Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3921/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Latino? Byää💔🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3922/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, onko nuo Hopis valkoisissaan ja Kassa punaisissaan?

Oi, on varmasti meidän sydänkäpyset! ♥️♥️😂😂😂😂 Ehkä kassa on hävinnuyt jonkin vedonlyönnin tai jottain, kun ruoskaa ei näy en tiedä? ♥️♥️♥️♥️😂😂😂😂😂 Miettikää, että tällä matkalla on nähty kuitenkin ihan ihmeellisiä asioita, hopis meni naimisiin ja saa lapsen kassan kanssa, anteeksi naurunkyyneleet mutta video sai onnesta itkemään. ♥️♥️♥️😂😂😂😂 Surullisen illan pelastus, kilistetäänkö sille, sillä meinasin itkuun tukehtua äsken? ♥️♥️♥️😂😂😂😂😂😂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kassasta puheenollen tuota yksi juttu😦. Useampikin humalainen av-matkaaja on ahdistanut sen isän nurkkaan missä sitä lähes väkisin lähennellään.😟 Siis sitähän arveltiin, että vientiä riittää, mutta tilanne näyttää jo siltä että miesparka kaipaisi apuja.😟

Vierailija
3924/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku löytyi äsken metsästä harhailemasta, tulee pubiin ottamaan huikkaa kanssamme ja maistelemaan.🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Vierailija
3925/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku löytyi äsken metsästä harhailemasta, tulee pubiin ottamaan huikkaa kanssamme ja maistelemaan.🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Hiuuskeuurbtt vetääjhggu metyio kaaanssjjd tääjhyy

Vierailija
3926/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähjänenn ennenebr oooooiyttgh humalsshhay muytjernnd auspauuaatta

Vierailija
3927/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen palasi linjoille lisäämään huomisen ja sunnuntain ohjelmanumerot, maanantaina lähdetään sitten kotiin. Eli huomenna meillä on tämä, Hilma kiskoo ylös ja pitää ellun rahat vastineeksi:

Ne ohjelmat eli sauna yhdeltä ja aivohiiri neljältä, Vaihdetaanko se vai suunnitellaanko lähtöä vai mitä?

KLO 13.00:

Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.

Klo 16.00

AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!

Kilttinainen tuli uppaamaan ne huomisen ohjelmanumerot, myös sunnuntai päätetty. MAANANTAINA ME LÄHDETÄÄN SITTEN KELLO 12 AAMULLA, HILMA KISKOO MEIDÄT YLÖS ELI MAANANTAINA LÄHDETÄÄN KOTIIN KAIKKI.

SUNNUNTAINA:

Hilma kiskoo porukan kello kahdeksi(!) naisluolaan sitten eikä ole kovin hellävarainen herätys välttämättä mihin ollaan totuttu:

Tämä sopii. Su siivotaan naisluola, talkoojuomat siellä baarikomerossa. On sitten valmiiksi siisti seuraavaa reissua varten. Sopiikos tää kaikille. Pari peikonlehden pistokasta on vielä jaossa, keltä perseilevä peikkis puuttuu.🤔🤔😓😓😓 otan eroahdistukseen🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🍾[/quote]

Vierailija
3928/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen palasi linjoille. Tilanne on se, että me lähdemme maanantaina kello 12 aamupäivällä. Hilma lupasi kiskoa porukan ylös, pitää vastineeksi kaikki ne ellun rahat. Eli ME KAIKKI LÄHDETÄÄN MAANANTAINA KELLO 12 KUN RAHAT LOPPUU JA EI OLE MATKANJÄRJESTÄJÄNÄ, ITKUPILLIÄ EI OTETA, kuskeja informoitu.🤧🤧🤧 2 viimeistä bussia ovat ne, joihin saa anopit yms tuupata. heimo huima saa ajaa tuon reitin ns takaperin, osaa sen. Lähtiessä tehdään ne kunniatööttäykset kun hyvästellään saimaa.🤧🤧🤧

Eli tänä vuonna av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:

A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.

B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.

C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...

D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....

BUSSIREITTI NOSTETTU, KUSKEINA SAMAT VANHA KUIN ENNENKIN VAROKAA KAHTA VIIMEISTÄ BUSSIA LÄHDÖN AJAN KOHDAN PÄÄTÄTTE TE KERTOKAA SE HUOMENNA HEIMO HUIMALLE!!!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?

Täällä on meille jo ihan valmis soittolista!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4226618/biiseja-joiden-nimena-vain-nais…

Soittolista, virallinen!!

Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???

Muistakaa: Hiljaisuus 22.00-7.00

Hiljaisuus 23.00-07.00 sopisi AV.n tyyliin paremmin.

Virallinen soitto/laululista! Harjoitelkaa ahkerasti

Vierailija
3929/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tähän eroahdistukseen on pakko lähteä ottamaan 🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 Ja sen jälkeen vetämään karaokea tuiskun kanssa, en voi uskoa että me lähdetään maanantaina. 😭 No, onhan meillä viikonloppu ja bussimatka aikaa ennen kuin erotaan, byää. Tänään aion kännissä vetää nämä retkiklassikot tuiskun kanssa, kun latinokaan ei lohduttanut! 😭🍹🍹🍹🍹

Vierailija
3930/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen palasi linjoille lisäämään huomisen ja sunnuntain ohjelmanumerot, maanantaina lähdetään sitten kotiin. Eli huomenna meillä on tämä, Hilma kiskoo ylös ja pitää ellun rahat vastineeksi:

Ne ohjelmat eli sauna yhdeltä ja aivohiiri neljältä, Vaihdetaanko se vai suunnitellaanko lähtöä vai mitä?

KLO 13.00:

Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.

Klo 16.00

AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!

Kilttinainen tuli uppaamaan ne huomisen ohjelmanumerot, myös sunnuntai päätetty. MAANANTAINA ME LÄHDETÄÄN SITTEN KELLO 12 AAMULLA, HILMA KISKOO MEIDÄT YLÖS ELI MAANANTAINA LÄHDETÄÄN KOTIIN KAIKKI.

SUNNUNTAINA:

Hilma kiskoo porukan kello kahdeksi(!) naisluolaan sitten eikä ole kovin hellävarainen herätys välttämättä mihin ollaan totuttu:

Tämä sopii. Su siivotaan naisluola, talkoojuomat siellä baarikomerossa. On sitten valmiiksi siisti seuraavaa reissua varten. Sopiikos tää kaikille. Pari peikonlehden pistokasta on vielä jaossa, keltä perseilevä peikkis puuttuu.🤔🤔😓😓😓 otan eroahdistukseen🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🍾

Noniin, tulkaa kaikki vain koloistanne Aamupala pöytään ennenkuin Hilma kiskoo teidät väkisin ylös. Pipejä Ei taideta enää puhaltaa eikä palvelu pelaa muutenkaan samoin kuin ennen. Me ollaan yhdeltä(!) saunassa sitten. MAANANTAINA LÄHTÖ, ÄKKIÄ. TÄNNE NIIN KAUAN KUIN REISSU JATKUU. 😭 Siis katsokaa mitä kaikkea täällä on. T raskautettu. 🍇🍇🍇🍇🍇🍈🍈🍈🍉🍉🍊🍊🍊🍋🍋🍋🍌🍌🍎🍎🍏🍐🍑🍐🌽🥕🥔🥨🥖🥪🥪🌯🧀🍞🧀🍞🍖🥑🍗🍗🥥🥒🥥🥒🥥🍊🥒🥒🍉🥒🍉🥒🍉🌶️🍐🍅🍐

Vierailija
3931/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen palasi linjoille. Tilanne on se, että me lähdemme maanantaina kello 12 aamupäivällä. Hilma lupasi kiskoa porukan ylös, pitää vastineeksi kaikki ne ellun rahat. Eli ME KAIKKI LÄHDETÄÄN MAANANTAINA KELLO 12 KUN RAHAT LOPPUU JA EI OLE MATKANJÄRJESTÄJÄNÄ, ITKUPILLIÄ EI OTETA, kuskeja informoitu.🤧🤧🤧 2 viimeistä bussia ovat ne, joihin saa anopit yms tuupata. heimo huima saa ajaa tuon reitin ns takaperin, osaa sen. Lähtiessä tehdään ne kunniatööttäykset kun hyvästellään saimaa.🤧🤧🤧

Eli tänä vuonna av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:

A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.

B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.

C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...

D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....

BUSSIREITTI NOSTETTU, KUSKEINA SAMAT VANHA KUIN ENNENKIN VAROKAA KAHTA VIIMEISTÄ BUSSIA LÄHDÖN AJAN KOHDAN PÄÄTÄTTE TE KERTOKAA SE HUOMENNA HEIMO HUIMALLE!!!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?

Täällä on meille jo ihan valmis soittolista!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4226618/biiseja-joiden-nimena-vain-nais…

Soittolista, virallinen!!

Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???

Muistakaa: Hiljaisuus 22.00-7.00

Hiljaisuus 23.00-07.00 sopisi AV.n tyyliin paremmin.

Virallinen soitto/laululista! Harjoitelkaa ahkerasti

Ei, se on lähtö maanantaina. Jokaista kuskia nyt varmasti infottu, HUIMA HOI!!! Siis se on kello kaksitoista aamulla, kun joudutaan eroamaan, byää😭 No onhan meillä onneksi koko kotimatka aikaa viettää yhdessä ja Hilma herättää väkisin meidät.😭 Mitä bussimatkalla tehdään, ideoita? T se raskautettu

Vierailija
3932/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kanssa aamupalalle, kai meidän maanantainen bussimatka kestää kauan? Saavutaan saimaasessa Suomeen, siinä menee hetki. Meneehän, kun en muista tulomatkasta juuri mitään?🤧

Vierailija
3933/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuun. Voitaisiinko maanantaina ottaa se kassan isä ja Antti Tuisku mukaan? Olisi kuumia miehiä viihdyttämässä meitä koko kotimatkan ajan?

3934/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Latino? Byää💔🍺🍺🍺🍺

Halataanko nyt 🫂? En huomannut sua illalla, sori.

Vähän tässä tulee kyllä haikea olo matkan päättymisestä, mutta onhan tässä vielä tämä viikonloppu. Tehdään tästä ikimuistoinen av-matka, loppuun asti 🤩

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
3935/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aamupala. Mutta nieleskelen eroitkua samalla. Ei oikein maistu.😓😓😓

.

Kiitos kymmenistä karaokepyynnöistä eilen. En ehtiny kaikkien kaa.

.

Mietintään: kuin me Hilmaa kiitetään tästä upeasta reissusta. Ehdotuksia?

.

Hakekaa naisluolan välinevarastosta omanne:

📷🎗🎗⛸💉. Ennen siivousta.

Vierailija
3936/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on paikka varattuna Heimo Huiman johtoautossa. Heti Heimon takana. Muistakaa ottaa nessuja välinevarastosta - en minäkään mahottomiin pysty* itkee valtoimenaan. Yrittää ryhdistäytyä kävellessään aamupalalle🤧🤧🤧🤧🤧

Vierailija
3937/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPIS TUU HUUDEILLE, NÄÄ LÄHTEE MAANANTAINA! Mo kaikille. Sori ny, mutt mä tuli palstailee etän. Niinku mä lupasi. Ny tilann o se, ett ei pääse Ellu luo e. Ja anoppi o siell. Sori oikeest. Niisk. Mikää röyhkeys ei riittäny. Ex-duunikaverit läht himaa. Täss ei autt mikää. Sori, e ois koskaa uskon ett jonku anoppi voi tehä jotai tälläst, vaikk oo 3 päivää jo raskautettuki.

Mä e nyt tiiä, ett pitäskö mu ja hopikse vaa lähtee himaa. Mutt kosta anopill, se ei tuu näkee vauvaa ikin. Ei ikin. Mä mieti, ett jos me palata hopikse kaa sinn nii sopiiks, ett tullaa mukaa busseihi. Niisk. Mite voi oll noi röyhkee anoppi jolla? Mutt eikai meitt laiteta niihi kahtee vikaa bussii? Saadaaks elää?

Ja saaks siihe toisee reissu tull mukaa? Voisi tehä iha oma niki niinku latinolle siis. Ja jos saadaan elää hopikse kaa, nii voisko jossai vaihees tehä meill ja av ihmisill niinku yhteisen häämatka, jossa domino ja hopis pitää teill seuraa? E kyll tiiä kuka siit ottaa vastuu? Mä ehk, mutt voi mennä sekoiluks sillo? Oo taitava sekoilee eli e tiiä? Jaksaako joku vastata?

Vierailija
3938/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

HOPIS TUU HUUDEILLE, NÄÄ LÄHTEE MAANANTAINA! Mo kaikille. Sori ny, mutt mä tuli palstailee etän. Niinku mä lupasi. Ny tilann o se, ett ei pääse Ellu luo e. Ja anoppi o siell. Sori oikeest. Niisk. Mikää röyhkeys ei riittäny. Ex-duunikaverit läht himaa. Täss ei autt mikää. Sori, e ois koskaa uskon ett jonku anoppi voi tehä jotai tälläst, vaikk oo 3 päivää jo raskautettuki.

Mä e nyt tiiä, ett pitäskö mu ja hopikse vaa lähtee himaa. Mutt kosta anopill, se ei tuu näkee vauvaa ikin. Ei ikin. Mä mieti, ett jos me palata hopikse kaa sinn nii sopiiks, ett tullaa mukaa busseihi. Niisk. Mite voi oll noi röyhkee anoppi jolla? Mutt eikai meitt laiteta niihi kahtee vikaa bussii? Saadaaks elää?

Ja saaks siihe toisee reissu tull mukaa? Voisi tehä iha oma niki niinku latinolle siis. Ja jos saadaan elää hopikse kaa, nii voisko jossai vaihees tehä meill ja av ihmisill niinku yhteisen häämatka, jossa domino ja hopis pitää teill seuraa? E kyll tiiä kuka siit ottaa vastuu? Mä ehk, mutt voi mennä sekoiluks sillo? Oo taitava sekoilee eli e tiiä? Jaksaako joku vastata?

Voi e, just tajusi ett huono idea toi yhtene häämatka mull, hopiksell ja av-väelle. Siit ei kyll tulis hevonpeetä. Mä hukkaisi ittenikki. Oo domino, mutt liia hyvä eksyy. Oks se faija kunnossa siell muute? Sori jos puhu liikaa, mull o siihe taipumust. Mutt elluu ja anoppii ei saatu takas. Ei millää. Mahotont. Jaksaak joku vastata?

Vierailija
3939/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä keksin idean. Hopiksen ja kassan häämatkahan voidaan pitää kun lähdetään samalla bussilla ajamaan ympäri suomen. Olisi ohjelmaa (siis hyvä syy juoda), eikä kukaan eksyisi? Mielipiteitä? Ja samalla tulisi kaikki mukaan, heimohan voi kertoa kauanko kestää ennen kuin ollaan kotona? Mitä muut sanoo? Ja tuota kassa, isälläsi oli taas tanssittaja yöllä, kätevästi tulisi samaan bussiin kun maanantaina lähdetään. Mielipiteitä asiaan? 🤔🤔🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3940/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä keksin idean. Hopiksen ja kassan häämatkahan voidaan pitää kun lähdetään samalla bussilla ajamaan ympäri suomen. Olisi ohjelmaa (siis hyvä syy juoda), eikä kukaan eksyisi? Mielipiteitä? Ja samalla tulisi kaikki mukaan, heimohan voi kertoa kauanko kestää ennen kuin ollaan kotona? Mitä muut sanoo? Ja tuota kassa, isälläsi oli taas tanssittaja yöllä, kätevästi tulisi samaan bussiin kun maanantaina lähdetään. Mielipiteitä asiaan? 🤔🤔🍺🍺🍺🍺

EI EI EI, JOS TE JUOPOT JUOTTE MITÄÄN PALUUMATKALLA, SIIS VITTTU MITÄÄN ALKOHOLIA MISTÄÄN SYYSTÄ, NIIN MÄ EN TUU MUKAAN!!!! MÄ VAADIN, ETT PALUUMATKA OLLAAN SELVINPÄIN EIKÄ YHTÄÄN JUHLAMALJAA AVATA!!! MUUTEN PORUKKA ON T TAAS AIVAN NAAMAT!!!

ME OLLAAN SELVINPÄI KOKO BUSSIMATKA, IHAN JOKAINEN JA ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS!!!! TEILLÄ ON NIIN PAHA ALKOHOLIONGELMA, ETTÄ KUKAAN EI AVAA YHTÄÄN PULLOA MATKALLA MISTÄÄN SYYSTÄ, MUUTEN PORUKKA ON BUSSISSAKIN AIVAN NAAMAT!!!!

ME TANSSITAAN SELVINPÄI KAIKKI BUSSISMATAKALLA TIPITII JA LETKIS, JOKA PÄIVÄ JA USEEMMAN KERRAN, MÄ OON NIITÄ VAAN KOKO MATKAN OOTTANUT!!!! JOS TE JUOPOT KILISTÄTTE MISTÄÄN SYYSTÄ, NIIN MÄ EN TUU TEIÄN KANSSA PALUUMATKALLE, ETTEKÄ SAA TANSSIA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ IKINÄ JA MÄ KU OO NIITÄ VAA OOTTANU!!!

JOS YKSIKI ALKOHOLIPITONEN JUOMA AVATAAN MISTÄÄN SYYSTÄ, MÄ JÄÄN ITKIEN SAIMAAHAN PAIKALLISEEN AA-KERHON TOIMINTAAN! TAJUUTTEKO, ETTÄ MÄ EN TUU TEIÄ MUKAA, JOS OOTTE BUSSISSAKIN MISTÄÄ SYYSTÄ MAISTAMASSA ALKOHOLIA, SILLÄ MUUTE PORUKKA O BUSSISSAKIN AIVA NAAMAT JA MÄ OO VAA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANU!!

TE ETTE TEE SITÄ MULLE, ETTÄ BUSSISSA KUKAA MAISTAA PISARAAKAA ALKOHOLIA TAI MÄ JÄÄN TÄNNE PAIKALLISET AA-KERHON TOIMINTAAN!!! SIAT, TE ETTE TEE SITÄ MULLE, ETTÄ BUSSISSA KUKAA AVAA YHTÄÄN JUHLAMALJAA VAA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKISTÄ KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien paikallisten aa-kerholaisten luo, odottamaan tietoa että juoko kukaan bussissa yhtään alkoholia, jolloin hän jää Saimaahan ja jättää av-ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän