Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos jollain on hää ideoita, niitä SAA kertoa kyllä kertoa lapsoset niin eiköhän tästä selvitä..
=Ottaa taas pirtua pullosta suoraan pullosta, rukoillen parasta ja peläten pahinta...
Tässä kaivataan ehkä vähän muidenkin ideoita, sen verran tiukka aikataulu, mutta av-matkoilla on kohdattu pahempaakin vai mitä?
=Ottaa jo itkien pirtua pullosta
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Koitan auttaa:
1) Voidaanko kaikki ruuat ja juomat tilata hilman pitopalvelun kautta, helpottaisi paljon ja oisi yksinkertaisinta..
2)Olisiko asusteena mustat norppayöasu, pois lukien vihkipari?
3) Missä itse häät PIDETÄÄN eli pubissa vai jossain muualla?
Mitä muut sanoo? T kilttinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos jollain on hää ideoita, niitä SAA kertoa kyllä kertoa lapsoset niin eiköhän tästä selvitä..
=Ottaa taas pirtua pullosta suoraan pullosta, rukoillen parasta ja peläten pahinta...
Tässä kaivataan ehkä vähän muidenkin ideoita, sen verran tiukka aikataulu, mutta av-matkoilla on kohdattu pahempaakin vai mitä?
Koitan auttaa:
1) Voidaanko kaikki ruuat ja juomat tilata hilman pitopalvelun kautta, helpottaisi paljon ja oisi yksinkertaisinta..
3) Missä itse häät PIDETÄÄN eli pubissa vai jossain muualla?Mitä muut sanoo? T kilttinainen
Naisluolassahan on juhlasalonki.
Koristelut, kukat
Kaaso
Bestman
Vihkijä
Ei mulla muuta
.paitsi:
Onks kassalla lähisukua? Virtuaaliosallistuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin lapsoset, aletaan pikkuhiljaa mennä pesulle ja kauneudenhoitoon, huonokuntoiset ottakoon sofikoituneesti lääkettä...
Sitten klo 16.00 naisluolaan...
= Alkaa itkeä..
Ja nyt kysyn, että MIKÄ tuo äänestys ja häiden vaatimiset ovat, siis keskiviikoksi?
=Juo sofikoituneesti pirtua...
Hyvä on ymmärsin jo, JOS SE KÄY hääparille, niin minä ja Ellu järjestämme häät tämän viikon keskiviikkona, onneksi ellulla on suhteita.
Odotetaan mitä hääpari sanoo, mutta käykö muille?
=Juo suoraan jo ellun kanssa pullosta pirtua, kun ymmärtää kuinka kiire tässä tulee mutta onneksi ellulla edes rahaa ja suhteita eli kai tästä jotenkin selvitään...
Mielipiteitä, eli käykö häät matkailijoille keskiviikkona?
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Joo, me aletaan tulemaan. Elämä taas voittaa kiitos loiventavien. En ole äänestänyt mitään, mutta siis keskiviikkona häät? Tottakai tämä käy ja ihan hyvinhän teillä on aikaa, vai mitä muut sanoo? Kai sitten keskiviikkona häissä otetaan nätisti🍷🍸?
Joo, alkakaa tulla ihonhoitoon lapsukaiset..
=Juo suoraan pirtua, tuntee jo kiireen ...
JA VARATTU KASSA JA HOPEAKETTU, TEILLE ON TULOSSA KESKIVIIKKONA HÄÄT, ELI JAETAAN OHJEITA ELLUNNKANSSA NIIHIN, JAHKA EHDITÄÄN ELI NYT SITTEN SEURAATTE PALSTAA!
= Alkaa ellu tukenaan juomaan pirtua suoraan pullosta, ei edes koita väittää muuta sillä kiire tässä tulee, mutta onneksi on edes joitakin ideoita..
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Moi, oon palannu. Olin duuniss laittaa hopista kurii ja pakko pyykill sen jälkee. Ei löytynyt raippaa, jos näkyy nii vinkatkaa jooko. No Huomasi, ett mua ja hopista oli kaivattu tääll.
Siis kysytteks te, ett käykö keskiviikoks häät? Totta munass mä sano, saahan ite valita hääpukuni, en vedä siin yli. Mutt muute, aiva ihanaa, ett sä oot noin upee anoppi, ett järjestät ellun kanss tän.
Mull ei sellattii oo kovinkaan paljoo ideoit järjestää tämmösell porukall häit, mutt sanon kyll heti jos joku asia ei käy. Sopiiks tää? Jos tehää näi? Mä valkkaa hääpuvu ite ja ilmota sitt aina mikä eib käy? Ja hääpuvun kanss otan piiskan, niinku koristeeks.
No, mä seuraa tilannett ja ohjeit ja en vedä keskiviikkon yli. Lupaa sen. Mutt joo, niisk mä itken ny koko ajan. Ai ku ihanaa, ett sä järkkäät häät ellun kaa ja mä vaa sanon mikä ei käy. Kellää ei vois olla parempaa anoppii. Keskiviikko, mu suurin unelma toteutuu eli käy loistavast. Kiitiks mä jo, no mä kiitä ny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan auttaa:
3) Missä itse häät PIDETÄÄN eli pubissa vai jossain muualla?Mitä muut sanoo? T kilttinainen
Koristelut, kukat
Kaaso
Bestman
VihkijäEi mulla muuta
.paitsi:
Onks kassalla lähisukua? Virtuaaliosallistuminen?
Mä laita kutsut sukulaisille, en kyll tiiä tuleeks ketää. Kukaha taluttais mutt alttarille, jos porukat ei tuu osallistumaan?
Kuiskaa: Minusta tuntuu, että väsyny ja ellu tarvitsee meidän apua näihin juhliin, vaikuttaisi siltä, että tuleva miniä ja Hopis ei pysty tähän. Olen se kilttinainen, eli en tarkoita pahalla. Tuon kassan ja hopiksen kohdalla pitää vahtia se, että ne keskiviikkona on kumpikin siellä missä sitten milloinkin pitää. Ja en siis todellakaan pahalla tarkoita, mutta niin tämä taitaa mennä. Huoh, ihanaa juu että häät, mutta väsy ja Ellu tarvitsee apuja tähän. Hääparin vastuulle ei voida jättää asiaa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa: Minusta tuntuu, että väsyny ja ellu tarvitsee meidän apua näihin juhliin, vaikuttaisi siltä, että tuleva miniä ja Hopis ei pysty tähän. Olen se kilttinainen, eli en tarkoita pahalla. Tuon kassan ja hopiksen kohdalla pitää vahtia se, että ne keskiviikkona on kumpikin siellä missä sitten milloinkin pitää. Ja en siis todellakaan pahalla tarkoita, mutta niin tämä taitaa mennä. Huoh, ihanaa juu että häät, mutta väsy ja Ellu tarvitsee apuja tähän. Hääparin vastuulle ei voida jättää asiaa. Huoh.
Sama, me taidetaan kaikki joutuu hoitaa suunnittelu. Mutta keskiviikko ei voi mennä piloille, jos av-ihmiset hoitavat. Lohduttaudutaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa: Minusta tuntuu, että väsyny ja ellu tarvitsee meidän apua näihin juhliin, vaikuttaisi siltä, että tuleva miniä ja Hopis ei pysty tähän. Olen se kilttinainen, eli en tarkoita pahalla. Tuon kassan ja hopiksen kohdalla pitää vahtia se, että ne keskiviikkona on kumpikin siellä missä sitten milloinkin pitää. Ja en siis todellakaan pahalla tarkoita, mutta niin tämä taitaa mennä. Huoh, ihanaa juu että häät, mutta väsy ja Ellu tarvitsee apuja tähän. Hääparin vastuulle ei voida jättää asiaa. Huoh.Sama, me taidetaan kaikki joutuu hoitaa suunnittelu. Mutta keskiviikko ei voi mennä piloille, jos av-ihmiset hoitavat. Lohduttaudutaan sillä.
Parempi asenne, päästään suunnittelun jälkeen juomaan häämaljoja, päästään pubiin liikuttavan päivän jälkeen! Eikö se jo riitä? Mutta sitten meillä on kyllä oikeus juoda sofikoituneesti kuten aina..
Olenko ainoa kutsuttu av, joka on niin iloinen näistä häistä että nauraa liikuttuneesta onnesta täysillä itsekseen jo nyt? 😂😂♥️
Nyt lapsoset siirrymme naisluolaan.
=Vetää pirtua pullosta...
Askartelua, peikonlehti ja Afrikan tähti.
Klo 19.00:
Vauvajuhlat pullervon kivellä sekä Kilistämme pirtua, siis viiniä pubissa sofikoituneesti sille, että mayötkastamme on puhuttu eniten koko kuukauden ajan..
=Itkee jo juodessaan pirtua pullosta, näinhän tässä taas kävi että kenen/keiden vastuulle suunnittelu jäi...
Ja varattu kassa, tervetuloa sydämellisesti sukuhun yhä, saanko ehkä joskus kokea sen onnen, että saisin lapsenlapsia??
=Vetää pirtua pullosta koska kiirettä pukkaa...
Ja Varattu kassa ja hopeakettu, MUISTAKAA SITTEN että keskiviikkona olette siellä minne milloinkin teidät paimennetaan??????!!!
=Ellu vakuuttaa kaiken olevan ihan hyvin, samalla kun minä mitään selittämättä kulautan puoli pulloa pirtua alas...
Ja nyt lapsoset naisluolaan siirtyminen, hääideoita otetaan yhä vastaan ja kokoamme niistä ellun kanssa jotakin.
=juo itkien lopun puolikkaan pullon pirtua alas..
Nyt menemme naisluolaan ja vinkkejä otetaan juu vastaan..
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä.
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan auttaa:
Koristelut, kukat
Kaaso
Bestman
VihkijäEi mulla muuta
.paitsi:
Onks kassalla lähisukua? Virtuaaliosallistuminen?Mä laita kutsut sukulaisille, en kyll tiiä tuleeks ketää. Kukaha taluttais mutt alttarille, jos porukat ei tuu osallistumaan?
-Heimo huima, Latino (en tiedä uskaltaako sen tuloon luottaa eli ei oteta!) Damiano tai Beckham. Huima, damiano tai Beckham, otetaan joku niistä varalle jos isäsi ei tule!
Hei haloo. Bebe-juhlat????
.
Ei me ehitä. Pidetää hääriihi ja ideahautomo. Eikö joo? Ollaa oikei iisisti. Tietenkii. Mut täytyy yhet neuvoa-antavat🍺 ottaa. Missä kokoonnutaa?
.
* kuiskaa: tiistaina Polttarit!! Niihi ideoita???
Toi vieraiden juhla-asu. Musta norppa-yöasu on vähän tummahko? Oisko samanväriset kauniit huivit?🎗. Siis lisäksi. Ei pelkästään!
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kutsuttu av, joka on niin iloinen näistä häistä että nauraa liikuttuneesta onnesta täysillä itsekseen jo nyt? 😂😂♥️
Et toki. Hymyilyttää tämä ainutlaatuinen tilanne. Mun kutsukortissa 📃oli joku linnunkakka kellonajan päällä. Moneltako vihitään?
Juuli Juristi kirjoitti:
Vihkiikö Juuli Juristi???
Vihkipapin tuovat hintasaarnaajat,, hän on tämä pappi ja osaa suomea:
Ja se aivohiiri ja muut ideat, ne äkkiä peliin minun täytyy ellun ja ihanien av-ihmisten kanssa saada ideat valmiiksi ja koota tästä toimiva kokonaisuus...
=Itkee liikutuksesta ja juo pirtua suoraan pullosta kiirettä kun pukkaa...
Vinkkejä kehiin saa ja melkein on pakko antaa lapsoset rakkaat..
Vierailija kirjoitti:
Juuli Juristi kirjoitti:
Vihkiikö Juuli Juristi???
Vihkipapin tuovat hintasaarnaajat,, hän on tämä pappi ja osaa suomea:
Ja se aivohiiri ja muut ideat, ne äkkiä peliin minun täytyy ellun ja ihanien av-ihmisten kanssa saada ideat valmiiksi ja koota tästä toimiva kokonaisuus...
=Itkee liikutuksesta ja juo pirtua suoraan pullosta kiirettä kun pukkaa...
Vinkkejä kehiin saa ja melkein on pakko antaa lapsoset rakkaat..
Lapset Rakkaat vinkkejä, kaikki vinkit ja asiat mitkä TÄYTYY HOITAA NIIN YLÖS KILTIT LAPSOSET!!!
=Itkee...
Minun pitää koota niistä vinkeistänne vielä lista ylös ellun kanssa, samoin päivän ohjelma häihin esim voi luoja!!!
=Juo itkien pullon pirtua kerralla paniikkia pukkaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et toki. Hymyilyttää tämä ainutlaatuinen tilanne. Mun kutsukortissa 📃oli joku linnunkakka kellonajan päällä. Moneltako vihitään?
Ei ole aikataulua eikä ohjelmaa, vinkit kehiin me joudutaan ne kasaamaan, hääparista ei ole apua nyt....
=Juo pirtua...
Menen puhumaan vihkipapin kanssa, selvitännaikataulua ja ideoita kehiin rakkaat lapsoset!
=Vetää pullonnpirrua kerralla ja menee tapaamaan pappia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä eilisilta. Ensin tanssin tangoa latinon kanssa. Odotin vuoroani pitkään. Sitten minulta katosi 🎀 ja nyt luulen, että Latino raskautti minut täällä Saimaaseessa. Olen ❤️
Sää olit niin humalassa, että luulit yhtä kilttistä latinoksi. Siellä sää vonkasit ihan väärää tyyppiä 😩
Hitsi, että säikähdin. Tällaisesta olisin kyllä saanut huutia kotona 🤕
Mutta täällä ollaan taas. Viimeiset 24h meni ilmeisesti saunoen. Olipa hyvät löylyt ja hyvää seuraa, kiitos teille!
Hiukan vielä poskia kuumottaa ja nestevajauksen takia heikottaa. Jos sitä shamppanjasuihkua on vielä tarjolla niin osallistun mielelläni, samoin voin tämänkin yön tanssittaa halukkaita.
Onnittelut kihlaparille!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Matkanjärjestäjä hei!!! Tanssitaanhan me häävalssina tipitii ja letkajenkka? Mä olen odottanut niitä koko matkan??? Olen siis se tyttö, joka aina saa itkeä, kunnporukkanon umpilärveissä. Kai me häävalssina vedetää vihdoinki tipitii ja letkis?? Ette voi kieltää sitä, dokaavat siat ne kuuluu häihin!
On häät tulossa on.
Mutta Tänään on
Hilman nimipäivä.
KAIKKI LAULAA, kun pubiin mennään...
Paljon onnea. Vaan. Hilma🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶