Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1701/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö Hilman karaokessa koronapassia?

Mä en tuu, ellei käytetä.

Vierailija
1702/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki, nyt on lähtöä selvitetty.

Vielä lähdön ajankohta on epäselvää, kun uusia tulijoita tulee oviata ja ikkunoista, mutta reitti on selvillä....

Eli tänä vuonna (ajankohta ilmoitetaan myöhemmin) av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:

A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.

B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.

C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...

D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....

Reitti on selvitetty, palaan aikatauluihin kun kaikki tulijat on rekisteröity, niitä tullut taas lisää ja kuskeja tarvitaan...

Oliko tässä nyt vielä jotain muuta mitä piti muistaa kuin reitti ja aikataulu....

Ei varmaan, eihän mitään muuta ollut??????????????????

T: Yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Lähtö huomenna, Hangosta starttaamme liikkeelle 5 yli 12 yöllä, matkareitti nostettu.

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Lauletaanhan kaikki yhdessä se biisi Hangosta Petsamoon?

Missäpäin Suomea me ajetaan nyt, joko kunniatööttäykset tehtiin vai eikö olla saaimata ohitettu? Sori, vaapukkamehu aiheuttanut sen, etten ole ihan kartalla pysynyt:(

No tässä on nytten sattuna kaikenmoista!!!

Tuo juhlava letkajenkka hiukan katkesi, alkupään bussit Heimon johtoauton johdolla ovat paluumatkalla pohjoisesta ja telakoitunee illaksi Saimaaseeseen. Välistä karkasi jokunen bussi aiemmin, kuulivat tarjoilusta Saimaaseesen Pub-Karaokessa... mikä peruuntui siis tarjoilu...juu nou???. Loppu letkajenkka etenee arviolta, ja pari vikaa kenties. Torvet on törähdelly joka bussissa, joka kylän kohdalla... joku tietokatko. Mikä kyl korjattiin. Oha meil sähkökeloja. . .

Tästä voit täsmällisesti tietää oman kohtalosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetäänkö Hilman karaokessa koronapassia?

Mä en tuu, ellei käytetä.

Muistathan vielä sen Linbergin Hilman? Veikko Lavin??🎶🎶🎶

Saimaasessa on ihan oma lainsäädäntö ja valuutta. Verovapaa alue. Tautivapaa alue. Siellä ollaan kuin kuplassa. Rajalla pikatestataan kaikki. Tsori, altistuneent jää kuplan taa. Tai alle tai viereen... emminä tiedä!!!

Vierailija
1704/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä olen se joka oli rekassa Penan kanssa. Siis OLIN. Tunnelma meillä vähän kiristyi ja jouduin karkaamaan kun pysähdyttiin puskapissatauolle. En kerro kaikkea mitä sitten tapahtui mutta jatkoin liftaamalla ja nyt istun komean Paven kanssa Letukassa ja sanon vaan että ikkunat on auki, (krokotiili) rokki soi ja Imatra Here I come! Odottakaahan, teen sitten tyylikkään autosta nousun ja siirryn takaisin bussiin. Olettehan pitäneet huolen mun matkatavaroista?

Tota noin. Ihan vaan. Muuten vaan... kai sä tiedät, että Pave Heinolassa naimisissa on? Voidaan illalla Hilman karaokessa vetää se! Ja kaljaa. Ja Hei vaan hei, oli heila Heinolasta....🎶🎶🎶🍻🍺🥂🍻🍸🍷🥃

Vierailija
1705/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä olen se joka oli rekassa Penan kanssa. Siis OLIN. Tunnelma meillä vähän kiristyi ja jouduin karkaamaan kun pysähdyttiin puskapissatauolle. En kerro kaikkea mitä sitten tapahtui mutta jatkoin liftaamalla ja nyt istun komean Paven kanssa Letukassa ja sanon vaan että ikkunat on auki, (krokotiili) rokki soi ja Imatra Here I come! Odottakaahan, teen sitten tyylikkään autosta nousun ja siirryn takaisin bussiin. Olettehan pitäneet huolen mun matkatavaroista?

Tota noin. Ihan vaan. Muuten vaan... kai sä tiedät, että Pave Heinolassa naimisissa on? Voidaan illalla Hilman karaokessa vetää se! Ja kaljaa. Ja Hei vaan hei, oli heila Heinolasta....🎶🎶🎶🍻🍺🥂🍻🍸🍷🥃

Heinolassa jyrää paremmin ja pois ei mieli tee...🎶🎶🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎼

Vierailija
1706/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin just kolmannen ketjun koskien seuraavaa reissua. Kaks aiempaa poistettiin muutaman viestin jälkeen eilen ja tänään. Miksi??? Uusin ketju on Raumaaseeseen...

Vierailija
1707/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ex-)Vt matkanjärjestäjä kirjoitti:

Aloitin just kolmannen ketjun koskien seuraavaa reissua. Kaks aiempaa poistettiin muutaman viestin jälkeen eilen ja tänään. Miksi??? Uusin ketju on Raumaaseeseen...

Vt matkanjärjestäjä sinulla on ollut ja on raskasta. Onko sinun nyt pakko jo järjestellä jotain sienestysreissua? Mitä sieniä Raumaassessa on? Sillähän on vain Pitsejä! Tämäkin matka vasta ns. alkutekijöissään.

Miten muka johonkin Raumaasesseen? Minä olen kertonut että Turkkusseen mennään seuraavaksi!

Vierailija
1708/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Jalkoihin sitten vaan vielä tukevasti sementtiä. Vähenee kätevästi monta hullua yhdellä kertaa

Vierailija
1709/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶🎶🎶🎵🎵London Bridge is falling down. Falling down, falling down.🎶🎶🎶🎵

London Bridge is falling down. My fair lady.

Build it up with iron bars. Iron bars, iron bars.

My fair lady.

🎵🎵🎶🎶🎶

Vierailija
1710/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ex-)Vt matkanjärjestäjä kirjoitti:

Vt matkanjärjestäjä sinulla on ollut ja on raskasta. Onko sinun nyt pakko jo järjestellä jotain sienestysreissua? Mitä sieniä Raumaassessa on? Sillähän on vain Pitsejä! Tämäkin matka vasta ns. alkutekijöissään.

Miten muka johonkin Raumaasesseen? Minä olen kertonut että Turkkusseen mennään seuraavaksi!

No mutta! Nyt kun on tämä reissu tuoreena muistissa (joillain meistä?) niin on oiva aika alkaa SUUNNITELLA seuraavaa reissua. Se on Av-palstan sieni&pitsiretki Raumanmereeseen 2022. Tuo nimi poistettiin. Aloitin kolmannen ketjun. Sinähän voit suunnitella oman Turkkusseen reissusi, osallistujia varmaan piisaa molempiin.

Vierailija
1711/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähdetään Dubaiseen?

Vierailija
1712/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaiseen hupaiseen, pikaiseen!

Vierailija
1713/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siittä vaan suunnittelemmaa!

Vierailija
1714/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siittä vaan suunnittelemmaa!

En mä tiedä yhtään mitä siellä voisi tai pitäisi tehdä, tää Saimaa on vähän tutumpaa kamaa. En osaisi suunnitella edes reissua Thaimaaseen.

Vierailija
1715/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä Saimaan ja norpan kilpaileva aktiviteettipuisto Haimaa!

Oletteko nähneet haimaani?!?

Vierailija
1716/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanhan me jo kerran lennetty yhdessä Porvoo Airlinesillä kotimaan lento, joten no hätä pitempikin lento ulkomaille. Dubai ei tule koskaan enää olemaan sama sen jälkeen kunhan mammat sen valloittaa!

🐪🐫🐪🐫

Vierailija
1717/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun oikein tarkasti tsiikaan, niin eikös vaan tuolla siinnä suur-Saimaasee? Meikkulit esiin ja piippiraudat, moneltahan se Hilman karaoke alkaa? Missäs mä ens yön nukun?

Vierailija
1718/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelan takana ei kai oo mittää

Ei Nummelan takana banjot ja pasuunat soi🎵🎵🎵📻🎵

Sut haen vaikka Luhangasta

Vaikka kantaisit mustaa lasta

🎵🎼🎶🎶🎼🎵🎵🎼

Kun Mäntyharjun pojat lähti reissulle...

...itse tuoppini🍺jäljet mä tunnen

🎼🎼🎼🎼🎵🎵🎵🎵🎵🎶🎶🎶🎶🎶

Harjottelen karaokeen...

Vierailija
1719/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, mammat jahtais öljyprinssejä!

Vierailija
1720/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, mammat jahtais öljyprinssejä!

Niinhän tasoteoria menee.

Nätein tyttö saa rikkaimman miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme