Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häät jatkoon ja hilman pubiin vai ei äänestys OFFICIAL!!
Tein uhmalla virallisen äänestyksen, jatkoon sanon minä mitä päättävät muut?
Olen se, joka kertoi että saimaassa onnistuu nopeatkin häät kuten vegasissa, pitää päättää vain päivä. Mutta joo ensimmäinen JATKO!
3 ääni sille, että JATKO päätetään vain päivä! 3 jatkoa jo, mitä muut sanoo?
Täältä tulee neljäs ääni sille, että JATKOON! Tämähän on pakko kokea. Nyt numero 4 joka huutaa, että JATKO.
Minäkin äänestän jatkoa, miettikää mikä loistava syy mennä pubiin ja kilistää! Ja polttarit, ellun piikkiin. Montako päivää odotetaan, että tulee häät? Mutta joo olen nyt viides (5) joka sanoo JATKOON EHDOTTOMASTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se, joka kertoi että saimaassa onnistuu nopeatkin häät kuten vegasissa, pitää päättää vain päivä. Mutta joo ensimmäinen JATKO!
Täältä tulee neljäs ääni sille, että JATKOON! Tämähän on pakko kokea. Nyt numero 4 joka huutaa, että JATKO.
Minäkin äänestän jatkoa, miettikää mikä loistava syy mennä pubiin ja kilistää! Ja polttarit, ellun piikkiin. Montako päivää odotetaan, että tulee häät? Mutta joo olen nyt viides (5) joka sanoo JATKOON EHDOTTOMASTI.
Olen sitä mieltä, että jatkoon, tuleehan
LATINO tanssittamaan meitä kilttinaisia? Mutta kyllä, olen kuudes (numero 6) joka vaatii, että JATKO❤
Vierailija kirjoitti:
Onko norppa sinun sieluneläin?
Yläpeukku = Jees
Alapeukku = Nou
Ei peukutusta = En tiiä
Mehh ollaan saimaashhahhas kuuluuhan ashiiasns norpahth jah emättimetht. Anthkakaka taskuhmattiossh tännesh
Tänään o Hilman päivä - puutarhurin kaa sille 🌹🌹🌹🌹keräsin. Sori ku viivästyy🤧🤧🤧🤧
.
Lauletaan: Paljon onnea vaan🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LATINO tanssittamaan meitä kilttinaisia? Mutta kyllä, olen kuudes (numero 6) joka vaatii, että JATKO❤
Keskiviikkona on pikkulauantai, ei vaan missään nimessä unohdeta sitä! Ehtiikö siihen mennessä väsy tai joku järjestämään häät? Miettikää mikä loistava SYY juoda sofikoituneesti! Täältä tulee 7 ääni sille, että JATKOON. Nyt jo 7 vaatii tätä!
Vierailija kirjoitti:
Näin norppaoletetun!
Siis mitä? Missä? Kerro heti lisää?
Juttelias utelias kirjoitti:
Tänään o Hilman päivä - puutarhurin kaa sille 🌹🌹🌹🌹keräsin. Sori ku viivästyy🤧🤧🤧🤧
.
Lauletaan: Paljon onnea vaan🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Ihanaa että palasit viimein, mutta jos tahdot lähipäivinä ryyppäämään meidän kaikkien kanssa niin äänestä sinäkin välillä, siis tietenkin vain 🥂 kilistetään pari kertaa. Meillä av-mammoillahan ei mene koskaan yli, me halutaan vain romantiikkaa, ei muuta.😢
Kuiskaa: Olihan perusteluni riittävän vakuuttava, meillähän tunnetusti saattaa mennä ihan vähän yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LATINO tanssittamaan meitä kilttinaisia? Mutta kyllä, olen kuudes (numero 6) joka vaatii, että JATKO❤Keskiviikkona on pikkulauantai, ei vaan missään nimessä unohdeta sitä! Ehtiikö siihen mennessä väsy tai joku järjestämään häät? Miettikää mikä loistava SYY juoda sofikoituneesti! Täältä tulee 7 ääni sille, että JATKOON. Nyt jo 7 vaatii tätä!
Minäkin äänestän jatkoa, saadaan ohjelma mitä ei IKINÄ oltaisi uskottu tulevan. Keskiviikko voisi olla hyvä, vai mitä muut sanoo? Muyötta annan äänen numero 8 sille, että JATKOON
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt noita norppapönttöjä?
https://yle.fi/uutiset/3-12195670
En, pitäisikö meidän jossain vaiheessa twhdä niitä kun ei olla krapulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LATINO tanssittamaan meitä kilttinaisia? Mutta kyllä, olen kuudes (numero 6) joka vaatii, että JATKO❤Keskiviikkona on pikkulauantai, ei vaan missään nimessä unohdeta sitä! Ehtiikö siihen mennessä väsy tai joku järjestämään häät? Miettikää mikä loistava SYY juoda sofikoituneesti! Täältä tulee 7 ääni sille, että JATKOON. Nyt jo 7 vaatii tätä!
Minäkin äänestän jatkoa, saadaan ohjelma mitä ei IKINÄ oltaisi uskottu tulevan. Keskiviikko voisi olla hyvä, vai mitä muut sanoo? Muyötta annan äänen numero 8 sille, että JATKOON
Miekin äänestän, että JATKOON TÄMÄ. Latino saa tanssittaa meitä. Keskiviikko käy loistavasti, se tosiaan on pikkulauantai eli kilttimiehille voidaan antaa pakit tällä kappaleella:
Mutta nyt siis jo 9 av-ihmistä vaatinut että JATKO
Vierailija kirjoitti:
Päiväohjelmassa pitäisi olla myös kokkikoulu:
Makaroni ja Jauhinlihan oikea valmistus ja uusimmat reseptit.
Olikos meillä se Valmista itse vanukas- kurssi? Jos ei ollut niin osaakohan tuo matkanjärjestäjä edes mitään Makaronijauhinlihakokkaus- kursseja järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-12195670En, pitäisikö meidän jossain vaiheessa twhdä niitä kun ei olla krapulassa?
Mutta mehän ollaan koko reissu oltu joko kännissä tai krapulassa, pois lukien raskautetut. Ehkä noita pystyy tekemään pienessä sievässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-12195670En, pitäisikö meidän jossain vaiheessa twhdä niitä kun ei olla krapulassa?
Minulla on nyt tosi pönttöolo joten vedin tämän AV- retki ämpärin päähän.
Paha olo nyt....... Oli se karaokekin...
Noniin lapsoset, aletaan pikkuhiljaa mennä pesulle ja kauneudenhoitoon, huonokuntoiset ottakoon sofikoituneesti lääkettä...
Sitten klo 16.00 naisluolaan...
= Alkaa itkeä..
Ja nyt kysyn, että MIKÄ tuo äänestys ja häiden vaatimiset ovat, siis keskiviikoksi?
=Juo sofikoituneesti pirtua...
Hyvä on ymmärsin jo, JOS SE KÄY hääparille, niin minä ja Ellu järjestämme häät tämän viikon keskiviikkona, onneksi ellulla on suhteita.
Odotetaan mitä hääpari sanoo, mutta käykö muille?
=Juo suoraan jo ellun kanssa pullosta pirtua, kun ymmärtää kuinka kiire tässä tulee mutta onneksi ellulla edes rahaa ja suhteita eli kai tästä jotenkin selvitään...
Mielipiteitä, eli käykö häät matkailijoille keskiviikkona?
T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Noniin lapsoset, aletaan pikkuhiljaa mennä pesulle ja kauneudenhoitoon, huonokuntoiset ottakoon sofikoituneesti lääkettä...
= Alkaa itkeä..
Ja nyt kysyn, että MIKÄ tuo äänestys ja häiden vaatimiset ovat, siis keskiviikoksi?
Hyvä on ymmärsin jo, JOS SE KÄY hääparille, niin minä ja Ellu järjestämme häät tämän viikon keskiviikkona, onneksi ellulla on suhteita.
=Juo suoraan jo ellun kanssa pullosta pirtua, kun ymmärtää kuinka kiire tässä tulee mutta onneksi ellulla edes rahaa ja suhteita eli kai tästä jotenkin selvitään...
Joo, me aletaan tulemaan. Elämä taas voittaa kiitos loiventavien. En ole äänestänyt mitään, mutta siis keskiviikkona häät? Tottakai tämä käy ja ihan hyvinhän teillä on aikaa, vai mitä muut sanoo? Kai sitten keskiviikkona häissä otetaan nätisti🍷🍸?
10. Tai jotain. Jatkoon!
Kiirettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= Alkaa itkeä..
Joo, me aletaan tulemaan. Elämä taas voittaa kiitos loiventavien. En ole äänestänyt mitään, mutta siis keskiviikkona häät? Tottakai tämä käy ja ihan hyvinhän teillä on aikaa, vai mitä muut sanoo? Kai sitten keskiviikkona häissä otetaan nätisti🍷🍸?
Joo, alkakaa tulla ihonhoitoon lapsukaiset..
=Juo suoraan pirtua, tuntee jo kiireen ...
JA VARATTU KASSA JA HOPEAKETTU, TEILLE ON TULOSSA KESKIVIIKKONA HÄÄT, ELI JAETAAN OHJEITA ELLUNNKANSSA NIIHIN, JAHKA EHDITÄÄN ELI NYT SITTEN SEURAATTE PALSTAA!
= Alkaa ellu tukenaan juomaan pirtua suoraan pullosta, ei edes koita väittää muuta sillä kiire tässä tulee, mutta onneksi on edes joitakin ideoita..
Ja jos jollain on hää ideoita, niitä SAA kertoa kyllä kertoa lapsoset niin eiköhän tästä selvitä..
=Ottaa taas pirtua pullosta suoraan pullosta, rukoillen parasta ja peläten pahinta...
Tässä kaivataan ehkä vähän muidenkin ideoita, sen verran tiukka aikataulu, mutta av-matkoilla on kohdattu pahempaakin vai mitä?
=Ottaa jo itkien pirtua pullosta
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä