Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun oikein tarkasti tsiikaan, niin eikös vaan tuolla siinnä suur-Saimaasee? Meikkulit esiin ja piippiraudat, moneltahan se Hilman karaoke alkaa? Missäs mä ens yön nukun?
Minulla on vain fööni mukana. Nyt silitän mun trikootunikamekon. Älkää kompastuko silitysraidan johtoon. Miksi tuo yks nainen makaa tuossa bussin lattialla ja itkee?
🎵🎶🎼🎼 On laulu katupoikien...kätköissä sörkan laitakaupungin...Laulan ja tanssin missä ja milloinka vaan...🎼🎼🎵🎵🎵🎶🎶
Saatte nähdä.
Lievestuoreen Liisa,
tyttö tehtaan varjossa...
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎶🎸🎸🎸🎸🎶🎵😴🥂🍻🎸🎶🎙💶🔎🎤📯
Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan:
Minä halusin tavata Annelin
🔍🎵🎵🎵🎵🔍🔍🔍🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Korso - Kerava - ja Järvenpää...🎵🎶🎵🎶🎵
Ja mammat vois kävellä burqassa incognitona kaduilla. Monien mahdollisuuksien kohde!
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat vois kävellä burqassa incognitona kaduilla. Monien mahdollisuuksien kohde!
Meillä on maskipakko tällä matkalla, incogniton osalta sama asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, mammat jahtais öljyprinssejä!
Niinhän tasoteoria menee.
Nätein tyttö saa rikkaimman miehen?
Paikallisen tavan mukaan siellä lihavin nainen saa rikkaimman miehen. Siinä olisikin mammoilla kissan päivät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun oikein tarkasti tsiikaan, niin eikös vaan tuolla siinnä suur-Saimaasee? Meikkulit esiin ja piippiraudat, moneltahan se Hilman karaoke alkaa? Missäs mä ens yön nukun?
Minulla on vain fööni mukana. Nyt silitän mun trikootunikamekon. Älkää kompastuko silitysraidan johtoon. Miksi tuo yks nainen makaa tuossa bussin lattialla ja itkee?
🎵🎶🎼🎼 On laulu katupoikien...kätköissä sörkan laitakaupungin...Laulan ja tanssin missä ja milloinka vaan...🎼🎼🎵🎵🎵🎶🎶
Saatte nähdä.
Voi kultapieni. Auttaisitko vähän sitä itkevää bussin lattialla? Yhellä tauolla tuo minulle onnessaan kertoi, miten tyytyväinen oli siitä että romantiikka ja miesseura kuuluu velotuksetta matkan hintaan. Minä kyl yritin sille selittää, ettei kannata tekeytyä pyörtyvänsä ja luottaa, et joku herrasmies pelastaa. Sit se silti teki niin. On lie maannu jo pari kolme päivää. Kattosit sie oisko siel siun autos joku mies, kuka vaa, joka lähtis leikkiin mukaan ja kampeais sen itkijän ylös. Olis teil kaikil helpompi liikkua...
Tekisit sie tämän?
Karaoke kutsuu: muistakaa laulut, vain maakuntalaulut, paikannimilaulut, reissussaololaulut ja ne mis ollaa kännissä, tuhannen tuitereessa tai ihan vaan humalassa.
Harjoitelkaahan!!!
Oltiin jotain kuustoist kesää, paidat nailonii
ja kolmen kaljan jälkeen oltiin puolta vanhempii...
Ja jos oikein tahdon muistaa, kai meillä hymyiltiin...
Hannikaisen baari! 🎵🎵🎵🎶🎶🎶🍺🍺🍺
Lauantai-iltana ravintolaan oli tarkoitus lähteä juhlimaan ottaa muutama olut vaan ja mennä kotiin nukkumaan
🎵🎼🎶🎵🎼🎶🎵
Taidan tästä hakea juotavaa, sillä huomenna päivä on uus🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
On soitto taas vaiennut viimeiset lähteneet on yön syliin pois🎶🎶🎶🎸🎸🎵🎼
No nytten tahtosin kysellä joltain ekakertalaiselta: Kuis hurisee? Onko kaikki ok? Onko kaikki mennyt suunnitelmien mukaan? Parannettavaa???
Teemme tutkimusta voidaksemme jatkossa toimia entistäkin paremmin. Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan matka: Av-palstan sieni&pitsiretki Raumanmereeseen 2022 Offical.
Karaoke kutsuu: muistakaa laulut, vain maakuntalaulut, paikannimilaulut, reissussaololaulut ja ne mis ollaa kännissä, tuhannen tuitereessa tai ihan vaan humalassa.
Harjoitelkaahan!!!
Oltiin jotain kuustoist kesää, paidat nailonii
ja kolmen kaljan jälkeen oltiin puolta vanhempii...
Ja jos oikein tahdon muistaa, kai meillä hymyiltiin...
Hannikaisen baari! 🎵🎵🎵🎶🎶🎶🍺🍺🍺
1. Hyvin hurisee täällä Paven Letukassa ja Letukka varsinkin hurisee.
2. Kaikki ok? Jessss! Yllätyksien matka minulla. Jo kolmas kyytipeli minulla matkan aikana!
3. No ei mikään mennyt suunnitelmien mukaisesti mutta minulla menee Paven kanssa paremmin kuin suunniteltu!
4. Pitäisi laskea bussiin ABC-tauolta palaavat matkustajat jottei kukaan jäisi nojailemaan bensa-aseman seiniin!
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte nähdä.Voi kultapieni. Auttaisitko vähän sitä itkevää bussin lattialla? Yhellä tauolla tuo minulle onnessaan kertoi, miten tyytyväinen oli siitä että romantiikka ja miesseura kuuluu velotuksetta matkan hintaan. Minä kyl yritin sille selittää, ettei kannata tekeytyä pyörtyvänsä ja luottaa, et joku herrasmies pelastaa. Sit se silti teki niin. On lie maannu jo pari kolme päivää. Kattosit sie oisko siel siun autos joku mies, kuka vaa, joka lähtis leikkiin mukaan ja kampeais sen itkijän ylös. Olis teil kaikil helpompi liikkua...
Tekisit sie tämän?
Yhtään miestä ei ole enää bussissa. Ruiskivat Menneniä kainaloihin ja huom! flanelliruutupaidan päältä! Ja lähtivät juosten Saimaase-Pubiin. 🥃🍻🍺🍻
Minun pitää nyt silittää tää tunika ja föönäta hiukseni. En nyt ehdi mitään tehdä tuolle itkevälle naiselle.
🎶🎶🎵🎵 Älä itke Iines...🎶🎶 Mä vahva oon löydän uuden rakkauden siis käänny vain pois portiltain....
Huom. kaikki palstalaiset:
Jos näette naisia nojailemassa bensa-asemien seiniin niin ne on niitä AV-bussista jääneitä (unohtuneita). Pliis ottakaa kyytiin ja auttakaa kanssapalstailevaa.
Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuullut jonkun kertovan
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun kaipuun kaljakori kilisee
Marraskuu🎵🎼🎶🎵🎼🎶🍺🎤🎤🎤karaokeharjoittelua...
Onko kaikille varattu täydelliset sukellusvarusteet ja riittävästi happipulloja?
No nyt taas lauletaan:🎶🎶🎶
Oon rekkamies, keikalla alas...🎼🎼
Mombasaaaa.......🎵🎵
Lonkeron värinen taivas🎵🎵🎵
Voi taivas!!!🎵🎵🎵🎵🎵🎵