Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vaude mitä essuja. Varsinki tuo🎀peffan päällä on söötti. Ihanat!!!
Kuulin huhuja, että matka jatkuis tänää puolilta päivin. Ehkä Sastamalaan... miksikö? Ehkä se yks 18v on viekotellut bussikuskin koti-ikävässään. Miten on? Pitääköhän paikkansa? Pakkanen on törkeissä lukemissa. Onneks norppayöasu on tositosi lämmin.
Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja, että matka jatkuis tänää puolilta päivin. Ehkä Sastamalaan... miksikö? Ehkä se yks 18v on viekotellut bussikuskin koti-ikävässään. Miten on? Pitääköhän paikkansa? Pakkanen on törkeissä lukemissa. Onneks norppayöasu on tositosi lämmin.
Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...
En ole viekoitellut ketään, mutta mennääks me oikeasti Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Saanko jäädä pois kyydistä, onko se jo maksetulla av-matkalla sallittua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja jos ei ole, saanko ottaa edes äidin mukaan, antakaa armoa jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Tästä matkasta tuli kauheaa kun väsyväsy ja ellu lähti, kukaan ei katsonut meidän perään ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Haluan vain kotiin tai edes äidin, voidaanko sopia ettei niistä mokailuista puhuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
En juo enää ikinä, tämä tuoppi kädessäni on vain traumojen purkua, vieläkin ne kommarit itkettää ja kaikki muukin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Muistaako kukaan, mitä tein viime yönä muuten, voiko joku vannoa ettei mitään sattunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Heräsin alasti jutteliaan uteliaan vierestä, nyt itkettää ja lujaa sillä luulin av-mammojen olevan kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😕
Olen siis se tyttö jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis, muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan kuka vain, mitään havaintoja juon tärisevin käsin lohtutuoppia, voiko joku lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olen vasta 18, en mikään vastuullisin aikuinen täällä ja äitiä alkaa olla ikävä, sanokaa jooko ettei mitään sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Haluan kotiin tai edes äidin tänne, tämä alkaa olla nyt jo kauheaa enkä näiden lohtutuoppienbjälkeen juo, vannon sen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...En ole viekoitellut ketään, mutta mennääks me oikeasti Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Saanko jäädä pois kyydistä, onko se jo maksetulla av-matkalla sallittua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja jos ei ole, saanko ottaa edes äidin mukaan, antakaa armoa jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Tästä matkasta tuli kauheaa kun väsyväsy ja ellu lähti, kukaan ei katsonut meidän perään ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Haluan vain kotiin tai edes äidin, voidaanko sopia ettei niistä mokailuista puhuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
En juo enää ikinä, tämä tuoppi kädessäni on vain traumojen purkua, vieläkin ne kommarit itkettää ja kaikki muukin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Muistaako kukaan, mitä tein viime yönä muuten, voiko joku vannoa ettei mitään sattunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Heräsin alasti jutteliaan uteliaan vierestä, nyt itkettää ja lujaa sillä luulin av-mammojen olevan kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😕
Olen siis se tyttö jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis, muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan kuka vain, mitään havaintoja juon tärisevin käsin lohtutuoppia, voiko joku lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olen vasta 18, en mikään vastuullisin aikuinen täällä ja äitiä alkaa olla ikävä, sanokaa jooko ettei mitään sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Haluan kotiin tai edes äidin tänne, tämä alkaa olla nyt jo kauheaa enkä näiden lohtutuoppienbjälkeen juo, vannon sen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
KUULEPPAS TYPYKKÄ. NYT KYLLÄ MENI ROIMASTI YLI TUO SINUN HÖPERRYS!!!
Minun vierestäni ei herännyt Yksikään Höperö!!! Olen luotettava ja sofistikoitunut hetero. Hyi mitä soopaa!!! Ootteko muut samaa mieltä???
Kostona ajamme Sastamalan kautta. Et Saa Jäädä kyydistä kesken matkan!! Äitisi Ei Saa Tulla!!!. Ikuinen porttikielto!! Valehtelijoita ei katsota hyvällä AV piireissä!!!!°
Mitä me tehdään seuraavaksi? Mihin mennään ja mitä tehdään, piikkihän on vielä auki?
Kuiskaa: Pitäisikö vähän antaa armoa tuolle kakaralle, sehän oli aivan sekaisin taas viime yönä? Vai kostetaanko pitämälle se reissussa ilman äitiään? Oppiipahan ainakin juomaan sofikoituneesti, kuten me muutkin? Mutta tuo vollutus, ei jaksa. Ei vaan jaksa.
Hei kaikki ❕❕❕⁉️⁉️⁉️poiketaanko seuraavalle 🔤asemalle. Tilataan⛾ja🍰ja🍷. Lauletaan kuorossa: Tänä yönä vauhti kiihtyy!!! Sehän on meidän Voimabiisi ja tänään on pikkulauantai. Piristäiskös se meitä kaikkia +assan henkilökuntaa +Muita asiakkaita. Ei haittaa vaik porttari tulis🔤asemia Suomessa piisaa...
Sopiiks tää kaikille, onkoha Kurussa apsi???
Meijän pitäis kyl löytää lisää tuhlauskohteita ton abcdefg:n lisäks. Rahaa riittää iha hitoksee. Oisko joku kylpylä lähellä, niihi uppoaa rahaa vastikkeetta kyl helposti???
Tai peliluola? Se osi hauska lisä tämän naisluolan henkeen...
Vierailija kirjoitti:
Meijän pitäis kyl löytää lisää tuhlauskohteita ton abcdefg:n lisäks. Rahaa riittää iha hitoksee. Oisko joku kylpylä lähellä, niihi uppoaa rahaa vastikkeetta kyl helposti???
Tai peliluola? Se osi hauska lisä tämän naisluolan henkeen...
Oi, kylpylä kuulostaisi ihanalta. Siellä voitaisiin 🍸 ja ihastella samalla latinon lihaksikasta ruskettunutta vartaloa ja tietty hopista punaisissa speedoissa. Katsotaan ei kosketa, hyvä rouva Kettu. Kylpylässä olisi elementissäni, olenhan aito pesunkestävä av- siideri 🐳
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...En ole viekoitellut ketään, mutta mennääks me oikeasti Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minun vierestäni ei herännyt Yksikään Höperö!!! Olen luotettava ja sofistikoitunut hetero. Hyi mitä soopaa!!! Ootteko muut samaa mieltä???
Kostona ajamme Sastamalan kautta. Et Saa Jäädä kyydistä kesken matkan!! Äitisi Ei Saa Tulla!!!. Ikuinen porttikielto!! Valehtelijoita ei katsota hyvällä AV piireissä!!!!°
No sitten heräsin jonkun muun vierestä, armoa ja anteeksi olkaa kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä EN ole lesbo, mutta muistaako kukaan kenen vierestä heräsin/mitä tein sillä tuli paniikki lähtö aamulla?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
IHAN KUKA TAHANSA nyt, mutta muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Kertokaa kiltit äkkiä, että mitään ei sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja sastamala, saanhan jäädä siellä kotiin, äitiä on ikävä, matkasta tuli painajainen kun väsyväsy ja ellu lähti eikä kukaan katso minun perääni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Aiemminhan pääsin naisluolaan nukkumaan ennenkuin muisti meni ja aloin sekoilua, nyt yhtään äitihahmoa EI enää ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Voiko joku nyt vannoa, että mitään ei viime yönä sattunut, ihan kuka vain kiltti av-mamma?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja SAANHAN jäädä Sastamalaan kotiin tai ottaa edes oman äidin mukaan vahtimaan minua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olkaa oikeasti niin kilttejä, pyydän.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minulla on äitiä ikävä, olen vasta 18 ja tästä reissusta tullut melko kauheaa nyt, kun hyvää äitihahmoa ei ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
En juo enää ikinä, lohtutuopitkin ui kyynelissä ja tässä on yli pääsemätön akuuttihätä tilanne menossa ihan kaiken suhteen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Antakaa minun jäädä Sastamalaan tai ottaa edes oma äiti mukaan, ihan oikeasti olkaa niin kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai peliluola? Se osi hauska lisä tämän naisluolan henkeen...Oi, kylpylä kuulostaisi ihanalta. Siellä voitaisiin 🍸 ja ihastella samalla latinon lihaksikasta ruskettunutta vartaloa ja tietty hopista punaisissa speedoissa. Katsotaan ei kosketa, hyvä rouva Kettu. Kylpylässä olisi elementissäni, olenhan aito pesunkestävä av- siideri 🐳
Ääni kylpylälle 😛🤩😛🤩😛🤩😛
Koli Relax Spa!!
¿¿¿》《¤☆♧◇♡♤■●○•
🤽♀️🤽♂️🏊♀️🌊🌊🌊👙👙👙💦💦💦💨💭🗯🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥂🥃🥂🥂🥃🥃🥂🥂🍻🍺🍺🍺🍹🍸🍸🍸🍷🍷
T ä n n e m e n n ä ä ä ä !!!!! Aktiviteettiä riittää - rahaa palaa. Nyt lauletaan:
🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎵Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä🌊🌊🌊🍺🍹🍸🍷🍾🍾🍾
Latino!!!!
Seuraasi kaivataan... vielähän ne kaverisikin jaksavat kanssamme matkaa jatkaa???
Missäs kaikki kilttimiehet? Kaljapullojen kylmät suut kaipaavat teitä...
Kaivakaahan 👙👙👙 esiin ja aaltoihin🌊🌊🌊 Saunajuomat allasbaarissa🍾🍾🍾🍷🍹🍺🍻🥃🥂🍻🍺🥂🥃
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostona ajamme Sastamalan kautta. Et Saa Jäädä kyydistä kesken matkan!! Äitisi Ei Saa Tulla!!!. Ikuinen porttikielto!! Valehtelijoita ei katsota hyvällä AV piireissä!!!!°No sitten heräsin jonkun muun vierestä, armoa ja anteeksi olkaa kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä EN ole lesbo, mutta muistaako kukaan kenen vierestä heräsin/mitä tein sillä tuli paniikki lähtö aamulla?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
IHAN KUKA TAHANSA nyt, mutta muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Kertokaa kiltit äkkiä, että mitään ei sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja sastamala, saanhan jäädä siellä kotiin, äitiä on ikävä, matkasta tuli painajainen kun väsyväsy ja ellu lähti eikä kukaan katso minun perääni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Aiemminhan pääsin naisluolaan nukkumaan ennenkuin muisti meni ja aloin sekoilua, nyt yhtään äitihahmoa EI enää ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Voiko joku nyt vannoa, että mitään ei viime yönä sattunut, ihan kuka vain kiltti av-mamma?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja SAANHAN jäädä Sastamalaan kotiin tai ottaa edes oman äidin mukaan vahtimaan minua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olkaa oikeasti niin kilttejä, pyydän.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minulla on äitiä ikävä, olen vasta 18 ja tästä reissusta tullut melko kauheaa nyt, kun hyvää äitihahmoa ei ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
En juo enää ikinä, lohtutuopitkin ui kyynelissä ja tässä on yli pääsemätön akuuttihätä tilanne menossa ihan kaiken suhteen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Antakaa minun jäädä Sastamalaan tai ottaa edes oma äiti mukaan, ihan oikeasti olkaa niin kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Kuule typykkä! Ota opiksesi nyt! Kurvasimme just Sastamalan rajalta kohti Kolia. Käyttäydy! Opi huomaamaan kenen viereen nakuna nukahat! Ite kannat tekojesi seuraukset. Ehkä. Ehkä sinusta Av-mamma ajastaan kuoriutuu kun näissä liemissä sinua kierittelemme. Itku seis ja rinta rottingllla Kolin kuohuihin!!!
Heimo Huima turboahdinalusjohtoautollaan meidät Koli Spahan singautti. Ja nyt: Törsätkää! Hemmotelkaa itseänne ja toisianne. Piikki auki! Saa syödä pelkkää jälkiruokaa ja suklaata! Nam ja Hörpsis!!!
🍾🍾🍾🍬🍫🍬🍰🎂🍧🍨🍩🍦🥂🥃☕🍭🍫🍰🎂🍷🍡🍦🍨🍧🍮🍩🍶🍾🍾🍾🍻🥂🍵🍬🍫🍻🍺
Hei! Voiskohan Heimo Huima ystävällisesti laittaa ajo-ohjeet meidän Davidille että päästään kans Kolille?! Alkaa nää Kangasniemen alkuasukkaat olee liian ystävällisiä meitä kohtaan ja kotiin ei vielä haluta! Kiitos jo etukäteen😃🥂🍾
Naispelko on palannut palstailemaan. Kuinka saataisiin hänet osallistumaan tälle matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Naispelko on palannut palstailemaan. Kuinka saataisiin hänet osallistumaan tälle matkalle?
.
Ainakin vikabusseissa on vielä tilaa...muutoinhan nämä ovat extrasuosittuja ja ylibuukattuja matkoja
Jooh täällä ollaan, vähän heikko olo tuosta itsenäisyyspäivän vietosta... En muista mitään siitä. No anyway, tälläsii tein, laitoin kuitenki muutaman eri värivaihtoehdonkin tuonne että ei kukaan sitten pahoita mieltään jos tarjolla olis vaan pelkkiä punasia! NIIN ja siis AV-matkalaisilta en tietenkään veloita mitään noista essuista mutta nuo hinnat on sitten muita tilaajia varten kun nehän tietenkin tulee olemaan haluttua tavaraa viimeistään meidän Raumaaseen reissun jälkeen
https://www.spreadshirt.fi/shop/design/keltainen+sieni+esiliina-D5d39d6…