Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1681/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.

Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip.....tipitipitipitip...🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔

Vierailija
1682/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ollaan yön ja vaapukkamehun jälkeen hengissä ja hyvässä voinnissa?

Vointi ei todellakaan ole hyvä. 🤢. Kuka se vieras mies oli joka istu mun vieressä ja kaatoi koko ajan lisää vaapukkamehua mun grokilasiin?

Meillä ei ole tapana julkaista kuvia tässä ketjussa! Intiimisuojateetti juu nou? Tuo on kyllä niin samea otos, ei selviä sinäkö vai se mies??? Ettekä selviä tästä niin vähällä. Kaikki kuuli teidän "mekkalan". Ettekä olleet selviä.

No katson sitten kun se kuvakirja AV- retki Saimahasseen julkaistaan.

Siitä sitten nähdään kaikki tapahtumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Licciardo-Toivolat taakseni. Puolet sanoista englanniksi. Pelkkää diivailua sanon minä. Olisi voitu jättää Seutulaan.

Vierailija
1684/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼🎵🎶🎶🎹⛵🛳🚣‍♂️🚣‍♀️🚤⛴🚢 Helky laulu auran rantain... silmä kirkas salamoi...

Täällä Suomen synnyinmuistot täällä työn ja tiedon puistot....virttä vapauden soi... helky laulu kaiu maine....🎼🎵🎶🎶🎶

Se seuraava retki...

Mä joka päivä töitä teen....

Kaiken takana on nainen.....

Vierailija
1685/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotiseutu mulla tuolla peräpohjolassa. Siellä saanut olen tuntea talven tuiskutuulet..🎼🎵🎵🎵🎶🎶

Sinne vielä tahdon mennä...🎼🎵🎶🎶

Soilla soittaa teeri- ja riekkoparvet...

Vierailija
1686/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain Licciardo-Toivolat taakseni. Puolet sanoista englanniksi. Pelkkää diivailua sanon minä. Olisi voitu jättää Seutulaan.

*** kuiskaa: en tiedä, ketä ovat? Mutta eipä kiinnostakkaan...

Tav.ääni: lauletaas taas: Liisat, Liisukat.

Muistathan Liisukka hei

Hän rantaan pyykkiä vei

Vaan pyykki kuivanut ei

Kun tuuli kaiken sen vei...

Sun kanssas, Liisa pien🎶🎷🎷🎷🎶🎶🎶🎶🎶

Vierailija
1687/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa korpemme kuiskintaa

Jylhien järvien loiskinta🎼🎼🎼🎧🎼🎧🎧

Vierailija
1688/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa kaikki kukkii nopeasti...

🎶🎶🎷🎷🎷🎷🎶🎶🎶🎶🎶

Jäi toiset aamulla nukkumaan

kun otin konttini naulastaan

ja kiiruhdin karjoteille.

Mä kutsuin Herttaa ja Helunaa

ne seuras torveni toitantaa

ja metsä soitteli meille

soitteli meille📯📯📯📯📯📯📯

Vierailija
1689/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Come on everybody clap your hands 👏👏

Now you're looking good

I'm gonna sing my song and you won't take long

We gotta do the twist and it goes like this

Come on let's twist again like we did last summer

Yea, let's twist again like we did last year

Do you remember when things were really hummin'

Yea, let's twist again, twistin' time is here🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
1690/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö koirien maksalaatikot...

Vierailija
1691/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.

Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip.....tipitipitipitip...🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔

Ja Lambadaa...

Hyvää yötä

Laitan kuulosuojaimet, laulakaa ja tanssikaa toki!

Vierailija
1692/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ostin viime pysähdyspaikalta jakoon joka bussiin useampia alibeja sekä iltasanomia ja iltalehteä! Mitä me tehdään, Norppa taaperon kohtaloa av-matkalla peräänkuulutetaan ja lecteriä ja tein bussien tapahtumista ihan kauheita juttuja kirjoitetaan:(

Poliisitkin saattaa olla perässämme:( Taaperon äiti haluaa ilmeisesti norppabeben sä takaisin ihan mihin hintaan tahansa ja tuo karannut alibin toimittaja oli paha virhe. Kauheinta oli, kun lehdissä huudettiin meille, vaikka av-matkaajat ei mitään ole tehneet:(

Kuiskaa: Pidetäänkö me nyt se hätä kokous ja etsitään saimaasessa uusi norppabeben, jota joku muka hoitanut kun se äiti kännissä ollut? Voidaanko sen jälkeen vaatia jotain julkista anteeksipyyntöä lehdiltäkin?? Norppabeben äiti siirtynyt tauoilla bussista bussiin etsimään bebeä ja se huutaa kaikille:(

Vierailija
1693/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWF:n kaupasta saisi kuuttipehmolelun. 25 €.

Kerätään kolehti ja ostetaan norppamutsille sellainen!

Menee täydestä kuin väärä raha.

Saa myös Norppa-heijastimen, 6 €. Se kannattaa ripustaa vähän näkyvämpään paikkaan kuin tamponiin.

Vierailija
1694/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa myös Norppa-heijastimen, 6 €. Se kannattaa ripustaa vähän näkyvämpään paikkaan kuin tamponiin.

EI KÄY!!!!!!!!!!!!!!!

HALUAN ELOSSA JA HYVINVOIVANA OLEVAN NICO-JANNICA-SANELMA NORPPATAAPERON!!!!

HALUAN SIIS MEIDÄN TAAPEROMME ELOSSA, EN MITÄÄN PEHMOLELUJA JA PRKLEEN KORUJA, EI SAMPERI SOIKOON IKINÄ KÄY!!!!!!

TAAPERO ELOSSA TAKAISIN!!!!!

JOS LEHTIÄ LUITTE, NIIN SAATTAA OLLA VIIMEINEN AV-MATKA, MIKÄLI TAAPERO EI PALAA ELOSSA KOTIIN!!!!!!

POLIISIA KIINNOSTAA LIIKAA MM KIDNAPPAUS, TED JA LECTER TOUHUINEEN!!!!!!

ETTEKÖ LEHTIÄ LUKENEET, AV-MATKAT SAATTAVAT PYSYVÄSTI LOPPUA JOS TAAPERO EI TULE KOTIIN!!!!

POLIISILLEKIN KERROIN, ETTÄ VIIMEKSI EILEN ILLALLA MINUT HUUMATTIIN TÄLLÄ MATKALLA, HÄVETKÄÄ!!!!!!!

JA JOS TAAPEROA EI LÖYDY VIIMEISTÄÄN SAIMAASSA KUTEN JOKU LUPASI, NIIN ALAPEUKUTAN JOKA SAAKUTIN VIESTIN!!!!!

ALAPEUKKU JOKA AINOAAN VIESTIIN TULEE SILLOIN, ONKO SELVÄÄ??????!!!!!!!

Vierailija
1695/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on pikkulauantai! Mennäänhän heti Pub-Saimahasseen?

Siellä on karaoke. Saako laulaa muitakin biisejä kuin virallisessa laululistassa on?

Minä ainakin laulan : I drove all Night ja Mä oon rekkamies. 🎶🎶🎶🎵🎵🎵

Matkanjärjestäjä oletko puhunut meille ilmaisen tarjoilun Pub-Saimahassessa?

Vierailija
1696/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI KÄY!!!!!!!!!!!!!!!

HALUAN ELOSSA JA HYVINVOIVANA OLEVAN NICO-JANNICA-SANELMA NORPPATAAPERON!!!!

HALUAN SIIS MEIDÄN TAAPEROMME ELOSSA, EN MITÄÄN PEHMOLELUJA JA PRKLEEN KORUJA, EI SAMPERI SOIKOON IKINÄ KÄY!!!!!!

TAAPERO ELOSSA TAKAISIN!!!!!

JOS LEHTIÄ LUITTE, NIIN SAATTAA OLLA VIIMEINEN AV-MATKA, MIKÄLI TAAPERO EI PALAA ELOSSA KOTIIN!!!!!!

POLIISIA KIINNOSTAA LIIKAA MM KIDNAPPAUS, TED JA LECTER TOUHUINEEN!!!!!!

ETTEKÖ LEHTIÄ LUKENEET, AV-MATKAT SAATTAVAT PYSYVÄSTI LOPPUA JOS TAAPERO EI TULE KOTIIN!!!!

POLIISILLEKIN KERROIN, ETTÄ VIIMEKSI EILEN ILLALLA MINUT HUUMATTIIN TÄLLÄ MATKALLA, HÄVETKÄÄ!!!!!!!

JA JOS TAAPEROA EI LÖYDY VIIMEISTÄÄN SAIMAASSA KUTEN JOKU LUPASI, NIIN ALAPEUKUTAN JOKA SAAKUTIN VIESTIN!!!!!

ALAPEUKKU JOKA AINOAAN VIESTIIN TULEE SILLOIN, ONKO SELVÄÄ??????!!!!!!!

Huumattiin??? Niin että mitä? Kyllä se vaapukkamehu sulle maistui, ei tarvinut kenenkään edes kysyä Haluaisitko maistaa? Kaksin käsin sitä kittasit.

Vierailija
1697/5012 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki, nyt on lähtöä selvitetty.

Vielä lähdön ajankohta on epäselvää, kun uusia tulijoita tulee oviata ja ikkunoista, mutta reitti on selvillä....

Eli tänä vuonna (ajankohta ilmoitetaan myöhemmin) av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:

A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.

B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.

C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...

D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....

Reitti on selvitetty, palaan aikatauluihin kun kaikki tulijat on rekisteröity, niitä tullut taas lisää ja kuskeja tarvitaan...

Oliko tässä nyt vielä jotain muuta mitä piti muistaa kuin reitti ja aikataulu....

Ei varmaan, eihän mitään muuta ollut??????????????????

T: Yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Lähtö huomenna, Hangosta starttaamme liikkeelle 5 yli 12 yöllä, matkareitti nostettu.

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Lauletaanhan kaikki yhdessä se biisi Hangosta Petsamoon?

Missäpäin Suomea me ajetaan nyt, joko kunniatööttäykset tehtiin vai eikö olla saaimata ohitettu? Sori, vaapukkamehu aiheuttanut sen, etten ole ihan kartalla pysynyt:(

Vierailija
1698/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä olen se joka oli rekassa Penan kanssa. Siis OLIN. Tunnelma meillä vähän kiristyi ja jouduin karkaamaan kun pysähdyttiin puskapissatauolle. En kerro kaikkea mitä sitten tapahtui mutta jatkoin liftaamalla ja nyt istun komean Paven kanssa Letukassa ja sanon vaan että ikkunat on auki, (krokotiili) rokki soi ja Imatra Here I come! Odottakaahan, teen sitten tyylikkään autosta nousun ja siirryn takaisin bussiin. Olettehan pitäneet huolen mun matkatavaroista?

Vierailija
1699/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1700/5012 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on pikkulauantai! Mennäänhän heti Pub-Saimahasseen?

Siellä on karaoke. Saako laulaa muitakin biisejä kuin virallisessa laululistassa on?

Minä ainakin laulan : I drove all Night ja Mä oon rekkamies. 🎶🎶🎶🎵🎵🎵

Matkanjärjestäjä oletko puhunut meille ilmaisen tarjoilun Pub-Saimahassessa?

Pub-emäntä Hilma soitti eilen, ja kertoi että Av-palstan lukijamatkalaiset Saimaaseeseen ovat toki tervetulleet KARAOKE-iltaan. Omakustannushintaan! Joku väärinkäsitys sattuna. Ne bailabailabailat on ryypänny siellä meidän rahat. Ja jatkaneen toisaalle. Se yks ympiväsyny nukkuu😴😴😴. No et sillee!!!

Jatkan nytten vt-pomona, kunnes äänestys selvä. KARAOKEN VIRALLINEN LISTA: kaikki maakuntalaulut, kaikki paikkakuntalaulut, kaikki laulut, missä tissutellaan, ryypätään, dokataan, siemaillaan sofistikoituneesti vaapukkamehua yms. Kakkki laulut, missä ollaan kännissä, tuhannen tuitereessa tai ihan vaan humalassa yms. Kaikki reissulaulut. EI MUITA.

Avasin jo uuden ketjun: Av- palstan Sienimatka Raumanmereeseen 2022 Offical, mutta se poistettiin!!! Syystä että??? Nou aidiö! Siellä voi suunnitella viksusti ja heitellä ideoita... yritän tänään uuestaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä