Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Hei, tuolla kävelee joku joka jakelee A-klinikan lehtisiä.
Ollaankohan me menty liian överiksi juhlimisen kanssa? Mistä ne sai selville?
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
*kuiskaa: voitasko juottaa tänään tuo itkupilli humalaan ja sitte ku on sammumispisteessä niin joku (tarpeeksi selväpäinen) taluttais sen tedin tai hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa takaisin: Kätevä emäntä hei, vihaan itkupilliä. Hoidetaanko tämä itkupilli pois matkalta yhdessä tänä iltana? Tavalla tai toisella? Oletko mukana, se uhkailee jo pilata meidän huomiset polttaritkin läsnäolollaan. Siitä on päästävä, hoidetaanko se tänä iltana yhdessä johonkin huitsin nevadaan tai Hannibalin huomaan?*
*kuiskaa: sopii kyllä, olen mukana! miten ois vauvajuhlien jälkeen vai niiden aikana? mua ei kyllä ainakaan haittaa jättää vauvajuhlia välistä*
*Kuiskaa: Hannibal palasi juuri tänne siistimään ja hävittämään jotain jälkiä.. Se oli käynyt pyörähtämässä jossakin, mutta sanoi että nälättää ja tottakai pillittäjän seura herrasmiehelle kelpaa. Viedään itkupilli siis Hannibalin seuraksi bussiin tänään...*
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me menty liian överiksi juhlimisen kanssa? Mistä ne sai selville?
Tuota, meillähän oli joitakin päivisiä sitten se ohjelmanumero, että kilisteltiin sofikoituneesti sille että matkamme oli ollut kuukauden keskustelluin. Ei vain tajuttu näköjään, että ne paikalliset ei ehkä ihailleetkaan meitä?😢 Otetaanko äkkiä tähän järkytykseen jotakin vai häädetäänkö jotenkin paikalliset pois?
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri kirjoitti:
⛪naisluolan kappeli on koristeltu 🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌷🌼🌹🏵🌼⚘🌷🥀
Ajattelin olla avuksi, käyhän tämä kaikille? En ehdi vaavipartyyn, laittelen täällä vielä🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿tuoreita koivuja.
Otan 🍺🍺🍺 parit, kuuma ja janohan tässä tulee.* kuiskaa: millä drinkillä polttarit aletaan?
Mahtavaa, turhaan stressiä otettiin pikahäistä saimaalla, av-väki pystyy mihin vain. Huomisen polttarit suunniteltu, kappeli koristelultu ja hääjuhlatki pikku lauantaille päätetty. Siis nythän meidän on aika palkita itsemme🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃 On tuotu myös pirtua ja pontikkaa, mutta ei vedetä tänään yli, jos ollaan tänään selvinpäin? Maistellaan nyt yhdessä ensin vaikka nuo tarjoilut ja katsotaan sitten, ettei homma karkaa käsistä meiltä sopiiko? Tuletko seuraksi maistelemaan, siistin sofikoituneesti sitten siis vain?
Joo mä tuun (ellei ne taaperopileet o siellä, mä nyt vaan en jaksa sitä vaaleanpunasta/sinistä höttöä)
Ihan hiukan maistellaan, jooko? Oothan samaa mieltä? Ootsä sovittanu jo 🎗sun mustan norppayöasun kaa? Must kiva piriste.
Mä lähen tuleen, en taaskaan tiedä mis tää luola on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me menty liian överiksi juhlimisen kanssa? Mistä ne sai selville?Tuota, meillähän oli joitakin päivisiä sitten se ohjelmanumero, että kilisteltiin sofikoituneesti sille että matkamme oli ollut kuukauden keskustelluin. Ei vain tajuttu näköjään, että ne paikalliset ei ehkä ihailleetkaan meitä?😢 Otetaanko äkkiä tähän järkytykseen jotakin vai häädetäänkö jotenkin paikalliset pois?
Otetaan vaan ja ollaan niinkuin ei huomattaisikaan.
Minulla on Bacardi-pullo piilotettuna matkalaukkuun hätävarana. Juoksen heti hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me menty liian överiksi juhlimisen kanssa? Mistä ne sai selville?Tuota, meillähän oli joitakin päivisiä sitten se ohjelmanumero, että kilisteltiin sofikoituneesti sille että matkamme oli ollut kuukauden keskustelluin. Ei vain tajuttu näköjään, että ne paikalliset ei ehkä ihailleetkaan meitä?😢 Otetaanko äkkiä tähän järkytykseen jotakin vai häädetäänkö jotenkin paikalliset pois?
.
No mä satuin lukemaan uutiset Maaseudun Tulevaisuudesta📰... nyt on tullu pakkonäytteenotot Suomeen. Siis maksatesti. Kun palataan kotiin, niin se edessä. En meinannu kertoo, ettei menis loppumatka pilalle... mut nyt kun tuli puheeks...
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Shisshteirn mäh sanoinsh etttt rakashatn teithän kaikiaht! meht th tanssihhtaas. hbtää ja ja ja kukkkaash eihtr naurrahs johsj määäht eppäonkistyuh hopeksen kanssa, tähhh vähhäh muutkkik ku esim unohtu kortssuh ulkohhonat
Jaknaihtejn kokoko jokjhu laulhaahh karrokkeehbillalssta ku pirtttuuuh ja ponttikkaah löhtyyss? Tässhäshsä obnn kifaff ilthahvtulossn
Hyvin menee, tango. Mutta aikai teiltä jäänyt ehkäisy vahingossa vai oliko tarkoitus? Voi oi, ei oi.
Aamulla pitää muistaa sanoa, varatulle kassalle että älä raskaudu, älä raskaudu av-matkalla. Pitää sanoa aamulla tästä.
Raskautettuja aina osoitellaan sormella ja kysyttiin, mihin jäi ehkäisy, huoh. T av matkalla aiemmin raskautunut:(
Aamulla asiasta on kysyttävä, kun varattu kassa herää siitä koomastaan saunastaan. Ei sillä että se joisi liikaa, ei kukaan matkaaja juo! Uutisissa saa sanoa, että me emme edes juo! Mutta aamulla tosiaan kun varattu kassa heräilee saunassa selvänä, niin sormella osoitellen kysytään, että olihan ehkäisy?☝
"Uudet Selviytyjät Saimaalla" Meistä tehdään Tosi TV Show!!
Me menemme nyt ellun kanssa niihin vauvajuhliin päin kun sillä yhdellä on paha mieli mutta Norppa ohjelma oli tänään kyllä hauska ja opettavainen...
=Siemailee pontik, viiniä sofikoituneesti...
Sen jälkeen kokoan tuttuun tapaan ylös huomisen ohjelmanumerot (myös polttarien) jotta ne on teillä aamulla tuttuun tapaan näkyvissä, kun lapsi parat heräilette...
=Lisää pontikkaa sofikoituneesti...
Nostan myös hääpäivän ohjelmanumeron ylös, jotta minun ei sitä tarvitse etsiä niin kaukaa ja upeaa että kappeli koristeltu..
=Ellukin Siemailee, pontik, viiniä sofikoituneesti...
Aamulla taas pelastamme teitä lapsosia, ohjelmanumerot laitan illalla ylös ja naisluolaan nukkumaan hoippujat otamme..
=Siemailee sofikoituneesti viiniä ellun kanssa
Eli huomenna tiistaina on teidän ne teidän suunnittelemanne polttarit ja keskiviikkona häät, muistattehan lapsiparat tämän?
=Ellu Siemailee pir, viiniä sofikoituneesti...
Ja nyt voisiko joku Herran tähren vastata minulle ja ellulle, että MITÄ täällä on tapahtunut?
=itkee
Miksi se yksi tyttö aivan kaameassa kunnossa tuli ulos, huusi kaikenlaista törkeää ja tipitii ja letkis oli ainoa mitä siitä ymmärsi?
Haukkui myös untoa, erästä tuttua herrasmiestä, jota autoimme ellun ja varatun kassan kanssa tänään hävittämään erään kätkön (ei oma, hän pelasti ystävänsä koska Herrasmies) ennen kuin nimismies saa vihiä..
=Siemailee sofikoituneesti lasille jossa puolet ponrmtikkaa ja puolet pirtua, siis viiniä vain..
Kyllä minä luulen, että se yksi tyttö saa huomenna auttaa hääjärjestelyissäpubin puolella, ettei mene taas aivan kauheaan kuntoon lapsiressu?
Ja nyt en oikein tiedä, se haluaisi tanssia kai tipitiitä ja letkajenkkaa, mutta joudutaanko tosiaan av-ohjelmanumero perumaan jos ei osaa käyttäytyä?
=Itkee
Mitä sanotte, olen pahoillani kyllä kun joudun ohjelmanumeron perumista teille esittämään, siellä se tyttöparka nyt naisluolassa nukkuu.
=Siemailee sofikoituneesti ellun kanssa pirtua
Nyt menemme Vauvajuhliin ystäväni ellun kanssa ja tosiaan kokoan ohjelmat sitten illaksi ylös teille, jotta ovat aamulla näkyvissä..
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
*kuiskaa: voitasko juottaa tänään tuo itkupilli humalaan ja sitte ku on sammumispisteessä niin joku (tarpeeksi selväpäinen) taluttais sen tedin tai hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa takaisin: Kätevä emäntä hei, vihaan itkupilliä. Hoidetaanko tämä itkupilli pois matkalta yhdessä tänä iltana? Tavalla tai toisella? Oletko mukana, se uhkailee jo pilata meidän huomiset polttaritkin läsnäolollaan. Siitä on päästävä, hoidetaanko se tänä iltana yhdessä johonkin huitsin nevadaan tai Hannibalin huomaan?*
*kuiskaa: sopii kyllä, olen mukana! miten ois vauvajuhlien jälkeen vai niiden aikana? mua ei kyllä ainakaan haittaa jättää vauvajuhlia välistä*
*Kuiskaa: Hannibal palasi juuri tänne siistimään ja hävittämään jotain jälkiä.. Se oli käynyt pyörähtämässä jossakin, mutta sanoi että nälättää ja tottakai pillittäjän seura herrasmiehelle kelpaa. Viedään itkupilli siis Hannibalin seuraksi bussiin tänään...*
*kuiskaa: oon tarjonnu itkupillille jo muutaman juoman täällä pubissa ja "lohduttanut" sitä ku itkee vaan koko ajan että kaikki on aina niin kännissä ja koskaan ei pystytä tanssimaan tiputanssia ja letkistä... oon ite juonu tuota samaa juomaa tässä koko ajan (eli todellakin sofikoituneesti ja onneks itkupilli itkee vaan koko ajan nii ei ees huomaa) että pysyn tolpillani ja järjissäni tän tehtävän ajan. tuuks kohta tänne kans jos annetaan vielä muutama juoma sille lisää nii eiköhän se kohta oo jo valmis hannibalin huomaan...*
Vierailija kirjoitti:
Aivan, muistankin että asiaan vaikutti hieman korona ja sitten kuulivat retkestämme, tuotantotiimihän innostui heti ja kukapa ei av-matkasta innostuisi? ***Kuiskaa: Sofikoituneesti sitten aina kuvauksissa, ettei maineemme enää enempää mene alkkispuolelle!😱
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
*kuiskaa: oon tarjonnu itkupillille jo muutaman juoman täällä pubissa ja "lohduttanut" sitä ku itkee vaan koko ajan että kaikki on aina niin kännissä ja koskaan ei pystytä tanssimaan tiputanssia ja letkistä... oon ite juonu tuota samaa juomaa tässä koko ajan (eli todellakin sofikoituneesti ja onneks itkupilli itkee vaan koko ajan nii ei ees huomaa) että pysyn tolpillani ja järjissäni tän tehtävän ajan. tuuks kohta tänne kans jos annetaan vielä muutama juoma sille lisää nii eiköhän se kohta oo jo valmis hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa: Lähden heti, vietiinkö pillittäjä siis naisluolaan nukkuun kun väsy kirjoitti niin, no etsin teidät kyllä ja mehän vaikka raahataan se Hannibalin luo. Reitti on selvä ja itkupilli lähtee tänään. Tavalla tai toisella, mutta lähtee.*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, muistankin että asiaan vaikutti hieman korona ja sitten kuulivat retkestämme, tuotantotiimihän innostui heti ja kukapa ei av-matkasta innostuisi? ***Kuiskaa: Sofikoituneesti sitten aina kuvauksissa, ettei maineemme enää enempää mene alkkispuolelle!😱
.
Tähän mäkin haluan osallistua, en koskaan kato tosi-tv:tä. Mutta Saimaaseesee! Tässä on on jotain niin aitoa ja erilaista. Siispä vetäydyn nyt jo levolle. Välipäivä - maksa kiittää. Huomenna "pienet" polttarit ja ke "isot" häät.
Kauneusunet nyt paikallaan. Huomenna🤧🤧🤧 jos tarpeen. Tänään olen suljettu🚯
Pahoittelen, mutta haluaisin tiedustella, että mitä tarkoittaa tämä palstoilla viljelty "av"-termi?
Tullekskeub johkuh karraokkeens vethäähts tänsh munh kaaassh kaverihtks?
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, mutta haluaisin tiedustella, että mitä tarkoittaa tämä palstoilla viljelty "av"-termi?
Jos joku on av matkalla mukana eikä tiedä mitä tarkoitaa av niin oletko joku vakooja? Aito av mayötkaaja tietää, mitä av tarkoittaa!
Vierailija kirjoitti:
.
Älä suotta pahoittele. Av=Aihe vapaa.
Täältä aina apu löytyy.
Kysy mitä vaan, toiset vastaa - ilman veetuilua
Hyvin menee, tango. Mutta aikai teiltä jäänyt ehkäisy vahingossa vai oliko tarkoitus? Voi oi, ei oi.
Aamulla pitää muistaa sanoa, varatulle kassalle että älä raskaudu, älä raskaudu av-matkalla. Pitää sanoa aamulla tästä.
Raskautettuja aina osoitellaan sormella ja kysyttiin, mihin jäi ehkäisy, huoh. T av matkalla aiemmin raskautunut:(