Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

4321/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latino!!!!

Seuraasi kaivataan... vielähän ne kaverisikin jaksavat kanssamme matkaa jatkaa???

Missäs kaikki kilttimiehet? Kaljapullojen kylmät suut kaipaavat teitä...

Kaivakaahan 👙👙👙 esiin ja aaltoihin🌊🌊🌊 Saunajuomat allasbaarissa🍾🍾🍾🍷🍹🍺🍻🥃🥂🍻🍺🥂🥃

Täällä ollaan taas. Kaverit luovuttavat yksi kerralla. Suomalainen juhlinta käy näköjään kunnon päälle, mutta on näitä kavereita onneksi muutama vielä jäljellä.

Vaihdoin profiilikuvanikin teeman mukaan. Odotan 🍸 , nähdään altailla.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4322/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin huhuja, että matka jatkuis tänää puolilta päivin. Ehkä Sastamalaan... miksikö? Ehkä se yks 18v on viekotellut bussikuskin koti-ikävässään. Miten on? Pitääköhän paikkansa? Pakkanen on törkeissä lukemissa. Onneks norppayöasu on tositosi lämmin.

Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...

En ole viekoitellut ketään, mutta mennääks me oikeasti Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Saanko jäädä pois kyydistä, onko se jo maksetulla av-matkalla sallittua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja jos ei ole, saanko ottaa edes äidin mukaan, antakaa armoa jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tästä matkasta tuli kauheaa kun väsyväsy ja ellu lähti, kukaan ei katsonut meidän perään ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Haluan vain kotiin tai edes äidin, voidaanko sopia ettei niistä mokailuista puhuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En juo enää ikinä, tämä tuoppi kädessäni on vain traumojen purkua, vieläkin ne kommarit itkettää ja kaikki muukin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muistaako kukaan, mitä tein viime yönä muuten, voiko joku vannoa ettei mitään sattunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Heräsin alasti jutteliaan uteliaan vierestä, nyt itkettää ja lujaa sillä luulin av-mammojen olevan kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😕

Olen siis se tyttö jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis, muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ihan kuka vain, mitään havaintoja juon tärisevin käsin lohtutuoppia, voiko joku lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen vasta 18, en mikään vastuullisin aikuinen täällä ja äitiä alkaa olla ikävä, sanokaa jooko ettei mitään sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Haluan kotiin tai edes äidin tänne, tämä alkaa olla nyt jo kauheaa enkä näiden lohtutuoppienbjälkeen juo, vannon sen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

KUULEPPAS TYPYKKÄ. NYT KYLLÄ MENI ROIMASTI YLI TUO SINUN HÖPERRYS!!!

Minun vierestäni ei herännyt Yksikään Höperö!!! Olen luotettava ja sofistikoitunut hetero. Hyi mitä soopaa!!! Ootteko muut samaa mieltä???

Kostona ajamme Sastamalan kautta. Et Saa Jäädä kyydistä kesken matkan!! Äitisi Ei Saa Tulla!!!. Ikuinen porttikielto!! Valehtelijoita ei katsota hyvällä AV piireissä!!!!°

No sitten heräsin jonkun muun vierestä, armoa ja anteeksi olkaa kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minä EN ole lesbo, mutta muistaako kukaan kenen vierestä heräsin/mitä tein sillä tuli paniikki lähtö aamulla?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

IHAN KUKA TAHANSA nyt, mutta muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kertokaa kiltit äkkiä, että mitään ei sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja sastamala, saanhan jäädä siellä kotiin, äitiä on ikävä, matkasta tuli painajainen kun väsyväsy ja ellu lähti eikä kukaan katso minun perääni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Aiemminhan pääsin naisluolaan nukkumaan ennenkuin muisti meni ja aloin sekoilua, nyt yhtään äitihahmoa EI enää ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voiko joku nyt vannoa, että mitään ei viime yönä sattunut, ihan kuka vain kiltti av-mamma?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja SAANHAN jäädä Sastamalaan kotiin tai ottaa edes oman äidin mukaan vahtimaan minua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olkaa oikeasti niin kilttejä, pyydän.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minulla on äitiä ikävä, olen vasta 18 ja tästä reissusta tullut melko kauheaa nyt, kun hyvää äitihahmoa ei ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En juo enää ikinä, lohtutuopitkin ui kyynelissä ja tässä on yli pääsemätön akuuttihätä tilanne menossa ihan kaiken suhteen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Antakaa minun jäädä Sastamalaan tai ottaa edes oma äiti mukaan, ihan oikeasti olkaa niin kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kuule typykkä! Ota opiksesi nyt! Kurvasimme just Sastamalan rajalta kohti Kolia. Käyttäydy! Opi huomaamaan kenen viereen nakuna nukahat! Ite kannat tekojesi seuraukset. Ehkä. Ehkä sinusta Av-mamma ajastaan kuoriutuu kun näissä liemissä sinua kierittelemme. Itku seis ja rinta rottingllla Kolin kuohuihin!!!

Siis hetkinen, ohitettiinko me jo Sastamala, sanokaa kiltit ettei ohitettu eihän??🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nukahdin lohtutuoppien ääreen, mikä tämä kylpylä on ja miksei minua jätetty Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Matkasta tuli kauheaa, sen jälkeen kun ellu ja väsyväsy lähtivät, siitä alkoi minun sekoiluni kun kukaan ei katsonut perääni ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos me ohitettiin Sastamalaan, niin kai me otettiin edes minun äiti mukaan, sanokaa kiltit että ÄITI otettiin mukaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen vasta 18, melkein lapsi vielä joten kai minun äiti otettiin mukaan, edes säälistä Jos ei muuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tämä reissu on sen verran vauhdikkaaksi muuttunut, että äitiä on ikävä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En uskalla tulla kylpylään katsomaan tilannetta, vaan odotan vastausta täällä kylpylän aulassa, lohtutuoppi kyynelistä märkinä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kai te noukitte Sastamalasta minun äitini mukaan, kaipaan sitä kun sen verran kova paikka tämä matka.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Odotan nyt itkien aulassa, tuleeko äiti tänne enkä juo enää ikinä otan vain tähän ahdistukseen lohtutuopin ja sitten en enää juo.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos Sastamalaan ohitettiin, niin sanokaa kiltit että minun äiti otettiin reissuun mukaan ettei mene akuuttihätätilanteeni enää pahemmaksi?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ihan oikeasti, olen kuullut av-mammojen olevan kilttejä ja kaipaan äitiä tälle vauhdikkaalle Ja traumoja aiheuttaneelle reissulle.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin huhuja, että matka jatkuis tänää puolilta päivin. Ehkä Sastamalaan... miksikö? Ehkä se yks 18v on viekotellut bussikuskin koti-ikävässään. Miten on? Pitääköhän paikkansa? Pakkanen on törkeissä lukemissa. Onneks norppayöasu on tositosi lämmin.

Missäköhän kaikki raskaat?... aamupalapöydässä istun kahen Antin kaa...

En ole viekoitellut ketään, mutta mennääks me oikeasti Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Saanko jäädä pois kyydistä, onko se jo maksetulla av-matkalla sallittua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja jos ei ole, saanko ottaa edes äidin mukaan, antakaa armoa jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tästä matkasta tuli kauheaa kun väsyväsy ja ellu lähti, kukaan ei katsonut meidän perään ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Haluan vain kotiin tai edes äidin, voidaanko sopia ettei niistä mokailuista puhuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En juo enää ikinä, tämä tuoppi kädessäni on vain traumojen purkua, vieläkin ne kommarit itkettää ja kaikki muukin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muistaako kukaan, mitä tein viime yönä muuten, voiko joku vannoa ettei mitään sattunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Heräsin alasti jutteliaan uteliaan vierestä, nyt itkettää ja lujaa sillä luulin av-mammojen olevan kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😕

Olen siis se tyttö jolla oli norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis, muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ihan kuka vain, mitään havaintoja juon tärisevin käsin lohtutuoppia, voiko joku lohduttaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen vasta 18, en mikään vastuullisin aikuinen täällä ja äitiä alkaa olla ikävä, sanokaa jooko ettei mitään sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Haluan kotiin tai edes äidin tänne, tämä alkaa olla nyt jo kauheaa enkä näiden lohtutuoppienbjälkeen juo, vannon sen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

KUULEPPAS TYPYKKÄ. NYT KYLLÄ MENI ROIMASTI YLI TUO SINUN HÖPERRYS!!!

Minun vierestäni ei herännyt Yksikään Höperö!!! Olen luotettava ja sofistikoitunut hetero. Hyi mitä soopaa!!! Ootteko muut samaa mieltä???

Kostona ajamme Sastamalan kautta. Et Saa Jäädä kyydistä kesken matkan!! Äitisi Ei Saa Tulla!!!. Ikuinen porttikielto!! Valehtelijoita ei katsota hyvällä AV piireissä!!!!°

No sitten heräsin jonkun muun vierestä, armoa ja anteeksi olkaa kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minä EN ole lesbo, mutta muistaako kukaan kenen vierestä heräsin/mitä tein sillä tuli paniikki lähtö aamulla?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

IHAN KUKA TAHANSA nyt, mutta muistaako kukaan mitä tein viime yönä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kertokaa kiltit äkkiä, että mitään ei sattunut eihän?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja sastamala, saanhan jäädä siellä kotiin, äitiä on ikävä, matkasta tuli painajainen kun väsyväsy ja ellu lähti eikä kukaan katso minun perääni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Aiemminhan pääsin naisluolaan nukkumaan ennenkuin muisti meni ja aloin sekoilua, nyt yhtään äitihahmoa EI enää ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voiko joku nyt vannoa, että mitään ei viime yönä sattunut, ihan kuka vain kiltti av-mamma?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja SAANHAN jäädä Sastamalaan kotiin tai ottaa edes oman äidin mukaan vahtimaan minua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olkaa oikeasti niin kilttejä, pyydän.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minulla on äitiä ikävä, olen vasta 18 ja tästä reissusta tullut melko kauheaa nyt, kun hyvää äitihahmoa ei ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En juo enää ikinä, lohtutuopitkin ui kyynelissä ja tässä on yli pääsemätön akuuttihätä tilanne menossa ihan kaiken suhteen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Antakaa minun jäädä Sastamalaan tai ottaa edes oma äiti mukaan, ihan oikeasti olkaa niin kilttejä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kuule typykkä! Ota opiksesi nyt! Kurvasimme just Sastamalan rajalta kohti Kolia. Käyttäydy! Opi huomaamaan kenen viereen nakuna nukahat! Ite kannat tekojesi seuraukset. Ehkä. Ehkä sinusta Av-mamma ajastaan kuoriutuu kun näissä liemissä sinua kierittelemme. Itku seis ja rinta rottingllla Kolin kuohuihin!!!

Siis hetkinen, ohitettiinko me jo Sastamala, sanokaa kiltit ettei ohitettu eihän??🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nukahdin lohtutuoppien ääreen, mikä tämä kylpylä on ja miksei minua jätetty Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Matkasta tuli kauheaa, sen jälkeen kun ellu ja väsyväsy lähtivät, siitä alkoi minun sekoiluni kun kukaan ei katsonut perääni ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos me ohitettiin Sastamalaan, niin kai me otettiin edes minun äiti mukaan, sanokaa kiltit että ÄITI otettiin mukaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen vasta 18, melkein lapsi vielä joten kai minun äiti otettiin mukaan, edes säälistä Jos ei muuta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tämä reissu on sen verran vauhdikkaaksi muuttunut, että äitiä on ikävä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En uskalla tulla kylpylään katsomaan tilannetta, vaan odotan vastausta täällä kylpylän aulassa, lohtutuoppi kyynelistä märkinä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kai te noukitte Sastamalasta minun äitini mukaan, kaipaan sitä kun sen verran kova paikka tämä matka.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Odotan nyt itkien aulassa, tuleeko äiti tänne enkä juo enää ikinä otan vain tähän ahdistukseen lohtutuopin ja sitten en enää juo.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Jos Sastamalaan ohitettiin, niin sanokaa kiltit että minun äiti otettiin reissuun mukaan ettei mene akuuttihätätilanteeni enää pahemmaksi?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ihan oikeasti, olen kuullut av-mammojen olevan kilttejä ja kaipaan äitiä tälle vauhdikkaalle Ja traumoja aiheuttaneelle reissulle.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Hohhhiijaaa... boring... en jaksa edes kuiskata...🙃🙃😕🙃

Vierailija
4324/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍺🍺🍺Ihana kylpylä. Ihana allasbaari.

Ruokaa? Pizzaa tekis mieli, mut listalla oli vaan jouluruokia - lähen ettiin Kolin keskustasta Pizzeriaa...

Vierailija
4325/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke alkaa kasilta...🎶🎵🎼🎶🎵🎙🎙🎙Muistan vielä vuonna -56🎶🎵🎼🎶🎙🎙🎙🎶🎵🎶🎵🎼 TipTapTippeTippeTipTap👣👣👣👣

Vierailija
4326/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähä on ollu taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ei tylsää hetkeä. Onneks on Ellun kanat... tsiisus. Rahat!!. Ehä me oikeastaa tarvita matkanjohtajaa tai ohjelmaa. Hyvin osataa itekkii. Vai mitä meinaatte muut?

Mä istun täs irkku pubissa. Hiljasta on. Tääl on niin monta ravintelia et väki hukkuu. Onneks Norppayöasut näkyy kauas. Muu väki katto vähän kateellisena, ku tultii. Eihä kaikill tälläsii oo... no lörpöttely alkoi näemmä taas...hörpsis🍺🍺🍺

Vierailija
4327/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukaan, nyt se alkaa!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Ja hakekaa se yksi itkevä tyttökin (löytyikö sen äiti vai jätettiinkö me se, en muista?) nyt se alkaa! Illan ensimmäinen kuohuviini ja shampanjasuihku!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Ja sen jälkeen karaokekaveria kaipailisin, ketkä tulee minun ja Antti tuiskun lisäksi mukaan? Koska meillä ei onneksi lähde koskaan yli on pikkulauantain kunniaksi yksi reissu klassikko vedettävä:

Vierailija
4328/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun uimapuku taisi unohtua Saimaaseen. Haittaako teitä? T:uhkea nainen

Vierailija
4329/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun uimapuku taisi unohtua Saimaaseen. Haittaako teitä? T:uhkea nainen

.

No ei tieteskää AV-väkeä haittaa. Mehän ollaan vapaamielistä ja suvaitsevaa sakkia. Noi alkuasukkaat voi paheksua jos tuut karaokeen Eevan puvussa. Ne on ehkä nii siveitä.... tai mistäs minä tiiän???

Vierailija
4330/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mukaan, nyt se alkaa!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Ja hakekaa se yksi itkevä tyttökin (löytyikö sen äiti vai jätettiinkö me se, en muista?) nyt se alkaa! Illan ensimmäinen kuohuviini ja shampanjasuihku!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Ja sen jälkeen karaokekaveria kaipailisin, ketkä tulee minun ja Antti tuiskun lisäksi mukaan? Koska meillä ei onneksi lähde koskaan yli on pikkulauantain kunniaksi yksi reissu klassikko vedettävä:

Tästä se lähtee...

Kaiken takana on nainen...

Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti...

🎼🎵🎶🎼🎵🎶🥂🥂🥂🍦🥂🥂

NYT on kotosa olo🎵🎶🎼🎵🎶

Vierailija
4331/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotab🍸

Vierailija
4332/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan! 🍷🍷🍷🍷🍷🍷Latino hoi tule tanssimaan minunkin kanssani. 🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Vierailija
4333/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älkää tehkö tätä, nyt vähän sääliä edes jooko Olen vasta 18 ja ihan lapsi älkää tehkö tätä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Miksi te teitte näin, tämä on julmaa ja nyt itkettää, luulin OIKEASTI teitä av-mammoja kilteiksi ihmisiksi.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😦🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se vasta 18 v lapsiparka, joka on pukeutunut norppayöasuun, sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tulin nyt äsken lohtu tuoppien äärestä itkemästä tänne altaaseen, miksi te teitte näin TÄMÄ ON JULMAA joten miksi te teitte näin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Itkettää ette jättäneet minua Sastamalaan, mutta otitte MINUN ÄIDIN MUKAAN eikä kukaan kertonut sen olevan totaalinen av-mamma.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Älkää OIKEASTI kertoko mitään minun sekoiluistani älkääkä kiusatko minua äidin takia ihan oikeasti, antakaa armoa sopiiko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Älkää uskoko MITÄÄN mitä äiti selittää ja unohtakaa sen käytöstä, olkaa kilttejä minä rukoilen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja ÄLKÄÄ kiltit kertoko mitään minun sekoiluistani ja voitteko unohtaa tuon mitä äiti puuhaa porealtaassa tuiskun kanssa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Nyt kun äidin luonne totaalisena av-mammana paljastui suurena järkytyksenä, niin älkää kiltit kertoko sille siitä transusta, hätiksestä ja lesbosekoiluista tai tuiskusta?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minä EN OLE kommunisti, sekaantunut tuiskuun, transuun tai naisiin, en vaikka muisti on mennyt mutta en ole.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

ÄLKÄÄ mainitko oikeasti äidille mitään noista, en juo enää ikinä paitsi nyt lohtutuoppeja ihan Pari vain.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Istun täällä altaalla kyynelten virratessa lohtutuoppeihin, enkä juo sen jälkeen enää ikinä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voisitteko EDES säälistä viedä minut isän luo Sastamalaan, tämä reissu ei ole enää yhtään kiva ja huominen pelottaa?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4334/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Latino, edelleen odotan? 🍸

Vierailija
4335/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iedä kuuluiko jotain parkumista aiemmin? No mutta se taisi loppua kun se jonkun penikka humaltui? No ihan sama. Nyt on pikkulauantai ja nyt jos koskaan on aika heittää korkkarit kattoon ja alkaa juhlimaan. Sofikoituneesti tietenkin.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Koska alan itse vasta ottamaan, niin en ehdi seuraavaan. Umpikännissä oleva Tuisku kaipailee siis seuraa karaokeen. Kuka jaksaa lähteä sen kanssa vetämään reissuklassikon? Tuisku tahtoo vetää juuri sen perinteisen jonkun kanssa duona:

Vierailija
4336/5012 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä siis ole ihan varma nyt, mutta meneeköhän meillä vähän yli? Siis tämä juominen? Mitä tapahtui aiemmin, heräsin vessasta sammuneena? Ja nyt se kysymys tulee. Olen vähän huolissani, oliko minulla vain ns käänteinen liskojen yö? Eli oliko se vain kuvitelmaa eikä ihanaa todellisuutta?🤧🤧🤧🤧🤧

Eli pelkän tanssittamisen sijaan makasiko Latino meidän tuhansien av-naisten kanssa ja minunkin(!) vai ei? Haluan uskoa, että se ei ollut viikkoja kestäneen juomisen tuloksena syntynyt, sammuneen ihmisen haaveuni. Suutelin ko tuolla holvikaaren alla Latinoa kiihkeästi? Vai oliko se vain melkein maksakirroosissa olevan av-matkaajan ihmisen toiveuni?🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

Nyt on pakko alkaa ottamaan tähän liikutukseen, jos se oli totta että Latino hoiti meidät kaikki av-naiset. Ja jos se oli sammuneen outoa unta, on tähän käänteiseen liskojen yö juttuun pakko alkaa ottamaan lääkkeeksi. Silloin maksassa on jo pahasti häikkää. Mutta yli ei vedetä, otan vain sopivasti.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4337/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Täällä on ihan liian monta holvikaarta. Täällä Kolissa. Ei minua haittaa, jos naispari hyväilee toisiaan holvikaaren alla. Mutta. Mutta. Olin näkevinäni Latinon jonkun Av: n alla holvikaaren alla. Oliko se unta? Minä en ollut se. Toi pikkulikka pysyy varmaan kurissa mamman kanssa. Ei huolta.

Mut hei! Aamupalalle kaikki Annet ja Annelit. Onnea! Nimipäivät teillä siis🍾🍾🍾

Tänään pakkaskävely klo 13.00. Vähän enne päiväkahvia/kaljaa... puut on niin kauniin huurteiset. Pakkanen laihtuu mut oha huomen perjantai. TAAS!

Vierailija
4338/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Täällä on ihan liian monta holvikaarta. Täällä Kolissa. Ei minua haittaa, jos naispari hyväilee toisiaan holvikaaren alla. Mutta. Mutta. Olin näkevinäni Latinon jonkun Av: n alla holvikaaren alla. Oliko se unta? Minä en ollut se. Toi pikkulikka pysyy varmaan kurissa mamman kanssa. Ei huolta.

Mut hei! Aamupalalle kaikki Annet ja Annelit. Onnea! Nimipäivät teillä siis🍾🍾🍾

Tänään pakkaskävely klo 13.00. Vähän enne päiväkahvia/kaljaa... puut on niin kauniin huurteiset. Pakkanen laihtuu mut oha huomen perjantai. TAAS!

* lauhtuu

Jmankta tota takasyöttöä. Että mä vihaan sitä!!!

Vierailija
4339/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Latino, edelleen odotan? 🍸

*** ilkeällä äänellä: No tuliko Latino ja huomas et Sä oot Mun Paikalla . . .

Ällöin vonkausrepla eilen: Mun serkku on ravolta ja isällä on porsse. Mä kuulin kun sä yritit sitä yhtä alkuasukasta, onnistuikos???😜

Vierailija
4340/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden äitiyspakkauksen makuupussi on norppakuvioinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi