Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3321/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

*kuiskaa: voitasko juottaa tänään tuo itkupilli humalaan ja sitte  ku on sammumispisteessä niin joku (tarpeeksi selväpäinen) taluttais sen tedin tai hannibalin huomaan...*

*Kuiskaa takaisin: Kätevä emäntä hei, vihaan itkupilliä. Hoidetaanko tämä itkupilli pois matkalta yhdessä tänä iltana? Tavalla tai toisella? Oletko mukana, se uhkailee jo pilata meidän huomiset polttaritkin läsnäolollaan. Siitä on päästävä, hoidetaanko se tänä iltana yhdessä johonkin huitsin nevadaan tai Hannibalin huomaan?*

*kuiskaa: sopii kyllä, olen mukana! miten ois vauvajuhlien jälkeen vai niiden aikana? mua ei kyllä ainakaan haittaa jättää vauvajuhlia välistä*

Vierailija
3322/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pettynyt. Luulin lähteneeni kulttuurimatkalle, mutta tämähän on hömppämatka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin rakkaat lapsoset, laitan teidät ellun kanssa kuntoon...

=Juo sofikoituneesti absinttia ellun kanssa...

Koska klo 15.00 sukeltaen mittaamme norppien painon norppa blm-taulukoilla, ihana ohjelmanumero...

Klo 19.00: on vauvajuhlat ja suunnittelemme polttareita, häät onneksi paketissa..

=itkee liikutustaan poikansa häistä..

Ja varattu kassa kulta, älä kiltti hifastele siellä ja selitä e vedestä, en ymmärrä mitä oikein koitat sanoa lapsipieni...

=Ottaa liikutuksen ja kiireeseen sofikituneesti ellun kanssa...

Nyt niitä norppaylasuja päälle pikkuhiljaa ei tule kylmä ja sukeltamaan lapsoset...

*Miettii samalla häslätessään ellun kanssa, että pitäisikö häästressin jälkeen vähemmän sofikoituneesti pyytää tuttu trokari auttamaan stressin purun lääkkeiden tuomisien kanssa*...

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3324/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä Saimaase pelottaa näin iltapimeällä, varsinkin nyt kuutamolla kun näkyy kaikenlaista. Mitäs jos Putin tulee tuolta idästä sukelluslaivalla? Tulisko joku miehistä meidän kämppää vartioimaan niin että me leidit saataisiin rauhassa nukkua?

Siisnonks se latinonkarannut sinne, vaikka lupasi tanssittaa meitä koko yön täällä???

Samaa kysyn, Latino?

Odotin koko illan latinoa 🍷sofikoituneesti kädessäni tanssittamaan, mutta ei sitä näkynyt, vaikka niin vannoi tanssittavansa meitä. Miehet.

Meillä on huomenna ne polttarit ja keskiviikkona av-häät. Kai LATINO polttareissa ja ennen kaikkea häissä tulee meitä vihdoinkin tanssittamaan?😢 Niin monta päivää sekin on luvannut meitäkin odottavia 🍷kilttinaisia tanssittaa, mutta ei..

.

Siis mäki yks ilta baaritiskillä istuin näin🍸. Ja odotin. Ja odotin. Ei tullu Latino. Ei. En odota. Enää. Enkä oo kilttikään!

Vierailija
3325/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti sivistynyt kirjoitti:

Olen vähän pettynyt. Luulin lähteneeni kulttuurimatkalle, mutta tämähän on hömppämatka!

Etkö ole käynyt naisluolassa? Siellä on kirjanurkkaus, pioni ja vaikka mitä...

.

Vai oliks se pano??? PIANO. Hitsi kun vaikea sana, toi sisäsyöttö tarjoo ihan väärin!!!

Vierailija
3326/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päivän ohjelmat voisi saada diginä?

Mulla kastuu, li-kastuu tai hukkuu aina nää paperiset.📃

.

Nytkää mä en muista. Missä pitäis olla. Pub ol tyhjä. Naisluolaa ei näy missää. Voi ei oi voi voi voi.

Ei mulla muuta.

Vierailija
3327/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon av-ihmiset, älkää pelästykö! Tämä ei ole vonkausrepla teille, tämä koskee vain VARATTUA KASSAA!!! Kun saavutte uimasta, annatteko hänelle puolestani tämän liikuttavan rakkauskirjeeni liitteenä?!

Ja jos mahdollista, kertokaa että HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ODOTTAA VARATTUA KASSAA siellä meidän paikassamme, hän tietää missä?? Voitteko tehdä arvon av-ihmiset HOPEAKETULLE TÄYSVALKOISISSAAN tämän suuren palveluksen?

Ja jos saan pyytää voitteko puolestani vongata VARATTUA KASSAA saapumaan lemmempaikkaamme tapaamaan HOPEAKETTUA TÄYSVALKOISISSAAN!!!!! Teettekekö puolestani tämän? T ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN!!!!

Ja voitteko soittaa VARATTULLE KASSALLE puolestani vielä tämän kauniin kappaleen??

Vierailija
3328/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pihalla nyt. Olen ollut omissa oloissani, lukenut ja nukkunut ja nauttinut luonnosta. Siis mikä ihmeen vapaakassa?

Onko se itsepalvelukassa?

Minä asioin aina sellaisella. Yleensä sellainen on aina vapaa kun sille menen. 🤔

Vierailija
3329/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon av-ihmiset, älkää pelästykö! Tämä ei ole vonkausrepla teille, tämä koskee vain VARATTUA KASSAA!!! Kun saavutte uimasta, annatteko hänelle puolestani tämän liikuttavan rakkauskirjeeni liitteenä?!

Ja jos mahdollista, kertokaa että HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN ODOTTAA VARATTUA KASSAA siellä meidän paikassamme, hän tietää missä?? Voitteko tehdä arvon av-ihmiset HOPEAKETULLE TÄYSVALKOISISSAAN tämän suuren palveluksen?

Ja jos saan pyytää voitteko puolestani vongata VARATTUA KASSAA saapumaan lemmempaikkaamme tapaamaan HOPEAKETTUA TÄYSVALKOISISSAAN!!!!! Teettekekö puolestani tämän? T ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN!!!!

Ja voitteko soittaa VARATTULLE KASSALLE puolestani vielä tämän kauniin kappaleen??

En tiedä missä varattu kassa menee, mutta me annetaan kyllä viestisi heti kun se tulee hopis.😭

Siis en oisi ikinä uskonut, että minä kiltti av-mamma itken liikutuksesta kun hopis heittää jollekin jotain.😥🤧 Vauvajuhla jää väliin kyllä, tägän liikutukseen on pakko ottaa neuvoa antavat, tämä alkaa olla liian koskettavaa muuten.😭🤧 Nyt pubiin ottamaan lääkkeeksi tähän liikutukseen taas sofikoituneesti🥃🥃🍺🍺🍺

Vierailija
3330/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pihalla nyt. Olen ollut omissa oloissani, lukenut ja nukkunut ja nauttinut luonnosta. Siis mikä ihmeen vapaakassa?

Onko se itsepalvelukassa?

Minä asioin aina sellaisella. Yleensä sellainen on aina vapaa kun sille menen. 🤔

Tuo hopis menee naimisiin keskiviikkona sen "varatun kassan' kanssa ja huomenna on polttarit.🤧 Pätkiikö sullakin muisti? Tule mennään hilman pubiin niin selitän.🍺🍺🍺

Vierailija
3331/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorih, pääsins vastaus äsken duunish, kuh edelliselleäh sivullasi siish muistih ett mainihtii sanat trokarih.

Siiisheh mikseri säh gopis kertonut, vai eksäth tiwnnytwttäjh ettt väsyy ja elluh tuntjtee seh? Mäh tuuinsh hethi, mulla on raippajh jah lady dominoks tuuh kurhiii pistääg suht.

Musha vaihtuuuh hettih meilläh kuh nähään tähgäh

Ja meht vedetään tääh kuht tuun tappaamaans suh

Mähh rakastama kaikkiajh av ihmmismii, mutth mun täythhyy mennäh. Hopis mun miesh oottaahhh. Jättihh teilleen hilmalleeh pub. Pirttia, pontihkaaa ja vaikkahh mithä.

Meh nähhhäääät taasss ja tänhäööh eih meen yli ku huoneen polttarith

Vierailija
3332/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuin uskomus, mikä sinulla oli lapsena?

Vierailija
3333/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuin uskomus, mikä sinulla oli lapsena?

Luulin että kettuja on hopeisina ja kultaisina.

Vierailija
3334/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iTKUISTA HUUTOA KAIKILLE HYSTEERISESTI:

EI EI EI!!!!! EI PIRTUA EIKÄ PONTIKKAA!!!! MÄBEN KESTÄ, PUOLET PORUKASTA ON JO AIVAN NAAMAT!!!!

ENTÄ TIPITIITÄ JA LETKISTÄ!!!!???

HUOMENNA ON POLTTARITB JA KESKIVIIKONA HÄÄT EIKÄ MUN EHDOTUKSII TANSSII TIPITII POLTTAREISSA TAI HÄISSÄ SUOSTUTTU!!!

MÄBOON VAAN TIPITIITÄ JA LETKISTÄ KOKO VATUN MATKAN OOTTANU, MUTT TE OOTTE RYYPÄNNY KOKO MATKAN!!!

PUOLET PORUKASTA VETÄNY JO LÄRVIT PONTIKALL JA PIRTULLA, TE ETTE VOI ENÄÄ TEHÄ TÄTÄ MULLE!!!!! MÄ OON KOKO MATKAN TEIÄN TAKII ITKENY, HÄVETKÄÄ!!!!

ETIN ELLUN JA VÄSYN, KERRON PONTIKASTA JA PIRTUSTA JA ETTÄ PUOLET PORUKKAA ON TAAS AIVAN NAAMAT!!!

PITIKÖ VARATTU KASSA TUUA PUBII PONTIKKAA JA PIRTUA, PILASIT TIPITIIN JA LETKAJENKKAN JA MÄ OON NIITÄ VAA OOTTANU!!! SAMANLAINEN RYYPPÄÄJÄ OOT KU JOKANEN KESKIVERTO AV MATKAAJA!!!

MÄ KANTELEN TEISTÄ, TEISTÄ KAIKISTA JOKAISESTA AV RYYPPÄÄJÄSTÄ ELI LÄHES KAIKISTA!!!

TE PILASITTE TAAS TIPITIIN JA LETKAJENKAN, OOTTE KOKO MATKAN RYYPÄNNY NII ETTEI NIITÄ OO VOITU VETÄÄ!!! TE TEITTE TAAS TÄN, MIKS!!!

-Nuori nainen lähtee hysteerisesti itkien etsimään ellua ja väsyä, koska aikoo kannella tipitiin ja letkiksen pilaamisen, taas

Vierailija
3335/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: eipä taida pitku-illin kantelut mitään auttaa... pelinsä on pelattu. Miten siitä nyt tommonen tuli? Alkumatkasta oli ihan herttanen. Ilkeily ja tuittuilu alkoi oikeastaan ku kassa ja hopis toisensa vamppas. Onko se mustis? Kummasta???

Vierailija
3336/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiisbnäitteksbteh? Kuulittekstekkih?😭😭😭 Shiis mitähbkaikkeah itkupillibsanoht meistä? Se haukkuh meithäs av matkaajias niins störkeesht!😭

Shw se haukkuhg hopiksenj ka varatun kassan, vaikkahn netti o niish söpöistä eikkäh oojh. Tehnyt itkupillileht mithääth.😭 Eihän kukkaahs oos, utt pillittäköhä huush ja haukuhh meiöt jokkasejh😭

Tehdäänkö jokuht jottthia, piliitttäjäyt eihbjatkooht!!!!😭 Siishek kuuliytekzj mithäs se kehtazhjk kaikkeen huutaass meihhell😭

Vierailija
3337/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

⛪naisluolan kappeli on koristeltu 🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌷🌼🌹🏵🌼⚘🌷🥀

Ajattelin olla avuksi, käyhän tämä kaikille? En ehdi vaavipartyyn, laittelen täällä vielä🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿tuoreita koivuja.

Otan 🍺🍺🍺 parit, kuuma ja janohan tässä tulee.

* kuiskaa: millä drinkillä polttarit aletaan?

Vierailija
3338/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ollaan kaikki näin

😉😊☺🙂🤔🤓😃😀😆🙄☺🤓😁😀😗😑😐😗😆😃😊😋😅😄😃🤣☺🤔😶😶😙😚😗😉😆😁😏🙂😍😄😃😄🙄😶☺😚😊😞🤓😉😥😮🙃😞😕😌😒😛🙃😕😛😜😯😌🤓😙😉😊

Joidenkin kuvat vielä puuttuu. Voitte lisätä tähän, niin saadaan kiva porukkakuva.

Vierailija
3339/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shisshteirn mäh sanoinsh etttt rakashatn teithän kaikiaht! meht th tanssihhtaas. hbtää ja ja ja kukkkaash eihtr naurrahs johsj määäht eppäonkistyuh hopeksen kanssa, tähhh vähhäh muutkkik ku esim unohtu kortssuh ulkohhonat

Jaknaihtejn kokoko jokjhu laulhaahh karrokkeehbillalssta ku pirtttuuuh ja ponttikkaah löhtyyss? Tässhäshsä obnn kifaff ilthahvtulossn

Vierailija
3340/5012 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

⛪naisluolan kappeli on koristeltu 🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌷🌼🌹🏵🌼⚘🌷🥀

Ajattelin olla avuksi, käyhän tämä kaikille? En ehdi vaavipartyyn, laittelen täällä vielä🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿tuoreita koivuja.

Otan 🍺🍺🍺 parit, kuuma ja janohan tässä tulee.

* kuiskaa: millä drinkillä polttarit aletaan?

Mahtavaa, turhaan stressiä otettiin pikahäistä saimaalla, av-väki pystyy mihin vain. Huomisen polttarit suunniteltu, kappeli koristelultu ja hääjuhlatki pikku lauantaille päätetty. Siis nythän meidän on aika palkita itsemme🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃 On tuotu myös pirtua ja pontikkaa, mutta ei vedetä tänään yli, jos ollaan tänään selvinpäin? Maistellaan nyt yhdessä ensin vaikka nuo tarjoilut ja katsotaan sitten, ettei homma karkaa käsistä meiltä sopiiko? Tuletko seuraksi maistelemaan, siistin sofikoituneesti sitten siis vain?