Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3961/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Okei, eli kotimatka maanantaina kello 12 ja samalla se onnkassanbjabhopiksenngäämatka, eikä viimeisiin busseihin? Nostan taas illalla matkareitin siihen lisättynä tämä ja huomisennohjelmat.🤧🤧🤧 Että tämä on raskasta pysyä perässä näissä käänteistä, mutta maanantaina lähdetään kotiin ja hyvästellään saimaa miettikää🤧🤧🤧. T se kilttinainen

Vierailija
3962/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittaako Latino meitä muuten nämä kaksi viimeistä iltaa?🤔 Odotan taas.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän nyt hymyillä🙄😏. No hyvänen aika. Itku tulee😓😓😓vaik ihana matka meillä. Te ootte vaa nii ihanii. Oon kuullu pal tarinoita. Kuivannu ilon ja surun kyynelii🤧🤧🤧.

Nyt saunomine piisaa. Ihmeriihi??? Missä??? Meen pubin kautta🍺🍺🍺sauna kajlat???

Vierailija
3964/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan🍸

Vierailija
3965/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssittaako Latino meitä muuten nämä kaksi viimeistä iltaa?🤔 Odotan taas.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Latino on just nyt tuolla pihapaljussa. Tunnistaa siitä et siellä on kans noin 50 kilttinaista parveilemassa.

Vierailija
3966/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mo. Palasi linjoille. Just päästiin takas hopikse kaa saimaaha. Kosti anopill, se ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku jätti meiät kaikki. Mutt siis ootteks tosissaa? Siis totta munas toi käy, ett domino ja hopis pitää häämatkan siell paluu matkall, jos ei jouduta ees vikoihi busseihin.

Mä siis rakasta teit. Aiku ihanaa, niisk. Ootte kiltimpii ku mu anoppi ikin. Siis ikin. Haittaaks, ett mä ja Hopis ei juua alkoholii bussimatkalla, ku oo raskautettu? Mutt pidän se kuriss ku oo domino ja sillee. Eikai haittaa?

Ja mull o sukulaisii siis sekä hangoss ett ivaloss, eli jäädää pois ku maanantain alkava bussimatka päättyy, kumpaa paikkaa se päättyykää e tiiä? Tietääks heimo tai joku? Mutt jäädää pois hankoo tai ivaloo ku bussimatka loppuu. Sori oikeest ku vein hopiksen teilt, mutt totta munass toi passaa ett häämatka pidetää samall jos kestätte hopista ja dominoo siis oikeest? Niisk. Ja faijaki pääsee samall mukaa. Niisk.

HOPIS HUUDEILLE, ME LÄHETÄÄ MAANANTAIN HÄÄMATKALL KU PALATAA REISSUST! Kumpaa paikkaa sitt jäädää, hankoo vai ivaloo ni en tiiä, mutt sen näkee sitt. Ny ala menn saunaa päi, outo fiilis oll siell selvinpäin kerranki. Eikai haittaa, ett puhu nii paljo? No iha sama. Vai haittaaks oikeest? Jaksaaks joku vastata? Ja toi häämatka paluureissull käy, hoituu helposti se. No just tultiintakas saimaaha, ala mennä saunall kai nähää siellä kaikk? Niisk.

ARVON AV-IHMISET ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ, TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA! KUULIN ÄSKEN, ETTÄ PIDÄMME PALUUMATKALLA HÄÄMATKAMME SAMALLA, KUN TULET SAUNASTA SIIS VIEN SINUT TANSSIMAAN JA SELVINPÄIN ESITÄN MUÖYÖS TÄMÄN! EIHÄN LASKETTUUN AIKAASIKAAN OLE KUIN VAIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!

No mo, sain su viesti vast ny. Mä lähe tulee saunat. Vois kuvitella, ett meille luvattiin jo paluumatkall häämatka av-ihmiset kaa? Niisk. Matkahan päättyy joko hankoo tai inarii e oo varma, mutt jompikumpi. Ja mull o sukulaisii ku maski paikassa eli päästää kyydillä kotii sielt matka jälkee. Niisk. Ja sori ku ei saatu elluu ja anoppii sielt Ellu linnast takas, mahoto homma jopa ex-duunikavereide kaa. Palattiin joo tänää takss, mutt aniöoppi ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku karkas.

Ja sori oikeest, ku vein teiä hopiksen naimisiin ja raskaudui sill, koht kolmatta päivää. Mutt oon domino, ett laita sen kuri tänää ruoskall ja tyydytä lopuks ja matkall kanss. Siis o se mu heikkous, eikai sillee haittaa? No ny ku e voi juua nii niit kiusallisii tilanteitt tulee vähemmän, ku ei mee överiks. Mutt oon hauskaa seuraa sille selvinki päi ja törkeet jos sellast matkall tarvitaa.

Sanoiks mä jo tai koskaa ett oikeest rakasta teitt av ihmisii? Ihana matka teiä kaa, eikä jouduta ees vikoihi busseihi. No mee ny tapaa hopist eka pubii ja sitt mennää meiä paikkaa, se domino ku oo. Hopikseen ei muut koske, sori. Mutt älkää välittäkö, teille jäi faija se o upee seuramies. Kattokaa, tuoll se jo lauttautuu teill rannall ku oottaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-tunnetuin-trasvestiitti-mark…

Mutt ny mee tapaa hopist ja musa ja kappale VAIHTUU sitt näihi ja sitt mee dominona laittaa se kurii. Sori oikeest viell ku vein se. Ei juma, huomenn selvinpäin ehi nähä aamupala pöydä, mä oo kuulu vaa juttui siit. Sori jos puhu liikaa, mutt kiitti oikeest häämatkat ja ettei oo kahess vikass bussiss. Jaksaaks joku vastata?

https://youtu.be/LpPdSpYxo04

https://youtu.be/UuHG1C0l0SM

Vierailija
3967/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on se kilttien poikien disco vai eikö ne mene sinne vaikka olisivat halunneet kun kukaan ei kutsunut heitä? Nih.

Vierailija
3968/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Arvatkaa kenet minä just näin! Margit in siskon!! Mutten tiiä mikä sen nimi on.

Vierailija
3969/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mo. Palasi linjoille. Just päästiin takas hopikse kaa saimaaha. Kosti anopill, se ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku jätti meiät kaikki. Mutt siis ootteks tosissaa? Siis totta munas toi käy, ett domino ja hopis pitää häämatkan siell paluu matkall, jos ei jouduta ees vikoihi busseihin.

Mä siis rakasta teit. Aiku ihanaa, niisk. Ootte kiltimpii ku mu anoppi ikin. Siis ikin. Haittaaks, ett mä ja Hopis ei juua alkoholii bussimatkalla, ku oo raskautettu? Mutt pidän se kuriss ku oo domino ja sillee. Eikai haittaa?

Ja mull o sukulaisii siis sekä hangoss ett ivaloss, eli jäädää pois ku maanantain alkava bussimatka päättyy, kumpaa paikkaa se päättyykää e tiiä? Tietääks heimo tai joku? Mutt jäädää pois hankoo tai ivaloo ku bussimatka loppuu. Sori oikeest ku vein hopiksen teilt, mutt totta munass toi passaa ett häämatka pidetää samall jos kestätte hopista ja dominoo siis oikeest? Niisk. Ja faijaki pääsee samall mukaa. Niisk.

HOPIS HUUDEILLE, ME LÄHETÄÄ MAANANTAIN HÄÄMATKALL KU PALATAA REISSUST! Kumpaa paikkaa sitt jäädää, hankoo vai ivaloo ni en tiiä, mutt sen näkee sitt. Ny ala menn saunaa päi, outo fiilis oll siell selvinpäin kerranki. Eikai haittaa, ett puhu nii paljo? No iha sama. Vai haittaaks oikeest? Jaksaaks joku vastata? Ja toi häämatka paluureissull käy, hoituu helposti se. No just tultiintakas saimaaha, ala mennä saunall kai nähää siellä kaikk? Niisk.

ARVON AV-IHMISET ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ, TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA! KUULIN ÄSKEN, ETTÄ PIDÄMME PALUUMATKALLA HÄÄMATKAMME SAMALLA, KUN TULET SAUNASTA SIIS VIEN SINUT TANSSIMAAN JA SELVINPÄIN ESITÄN MUÖYÖS TÄMÄN! EIHÄN LASKETTUUN AIKAASIKAAN OLE KUIN VAIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!

No mo, sain su viesti vast ny. Mä lähe tulee saunat. Vois kuvitella, ett meille luvattiin jo paluumatkall häämatka av-ihmiset kaa? Niisk. Matkahan päättyy joko hankoo tai inarii e oo varma, mutt jompikumpi. Ja mull o sukulaisii ku maski paikassa eli päästää kyydillä kotii sielt matka jälkee. Niisk. Ja sori ku ei saatu elluu ja anoppii sielt Ellu linnast takas, mahoto homma jopa ex-duunikavereide kaa. Palattiin joo tänää takss, mutt aniöoppi ei näe vauvaa ikin. Ei ikin ku karkas.

Ja sori oikeest, ku vein teiä hopiksen naimisiin ja raskaudui sill, koht kolmatta päivää. Mutt oon domino, ett laita sen kuri tänää ruoskall ja tyydytä lopuks ja matkall kanss. Siis o se mu heikkous, eikai sillee haittaa? No ny ku e voi juua nii niit kiusallisii tilanteitt tulee vähemmän, ku ei mee överiks. Mutt oon hauskaa seuraa sille selvinki päi ja törkeet jos sellast matkall tarvitaa.

Sanoiks mä jo tai koskaa ett oikeest rakasta teitt av ihmisii? Ihana matka teiä kaa, eikä jouduta ees vikoihi busseihi. No mee ny tapaa hopist eka pubii ja sitt mennää meiä paikkaa, se domino ku oo. Hopikseen ei muut koske, sori. Mutt älkää välittäkö, teille jäi faija se o upee seuramies. Kattokaa, tuoll se jo lauttautuu teill rannall ku oottaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-tunnetuin-trasvestiitti-mark…

Mutt ny mee tapaa hopist ja musa ja kappale VAIHTUU sitt näihi ja sitt mee dominona laittaa se kurii. Sori oikeest viell ku vein se. Ei juma, huomenn selvinpäin ehi nähä aamupala pöydä, mä oo kuulu vaa juttui siit. Sori jos puhu liikaa, mutt kiitti oikeest häämatkat ja ettei oo kahess vikass bussiss. Jaksaaks joku vastata?

https://youtu.be/LpPdSpYxo04

https://youtu.be/UuHG1C0l0SM

Jouduin hetken aikaa taas lukemaan ennen kuin sain punaisesta langasta kiinni, mitä tarkoitat. Eihän me teitä vihata ja saat kyllä pitää hopiksen.😀 tervetuloa häämatkalle av-väen voimin, vaikka sinä ja hopis ette juo, niin menette kyllä koko bussimatkan ajan keskiverto av-matkaajista, kun me muut kilistellään.😀🍺🍺🍺🍺 onpa sinulla komea isä rannalla odottamassa, mutta joutuu varmasti odottamaan iltaa, jotta av-mammat humaltuvat.😅🍺🍺🍺 Tervetuloa hää/kotimatkalle meidän muiden kanssa kassa ja hopis ihan tässä liikukuttuu.😂😂😂😂❤❤❤

Vierailija
3970/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkataanko tänää???

Vierailija
3971/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan illalla🍸

Vierailija
3972/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meillä on viimeinen viikonloppu. Ma kotimatkalla ja niiden kahden häämatkalle. Ja ihan kohta ON 200 sivua täynnä!😨 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺Tänään on aivan pakko mennä pubiin vai mitä muut sanoo??🤔🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3973/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan illalla🍸

Minä myös sitten odotan myös🍷

Vierailija
3974/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, meillä on viimeinen viikonloppu. Ma kotimatkalla ja niiden kahden häämatkalle. Ja ihan kohta ON 200 sivua täynnä!😨 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺Tänään on aivan pakko mennä pubiin vai mitä muut sanoo??🤔🍺🍺🍺🍺

Tämä. Kohtahan alkaa aivohiiri eli pubiin kaikki meillä on tosiaan syytä juhlaan kun itkipillikin jää vielä maanantaina saimaaseen:)🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
3975/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latino on just nyt tuolla pihapaljussa. Tunnistaa siitä et siellä on kans noin 50 kilttinaista parveilemassa.

Siis noin 50? Ja minäkin odotan, ehtiikö se tänäänkään tanssittaa?😭

Vierailija
3976/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini julkaistaan hyväksynnän jälkeen...prrklee. just kun mä kerroin henkevimmän jutskan koko reissulla. Stana.

Vierailija
3977/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis noin 50? Ja minäkin odotan, ehtiikö se tänäänkään tanssittaa?😭

No. Lupashan se viimekskii halauksen jokkekin. Kun ei ollu ehtiny huomata ed. Illalla. Se vaa on niin ihana. Odotan baaritiskillä🍸

Vierailija
3978/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis aito Latino vai Latino-oletettu? 🤔

Vierailija
3979/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis aito Latino vai Latino-oletettu? 🤔

.

Vaikea sanoa. Näinä aikoina. Mut Aito Latino on ihana ja tuoksuu hyvältä!!!💕

Vierailija
3980/5012 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kohtahan alkaa aivohiiri eli pubiin kaikki meillä on tosiaan syytä juhlaan kun itkipillikin jää vielä maanantaina saimaaseen:)🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Kaikessa tässä on tosiaan juhlannaika!🍺🍺🍺🍺Otetaanko taas ne meidän reissun perinteiset kuohari ja shampanja suihkut? Tai siis pakkohan meidän on, mutta ei vedetä sitten yli jooko?🍾🍾🍾🍾🍾🍾