Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3941/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä keksin idean. Hopiksen ja kassan häämatkahan voidaan pitää kun lähdetään samalla bussilla ajamaan ympäri suomen. Olisi ohjelmaa (siis hyvä syy juoda), eikä kukaan eksyisi? Mielipiteitä? Ja samalla tulisi kaikki mukaan, heimohan voi kertoa kauanko kestää ennen kuin ollaan kotona? Mitä muut sanoo? Ja tuota kassa, isälläsi oli taas tanssittaja yöllä, kätevästi tulisi samaan bussiin kun maanantaina lähdetään. Mielipiteitä asiaan? 🤔🤔🍺🍺🍺🍺

Ihan mahtava idea. Tottakai hopis saa vaimonsa kanssa tulla mukaan, eikä missään nimessä viimeisiin busseihin vaan ihan reissuun mukaan. Sopiihan kaikille? Ja ehdottomasti pidetään häämatka bussissa, niin ei kukaan eksy kun sitä kassa pelkäsi. Kai kaikki on sitä mieltä, että otetaan tämä? Ja ehdottomasti täytyy sitten sille häämatkalle ja kotiinpaluulle oikein kaksin käsin kilistellä, juodaan me ei raskautetut maanantaista lähtien kuin viimeistä päivää. Vai mitä muut sanoo, mennäänkö tällä? Miettikää mikä loisto idea ja yksi syy lisää kilistää? 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍹🍹🍺🍹🍹🍹🍹🍹🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍷🍸🍸🍸🍸🍷🍷🍸🍸🍷

Kuiskaa: JESS, JES, JES!!!!! Tämä me otetaan, jää itkuista pois pilaamasta tunnelmaa, miettikää nyt mikä ihana kotimatka meille tulee maanantaina. Kai kaikki ovat samaa mieltä, että tämä me otetaan?

Vierailija
3942/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä keksin idean. Hopiksen ja kassan häämatkahan voidaan pitää kun lähdetään samalla bussilla ajamaan ympäri suomen. Olisi ohjelmaa (siis hyvä syy juoda), eikä kukaan eksyisi? Mielipiteitä? Ja samalla tulisi kaikki mukaan, heimohan voi kertoa kauanko kestää ennen kuin ollaan kotona? Mitä muut sanoo? Ja tuota kassa, isälläsi oli taas tanssittaja yöllä, kätevästi tulisi samaan bussiin kun maanantaina lähdetään. Mielipiteitä asiaan? 🤔🤔🍺🍺🍺🍺

EI EI EI, JOS TE JUOPOT JUOTTE MITÄÄN PALUUMATKALLA, SIIS VITTTU MITÄÄN ALKOHOLIA MISTÄÄN SYYSTÄ, NIIN MÄ EN TUU MUKAAN!!!! MÄ VAADIN, ETT PALUUMATKA OLLAAN SELVINPÄIN EIKÄ YHTÄÄN JUHLAMALJAA AVATA!!! MUUTEN PORUKKA ON T TAAS AIVAN NAAMAT!!!

ME OLLAAN SELVINPÄI KOKO BUSSIMATKA, IHAN JOKAINEN JA ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS!!!! TEILLÄ ON NIIN PAHA ALKOHOLIONGELMA, ETTÄ KUKAAN EI AVAA YHTÄÄN PULLOA MATKALLA MISTÄÄN SYYSTÄ, MUUTEN PORUKKA ON BUSSISSAKIN AIVAN NAAMAT!!!!

ME TANSSITAAN SELVINPÄI KAIKKI BUSSISMATAKALLA TIPITII JA LETKIS, JOKA PÄIVÄ JA USEEMMAN KERRAN, MÄ OON NIITÄ VAAN KOKO MATKAN OOTTANUT!!!! JOS TE JUOPOT KILISTÄTTE MISTÄÄN SYYSTÄ, NIIN MÄ EN TUU TEIÄN KANSSA PALUUMATKALLE, ETTEKÄ SAA TANSSIA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ IKINÄ JA MÄ KU OO NIITÄ VAA OOTTANU!!!

JOS YKSIKI ALKOHOLIPITONEN JUOMA AVATAAN MISTÄÄN SYYSTÄ, MÄ JÄÄN ITKIEN SAIMAAHAN PAIKALLISEEN AA-KERHON TOIMINTAAN! TAJUUTTEKO, ETTÄ MÄ EN TUU TEIÄ MUKAA, JOS OOTTE BUSSISSAKIN MISTÄÄ SYYSTÄ MAISTAMASSA ALKOHOLIA, SILLÄ MUUTE PORUKKA O BUSSISSAKIN AIVA NAAMAT JA MÄ OO VAA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANU!!

TE ETTE TEE SITÄ MULLE, ETTÄ BUSSISSA KUKAA MAISTAA PISARAAKAA ALKOHOLIA TAI MÄ JÄÄN TÄNNE PAIKALLISET AA-KERHON TOIMINTAAN!!! SIAT, TE ETTE TEE SITÄ MULLE, ETTÄ BUSSISSA KUKAA AVAA YHTÄÄN JUHLAMALJAA VAA ME TANSSITAA TIPITII JA LETKISTÄ KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien paikallisten aa-kerholaisten luo, odottamaan tietoa että juoko kukaan bussissa yhtään alkoholia, jolloin hän jää Saimaahan ja jättää av-ihmiset.

No voi voi, onpa ikävää jos jäät maanantaina pois. Minä kun juuri kannustin että häämatka otetaan mukaan paluumatkalle ohjelmanumerona. Samalla kun kukaan ei eksykään. Ja valittavasti jos hopis ja sen vaimo pitää häämatkansa paluubusseissa (kuiskaa: pitää kysyä sopisiko se?) niin pakkohan meidän on kilistää. Siis meidän ei raskautettujen. Kaikki muuhan oisi jo liian epäkohteliastakin.😥🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin hilmalta, saadaan maanantaina vielä juhlajuomia reippaasti mukaan. 🤗 Ai kuinka ihanaa, kai kaikki ovat sitä mieltä, että tuo hopiksen ja kassan häämatka pidetään samalla, kun mennään maanantaina kotiin? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Missä hopis ja kassa on, täytyy kysyä sopiiko tämä? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Tietenkin saavat tulla mukaan ja ei viimeisiin busseihin, ai että meillä on monta syytä kilistää.🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 Sopiihan nyt kaikille tämä? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Vierailija
3944/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SOVI JUOPOT!!! MÄ JÄÄN MAANANYÖTAI SAIMAAHAN AUTTAMAAN PAIKALLISTA AA-KERHOA, TUO EI KÄY!!!! TEILLÄ ON IHAN VITTTU LÄHTENY LAPASESTA DOKAUS, EI KÄY ETTÄ MAANANTAINA DOKAATTE KOKO VITTTU MATKAN AJAN!!! ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANUT!!! MÄ JÄÄN SAIMAAHAN MAANANTAINA, ETTÄ TE SIAT TEITTE TÄN MULLE!!!!! ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS VIIKONLOPPUNA KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien ilmoittamaan paikalliselle aa-kerholle, että hän jää maanantaina auttamaan heitä Saimaahan.

Vierailija
3945/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen palasi linjoille lisäämään huomisen ja sunnuntain ohjelmanumerot, maanantaina lähdetään sitten kotiin. Eli huomenna meillä on tämä, Hilma kiskoo ylös ja pitää ellun rahat vastineeksi:

Ne ohjelmat eli sauna yhdeltä ja aivohiiri neljältä, Vaihdetaanko se vai suunnitellaanko lähtöä vai mitä?

KLO 13.00:

Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.

Klo 16.00

AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!

Kilttinainen tuli uppaamaan ne huomisen ohjelmanumerot, myös sunnuntai päätetty. MAANANTAINA ME LÄHDETÄÄN SITTEN KELLO 12 AAMULLA, HILMA KISKOO MEIDÄT YLÖS ELI MAANANTAINA LÄHDETÄÄN KOTIIN KAIKKI.

SUNNUNTAINA:

Hilma kiskoo porukan kello kahdeksi(!) naisluolaan sitten eikä ole kovin hellävarainen herätys välttämättä mihin ollaan totuttu:

Tämä sopii. Su siivotaan naisluola, talkoojuomat siellä baarikomerossa. On sitten valmiiksi siisti seuraavaa reissua varten. Sopiikos tää kaikille. Pari peikonlehden pistokasta on vielä jaossa, keltä perseilevä peikkis puuttuu.🤔🤔😓😓😓 otan eroahdistukseen🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🍾

Hei kohta täytyy lähteä yhdeksi saunaan, ennenkuin Hilma kiskoo meidät ylös. Kai me otetaan loiventavaa loppupäivä? Ja joo, paluumatkalla häämatka jatkoon vai mitä? Saadaan taas loistosyy kilistää. T kilttinainen

Vierailija
3946/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me mennään tänäänkin hei pubiin saunan jälkeen kaikki? 🤔🍺🍺

Vierailija
3947/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo. Palasi linjoille. Just päästiin takas hopikse kaa saimaaha. Kosti anopill, se ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku jätti meiät kaikki. Mutt siis ootteks tosissaa? Siis totta munas toi käy, ett domino ja hopis pitää häämatkan siell paluu matkall, jos ei jouduta ees vikoihi busseihin.

Mä siis rakasta teit. Aiku ihanaa, niisk. Ootte kiltimpii ku mu anoppi ikin. Siis ikin. Haittaaks, ett mä ja Hopis ei juua alkoholii bussimatkalla, ku oo raskautettu? Mutt pidän se kuriss ku oo domino ja sillee. Eikai haittaa?

Ja mull o sukulaisii siis sekä hangoss ett ivaloss, eli jäädää pois ku maanantain alkava bussimatka päättyy, kumpaa paikkaa se päättyykää e tiiä? Tietääks heimo tai joku? Mutt jäädää pois hankoo tai ivaloo ku bussimatka loppuu. Sori oikeest ku vein hopiksen teilt, mutt totta munass toi passaa ett häämatka pidetää samall jos kestätte hopista ja dominoo siis oikeest? Niisk. Ja faijaki pääsee samall mukaa. Niisk.

HOPIS HUUDEILLE, ME LÄHETÄÄ MAANANTAIN HÄÄMATKALL KU PALATAA REISSUST! Kumpaa paikkaa sitt jäädää, hankoo vai ivaloo ni en tiiä, mutt sen näkee sitt. Ny ala menn saunaa päi, outo fiilis oll siell selvinpäin kerranki. Eikai haittaa, ett puhu nii paljo? No iha sama. Vai haittaaks oikeest? Jaksaaks joku vastata? Ja toi häämatka paluureissull käy, hoituu helposti se. No just tultiintakas saimaaha, ala mennä saunall kai nähää siellä kaikk? Niisk.

Vierailija
3948/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikkkk ihans kuhkah vaansj antaisi loiv.venthavi keirtoos. Hilmahgfdd kiskohtrr aokjagre kovakoura.swwwstih mei.käll yllähyrrrt. Mekspiu palvwluhh eihtrtu. Enäöhhhgrtrry. Pelwee yhtähgrrty. Hyvtyui. Onneksissiid eihtrty.läht.erttyyyt. eilonsjjk. Äveräksi.öutr

Vierailija
3949/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, voi olla paha olo, äkkiä ne loiventavat kiertoon.🤮 Ja juu juu, kaikki matkasuunnitelmat passaa, mutta muistetaan kun päästään kotiin että saimaan sekoilut jää myös saimaaseen.🤢🤧 Nyt on paha tilanne ja pakko ottaa äkkiä unohdukseen, heräsin tuiskun antin alta, alastomina kumpikin.🤮🤧🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
3950/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla kyseinen vesistö jo melko laajalti jäässä. Ellei nyt avantouintireissua suunnitella, niin taitaa olla viisaampi ajoittaa ko. reissu kevääseen tai ensi kesään.

Vierailija
3951/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi olla kyseinen vesistö jo melko laajalti jäässä. Ellei nyt avantouintireissua suunnitella, niin taitaa olla viisaampi ajoittaa ko. reissu kevääseen tai ensi kesään.

Mikäs vakooja tai vieraasta ketjusta huutelija se täällä on? Me ollaan oltu jo viikkoja saimaassa ja lähdetään maanantaina kotiin täältä? Nämä seinäthän vuotaa eli oletko eri ketjusta vai joku paikallinen vakooja?🤨

Vierailija
3952/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI SOVI JUOPOT!!! MÄ JÄÄN MAANANYÖTAI SAIMAAHAN AUTTAMAAN PAIKALLISTA AA-KERHOA, TUO EI KÄY!!!! TEILLÄ ON IHAN VITTTU LÄHTENY LAPASESTA DOKAUS, EI KÄY ETTÄ MAANANTAINA DOKAATTE KOKO VITTTU MATKAN AJAN!!! ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANUT!!! MÄ JÄÄN SAIMAAHAN MAANANTAINA, ETTÄ TE SIAT TEITTE TÄN MULLE!!!!! ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKIS VIIKONLOPPUNA KU MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!!!!!!

-Nuori nainen lähtee itkien ilmoittamaan paikalliselle aa-kerholle, että hän jää maanantaina auttamaan heitä Saimaahan.

Minä jään myös. En juonut ollenkaan matkalla eikä kukaan, siis kukaan, auttanut minua huonekaverin vaihdossa kun jouduin nukkumaan useamman yön sen unissaan öyhöttäjän kanssa. Porukka vaan jatkoi juhlimistaan ja niin jouduin itse etsimään 5 ✴️✴️✴️✴️✴️ hotellin ja muuttamaan sinne sviittiin. Olen muutenkin etätöissä eikä kukaan työpaikalla huomaa että en ole palannut. Niin ja myös tilasin överin joulukalenterin tänne hotelliin joten minulta ei mitään puutu!

Aion myös vapaaehtoisena auttaa paikallista AA-kerhoa estämään juopottelumatkoja norppa-alueille tulevaisuudessa. Joten ciao babies, voitte mennä minun puolestani häipyä busseillanne. Minä palaan kotiin junalla ensi vuonna... jos palaan.

Vierailija
3953/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kilistellään, pillittäjä jää saimaahan.🍺🍺🍺🍺🍺 Me päästään siitä eroon, jes mikä onnen päivä!🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3954/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jään myös. En juonut ollenkaan matkalla eikä kukaan, siis kukaan, auttanut minua huonekaverin vaihdossa kun jouduin nukkumaan useamman yön sen unissaan öyhöttäjän kanssa. Porukka vaan jatkoi juhlimistaan ja niin jouduin itse etsimään 5 ✴️✴️✴️✴️✴️ hotellin ja muuttamaan sinne sviittiin. Olen muutenkin etätöissä eikä kukaan työpaikalla huomaa että en ole palannut. Niin ja myös tilasin överin joulukalenterin tänne hotelliin joten minulta ei mitään puutu!

Aion myös vapaaehtoisena auttaa paikallista AA-kerhoa estämään juopottelumatkoja norppa-alueille tulevaisuudessa. Joten ciao babies, voitte mennä minun puolestani häipyä busseillanne. Minä palaan kotiin junalla ensi vuonna... jos palaan.

Et ole tosissasi, siis jääkö joku matkaaja vapaaehtoisesti auttaamaan itkuiittaa?😰 Meiltä loppuu maanantaina ellun piikki pubiin ja lähdetään kotiin silloin, paitsi itkuiitta ja sinä jotka tuette paikallista aa-kerhoa.😵Hävetkää!🥸

Vierailija
3955/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin hilmalta, saadaan maanantaina vielä juhlajuomia reippaasti mukaan. 🤗 Ai kuinka ihanaa, kai kaikki ovat sitä mieltä, että tuo hopiksen ja kassan häämatka pidetään samalla, kun mennään maanantaina kotiin? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Missä hopis ja kassa on, täytyy kysyä sopiiko tämä? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Tietenkin saavat tulla mukaan ja ei viimeisiin busseihin, ai että meillä on monta syytä kilistää.🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 Sopiihan nyt kaikille tämä? 🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Siis sielunsisko/veli/joku

Hitsi kun saa olla tarkkana miten ketä nimittelee. Eniveis. Luitsä mun ajatuksen? Juts kun meinasin et Hilmalta pitää matkaevästä pyytää. Tsiisus samaa meinasit. Raikkaat voikkaleivät ois kivat ton juomapuolen lusäks. Eikö???

Vierailija
3956/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mo. Palasi linjoille. Just päästiin takas hopikse kaa saimaaha. Kosti anopill, se ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku jätti meiät kaikki. Mutt siis ootteks tosissaa? Siis totta munas toi käy, ett domino ja hopis pitää häämatkan siell paluu matkall, jos ei jouduta ees vikoihi busseihin.

Mä siis rakasta teit. Aiku ihanaa, niisk. Ootte kiltimpii ku mu anoppi ikin. Siis ikin. Haittaaks, ett mä ja Hopis ei juua alkoholii bussimatkalla, ku oo raskautettu? Mutt pidän se kuriss ku oo domino ja sillee. Eikai haittaa?

Ja mull o sukulaisii siis sekä hangoss ett ivaloss, eli jäädää pois ku maanantain alkava bussimatka päättyy, kumpaa paikkaa se päättyykää e tiiä? Tietääks heimo tai joku? Mutt jäädää pois hankoo tai ivaloo ku bussimatka loppuu. Sori oikeest ku vein hopiksen teilt, mutt totta munass toi passaa ett häämatka pidetää samall jos kestätte hopista ja dominoo siis oikeest? Niisk. Ja faijaki pääsee samall mukaa. Niisk.

HOPIS HUUDEILLE, ME LÄHETÄÄ MAANANTAIN HÄÄMATKALL KU PALATAA REISSUST! Kumpaa paikkaa sitt jäädää, hankoo vai ivaloo ni en tiiä, mutt sen näkee sitt. Ny ala menn saunaa päi, outo fiilis oll siell selvinpäin kerranki. Eikai haittaa, ett puhu nii paljo? No iha sama. Vai haittaaks oikeest? Jaksaaks joku vastata? Ja toi häämatka paluureissull käy, hoituu helposti se. No just tultiintakas saimaaha, ala mennä saunall kai nähää siellä kaikk? Niisk.

ARVON AV-IHMISET ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ, TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA! KUULIN ÄSKEN, ETTÄ PIDÄMME PALUUMATKALLA HÄÄMATKAMME SAMALLA, KUN TULET SAUNASTA SIIS VIEN SINUT TANSSIMAAN JA SELVINPÄIN ESITÄN MUÖYÖS TÄMÄN! EIHÄN LASKETTUUN AIKAASIKAAN OLE KUIN VAIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!

Vierailija
3957/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Keksikös joku Hilmalle muiston meistä??? Ei kyl unoha muutenkaa. Takkaan sen

Siis takaan. Suotta toi ykskin uhoo et meiän maine ois menny ja et Saimaaseeses meit välteltäs... ei iha heti o aietta tullakaa. Vaik viksu reissu on olt.

Ihana toi häämatka. Oma häämatka ol aikoinaa Akin Huutokauppaan! Ni et kyl on kiva taas.

Ketä muuten kahes vika bussis on?

Hei. Pikkujoulut huomenna heti siivousken jäklee! Eikö? Voidaan hörpätä viel kuival maal. Ettei bussis tu öklö omo... prfrkkkle olo.

Sopiiks kaikille? Älkääkö heittäkö nii pal lööylyy. Tulee nestehukkuminen!!!

Vierailija
3958/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hukkasin taas ohjelman. Mihi saunast pitää mennä🍺🍺🍺

Vierailija
3959/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sielunsisko/veli/joku

Hitsi kun saa olla tarkkana miten ketä nimittelee. Eniveis. Luitsä mun ajatuksen? Juts kun meinasin et Hilmalta pitää matkaevästä pyytää. Tsiisus samaa meinasit. Raikkaat voikkaleivät ois kivat ton juomapuolen lusäks. Eikö???

No katsos kun minä selitin jo hilmalle, että maanantaina me lähdetään paitsi kotiin niin kassa ja hopis pitää häämatkansa meidän kanssa.🤗 Sain hilman lupaamaan, että saadaan mukaan riittävästi kaikkea🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷Sekä raskautetuille toki🤗🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃. Ja sitten me saadaan eväiksi norppavanukkaita, raikkaita voileipiä sekä vaikka mitä muuta riittävästi katso vaikka 🤗🍯🍯🍯🍯🍮🍭🍭🍭🍭🍬🍬🍫🍫🥧🥧🍰🍰🦑🦑🦪🍦🍦🍧🍧🍨🍩🍩🍪🎂🎂🎂🦐🦐🦞🦞🦀🥡🍧🍧🍦🦪🦑🥮🥮🥟🥠🦀🦞🦞🦐🦐🦐🍤🍥🍤🍣🍢🍠🍝🍜🍛🍛🍛🍿🍝🍠🍱🍘🍙🍚🍚🍚🥗🥗🫕🫕🍲🥘🍳🍳🥚🧆🧆 Ja täytyyhän meidänbtoki kilistää kotimatkalle maanantaina, noiden kahden häämatkalle sekä itkupillin pois jäämiselle, tulee aivan mahtava kotimatka.🤗🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Vierailija
3960/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen palasi linjoille lisäämään huomisen ja sunnuntain ohjelmanumerot, maanantaina lähdetään sitten kotiin. Eli huomenna meillä on tämä, Hilma kiskoo ylös ja pitää ellun rahat vastineeksi:

Ne ohjelmat eli sauna yhdeltä ja aivohiiri neljältä, Vaihdetaanko se vai suunnitellaanko lähtöä vai mitä?

KLO 13.00:

Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.

Klo 16.00

AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!

Kilttinainen tuli uppaamaan ne huomisen ohjelmanumerot, myös sunnuntai päätetty. MAANANTAINA ME LÄHDETÄÄN SITTEN KELLO 12 AAMULLA, HILMA KISKOO MEIDÄT YLÖS ELI MAANANTAINA LÄHDETÄÄN KOTIIN KAIKKI.

SUNNUNTAINA:

Hilma kiskoo porukan kello kahdeksi(!) naisluolaan sitten eikä ole kovin hellävarainen herätys välttämättä mihin ollaan totuttu:

Tämä sopii. Su siivotaan naisluola, talkoojuomat siellä baarikomerossa. On sitten valmiiksi siisti seuraavaa reissua varten. Sopiikos tää kaikille. Pari peikonlehden pistokasta on vielä jaossa, keltä perseilevä peikkis puuttuu.🤔🤔😓😓😓 otan eroahdistukseen🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🍾

Meillä on aivohiiri, eli mietintää loppupäivä. 🤔 Vikoihin busseihin luvattiin ettei laiteta kassaa ja hopista, ne pitää häämatkan ja meillä on syytä kilistellä lisää (:Kuiskaa ja itkipilli jäi pois paluumatkalla sen vuoksi🤗!) mutta niihin vikoihin busseihin muita menijöitä ei ole kai päätetty. Eli vielä ehtii ilmoittaa hannibalille/tedille ne kaikki muut veemäiset anopit, naapurit, pomot jne jotka noukitaan paluumatkalla. 🤔🍺