Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1881/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Khylläpäs tämä e...enshimmäinen av-lukijamtka.... on ollut ihan hhhhuuuippu tähän shaakka! En khyllä muista paljoakaan matkashta... on thuo waaaapukkamehu?! maisttunut... En ole oikeen varma? lhöyshinkö shitä miestä vielä mitä lähdin etshimään?? Onks khellään mitään havaintoo?! Onks tänään vhielä karaokee, vhoisin ehkä biisin.... tai pari käydä laulamaan.... Mutta enshin lhisää waaaapukkamehua

Haluatko vastata kysymyksiin ensikertalaisena. Siis matkassa. Siis av-matkassa. No, en nyt löydä niitä kysymyksiä, ihminenhän minäkin olen vain. Vastaa jotenkin, mitä tykkäät matkasta ja silledn. Palkinnoksi voi voittaa matkan Raumanmereeseen 2022, ketju avattu kolmesti, toivottavasti viimeisintä ole poistettu. Sienet&Pitsit. *kuiskaa: prkle kun päätä särkee... se vaapukkamehu!!! No onneks on prjnt...siis perjantia... la-su vapaata mullak kun pyhät...

Vierailija
1882/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crocsit kelluu, joten niillä ehkä voisi kokeilla kävellä vetten päällä. Mitä sanotte?

Tätä on kyllä pakko kokeilla, lisätään matkan aktiviteeteihin.

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Se kuuluu huomisen matkanumeroihin, tänään oli pullervon päivä.

Eli huomenna klo 13.00 kävellään veden päällä croksien kanssa, kaikki halukkaat.

Kuvausryhmä on paikalla.

Kun tuo on ohi niin tarkoitus oisi ehtiä vielä huomenna kuvata vedenalaisilla kameroilla norppaliveä joko sukeltaen tai jättiläismäisestä sukellusveneestä käsin, sitä ajaa David Beckham.

Toisaalta meillä on pimeänäkö kamerat veden alle, että koko päivä ja ilta hyvin aikaa.

Kai sopii kaikille?

Täysin eri päivälle siirrämme sitten esim Nestori jutut, esim ylihuomiseen - matkanumeroita saatava yksi kerrallaan pois ja morsiot ehtivät valmistautua.

Eli huomenna:

- klo 13.00 veden päällä kävely crokseilla kaikille halukkaille, kuvausryhmä paikalla

- Sen jälkeen huomisen loppupäivän ajan kuvaamme sukeltaen norppaliveä, on myös jättiläismäinen sukellusvene josta sitä voi kuvata.

- kun sukeltaminen on ohi, on aika laittaakin lapset nukkumaan ja aikuisten rentoutua.

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Koska kinkataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt!

Hätikselle ja taaperolle betonikroksit.

Sillä me päästään niistä eroon!

Kaatakaas vähän lisää vaapukkamehua.

EI KÄY, EI TODELLAKAAN *HUUTAA NIIN, ETTÄ RAIKUU SAIMAA!!! *

meillä on ihan omat suvussa perintökalleutena kulkeutuneet croksit, käytämme vain niitä!!!!!!!

Ja eikö kenellekään oikeasti ole raskaustestejä lainata, edes yhtä???!!!

Kuulemma ovat joka kaupasta/kioskilta loppuneet matkamme aikana, ainakin 900 kilometrin säteellä!!!!!

Huomiseksi sain onneksi ajan yksityiselle gynelle, niin ei tarvitse täysin yksin ihmetellä, olenko raskaana vai en ja saanko ihmis vai Kuutti vauvan!

KUN EIHÄN TÄLLÄ TÄLLÄ MATKALLA NÄKÖJÄÄN KUKAAN VÄLITÄ KANSSA MATKAAJISTA PÄTKÄN VERTAA *ITKEE JA PUHISEE VIHAISENA*!!!!!!!!!

JOS RN TIETÄISI PAREMMIN, NIIN VÄITTÄISIN ETTÄ TEILLÄ ON JOTAIN MINUA JA TAAPEROA VASTAAN!!!!!!!!!!!

Höpsykkä. Kaikillehan täällä vitsaillaan samalla viisii. Se niinkuin luo yhtesöllisyyttä juu nou... eniveis sul saattaa hormonit heitellä, ku ot ni herkil...

***kuiskaa: perkel!!!!

Vierailija
1884/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa meidän siirrettävään naisluolaan bailaamaan, yli puolet porukasta sammunut, siis nukahtanut mutta riemu on katossa!!! David Beckham tanssittaa just ellua, vetää sen jälkeen tankotanssin!

Ja bekhamin jälkeen Damiano David vetää tankotanssia!! Hopeakettu koitti kukkoilla tunkiolla, mutta se sidottiin kiinni rumilla villapaidoilla ja vaapukkamehua päälle välillä kaadellaan, joo älkää kysykö!!

Tulkaa tänne äkkiä, en ole kauaa niin selvä että voin kirjoittaa tarkkaa raporttia, tulin just mutta meininki on TODELLAKIN KATOSSA!!! Ja ns omasta mielestään naistenmies hopeakettukin tais just kusaista alleen ja lupaa jättää naisluolaan rauhaan jos päästetään se irti!!!

Ellu tanssii semmosen vartin bekhamin kanssa, sitten on vuorossa tankotanssia ala Beckham ja damiano!!! Äkkiä tänne kaikki sieltä, alan ottaa vaapukkamehua!!! Ja hopeaketulle kostetaan myös kaikki yököttävät iskureplag, tuolla se nurkassa uikuttaa, rumissa joulupaidoissa käärittynä kun kaikki nauravat sille!

Nyt naisluolaan bilettämään!!

KELLÄ ON RUMIN JOULUPAITA???

Vierailija
1885/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö heti että hän on oikea, kun tapasit puolisosi?

Vierailija
1886/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumiehen myynti laskenut

Onneksi Reissunaisella menee hyvin😦😝🙁😞🤓, mitä nyt "pikkusen" darraa...

Terveisi Doris

Vierailija
1887/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Ei se haittaa, vaikka olet akateeminen. Me ollaan kivaa suvaitsevaista sakkia. Pääasia, et olet kiva. Ei tääl reissussa millään ylioppilaslakeilla koreilla!! Tään on ihan muut korut, niisku (( voi vitsi tota sivysyöttöä!!!))

niinku kaikki tietää... hah norppa-", eiks ollu hieno sana aiheiset "intimiteettikorut

Akku loppuu tää latelee sevakia tsiis us us us

Vierailija
1888/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip. Käyn aamutuimaa vähä haravoimas, oon näet pjuturhuri... puuturhuri... puumurhuri

Histit!! Toimi i ik s tei luri tlis toisil?

Vierailija
1889/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkataan ja konkataan sitten!

Kolme tavallista ja rajuja

Kolme tavallista ja sadetta

Apua, mitä näitä kaikkia oli?!

Twistillä oli jotkut ylioppilaat ja/tai enkkulaiset

Nilkat, polvet ja reidet

Miten nää on ihan kaikki unohtanut???

Vierailija
1890/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crocsit kelluu, joten niillä ehkä voisi kokeilla kävellä vetten päällä. Mitä sanotte?

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Eli huomenna klo 13.00 kävellään veden päällä croksien kanssa, kaikki halukkaat.

Kuvausryhmä on paikalla.

Kun tuo on ohi niin tarkoitus oisi ehtiä vielä huomenna kuvata vedenalaisilla kameroilla norppaliveä joko sukeltaen tai jättiläismäisestä sukellusveneestä käsin, sitä ajaa David Beckham.

Toisaalta meillä on pimeänäkö kamerat veden alle, että koko päivä ja ilta hyvin aikaa.

Kai sopii kaikille?

Täysin eri päivälle siirrämme sitten esim Nestori jutut, esim ylihuomiseen - matkanumeroita saatava yksi kerrallaan pois ja morsiot ehtivät valmistautua.

Eli huomenna:

- klo 13.00 veden päällä kävely crokseilla kaikille halukkaille, kuvausryhmä paikalla

- Sen jälkeen huomisen loppupäivän ajan kuvaamme sukeltaen norppaliveä, on myös jättiläismäinen sukellusvene josta sitä voi kuvata.

- kun sukeltaminen on ohi, on aika laittaakin lapset nukkumaan ja aikuisten rentoutua.

Koska kinkataan?

Minä kinkkaan nyt. Kuka tönäisi minut Pubin nurkkaan ja riuhtasi mikrofonin mun kädestä??

Minä vain halusin laulaa ja laulaa!!!

Nyt on nilkka paketissa ja kainalokepit!

🎵🎶🎶🍺 Doris reissunainen.... jäi multa kesken.

Kuka ottaa vastuun? Matkanjärjestäjä Hoi!

Vierailija
1891/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Kuvausryhmä on paikalla.

Kai sopii kaikille?

Eli huomenna:

Koska kinkataan?

Minä kinkkaan nyt. Kuka tönäisi minut Pubin nurkkaan ja riuhtasi mikrofonin mun kädestä??

Heip. Onks pubi auki, hah niin mäki...

Mä tuun just, puuteroin ... siis käyn pslla eka. Älä laula Doorista loppuun se on min

Tsiisus että voi kiire olla

Terveisin Doris

Vierailija
1892/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Kuvausryhmä on paikalla.

Kai sopii kaikille?

Eli huomenna:

Voi tsiisus tuo matkanjärjestäjä! Sukellusvene? Suomen puolustusvoimat, tulli ja poliisi varmaan tykkää hyvää!

Ja ketkä laitat ensimmäisenä koittamaan sitä vetten päällä kävelyä croksit jalassa?

Varmaankin ne retkeläiset joista et pidä???

Vierailija
1893/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooriis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Kuvausryhmä on paikalla.

Kai sopii kaikille?

Eli huomenna:

Koska kinkataan?

Mä tuun just, puuteroin ... siis käyn pslla eka. Älä laula Doorista loppuun se on min

Terveisin Doris

On on pubi on auki ja täällä on Happy hourit ilta 17.00 asti.

🎶🎶🎶🎶 R.A.K.A.S kulta kultaseni 🎶🎶🍺🍺🍺🎤🎤🎸🎸🎵🎼

Kaiken takana on nainen....

Vierailija
1894/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Fiilaten ja höyläten...

Niinpä niin

Fiilaan ja höylään ja rakastan vain

Fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain..

🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Terveisiä Letukasta. Pave on... Hihiii... Anteeksi etten ole vieläkään perillä. On ollut vähän kiireitä. Onko teillä jo ikävä minua? Pidättehän huolta minun matkahynttyistäni?

Huomenna tulen perille!

Vierailija
1895/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dooriis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on???

Kuvausryhmä paikalle!!!

Kuvausryhmä on paikalla.

Kai sopii kaikille?

Eli huomenna:

Koska kinkataan?

Terveisin Doris

On on pubi on auki ja täällä on Happy hourit ilta 17.00 asti.

🎶🎶🎶🎶 R.A.K.A.S kulta kultaseni 🎶🎶🍺🍺🍺🎤🎤🎸🎸🎵🎼

Kaiken takana on nainen....

Heip. Mä tuun just... oha siel pizzaa tai jotai huikopalaa??? Ihan vaan perfecto käy... eniveis, mä en ehtiny sinne roksikävelyy ehtiks joku?

Just soi: lapin luonto luo outoa taikaa...🎶🎶🎶

Vierailija
1896/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Ei se haittaa, vaikka olet akateeminen. Me ollaan kivaa suvaitsevaista sakkia. Pääasia, et olet kiva. Ei tääl reissussa millään ylioppilaslakeilla koreilla!! Tään on ihan muut korut, niisku (( voi vitsi tota sivysyöttöä!!!))

niinku kaikki tietää... hah norppa-", eiks ollu hieno sana aiheiset "intimiteettikorut

Akku loppuu tää latelee sevakia tsiis us us us

Mulla ainakin on Talviylioppilaslakki päässä koko tämän retken ja kyllähän minä tällä koreilen.

Tv. Akateeminen. 🎓🎩

Vierailija
1897/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on talviylioppilakki?

Emojeissa näytti olevan ameriikkalainen graduation cap sekä silinterihattu eli tohtorinhattu..?!

Vierailija
1898/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Fiilaten ja höyläten...

Niinpä niin

Fiilaan ja höylään ja rakastan vain

Fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain..

🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Terveisiä Letukasta. Pave on... Hihiii... Anteeksi etten ole vieläkään perillä. On ollut vähän kiireitä. Onko teillä jo ikävä minua? Pidättehän huolta minun matkahynttyistäni?

Huomenna tulen perille!

Ihan kiva et sullon kaikki hyvin. Meil ol hetken pulaa vaapukkamehusta, ni me vahingossa taidettiin hörppiä sun rommit, konjakit ja vermutit. Portterit jäi, jostain syystä. Muuten sun tavarat on tallessa. Tuu vaan mukaan. Mites Pave? Jos menee Heinolaan ( missä se naimisissa on? Edelleen??) Ni kertoo sinne terveisii. Uskokaa tai älkää: mä oon syntyny siellä!!

Vierailija
1899/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi noin??? Koskas hulahulahula anne ja naruhyppely yksin/kaksin/monin???

Vierailija
1900/5012 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas syödään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi