Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1141/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntäsärkevästi itkevä av:( kirjoitti:

Sain tiettä, että mieheni aikoo ryhtyä matkalla pullervoksi... Mitä minä nyt teen?

Tehdään TV-sarja.

"Rakas, sinusta on tullut pullervo"

Vierailija
1142/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko sinulla ja puolisollasi erilainen elintaso?"

Minä liftaan kimppakyytipaikalle ja puoliso tulee yksityiskoneella perässä Saimaahan. Vanukkaat olen piilottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaalle.Ei nyt saimaaseen haluu,paleltuu...

Vierailija
1144/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaa . Saimaalle meno kirjoitti:

Noku ei päästä Thaimaaseen, mennään Saimaaseen.

Lähimatkailu kunniaan ja rahat Suomen kansantalouden pyörittämiseen!

Vierailija
1145/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, saatiin just tietää, että mukaan päästään!

Voi riemua *hyräilee*

Mutta TAAPEROLLE EI SITTEN SAA SATTUA MITÄÄN, EIKÄ TAAPERO SAA HUKKUA REISSUSSA MIHINKÄÄN!!!

VAADITAAN ERIKOISVALVONTAA, ETTÄ KAIKKI SUJUU HYVIN = JOS ESIM TAAPERO KARKAA SAIMAASEEN, KIRKUU ALIBI KEHDONRYÖSTÖ JA KIDNAPPAUS LÖÖPPEJÄ ÄITIKERHON MATKOILTA!!!

KANNATTAA TARKKAAN SIIS MIETTIÄ, ETTÄ MITEN ESTÄTTE ETTEI ESIM TAAPERO KARKAA SAIMAAHAN, MUUTEN TULEE LEHTIJUTTUA MUUTAKIN JA JULMAT ALAPEUKUT KETJUN JOKA VIESTIIN = MEIDÄN NICO-JANNICA-SANELMA ON KAIKKIEN VASTUULLA SITTEN!!!

Mutta eikös olekin ihanaa, että me tullaan mukaan = vähän töitä se vaati vain murtaa matkanjärjestäjän oma tahto ja raikkaat voileivät evääksi tuon!

Ja saatte hoitaa oikeaa Norppa taaperoa, eikö elämä nyt olekin kaikista ihanaa:)

Vierailija
1146/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tiettä, että mieheni aikoo ryhtyä matkalla pullervoksi... Mitä minä nyt teen?

Höpsistä. Sehän oli vaan vitsi. Kai sä nyt leikkiä ymmärrät?

Olihan se vitsi, olihan???

No kun ei ollut, mies aivan täysin tosissaan aikoo pullervoksi ryhtyä:(

*ITKEE*

Vierailija
1147/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko saimaannorppa olla terveellisesti lihava?

Tarvitaan pari laminoitua norppien BMI-taulukkoa mukaan.

Vedenkestäviä.

Ehdottomasti idea jatkoon! Jonkun vaan täytyy tuoda riittävän monta vedenkestävää norppien BMI-taulukkoa mukaan. Pari ei vielä riitä, jos tahdotaan nopeana ohjelmanumerona selvittää saimaannorppa kannan terveydentila. Sopiiko tämä nyt kaikille?

Vierailija
1148/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö saimaassa eläviä jauhia? Mietin tuossa, että voisiko sieltä saada jauhen lemmikiksi perheelle?

Vierailija
1149/5012 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä, onko äitini huono äiti ja mummo:

- Joudun itse reissulla raijaaman meidän vastasyntyneitä kaksosia sinne ja tänne ja hoitamaan ne. Mummo menee eri bussiin ja ei aio hoitaa lapsia, koska lomailee. Onko pahempaa kuultu - entäs se minun lomani?

Kai me yhdessä koko matka haukutaan mun äitiäni, kunnes se suostuu ottamaan koliikkikaksoset matkan ajaksi hoitoon? Sopiihan kaikille?

Vierailija
1150/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä, onko äitini huono äiti ja mummo:

- Joudun itse reissulla raijaaman meidän vastasyntyneitä kaksosia sinne ja tänne ja hoitamaan ne. Mummo menee eri bussiin ja ei aio hoitaa lapsia, koska lomailee. Onko pahempaa kuultu - entäs se minun lomani?

Kai me yhdessä koko matka haukutaan mun äitiäni, kunnes se suostuu ottamaan koliikkikaksoset matkan ajaksi hoitoon? Sopiihan kaikille?

No tuota noin, voi ei ei voi oikeastaan äitisi syyksi laittaa noita koliikkivauveleita. Ei tainnut äitisi peittoa heiluttaa, jonka seurauksena koliikkikakarat syntyi. Taisit olla sinä? Että taidan olle tässä ystävällisesti eri mieltä.

*** kuiskaa: voi Luoja, kaks kirkuvaa koliikkibebeä-> ei minun bussiin Heimon taakse etupenkkiin, nou vei!!! Eihän siinä kuule omaa ääntään, kun linkistä matkalauluja veisataan...

Vierailija
1151/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko saimaannorppa olla terveellisesti lihava?

Tarvitaan pari laminoitua norppien BMI-taulukkoa mukaan.

Vedenkestäviä.

Ehdottomasti idea jatkoon! Jonkun vaan täytyy tuoda riittävän monta vedenkestävää norppien BMI-taulukkoa mukaan. Pari ei vielä riitä, jos tahdotaan nopeana ohjelmanumerona selvittää saimaannorppa kannan terveydentila. Sopiiko tämä nyt kaikille?

I h a n hyvä idea

*** kuiskaa: pelottaa kyllä, että vahingossa joudun mitatuksi, ja saan korkeimmat luvut beeämiistä. Pelottaa todella. Mutta mikä Saimaasessa mitataan, se Saimaaseen jää...

Vierailija
1152/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaa . Saimaalle meno kirjoitti:

Sainaaseen. Kyllä. Av-palstan lukijamatka Saimaaseen. Nimen omaan pulikoidaan, jumpataan, venytellään... Saimaasessa.

Tarkastathan, että olet oikean matkan ketjussa?

*** kuiskaa: tsiisus! Törkeää. Norppayöasussa tarkenee kyllä. Saimaasessa. Kyllä on herkkähipiäisiä liikkeellä!

Vierailija
1153/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elääkö saimaassa eläviä jauhia? Mietin tuossa, että voisiko sieltä saada jauhen lemmikiksi perheelle?

Nyt kyllä täytyy tunnustaa, että en ole onnistunut löytämään tietoa, miltä jauhet näyttää ja missä asuvat. Näin on ihminen vieraantunut luonnosta. Sitä vaan kävellään lihatiskille: 200g jauhenlihaa. Tietämättä mistä se oikein on lohkottu. Varuiks aina kyllä pesen jauhenlihan, vaikka joskus myydään myös pestyä.

En kyllä suosittele jauhetta kotieläimiksi. Perheen pienimmille voi tulla suru puseroon jauhenlihamakaronilaatikkoa syödessä. Kuten itsellä aikoinaan, kun lemmikkikalkkuna oli ruokapöydän antia joulupöydässä.

Vierailija
1154/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Sehän oli vaan vitsi. Kai sä nyt leikkiä ymmärrät?

Olihan se vitsi, olihan???

No kun ei ollut, mies aivan täysin tosissaan aikoo pullervoksi ryhtyä:(

*ITKEE*

Onko siisen aina ollut pullervo ja nyt aikoo tulla reissukaapista ulos? Vai miten? Kai olet aiemmin huomannut jotain? Älä itke! Nyt ei auta itku markkinoilla. Jos on muuten pohjimmiltaan mukava mies, eikä syö salaa lasten Norppavanukkaita, voit kokeilla uhata seuraavaa:

• jos muutut pullervoksi, hankittu norppayöasu ei sovi yllesi

• jos muutut pullervoksi, jäät Saimaaseeseen ja naapurin Tauno muuttaa meille

• jos muutut pullervoksi, ilmoitan sinut tosiTV- sarjaan: Tanssii pullervon kanssa

Jos tämä ei auta, anna miehen/pullervon mennä, aina tulee uusia, niin kuin ennen vanhaan linjureita...

Vierailija
1155/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä ensimmäiselle av-lukijamatkalle, norppayöasun olen jo ommellut itse, olen kätevä emäntä nääs. Vaikka olenkin kyllä vapaa, nuorekas, lapseton melkein nelikymppinen sinkku. Anyways, haluaisin kysyä kokeneemmilta av-lukijamatkalaisilta muutaman kysymyksen ennen reissuun lähtöä: Kuinka  monta norppavanukasta on sopiva määrä matkaevääksi? Onko av-lukijamatkalta mahdollista löytää miestä itselle? Vai onko mukana vain perheellisiä miehiä ja sikoja?

Vierailija
1156/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nyt on hätä!!! kirjoitti:

Ihanaa, saatiin just tietää, että mukaan päästään!

Voi riemua *hyräilee*

Mutta TAAPEROLLE EI SITTEN SAA SATTUA MITÄÄN, EIKÄ TAAPERO SAA HUKKUA REISSUSSA MIHINKÄÄN!!!

VAADITAAN ERIKOISVALVONTAA, ETTÄ KAIKKI SUJUU HYVIN = JOS ESIM TAAPERO KARKAA SAIMAASEEN, KIRKUU ALIBI KEHDONRYÖSTÖ JA KIDNAPPAUS LÖÖPPEJÄ ÄITIKERHON MATKOILTA!!!

KANNATTAA TARKKAAN SIIS MIETTIÄ, ETTÄ MITEN ESTÄTTE ETTEI ESIM TAAPERO KARKAA SAIMAAHAN, MUUTEN TULEE LEHTIJUTTUA MUUTAKIN JA JULMAT ALAPEUKUT KETJUN JOKA VIESTIIN = MEIDÄN NICO-JANNICA-SANELMA ON KAIKKIEN VASTUULLA SITTEN!!!

Mutta eikös olekin ihanaa, että me tullaan mukaan = vähän töitä se vaati vain murtaa matkanjärjestäjän oma tahto ja raikkaat voileivät evääksi tuon!

Ja saatte hoitaa oikeaa Norppa taaperoa, eikö elämä nyt olekin kaikista ihanaa:)

ÄLÄ HUUDA!!!

Ihan kiva, että pääsit mukaan porukkasi kanssa. Ymmärräthän, että olet koeajalla, suurennuslasin alla🔍🔎🔍🔎. Käyttäydythän korrektisti, varmistat jatkossa reissuun pääsysi!

Ihanaa, että tuot niitä raikkaita voileipiä!(jätäthän ne homeiset kotiin)

Vierailija
1157/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä ensimmäiselle av-lukijamatkalle, norppayöasun olen jo ommellut itse, olen kätevä emäntä nääs. Vaikka olenkin kyllä vapaa, nuorekas, lapseton melkein nelikymppinen sinkku. Anyways, haluaisin kysyä kokeneemmilta av-lukijamatkalaisilta muutaman kysymyksen ennen reissuun lähtöä: Kuinka  monta norppavanukasta on sopiva määrä matkaevääksi? Onko av-lukijamatkalta mahdollista löytää miestä itselle? Vai onko mukana vain perheellisiä miehiä ja sikoja?

No, ensinnäkin. Tervetuloa mukaan rohkeasti. Norppavanukaseväsmääräsi riippuu siitä, mitä muuta aiot syödä matkalla ja oletko välilöissä vieruskaverisi eväiden kanssa. Tarjolla on siis vattumehua, raikkaita voileipiä, jauhenlihamakaronilaatikkoa... unohtuikohan joku? No eniveis. Jos joskus osallistujaluettelo julkaistaan, niin rivillä osallistujan perässä on kirjain, joka selittää statuksen: e=eronnut, k=karannut, v=varattu, s=sika, ja tarpeen mukaan muut säädyt. Siitä vaan valkkaamaan.

Vierailija
1158/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ensinnäkin. Tervetuloa mukaan rohkeasti. Norppavanukaseväsmääräsi riippuu siitä, mitä muuta aiot syödä matkalla ja oletko välilöissä vieruskaverisi eväiden kanssa. Tarjolla on siis vattumehua, raikkaita voileipiä, jauhenlihamakaronilaatikkoa... unohtuikohan joku? No eniveis. Jos joskus osallistujaluettelo julkaistaan, niin rivillä osallistujan perässä on kirjain, joka selittää statuksen: e=eronnut, k=karannut, v=varattu, s=sika, ja tarpeen mukaan muut säädyt. Siitä vaan valkkaamaan.

Kiitos vastauksesta! Nyt on helpottunut olo lähteä matkaan. Odotan innolla

Vierailija
1159/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä ihmisistä, jotka kutsuvat itse itsensä Av-palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen?"

Vierailija
1160/5012 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voida ottaa sinkkumiehiä mukaan. Heillä on tosi ikävä tapa alkaa tehdä reissua itsensä näköiseksi. Alkaa haukkua kaikkia naisia, ketjujen sijasta puhuvat langoista, heillä ei välttämättä ole edes ap:ta kun puhuvat OP:sta.

Ei me jakseta niitä ja nekään eivät oikeasti jaksa meitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä