Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Uskaltaahk kukkhaah käydä kattoo naisluohhalan meininkiiih kuhbitr iteh e?
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
*kuiskaa: voitasko juottaa tänään tuo itkupilli humalaan ja sitte ku on sammumispisteessä niin joku (tarpeeksi selväpäinen) taluttais sen tedin tai hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa takaisin: Kätevä emäntä hei, vihaan itkupilliä. Hoidetaanko tämä itkupilli pois matkalta yhdessä tänä iltana? Tavalla tai toisella? Oletko mukana, se uhkailee jo pilata meidän huomiset polttaritkin läsnäolollaan. Siitä on päästävä, hoidetaanko se tänä iltana yhdessä johonkin huitsin nevadaan tai Hannibalin huomaan?*
*kuiskaa: sopii kyllä, olen mukana! miten ois vauvajuhlien jälkeen vai niiden aikana? mua ei kyllä ainakaan haittaa jättää vauvajuhlia välistä*
*Kuiskaa: Hannibal palasi juuri tänne siistimään ja hävittämään jotain jälkiä.. Se oli käynyt pyörähtämässä jossakin, mutta sanoi että nälättää ja tottakai pillittäjän seura herrasmiehelle kelpaa. Viedään itkupilli siis Hannibalin seuraksi bussiin tänään...*
*kuiskaa: oon tarjonnu itkupillille jo muutaman juoman täällä pubissa ja "lohduttanut" sitä ku itkee vaan koko ajan että kaikki on aina niin kännissä ja koskaan ei pystytä tanssimaan tiputanssia ja letkistä... oon ite juonu tuota samaa juomaa tässä koko ajan (eli todellakin sofikoituneesti ja onneks itkupilli itkee vaan koko ajan nii ei ees huomaa) että pysyn tolpillani ja järjissäni tän tehtävän ajan. tuuks kohta tänne kans jos annetaan vielä muutama juoma sille lisää nii eiköhän se kohta oo jo valmis hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa: Lähden heti, vietiinkö pillittäjä siis naisluolaan nukkuun kun väsy kirjoitti niin, no etsin teidät kyllä ja mehän vaikka raahataan se Hannibalin luo. Reitti on selvä ja itkupilli lähtee tänään. Tavalla tai toisella, mutta lähtee.*
*Kuiskaa: Joo pillittäjä vietiin naisluolaan, ei se kyllä nuku kun pillittää vaan edelleen ja hokee sitä tiputanssia ja letkistä... tuu äkkiä, ei tuota oikeesti jaksa enää kuunnella*
*Olen naisluolan ovella Hannibalin kanssa, se siirretään Hannibalin bussiin se pillittäjä. *
Kuiskaa peloissaan: Onhan tämä hoidettu nyt? 😱🥃🥃🥃🥃🥃
Vierailija kirjoitti:
Hei, tuolla kävelee joku joka jakelee A-klinikan lehtisiä.
Ollaankohan me menty liian överiksi juhlimisen kanssa? Mistä ne sai selville?
Hfiis mithähh nehht teg? Tuuh laulllaahh mu skan kaahh niiilleeht karaokkeeaa
Hei sinä pitkä kalju miehekäs komistus bussista numero 5.
Muistatko ruskeatukkaista sinisiin farkkuihin ja keltaiseen huppariin pukeutunutta naista? Satuttiin samaan aikaan aamiaisjonoon. Sinä otit raikkaan voileivän ja Norppelijukurtin. Katseemme kohtasivat. Jos olet kiinnostunut niin odotan sinua alaportailla portin vieressä kellaripolun takana puun katveessa kuunvalossa illalla klo. 23.00.
Nimimerkki Pannu kuumana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
*kuiskaa: voitasko juottaa tänään tuo itkupilli humalaan ja sitte ku on sammumispisteessä niin joku (tarpeeksi selväpäinen) taluttais sen tedin tai hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa takaisin: Kätevä emäntä hei, vihaan itkupilliä. Hoidetaanko tämä itkupilli pois matkalta yhdessä tänä iltana? Tavalla tai toisella? Oletko mukana, se uhkailee jo pilata meidän huomiset polttaritkin läsnäolollaan. Siitä on päästävä, hoidetaanko se tänä iltana yhdessä johonkin huitsin nevadaan tai Hannibalin huomaan?*
*kuiskaa: sopii kyllä, olen mukana! miten ois vauvajuhlien jälkeen vai niiden aikana? mua ei kyllä ainakaan haittaa jättää vauvajuhlia välistä*
*Kuiskaa: Hannibal palasi juuri tänne siistimään ja hävittämään jotain jälkiä.. Se oli käynyt pyörähtämässä jossakin, mutta sanoi että nälättää ja tottakai pillittäjän seura herrasmiehelle kelpaa. Viedään itkupilli siis Hannibalin seuraksi bussiin tänään...*
*kuiskaa: oon tarjonnu itkupillille jo muutaman juoman täällä pubissa ja "lohduttanut" sitä ku itkee vaan koko ajan että kaikki on aina niin kännissä ja koskaan ei pystytä tanssimaan tiputanssia ja letkistä... oon ite juonu tuota samaa juomaa tässä koko ajan (eli todellakin sofikoituneesti ja onneks itkupilli itkee vaan koko ajan nii ei ees huomaa) että pysyn tolpillani ja järjissäni tän tehtävän ajan. tuuks kohta tänne kans jos annetaan vielä muutama juoma sille lisää nii eiköhän se kohta oo jo valmis hannibalin huomaan...*
*Kuiskaa: Lähden heti, vietiinkö pillittäjä siis naisluolaan nukkuun kun väsy kirjoitti niin, no etsin teidät kyllä ja mehän vaikka raahataan se Hannibalin luo. Reitti on selvä ja itkupilli lähtee tänään. Tavalla tai toisella, mutta lähtee.*
*Kuiskaa: Joo pillittäjä vietiin naisluolaan, ei se kyllä nuku kun pillittää vaan edelleen ja hokee sitä tiputanssia ja letkistä... tuu äkkiä, ei tuota oikeesti jaksa enää kuunnella*
*Olen naisluolan ovella Hannibalin kanssa, se siirretään Hannibalin bussiin se pillittäjä. *
*kuiskaa: kyllä itkupilli on toimitettu Hannibalin huomaan*
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Shisshteirn mäh sanoinsh etttt rakashatn teithän kaikiaht! meht th tanssihhtaas. hbtää ja ja ja kukkkaash eihtr naurrahs johsj määäht eppäonkistyuh hopeksen kanssa, tähhh vähhäh muutkkik ku esim unohtu kortssuh ulkohhonat
Jaknaihtejn kokoko jokjhu laulhaahh karrokkeehbillalssta ku pirtttuuuh ja ponttikkaah löhtyyss? Tässhäshsä obnn kifaff ilthahvtulossn
Hyvin menee, tango. Mutta aikai teiltä jäänyt ehkäisy vahingossa vai oliko tarkoitus? Voi oi, ei oi.
Aamulla pitää muistaa sanoa, varatulle kassalle että älä raskaudu, älä raskaudu av-matkalla. Pitää sanoa aamulla tästä.
Raskautettuja aina osoitellaan sormella ja kysyttiin, mihin jäi ehkäisy, huoh. T av matkalla aiemmin raskautunut:(Aamulla asiasta on kysyttävä, kun varattu kassa herää siitä koomastaan saunastaan. Ei sillä että se joisi liikaa, ei kukaan matkaaja juo! Uutisissa saa sanoa, että me emme edes juo! Mutta aamulla tosiaan kun varattu kassa heräilee saunassa selvänä, niin sormella osoitellen kysytään, että olihan ehkäisy?☝
Seeeshggtyi mähhekjhs sanhoihh etteihhhh olluthh eh. Yh. Ehkässyhyhs. Eih ehhkäässyyg. Muthhhth kuhhhh eihgt olluytt ehhkässyyh niiihhh otettiiinhhh äskenshhh vielllääjh uuudesdttan ilmah ehjäskyäjkl. Jojjj 2 kerthhhh ihlmanh ehhkäshyä, kuhhh eihhähs se ennhäässss haittauinnuh. 2 k. Ert. Kertaa ah eih ehhkässyyh. Reiooppaas kyylläjhhhhhh olliuy. By vedethhhää taaashh ja ja uushihks pijjjhalll eih kor. Koertsuihh sittenbkäää oo
Sisshhs mueonjaankk muishuhttaatthbvaibeh eihtt ehhh muistgh mihtäht puhhuutaa muyttb eihh ojhhi ehkäjhkkyy. Eihkkäjh meeeh yllli nyhhh tansshuhi täjh ja lähhheehteään pihhhallejhh eihh oohhtre ehhkäishyä
Sorrih määjhh meehhheheh tähh jälkjeehh pishttäää heppeikebhvvh kyryyhh ja ennhhbmuishygt mishtyäneehs pyhyttty elkääähhh naurhho jahhh lisshhääää sithhj eeeennnnnn. Hhhgg pon. Pontikkkaahhhh mähhh enneennennb hahjhhuajh ethhhh suuttuiutttu jisyttaikjh eihhhähhhhh
Huomennnnahh kaikkhi muistuttaahh tästjä, kun herääth saunasta ethhh olikko ehkäksyy☝☝☝
Tsiisishhejk määjhhhb rakkastatjhh teithhäässh saaksss selllitthhjää huohhhemenehh kkkuuuuuhh ooohhnnhhgg shelhhelehe. Oshaaahhhshs silloihhhhsg sannnoohhtrrr nap. Rapasssa. Ttaakkkasss muutttthhgfvtoih pelllohhttaaa tyoihhh sorrmoiiui
Nythtth tämmmähhhh täja sitthejhe piri. Pirtttthujhhah lihhäääj jotteuih pelojhta ennnhäää tuhhh huommhinnenh
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
JES, JES JES LOISTAVAA!! NYT KORKKARIT KATTOON JA JUHLIMAAN JOKAINEN!!!🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍶🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍶🍶🍶
Olenko ainoa matkalla oleva av-ihminen, joka rakastaa kaikkia näitä kanssamatkaajiaan ja heidän juttujaan?😂🥃
Sekä vieraita ja nimimerkillisiä ja joka nauttii näistä kaikista käänteistä toivoen, ettei tämä matka lopu vielä pitkään aikaan?😂🥃
Tämä jos mikä on sellainen hyvän mielen ketjuni, että otetaanko sille?😂🥃🥃🥃🥃
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa matkalla oleva av-ihminen, joka rakastaa kaikkia näitä kanssamatkaajiaan ja heidän juttujaan?😂🥃
Sekä vieraita ja nimimerkillisiä ja joka nauttii näistä kaikista käänteistä toivoen, ettei tämä matka lopu vielä pitkään aikaan?😂🥃
Tämä jos mikä on sellainen hyvän mielen ketjuni, että otetaanko sille?😂🥃🥃🥃🥃
Mwihhh eihbollahh lähshhzd mihjhlääännh pitkään aikaan vaikkkajhg paikkalaisetbb pelkkäää. Tuuhgg laulhaa muhhtt kanssaasddkk tämmäsh oohhö hyhhvä
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
JES, JES JES LOISTAVAA!! NYT KORKKARIT KATTOON JA JUHLIMAAN JOKAINEN!!!🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍶🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍶🍶🍶
Mutta mitä jos se jotenkin palaa, onko varmasti hoideltu pois päiviltä Hannibalin toimesta minnuu pelottaa yhä?😭
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Kyllä, nyt juhlitaan ja kuoharisuihkuihin yms, mutta ei vedetä övereiksi, jos lehdet haukkuvat meitä! Me osataan juhlia hillityn sofikoituneesti juoden.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Varattubkassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Shisshteirn mäh sanoinsh etttt rakashatn teithän kaikiaht! meht th tanssihhtaas. hbtää ja ja ja kukkkaash eihtr naurrahs johsj määäht eppäonkistyuh hopeksen kanssa, tähhh vähhäh muutkkik ku esim unohtu kortssuh ulkohhonat
Jaknaihtejn kokoko jokjhu laulhaahh karrokkeehbillalssta ku pirtttuuuh ja ponttikkaah löhtyyss? Tässhäshsä obnn kifaff ilthahvtulossn
Hyvin menee, tango. Mutta aikai teiltä jäänyt ehkäisy vahingossa vai oliko tarkoitus? Voi oi, ei oi.
Aamulla pitää muistaa sanoa, varatulle kassalle että älä raskaudu, älä raskaudu av-matkalla. Pitää sanoa aamulla tästä.
Raskautettuja aina osoitellaan sormella ja kysyttiin, mihin jäi ehkäisy, huoh. T av matkalla aiemmin raskautunut:(Aamulla asiasta on kysyttävä, kun varattu kassa herää siitä koomastaan saunastaan. Ei sillä että se joisi liikaa, ei kukaan matkaaja juo! Uutisissa saa sanoa, että me emme edes juo! Mutta aamulla tosiaan kun varattu kassa heräilee saunassa selvänä, niin sormella osoitellen kysytään, että olihan ehkäisy?☝
Seeeshggtyi mähhekjhs sanhoihh etteihhhh olluthh eh. Yh. Ehkässyhyhs. Eih ehhkäässyyg. Muthhhth kuhhhh eihgt olluytt ehhkässyyh niiihhh otettiiinhhh äskenshhh vielllääjh uuudesdttan ilmah ehjäskyäjkl. Jojjj 2 kerthhhh ihlmanh ehhkäshyä, kuhhh eihhähs se ennhäässss haittauinnuh. 2 k. Ert. Kertaa ah eih ehhkässyyh. Reiooppaas kyylläjhhhhhh olliuy. By vedethhhää taaashh ja ja uushihks pijjjhalll eih kor. Koertsuihh sittenbkäää oo
Sisshhs mueonjaankk muishuhttaatthbvaibeh eihtt ehhh muistgh mihtäht puhhuutaa muyttb eihh ojhhi ehkäjhkkyy. Eihkkäjh meeeh yllli nyhhh tansshuhi täjh ja lähhheehteään pihhhallejhh eihh oohhtre ehhkäishyä
Sorrih määjhh meehhheheh tähh jälkjeehh pishttäää heppeikebhvvh kyryyhh ja ennhhbmuishygt mishtyäneehs pyhyttty elkääähhh naurhho jahhh lisshhääää sithhj eeeennnnnn. Hhhgg pon. Pontikkkaahhhh mähhh enneennennb hahjhhuajh ethhhh suuttuiutttu jisyttaikjh eihhhähhhhh
Huomennnnahh kaikkhi muistuttaahh tästjä, kun herääth saunasta ethhh olikko ehkäksyy☝☝☝
Tsiisishhejk määjhhhb rakkastatjhh teithhäässh saaksss selllitthhjää huohhhemenehh kkkuuuuuhh ooohhnnhhgg shelhhelehe. Oshaaahhhshs silloihhhhsg sannnoohhtrrr nap. Rapasssa. Ttaakkkasss muutttthhgfvtoih pelllohhttaaa tyoihhh sorrmoiiui
Nythtth tämmmähhhh täja sitthejhe piri. Pirtttthujhhah lihhäääj jotteuih pelojhta ennnhäää tuhhh huommhinnenh
Minulla on pariltakin av-matkalta tuliainen tullut kuule. Toinen on 3 ja toinen 7 V. Me emme vihaa sinua, mutta ne KORTSUT KÄYTTÖÖN HUOMENNA SELITYS, ETTÄ OLIKO EHKÄISYÄ!?
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Laulan teille tuon teon kunniaksi karaokessa tämän ja sitten kilistellään kuulkaa ja kunnolla! 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Siihstyjb authhaaahs ylösjhht muthhjkk lattialtjjhh muthh appuajhhah! onnekshhg eih lähse lapsesta tähhäähh tääh vaah huomennsh ooonh selviin aahhmupallalalehhh vihdoinkish
Raskautettuna ainoa iloni on seurata muiden sekoiluja, näen ketkä tulevat aamupalpöuöytään kieh:) Ja huomenna selvitetään tuo ehkäisy asia, eikai Varattu kassakin raskautunut, sittenhän se ei voi enää juoda samaan tahtiin matkalla iloksemme?
Huomenna nähdään aamiaispöydässä, siis me pari jotka ollaan siellä aina:)
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä pitkä kalju miehekäs komistus bussista numero 5.
Muistatko ruskeatukkaista sinisiin farkkuihin ja keltaiseen huppariin pukeutunutta naista? Satuttiin samaan aikaan aamiaisjonoon. Sinä otit raikkaan voileivän ja Norppelijukurtin. Katseemme kohtasivat. Jos olet kiinnostunut niin odotan sinua alaportailla portin vieressä kellaripolun takana puun katveessa kuunvalossa illalla klo. 23.00.
Nimimerkki Pannu kuumana
Kerrosahs huohnenhn mithesbtässs kävih sigtt?
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
KLO 13.00
Viereiseen mökki saunaan, jossa avanto, poreamme sekä karjalanpiirakoita. Ihmevoiteillani kaikki taas laitetaan kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.
Klo 15.00
Soutuveneillä mukavaa retkeilyä kaikille saimaassa, jokainen joka aikoo heittää saimaaseen jonkin kassin/laukun tms tiputtaa ne järveen samalla:
Vierailija kirjoitti:
Aion saimaan järveen heittää yhden matkalaukun, kun lähdetään miikkulaisen kanssa soutamaan. Matkalaukussa on iso tunnistettava tarrakuva vadelmaveneestä.
Saatan puhista aika paljon sitä raahatessani sillä kivillä sen täytän ja kunto on huono. Toivoisin, että kukaan ei sitten kysy mitään eikä poliisia!!
Klo 18.00:
Yhteiset polttarit hopeaketulle ja varatulle kassalla naisluolassa, minä ja ellu autamme sen itkevän tytön kanssa hilmaa pubissa.
Polttarien suunnitelmanne tiivistettynä lainauksena, ottakaahan varovasti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
EIHÄN ne meidän varatun kassan ja hopiksen jo sovitut yhteiset (kääk, kassa taitaa pitää tosiaan hopista kurissa jollain, kun ei anna sille omia polttareita vaan yhteiset) polttarit mene ihan vähän yli huomenna? Vai mitä muut sanoo, keskiviikkona on sitten häät joihin pitää selvitä?
Mehän sovittiin vain, että kassan ja hopiksen yhteiset (hopis ei oo tainnut naisluolassa ennen ollakaan vai onko?) polttarit ovat ihan viattomat eli :
0. Väsy, Ellu ja itkupilli siirtyvät pubiin auttamaan hilmaa, ei itkupilli mukaan ei ikinä.
1. Aloitellaan 6 aikaan naisluolassa
2. Tankotanssia vetävät damiano + Beckham.
3). Hääpari tarttuu Antti tuiskun kanssa yhdeksi illaksi naisluolaan asennettuihin karaokelaitteisiin. Ja Hopis, sen kassa ja Antti Tuisku vetävät keikan meille, polttareiden paras pila ikinä. Kuunnellaan nautinnolla, kieh.
4) Ja se on jo sovittu ja hoidossa, että myös naisluolan uima-allas täytetään kuohuviinillä ja shampanjalla veden sijaan. Ei aina vain niitä kuohari ja shampanja suihkuja ja kylpyammeita, ei jaksa samaa.
Vetäydymme nyt ihanan ellun kanssa sofikoituneesti juomaan pirtu, Pont, siis viiniä sofikoituneesti naisluolaan...
=Siemailee sofikoituneesti pirtun ja pontikan sekoitusta, siis viiniä ellun kanssa..
Vahtikaa toistenne perään lapsukaiset ja onko se itkevä tyttö ryöminyt pubiin takaisin?
Nyt menemme ellun ja parin siveellisen hereasmiehen kanssa naisluolaan, tässä huomisen ohjelmat teille lapsukaisille.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Nostettu muistutukseksi ylös huomisen ohjelmanumerot.
Alamme ihana ellun ja muutaman herrasmiehen kanssa siemailla sofikoituneesti pirtun ja pontikan sekoitusta, erästä viiniä siis..
Tulemme taas huomenna hakemaan teitä ylös, kuivailemaan päitä ja silittämään kyyneliä..
Katselkaa toistenne perään ja onko kukaan nähnyt sitä itkevää tyttöä, joka haukkui tänään muita?
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Yrittääkseen jokkuh päivä ohjelmaks sehe ewttäh eihb juothaish vaan oltaishvselvinsjh päins haikki ykshrr päivhd. Aja?
Heh, kiitos kutsusta! Tosin sen verran täytynee pilata ilo/-anne, että olen tietoinen vioistani ja kehityskohteistani. Ja niitähän on :) onneksi elämä on yhtä opettelua, eikä valmista tule ikinä, joten saa rauhassa olla vajavainen omana itsenään.