Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Hei, unohditte minut ABC:lle! No voihan norpat ja emättimet sentään. Eikö kukaan laske matkustajia kun tauolta bussiin palataan!?
Hienoa, nyt mun matkatavarat on bussissa matkalla Saimaaseen ja minä nojailen seiniin täällä bensa-aseman nurkilla kaikkien rekkakuskien mahdollisena vonkkariuhrina. Kuka ottaa vastuun? Onko meillä AV - matkavakuutus Vauva-palstan puolesta?
Ootko Varkaudessa?
Avaa vähän sitä bensahanaa ja pistä tupakiksi.
En tiedä kuka on Damiano David OFFICIAL? Saanko olla mukana tällä retkellä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka on Damiano David OFFICIAL? Saanko olla mukana tällä retkellä?
Saat olla! Hän on Euroviisujen voittobändin laulaja. Oikein silmää miellyttävä tapaus, vaikka en sen tyylisuunnan ystävä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, unohditte minut ABC:lle! No voihan norpat ja emättimet sentään. Eikö kukaan laske matkustajia kun tauolta bussiin palataan!?
Hienoa, nyt mun matkatavarat on bussissa matkalla Saimaaseen ja minä nojailen seiniin täällä bensa-aseman nurkilla kaikkien rekkakuskien mahdollisena vonkkariuhrina. Kuka ottaa vastuun? Onko meillä AV - matkavakuutus Vauva-palstan puolesta?Ootko Varkaudessa?
Ei hätää!
Sain kyydin mukavalta ja luotettavan tuntuiselta rekkakuski Penalta. Pena tankkasi siinä kun minä seinään nojailin ja ehdotti että hyppään kyytiin kun on Imatralle menossa. Rekassa on takana mukava sänky jossa voin loikoilla kun Pena ajaa. Ihmettelen vaan kun täällä sängyssä peiton alla on käsiraudat_ja_piiska. Onkohan Pena ollut aiemmin hevospoliisi? Vahvalta mieheltä näyttää joten olen turvassa
Ei siis mitään hätää. Minulla on hyvin turvallinen kyyti Imatralle asti ja tietenkin vilkutan jos ohitamme pinkin AV-bussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, nyt mun matkatavarat on bussissa matkalla Saimaaseen ja minä nojailen seiniin täällä bensa-aseman nurkilla kaikkien rekkakuskien mahdollisena vonkkariuhrina. Kuka ottaa vastuun? Onko meillä AV - matkavakuutus Vauva-palstan puolesta?Ootko Varkaudessa?
Ei hätää!
Sain kyydin mukavalta ja luotettavan tuntuiselta rekkakuski Penalta. Pena tankkasi siinä kun minä seinään nojailin ja ehdotti että hyppään kyytiin kun on Imatralle menossa. Rekassa on takana mukava sänky jossa voin loikoilla kun Pena ajaa. Ihmettelen vaan kun täällä sängyssä peiton alla on käsiraudat_ja_piiska. Onkohan Pena ollut aiemmin hevospoliisi? Vahvalta mieheltä näyttää joten olen turvassa
Ei siis mitään hätää. Minulla on hyvin turvallinen kyyti Imatralle asti ja tietenkin vilkutan jos ohitamme pinkin AV-bussin.
Ai Pena... Taidan tuntea hänet. Hän tykkää seksipositiivisista naisista, joten jos olet sellainen, sulla on kaikki hyvin!
Onhan sulla mustat pitsireunuksiset stay up -tukisukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ LAULAN - istukaa hiljaa ja kuunnelkaa.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Sätkät, sätkät, parrun pätkät
sinisellä Saimaalla seilattiin,
poijat, jätkät, pitkät pätkät,
kaunista Veeraa me katseltiin.
Ja sen tervahöyryn nimi
se oli Prinsessa Armaada
ja me parrulastissa seilattiin
noita Saimaan aaltoja.
Kaunis Veera se laivaan nousi
Saimaan kanavalla juu,
tuli, tuli kahvin keittäjäksi
kuukausipalakalla juu.
Veera oli kulkija luonnoltaan,
Veera oli tumma jo heimoltaan.
Veera meiltä jätkiltä järjen vei,
kun Veera sano kaikille "kamma ei".
Hytkyt, nytkyt, hytkyt, jytkyt,
laineet ne laivaa kiikutti,
voi kuinka kummasti tumma tyttö
poikien tunteita liikutti.
Veeraa tanssitti kippari vaan,
Veera hänet vangitsi katseellaan,
Veera sanoi toisille: "kiitos ei",
Veera meiltä jätkiltä järjen vei.
Ja sen tervahöyryn nimi,
se oli Prinsessa Armaada
noita Saimaan aaltoja.
Kyllä me poijat kummasteltiin,
mikä oli meihin tullu,
kun joka mies oli kuin järkeä vailla
ja Kippari pähkähullu.
Puksut, puksut, lyönnin muksut,
Veeran vuoksi me annettiin,
Puumalan rannassa komiata poikaa
tohtorin luokse jo kannettiin.
Lappeenrannassa laivahan astui
vieras, pitkä ja tumma mies.
Veeran korvaan kuiskutteli,
mitähän se meinasi, vieras mies?
Sitähän se meinasi, sitähän se ties,
vieras meiltä sen Veeran vei.
Turhaan, turhaan me vuoteltiin,
Veera ei luoksemme palannut ei.
Poijat, jätkät, pitkät, pätkät,
voi, kun me kaihoa kannettiin.
Puksut, puksut, lyönnin muksut
toisille anteeksi annettiin.
Veera oli kulkija luonnoltaan,
Veera oli tumma jo heimoltaan,
Veera sano kaikille ”kamma ei”
ja Veera meiltä jätkiltä järjen vei.
Ja sen tervahöyryn nimi,
se oli Prinsessa Armaada
noita Saimaan aaltoja
🎼🎼🎼🎼🎼Kiitos, Veera!♥️
Todellakin Veera kiitos. ♥️♥️
Tv. Sinun Hopeakettusi.
Veera!
Ei ääliöimpiä vonkareploja Hopeaketulta ja Latinolta
!!! Tsemppiä!!
Lämpenetkö???
Onko Hintasaarnaajat mukana retkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ollaan yön ja vaapukkamehun jälkeen hengissä ja hyvässä voinnissa?
Vointi ei todellakaan ole hyvä. 🤢. Kuka se vieras mies oli joka istu mun vieressä ja kaatoi koko ajan lisää vaapukkamehua mun grokilasiin?
Vierailija kirjoitti:
Missä vikat bussit menevät?
Riippuu kuka kysyy???
No hupsusti kirjoitin, nelostiellä. Paikkakuntaa en näe, kum maantiekartassani on taitos just sillä kohdalla. Liimauksen jälkeen voi olla myös kutostie...
*** kuiskaa: Missä ne menee? Ollu himpskatin hiljasta hela dagen
Tav.ääni: Lauletaas taas. Nyt kaikki Lazarellat!
Oo Lazarella sain aikaa ajatella, häipyi kauas nuoruuspäivät, portiltas pois jo pojat jäivät...
🎺🎻🎸📯🎙🎙🎙🎶🎵🎼🎤🎤🎤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vointi ei todellakaan ole hyvä. 🤢. Kuka se vieras mies oli joka istu mun vieressä ja kaatoi koko ajan lisää vaapukkamehua mun grokilasiin?
No mutta. Mistäs ME se voitas tietää???
Vierailija kirjoitti:
Onko Hintasaarnaajat mukana retkellä?
Niitä ei hyväksytty, koska emme halunneet mitään kaupallista mainontaa tälle matkallemme. Suojelemme Norppaa nyt.
Ja seuraava laulu:
Hei hei hei Mari lähden nyt Mari
🎶🎶🎶
🎶🎶🎷🎶
🎶🎶🎷🎷🎷🎷🎶🎶🎵🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tapana julkaista kuvia tässä ketjussa! Intiimisuojateetti juu nou? Tuo on kyllä niin samea otos, ei selviä sinäkö vai se mies??? Ettekä selviä tästä niin vähällä. Kaikki kuuli teidän "mekkalan". Ettekä olleet selviä.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava laulu:
Hei hei hei Mari lähden nyt Mari
🎶🎶🎶
🎶🎶🎷🎶
🎶🎶🎷🎷🎷🎷🎶🎶🎵🎶🎵
Tasapainon vuoksi:
Hei hei hei Jari
Hei, Jari!
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Minua vähän huolestuttaa se yksi siellä rekassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Sopii. Jaloittelua tässä jo kaipaakin...
Ja iltapalaa? Otanko oman Norppavanukkaan vai tarjoaako matkanjärjestäjä raikkaita voileipiä? Tykkään kyllä jauhenlihamakaronilaatikosta, mutta kysyisin silti, onko meillä mitään muuta ruokaa reissulla???
Hienoa, nyt mun matkatavarat on bussissa matkalla Saimaaseen ja minä nojailen seiniin täällä bensa-aseman nurkilla kaikkien rekkakuskien mahdollisena vonkkariuhrina. Kuka ottaa vastuun? Onko meillä AV - matkavakuutus Vauva-palstan puolesta?