Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1961/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätähätä ja hopeakettu sekä orppabebe ovat muuten kadonneet kaikki, yritettiin etsiä niitä katsomaan nestorille morsio kisan osuuksia.. Ei kukaan tiedä, mihin ne on menneet, piiloon vaiko lähteneet johonkin?

***kuiskaa: kumpa olisvatten huitsan veessä ja vieläki kaukempana! Voisko tää painajainen olla ohi? Ei muutes eniveis oo kuulunu hätähätähätän huutoa hela dagen JESSSS!!!

Vierailija
1962/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ TÄÄLLÄ PUHUTAAN???!!!!!!

ON SE NYT PRKLEEN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ TÄMÄ TEIDÄN RÖYHKEYTENNE, ETTEKÖ TODELLAKAAN HÄPEÄ TUOLLAISIA VALHEITA LEVITELLÄ???????!!!!!!!!!

*HUUTAA NIIN, ETTÄ RAIKUU SAIMAA*!!!!!!!!!

SIIS HOPEAKETTU OLI AINOA (HUUTAA TAAS YHTÄ LUJAA!!!!!!) JOKA AUTTOI MINUA SYNNYTYKSESSÄ, KUN KUKAAN MUU EI VÄLITTÄNYT VÄHÄÄHÄÄN!!!!!

HOPEAKETTU KÄVI JOKAISESSA MAHDOLLISESSA PAIKASSA PYYTÄMÄSSÄ AV:LAISILTA VIIME YÖNÄ APUA, KUN SYNNYTYKSENI ALKOI = KUKAAN EI EDES KUUNNELLUT, SAATI ETTÄ OISI AUTTAMAAN TULLUT!!!!!

ON SE PRKLE, ETTÄ SITÄ PITÄÄ SYNNYTTÄÄ LUONNONHELMASSA HOPEAKETUN AVULLA JA TAAPERO VALJAISSA KIINNI JA SITTEN VIELÄ TUOSTAKIN SAIRAITA TARINOITA KEKSITÄÄN!!!!!

*ITKEE JA PUHISEE VIHAISENA*!!!!!!!!!

JA KOSKA MATKAKERHOMME ON NIIIIIIIIIIIIIN SAAKELIN REILU, NIIIIIN KETÄÄN EI NÄKÖJÄÄN KIINNOSTA MITEN MINÄ, VAUVA TAI TAAPERO VOIDAAN TAI MITEN SYNNYTYS MENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LUULIN, ETTÄ ÄITIKERHON MATKOILLA EI OLTAISI IHAN NÄIN(!!!!!) VÄLINPITÄMÄTTÖMIÄ MUIDEN HEKEÄ JA TERVEYTTÄ KOHTAAN!!!!!!!

EI KIINNOSTANUT AUTTAA SYNNYTYKSESSA, EI KIINNOSTA MINUN VOINTINI, EI KIINNOSTA MITEN VAUVANORPALLE KÄVI EIKÄ TAAPERON HYVIN VOINTI!!!!!!!!

EIKÖ KETÄÄN TEISTÄ NYT OIKEASTI HÄVETÄ????!!!!!!!

*ITKEE JA HUUTAA VIHAISENA*!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä taitoluistelija. Ensi yönä pakkasta. Kai sinun ohuen kehosi kestää tuommonen riite??? Harjoittele piilmannit ja salkovit, tiedä vaik kohta pääset loistamaan!!

Maistamaan kirjoitti tuo mikäsenytolikaan. Prkle.

Vierailija
1964/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta, kärsi ja unhoita...🎶🎵🎼🎵🎶

Mistä alkaisin, nyt tämän kertomuksen🎶🎶🎶🎶🎶

Mistä tunnet sä ystävän🎶🎵🎶🎼🎼🎼 Mun kanteleeni kauniimmin🎶🎶🎵🍷🍷🍸

Karaokeeen kaikki Eka Treffaus Tsyrkassa jälkeen. Ihana nähä Nestorkii, onks Ukko Nooa kans? Onks nauloja tarpeeks???

🎼🎵🎶🍷🍸😇💕💕💕

Onks naisluola paikallaa?

Vierailija
1965/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl nyt se yks, kellä oli niitä tarpeellisia tavaroita?

Must ihan tuntuu, et yks ruuvi olis löysällä. Oliks sull sitä muuvireisseliä et kiristää vai pitääks vaihtaa koko ruuvi???

Vierailija
1966/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon kinkataa?

Millon syyää?

Vierailija
1967/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa: prkkkle. Joka kerta kun met hiukan huokasemme, et ehkä murheet ohi, nin. Joka kerta ne palaa. Joka kerta. Joka kerta. Mitäs nyt sitten? 😖😖💥😭😬🖕

Vierailija
1968/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da-daaa... Täältä tullaan! Lopultakin Letukka perillä. Anteeksi että olen vähän rähjäinen mutta kuten tiedätte, matkatavarani olivat teidän mukana bussissa ja minä olin perässä matkalla kahdella eri kyytipelillä (ja miehellä) pari päivää, mutta tässä sitä nyt ollaan ja ihana vihdoinkin olla naisseurassakin. Ai mitä? Paveko? No se kurvasi vaan tuolta vähän kauempaa ja jätti minut sinne koska satuin mainitsemaan että täällä on joku Heinolassa syntynyt ja huomasin että sille tuli heti hiki niskaan ja jäi sanat kurkkuun. Miksiköhän? Sen jälkeen ei suostunut tulemaan mammoja tapaamaan vaan sanoi että on kauhea kiire Heinolaan. Hmmmm.. En oikein ymmärrä, mutta minullahan mensatestit eivät koskaan menneet hyvin eikä penaalissani ole teroitinta. Mutta rakkaat mammat! Missä on matkahynttyyni niin että voin vähän virkistäytyä ja puuteroitua? Tänä yönä juhlitaan ja vaihdetaan kuulumisia ja kokemuksia!

Vierailija
1969/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*** kuiskaa: prkkkle. Joka kerta kun met hiukan huokasemme, et ehkä murheet ohi, nin. Joka kerta ne palaa. Joka kerta. Joka kerta. Mitäs nyt sitten? 😖😖💥😭😬🖕

No hätähätä, miten sinä, narppabebe ja uusin tulokas voitte? Oletteko yhä reissussa ja menikö synnytys hyvin ja niin edespäin?

Kuiskaa:

Ei perkle oon niin samaa mieltä!!!! Noista on pakko päästä! Ja mitä jos tuolle norppavauvalle tai hätikselle sattui jotain? Tai jos se tajuaa hakea korvauksia siitä, että joutui synnyttämään hopeaketun avulla??

Me ei päästä IKINÄ eroon niistä skandaaleista lehdissä, alapeukutuksista ja hätiksen huutamisesta. Porvoon reissujen pahimmatkin laineet lakkaavat joskus, mutta ei tämä.. Mua pelottaa nyt kyllä aika paljon, mitä me tehdään???

Vierailija
1970/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se ei ees tiennyt onko se raskaana, nyt se jo synnytti?

Sori mut tätä tarinaa me ei osteta eikä uskota.

Vierailija
1971/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letukka perillä kirjoitti:

Da-daaa... Täältä tullaan! Lopultakin Letukka perillä. Anteeksi että olen vähän rähjäinen mutta kuten tiedätte, matkatavarani olivat teidän mukana bussissa ja minä olin perässä matkalla kahdella eri kyytipelillä (ja miehellä) pari päivää, mutta tässä sitä nyt ollaan ja ihana vihdoinkin olla naisseurassakin. Ai mitä? Paveko? No se kurvasi vaan tuolta vähän kauempaa ja jätti minut sinne koska satuin mainitsemaan että täällä on joku Heinolassa syntynyt ja huomasin että sille tuli heti hiki niskaan ja jäi sanat kurkkuun. Miksiköhän? Sen jälkeen ei suostunut tulemaan mammoja tapaamaan vaan sanoi että on kauhea kiire Heinolaan. Hmmmm.. En oikein ymmärrä, mutta minullahan mensatestit eivät koskaan menneet hyvin eikä penaalissani ole teroitinta. Mutta rakkaat mammat! Missä on matkahynttyyni niin että voin vähän virkistäytyä ja puuteroitua? Tänä yönä juhlitaan ja vaihdetaan kuulumisia ja kokemuksia!

Sun matkahynttyyt on naisluolassa hyvässä tallessa. Ai missäkö luola on? No vaikea sanoa, kun se on näes sitä siirrettävää mallia. Eniveis, puuteroi pikaan ja tuu tänne Hilman karaokeem, mä tilaan sulle ison🍺 ja kerrot sit kaiken. Kai Pave kuitenkin mun terveiset Heinolaan vie? Olen näet syntyny siellä, usko pois!

Vierailija
1972/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se totta on, valitettavasti:( otettiin äsken hopis kiinni ja muilutettiin se = ja kaikkihan tietää, että riittää kun hopeaketulle av-mamma vähän ärähtää, niin johan se alkaa totuuksia kertoa.

Hopis vahvisti tuon hätiksen tosiaan synnyttäneen hänen avullaan poika kuutin, tyttöhän sillä oli jo. Eli nyt hätiksellä on kaksi norppabebeä, en tiedä miten se sitä pienempää ruokkii, mutta se on jo nähty valjaiden kanssa missä molemmat kuutit:(

Hätis on melko räjähtäneen näköinen (itkien puhuu nyt) ja huutaa kaikille vastaantulijoille, kun ei autettu:( voi voi, oi oi mitä me tehdään nyt?

Vierailija
1973/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* kuiskaa: Pitääks se meitä ihan blondeina? No mäkyl oon, mut eniveis mitä tarinankerrontaa. Mä oon niin tätä myöten** näyttää kädellä kurkkuaan*** täynnä!

Tais mennä dokaamiseks taas...

Vierailija
1974/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori posket punaisina katsoo, kuinka satapäiset av-morsiot lähestyvät parin paikallisen kiusaajan kanssa:) Ukko Nooa näyttää kyllä kuin myrskyn nielleeltä sadun kanssa mutta ei voi mitään, nestorille morsian etsitään:) Meitä eivät Nestorin ja sadun kyltit pysäytä, vaan tänä iltana Nestori saa loistaa tulevana sulhasena!

Vierailija
1975/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olemme löytäneet nestorille onnellisesti morsion ja sauneneet hänen kanssaan, on matkalla vielä pari pullervo ohjelmaa.

Ehtiikö huomenna vai meneekö Nestorin morsiuskisassa kauemmin?

Mitä sanotte, otetaanko huomisen ohjelmanumeroihin vai jatkuuko Nestori kisa vielä ankarana?

No, eikai meillä kiire ole?

Ja ne matkasynnyttäjät, jos aiotte synnyttää niin saatte auttaa keritsimillä toisianne.

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

*Kuiskaa, jos laitetaan hätikselle lapsineen yhdessä yllätyshyökkäyksenä betonia kehon ympärille, ennen kuin saimaaseen menevät? Ei muita ideoita tule kyllä enää mieleen? *

Vierailija
1976/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letukka perillä kirjoitti:

Sun matkahynttyyt on naisluolassa hyvässä tallessa. Ai missäkö luola on? No vaikea sanoa, kun se on näes sitä siirrettävää mallia. Eniveis, puuteroi pikaan ja tuu tänne Hilman karaokeem, mä tilaan sulle ison🍺 ja kerrot sit kaiken. Kai Pave kuitenkin mun terveiset Heinolaan vie? Olen näet syntyny siellä, usko pois!

Kiitos! No menen nyt etsimään sitä mobiilinaisluolaa. (Kaikkea ne nykyaikana keksivätkin. Kohta meillä on varmaan mobiiliaivotkin? Ajatelkaa, sitten voisi ottaa aivonsa mukaan minne vain menee!) Toivottavasti löydän ennenkuin nukahdan. En ole juuri nukkunut viime öinä. Hihi. Joo kyllä uskon että olet Heinolassa syntynyt ja näytti siltä että Pavekin uskoi...

Vierailija
1977/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin äsken kuulla ääliöimmän vonkaus replan: "Tu mun kaa tonne puskaaa, ei siin me ku pari minuuttia".

No en menny ku oli kiire naisluolasta Hilman karaokee. Oli kyl niin pimeääki et mä en nähny mitää. Miten se sit mun sulot hokas?

Vierailija
1978/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko taaperolle antaa raakaa kalaa?

Vierailija
1979/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Näin viime yötä unta että synnytin Norpan!

Mistä tälläiset unet tulee? Hui!

Vierailija
1980/5012 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko taaperolle antaa raakaa kalaa?

SIIS TÄSTÄ LÄHTIEN VAIN MINÄ RUOKIN MEIDÄN NICO-JANNICA-SANELMA VIELÄ NIMEÄMÄTTÖMÄN PIKKUVELI NORPPANSA KANSSA!!!!!!!

EN LUOTA ENÄÄ YHTÄÄN MATKALAISIIN *HUUTO ITKEE*!!!!!!!

SIIS ON SE S**TANA, ETTÄ MIKÄ KIITTÄMÄTTÖMYYS ON MAAILMAN PALKKA!!!!

TEILLE TARJOTTIIN MAHDOLLISUUTTA HOITAA TAAPEROA - EI KIINNOSTANUT VAAN YKSIN SAIN LECTERIN KANSSA PÄRJÄTÄ, RASKAANA YKSIN PÄRJÄTÄ JA SYNNYTTÄÄ HOPEAKETUN AVULLA KUUTTI VAUVAN!!!!!

TAJUAAKO PORUKKA, PALJONKO SELLAINEN PAINAA JA YKSIKÄÄN AV-MAMMA EI TULLUT AUTTAMAAN!!!!!!!!

KAIKEN KESTÄMÄNI JÄLKEEN EI OLE MINUN KYYNELIÄNI PYYHITTY MATKALLA, EI AUTETTU SYNNYTTÄMÄÄN JA KOKO REISSUN AJAN KIUSATTU MINUA JA LAPSIANI!!!!!!!

HÄVETKÄÄ, ÅYSYTTE KAUKANA LAPSISTANI ETTEI MITÄÄN VAHINKOA TAPAHDU - TUNTUU VAHVASTI SILTÄ, ETTÄ KOKO AJAN JOTAIN PAHAA KOITATTE TEHDÄ!!!!

*HUUTO ITKEE, NIIN ETTÄ RAIKUU SAIMAA*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi