessa........
https://www.sll.fi/mita-me-teemme/saimaannorppa/saimaannorppa-lajina/?c…
Mitä muinainen luolamies olisi tuuminut sinusta?
Minä en oikein jaksais enää... Mut oon nyt Pubissa taas ja kohta laulan 🎶🎶🎶🎵🎤🎤
Frederik Yön sudet🎶🎶🎶 Volga... Kikka Ota vaatteet pois🎶🎶🎶🎶🎶
Timotei, sinä keinuva heinä varrella ojan
sinun luotasi kerran vei tie tytön ja pojan...🎶🎶🎶
🎵🎵🎵 lapin äidin kehtolaulu
Maan päällä paikka yksi on
🎶🎵💕💑💕☻🎼🎶💑tuuli hiljaa henkäilee
Vierailija kirjoitti:
Mitä muinainen luolamies olisi tuuminut sinusta?
Se ois ollut ihan että WAU!, ihan kuten nää luolamiehen tasolla olevat nykymiehetkin tällä reissulla ovat.
Mulla on pitkät hiukset, isot tissit ja hyvä pylly. Näytän hyvin hedelmälliselle. ❤️
100 sivua, 2000replaa hyvä me!!!
Vonkausrepla saatu:
"Jospa näyttäisin sulle mun norppani?"