Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4281/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiinkö me hätiksestä ja kommunisteista eroon tänään, päästiinhän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olkaa niin kilttejä ja kertokaa että mitään ei eilen sattunut, eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen se sama 18 v tyttö, jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tänä aamuna heräsin seiskan aikoihin hätiksen vierestä, kommarien leiristä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minä EN OLE lesbo enkä kommari, mutta en muista eiliseltä mitään.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ei kuittailua nyt, en juo enää ikinä en tämän jälkeen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voiko joku selvinpäin tai melkein selvinpäin ollut tulla käymään täällä baarissa ja vakuuttaa, että mitään ei sattunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😦

Tulkaa nyt joku auttamaan lasta hädässä, 15 lohtujuoma menossa joka juodaan tärisevin käsin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kai joku av-mamma voi kilttinä ihmisenä vannoa, että mitään ei sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Äkkiä joku kilttiihminen jooko baariin sieltä, täällä akuuttihätätilanne ja lohtutuopit ui kyynelissä itkettää apua.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4282/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kysyn, missä me ollaan vai lähdettiinkö pois kutemajärvell? Heräsin bussi lattialta, oli kiire johonkin, kai ja pakko ottaa loiventavaa.🥃🥃🥃

Kuiskaa koko ajan: Kai me päästiin hätiksestä ja niistä eroon? Päästiin hän? Ja tuo kommareiden leiristä löytynyt kakara melkein, joka kerjää sääliä kun kännissä nai niiden jotain johtajaa = ei jatkoon, ei jatkoon ikinä. Kai kaikki ovat samaa mieltä, että jätetään se kommareille? Ja ensi reissussa on oltava vähintään 20 jotain alaikäraja. Mitä muut sanoo tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan suurin oaa busseissa. Heimo Huima johdattaa meitä luotettavasti. * kuiskaa: valitettavasti osa hitaista jäi jonnekin... kyllä 20v ikäraja jarkossa. Eihä tuosta nyt mitään tuu!!!

.

Prkle . . . Jatkossa.

Vierailija
4284/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kaikki: se mitä/ketä jäi Saimaaseeseen/Kutemajärveeseen - jää sinne. Näi o aina ollu! Että silleen...

Vierailija
4285/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Ollaan suurin oaa busseissa. Heimo Huima johdattaa meitä luotettavasti. * kuiskaa: valitettavasti osa hitaista jäi jonnekin... kyllä 20v ikäraja jarkossa. Eihä tuosta nyt mitään tuu!!!

.

Prkle . . . Jatkossa.

Meidän piti vielä ryypätä melkein viikko kutemajärvellä vielä, kai meillä jatkot on jossakin? 😭🤧😭🤧🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4286/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Prkle . . . Jatkossa.

Siis hetkinen, oletteko te busseissa ja lähteneet johonkin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kääntykää takaisin, heti älkää kiltit av-mammat tehkö tätä, te unohditte minut baariin itkemään, älkää lähtekö ilman minua.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen se 18 v melkein lapsi vielä, jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja joka itkin baarissa odottaen ketä tahansa lohduttamaan, kun heräsin sen hätiksen vierestä muisti menneenä, älkää jättäkö minua vaan hakekaa äkkiä pois edes säälistä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tilanne pahentunut, nyt kommunistit ottaneet vallan ja huomasin juuri olevani vankileirillä enkä pääse edes vessaan vaikka menkat. 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 j

Ja pelottaa ja itkettää, kysely ja tenttaus on kauheaa hakekaa mutt äkkiä pois, äiti tai kuka tahansa äidin korvike käy tähän akuuttihätään.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos ette pääse takaisin hakemaan mua, niin viettekö Sastamalaan vanhemmilleni kirjeen, jossa kerron lyhyesti että "äiti minut ehkä t*loitetaan huomenna"?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siitä voi olla vaikeaa saada selvää, sen verran kyynelistä märkä, mutta toinen kohta myös tärkeä eli tämä🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

"äiti ja isä, kuinka moni esivanhemmista olikaan punaisten ja kuinka moni valkoisten puolella? Olen vankileirillä, eli vastaukset sitä kautta tärkeitä, en ehkä elä huomiseen"🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voitteko oikeasti kiltit av-mammat pelastaa minut täältä, pelottaa ja itkettää ja kuulin teidän olevan kilttejä ennen matkaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos ette voi, niin se kirje vanhemmille Sastamalaan jooko viekää, taitaa olla viimeinen kirjeeni silloin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nyt itkettää, voiko ihan KUKA VAIN äiti tai hyvä äidin korvike lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4287/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Prkle . . . Jatkossa.

Kääntykää takaisin, heti älkää kiltit av-mammat tehkö tätä, te unohditte minut baariin itkemään, älkää lähtekö ilman minua.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen se 18 v melkein lapsi vielä, jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja joka itkin baarissa odottaen ketä tahansa lohduttamaan, kun heräsin sen hätiksen vierestä muisti menneenä, älkää jättäkö minua vaan hakekaa äkkiä pois edes säälistä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tilanne pahentunut, nyt kommunistit ottaneet vallan ja huomasin juuri olevani vankileirillä enkä pääse edes vessaan vaikka menkat. 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 j

Ja pelottaa ja itkettää, kysely ja tenttaus on kauheaa hakekaa mutt äkkiä pois, äiti tai kuka tahansa äidin korvike käy tähän akuuttihätään.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos ette pääse takaisin hakemaan mua, niin viettekö Sastamalaan vanhemmilleni kirjeen, jossa kerron lyhyesti että "äiti minut ehkä t*loitetaan huomenna"?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siitä voi olla vaikeaa saada selvää, sen verran kyynelistä märkä, mutta toinen kohta myös tärkeä eli tämä🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

"äiti ja isä, kuinka moni esivanhemmista olikaan punaisten ja kuinka moni valkoisten puolella? Olen vankileirillä, eli vastaukset sitä kautta tärkeitä, en ehkä elä huomiseen"🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voitteko oikeasti kiltit av-mammat pelastaa minut täältä, pelottaa ja itkettää ja kuulin teidän olevan kilttejä ennen matkaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos ette voi, niin se kirje vanhemmille Sastamalaan jooko viekää, taitaa olla viimeinen kirjeeni silloin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nyt itkettää, voiko ihan KUKA VAIN äiti tai hyvä äidin korvike lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

.

NYt ryhdistäydyt. Onneks oot hoikkanen ja pääset luikahtamaan aidan raosta. Etit sen itkupillin ja tekeydyt katuvaiseks. Ne ottaa sut AA mammoihin het. Sit ku tilanne rauhottuu, lähet liftillä ettiin lähintä AV-bussia. Niitä on nyt vähän levällään pitkin Suomea: Kitee, Kangasniemi, Kilpisjärvi ja sillee. Sun Norppayöasu on varma tae. Et sut löydetää. Älä huoli. Ne on sirutettu kaikki.!!!

Vierailija
4288/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: Pitäähä meijän toi kakara kotiisa saaha. Jatkossa Porttikielto!!!

Vierailija
4289/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Prkle . . . Jatkossa.

No voi voi, onpa ikävää. Ei tässä nyt kukaan, siis kukaan kerkeä lohduttamaan. Ollaan katsos taukopaikalla, nostettiin savulohta katiskoista eikä ole itkunturhtuisia silmiä kellään. Ei jaksa nyt alkaa vetistelemään näin iloisella hetkellä. Ja meillä on oikeitakin ongelmia, kuten se, että missä on matkan jatkoyöt ilman kommareita.

Se on vaikea kysymys ja ikävämpää kuin tuo sinun tilanteesi. Sinä olet niin nuorikin, että sopeudut kyllä. Ota siitä hätiksestä vaikka äidin korvike, sillähän on ne h*iton ja s**tanan raivostuttavat taapero & sen veli ennestään. Säälittävä kirje voidaan viedä perille, jos kukaan muistetaa sitä.sastamalassa enää. Vai mitä muut sanoo?

Mutta nyt alamme iloimin mielisavulohta nostaen pitää aivohiirtä, että missä on matkan jatkot, ei kukaan ehdi sinua auttaa meillä on ihan oikeita lapsia kin matkassa. Skool iloiselle juhlatunnelmalle, kirje viedään perille jos muistetaan. Ja eihän tuo nyt ole edes likimainkaan pahinta, mitä voi sattua.

Nyt kilistellään kunnolla ja mietitään missä on jatkot, äärimmäisen tärkeä kysymys?🥂🥂🥂🥂🥂

Kuiskaa: Ihan pienen hetken mietin ollaanko me vähän ilkeitä, kun ei haettu tuota kakaraa tuolta mutta eiköhän se pärjää? Vai mitä muut sanoo ja onhan meillä oikeitakin ongelmia KUTEN missä on ne jatkot, kotiinhan ei pitänyt vielä lähteä. 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
4290/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Prkle . . . Jatkossa.

.

NYt ryhdistäydyt. Onneks oot hoikkanen ja pääset luikahtamaan aidan raosta. Etit sen itkupillin ja tekeydyt katuvaiseks. Ne ottaa sut AA mammoihin het. Sit ku tilanne rauhottuu, lähet liftillä ettiin lähintä AV-bussia. Niitä on nyt vähän levällään pitkin Suomea: Kitee, Kangasniemi, Kilpisjärvi ja sillee. Sun Norppayöasu on varma tae. Et sut löydetää. Älä huoli. Ne on sirutettu kaikki.!!!

Kiitos lohdutuksesta, minä menen tällä ja ryhdistäydyn nyt.🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Etsikää minut kun pääsen pois, sitä ennen on epävarmaa paljonko uskallan kirjoittaa totuuksia.🥺🥺🥺🥺🥺

Mutta minä EN ole kommunisti tsi lesbo tms, täältä en vain uskalla kirjoittaa totuuksia ennenkuin pääsen pakoon.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Menen suunnitelmallisia ja inhoan heti, kunnpääsen täältä pois, kokoan itseni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Katuvaisen esittäminen on onneksi helppoa, kun itkettää koko ajan, mutta älkää unohtako minua älkää jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ennen pakoon pääsyä haluan tietää, että ette vain unohda minua.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nyt alan valmistautua suunnitelmaan, toivottakaa minulle onnea.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4291/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitä tehdään tänään ja missä? 😩🍺

Vierailija
4292/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat lapsoset, anteeksi se minun ja ellun muinainen lähtö..

Pelättiin liikaa niitä 2 viimeistä bussia ja kun tulin anopiksi niin....

No olemme silti seurailleet palstan tilannetta, tulemme omalla kyydillä kutemajärvelle (taisin olla aika kauhea anoppi, byää) ja hoidamme kommari hevonkuuseen.

Sopiihan kaikille, olemme kutemajärvellä noin 31 minuutin ja 53 sekuntin kuluttua.

Pelastamme tuon lapsi rukan ja muut jääneet, palaatteko takaisin vai mitä meinaatte?

Ellun piikki on auki yhä, lähdemme nyt potkimaan kommari hevonkuuseen sillä olemme matkalla.

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
4293/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nytten kyl osaa muuta sanoa ku et savulohi on mun lemppariruoka. Loimulohi kans. Ja uunilohi. Nam. 🍺kyytipojaks. Namnam. Tai🍾. Tää meni niin mutkikkaaks koko reissu. Onks aiemmatkin? Kun en oikekn muista. Joku se vaan saa lähtemään aina mukaan. Miksköhän? Onks se joku riippuvuus! Vai vaan hyvä seura? Ruoka? Juoma? Ohjelma? Mä aloin taas lörpötellä. Jaksatteks te mua viel! Eiku? Nää merkit on sulle joskus vaikeita ku oon blondi. Eikun mulle siis. Voi ettäs...

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4294/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, saavuimme kutemajärvelle luultua aiemmin.

=Juo sofikoituneesti ellun kanssa pirtua.

Onneksi kun kuski suostui painamaan pelkkää kaasua koko matkan, ellun antamilla punnilla oli vaikutusta asiaan.

=Juo sofikoituneesti pirtun ja pontikan sekoitusta suoraan pullosta..

Suomen armeijan pojat kävivät heittämässä kommari Laatokkaan, Neuvostoliitto ei ylety kutemajärvelle.

=Juo voimanpnistuksen jälkeen pirtun ja pontiakn sekoitusta ellun kanssa..

Minä jos kuka sen tiedän kun yli 50 vuotta ovat minua vainonneet missä kulkee suomen raja..

Pelastettiin yksi hysteerisesti itkevä lapsiparka sekä pari muuta kidutettua, tuolla siintää av-bussiletka ja jätämme ne kävelymatkan päähän ottakaa ne lapsiparat kyytiin!

=Juo pirtun ja pontiakn sekoitusta sofikoituneesti...

Me tästä ellun kanssa jatkamme matkaa, ellun piikki on auki mutta miniästä ei tiedä että uskallammeko vieläkään palata mielipiteitä asiaan?

=ryyppää kauhuissaan ellun kanssa suoraan pirtua pullosta...

No, menemme nyt lapsoset tuota tapaamaan eritä herrasmiehiä, ei tässä tiedä uskaltaako reissulle palata mutta yksi trokari odottaa ja kutemajärvellä ei ole enää yhtäkään kommari...

Meillä lähtee nyt ellun kanssa kyyti, odotellaan mielipiteitä uskaltaako miniän pelossa tulla reissuun mukaan ollenkaan..

=Juo ellun ja trokari kanssa suoraan pirtua pullosta..

Me tästä nyt siis ainakin toistaiseksi lähdetään lapsukaiset, kun mielipiteitä odotellaan, mutta kaikki kommarit on hoidettu..

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
4295/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauletaan: Linja-autossa ompi tunnelmaa🎶🎷🎷🎶🎶🎶linja-autossa matka katkeaa🎼🎼🎼🎵🎼🎵🎧📻🎧🎶🎵📣📣👩‍🎤👨‍🎤

Vierailija
4296/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan ja otan laululientä🍾🍾🍾istun Heimo Huiman takana. Hillitty🍷...

.

Onkos muuten kuka nähny sitä yhtä, kun järjesti meidät Saimaasesta pois ja aloitti sit🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4297/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kätevä Emäntä!!!

Ootko huudeilla? Sun piti pohtii sitä reseptiä mite tehää Punanenkärpässieniessu. Ja neuvoo toisillekkii. On matka-asu Raumaseeseen, enkä mistään löyä valmista essua. Kangasta vaa...

Vierailija
4298/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne lähti, taas tästä matkasta tuli painajainen kun ellu ja väsy lähti nekö jätti meidät taas?🥺🥺🥺🥺🥺

Olen se sama 18 v melkein lapsiparka, joka pelastettiin av-bussiin äsken, lohtutuopit menee yhä uudestaan alas.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Loppumatkalla en juo enää yhtään, tämä tärisevin käsin otettu tuoppi on vain traumoja purkuun eli uuteen hylkäämiseen ja siihen mitä tapahtui kun jätitte minut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos joku kuulu jotain siitä, mitä ellu tai väsähtänyt sanoi ennen lähtöään niin voitteko luvata, että sitä ei ikinä tapahtunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kärsin muutenkin kuin eläin siellä kommunistien seassa, siitä ei tarvitse puhua, eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja se mitä se hätähätä teki EI OLLUT vapaaehtoista, haluan ellun ja väsyn takaisin, te jätitte minut sinne vangiksi.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Luulin av-mammojen olevan kilttejä, mutta tästä reissusta tuli painajainen kun kaikki vastuulliset häipyi ja minut jätettiin selviämään ihan yksin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Se mitä joku ehkä kuuli ellun tai väsähtäneen sanovan, niin voidaanko sopia että siitä ei puhuta siellä leirillä oli ihan riittävän kauheaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vähän armoa, jos sen verran oikeasti annatte av-mammat armoa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En juo enää ikinä, nämä lohtutuopit jotka juon tärisevin käsin on siis vain 2 kertaisen trauman purkuun mutta sitten en enää ikinä juo.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voidaanko poiketa Sastamalaan, jos ellu ja väsähtynyt ei palaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vanhemmat asuu siellä, olen vasta 18 ja tästä reissusta tuli painajainen kun kaikki vastuulliset häipyi.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nyt hävettää tunnustaa, mutta tätä traumaa ei mikään lohtutuoppi riitä kumoamaan vaan alkaa olla ikävä OMAA ÄITIÄ.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos tällä matkalla on pakko olla loppuun asti (onko?) niin saako edes Sastamalasta hakea sen oman äidin tänne mukaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tämä on nyt noloa, mutta myönnän sen että tämä reissu menee sen verran hurjaksi, että äitiä on isompi ikävä kuin ikinä ennen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4299/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kaikillehan ei kerrassaan Av-matkat sovi. Ei vaan sovi. No. Ottavat sitten opikseen ja keksivät toisen harrastuksen. Vaikka geokätköily tai kiinan kielen opiskelu.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4300/5012 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tänään sauna? Kuuma?

Kuka tietää ohjelmasta jatkossa?

Istun pubissa,🍺🍺🍺🍺🍻 tääl on tosi hiljasta. Mis kaikki on??? Mihis tästä mennää seuraavaks? Jotenki outoo... mut hei. Tuol on Antti, Kaikkosen Antti. Mä meen moikkaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän