Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3241/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuiskaa: eikö kukaan saa tota itkupilliä ruotuun?

.

Häissä tanssitaan valssia. Häävalssia!

Ootsä saanu kutsun?

Vierailija
3242/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMISEN OHJELMANUMEROT AINAKIN TOISTAISEKSI :

KLO 13.00:

Savusauna, poreamme ja avanto, se sama klassinen.

Klo 15.00:

SUUNNITTELU JA AIVOHIIRI NAISLUOLASSA, AINAKIN TOISTAISEKSI:

MEIDÄN ON PAKKO SUUNNITELLA ALUSTA LÄHTIEN POLTTARIT TIISTAILLE.

EI AAVISTUSTAKAAN LAPSIÖOSET PÄÄSTÄÄKÖ TULEVA MINIÄ HOPEAKETTUA YKSIN VAI ONKO YHTEISET.

SUUNNITTELEMME HUOMENNA MYÖS HÄÄT, ALUSTA LÄHTIEN.

JOS SAAMME SUUNNITELMAT PURKKIIN, ON ENNEN HÄITÄ MUUTAKIN OHJELMAA, MUTTA NYT ON HÄTÄ JA PANIIKKI LAPSUKAISET, APUA...

=VETÄÄ ITKIEN PULLON PIRTUA NAAMAANSA.

T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä paniikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkanjärjestäjä hei!!! Tanssitaanhan me häävalssina tipitii ja letkajenkka? Mä olen odottanut niitä koko matkan??? Olen siis se tyttö, joka aina saa itkeä, kunnporukkanon umpilärveissä. Kai me häävalssina vedetää vihdoinki tipitii ja letkis?? Ette voi kieltää sitä, dokaavat siat ne kuuluu häihin!

MINÄ EN OISI KOSKAAN USKONUT TEKEVÄNI NÄIN, MUTTA ENSIMMÄISTÄ KERTAA MINÄ HUUDAN AV-MATKAAJALLE ELI SINULLE!!!!!

=ITKEE

EI, EI KÄY NYT MEILTÄ PUUTTUUBTANSSIT, RUUAT, OHJELMA, POLTTARIT JA SINÄ ITKIT TIPITII JA LETKISTA HÄIHIN, HUUDAN SINULLE, ETTÄ HÄPEÄ!!!!

Jos jollakin muulla av-matkaajalla on ideoita, äkkiä aivoriihi kehiin.

T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä paniikissa

Vierailija
3244/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUDESTAAN HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Huomenna klo 13.00:

Se savusauna ja poreamme, ihonhoito yms.

Klo 16.00:

Naisluolassa polttareiden ja häiden kokoaminen loppuun asti.

En tiedä mikä minuun meni, että huusin av-matkaajalle anteeksi lapsukaiset...

=juo sofikoituneesti pirtua stressiinsä...

Minä en kestä, en vain kestä tätä stressiä ellun kanssa, mihin katosi hääpari Tietääkö kukaan???

TÄNÄÄN klo 19.00:

Vauvajuhlaa siirretty, koska kukaan ei halunnut tulla...

Kilistämme sille pubissa, että matkamme on herättänyt eniten keskustelua kuukaudessa.

Ja niitä vinkkejä, aikatauluja kehiin mitä tehdään tiistaina polttareissa ja keskiviikkona häissä tässä joudutaan kohta kokonaan ellun suhteiden varaan aika kiireesti.

Ja missä on hopeakettu ja varattu kassa??

=Siemaisee sofikoituneesti uuden pullon pirtua naamaansa ja miettii hysteerisesti itkien, että sekoiluksihan tiistain polttarit ja keskiviikon häät menee...

T:yksi enää vain puoliksi väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
3245/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän auttaa väsyä ja ellua suunnittelemaan tämä? Väsy tuntuu olevan aika stressaantunut nyt? Kilttinaisena kysyn.

Vierailija
3246/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitutaan kaikki, myös väsy. Kaikkibrauhoititaan. Av historian suurin päivä, kun hopis menee naimisiin. Me SAADAAN JA EHDITÄÄN SUUNNITELLA HÄÄT JA POLTTARIT IHAN HYVIN, ME OLLAAN AV-MATKAAJIA.

Vedä henkeä väsy, rauhoitu. Kukaan ei suutu mutta rauhoitu. Kyllä tiistaina polttarit menee putkeen ja keskiviikkona häät. Av historiassa niin uskomattomaton usomaton hetki, että kaikki järjestyy. Tämä me halutaan nähdä. Mietitään nyt, mitä meiltä siis ohjelmista puuttuu?

Vierailija
3247/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinkaill, sori ku katosin hopiksen kaa. Kävin laittaa sen kuri, haettiin mun faija sen jälkee. Se vie mutt alttarille. Haettiin hopikselle frakki ja mulle hääpuku, tämmöne. Käykää kattoo kaikki ja sanokaa ett onha sopiva, sill jännittää vähä menis överiksi ja ruoska toki koristeena mukaa:

En saa kuvaa näkyviin, saaks joku muu? Eihä oo överi hääpuku? Ja mu faija saattaa mutt alttarille, laittakaa ylös se, ett asia hoidossa me tosiaa haettiibse tänne äske, makso kyll matkansa av reissuu.

Ja sitt tota tanssit, mu faija sano ett hääpari avaa tanssin siis tanssii ja muut tulee peräss. Me vedetää ekana tanssina tämä ja muut saa alkaa tanssii peräss:

Sopiihan kaikille, mielipiteitä puvusta ja tanssist? Sen jälkee hä me kyll osataa vetää tango ja valssi, mutt monelt me tanssitaa, monelt syyää, monelt faija vie mutt papin luo naimaan ja nii eespäi? Mikä on on aikataulu siis?

- Eli täss on ne mun ylös laitettavat asiat, jotka mä hoidi:

faija saattaa alttarille, puvut hommattu, me tanssitaa kaikkee muut mutt ei pillittäjän juttui vaa hääjuttui ja HOPIKSELL JA MULLA ON NE YHTEISET POLTTARIT. En päästä sitä yksi, tiiä mitä keksitte.

Ny mennää pubii, mieti tää mitä puuttuu mutt tänää eih vedetä yli jooko? Tai siis oliha meill joku aihe juhlii, eli pakko se o kilistää mutt ei sillai taas överiksi vai mitä muut sanoo?

Vierailija
3248/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täss o hääpuku, toi on hääbiisi. Mä en oo oottanu ku pari. Meneekstää tää puku överiks raipa kaa?

file:///storage/emulated/0/Download/XingYan-Vol.033-He-Chen-Xi-MrCong.com-001.jpg

Vierailija
3249/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.lightinthebox.com/fi/p/naisten-pitsi-super-sexy-babydollit-ja…

Siis sanokaa ny, ett vihfmdoinkintää linkki toimii. Meneeks tää hääpuku överiks raipa kaa, hopiksell normi frakki ja laittakaa ylös noi hoidetut asiat. Aletaa kilistell jahka ny saann ees tän puvu näkyvii? Niisk. Onko sopiva vai överi?

Vierailija
3250/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä Saimaase pelottaa näin iltapimeällä, varsinkin nyt kuutamolla kun näkyy kaikenlaista. Mitäs jos Putin tulee tuolta idästä sukelluslaivalla? Tulisko joku miehistä meidän kämppää vartioimaan niin että me leidit saataisiin rauhassa nukkua?

Vierailija
3251/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josnonliia överi, voin ottaa tänki, kumpi parempi raipa kaa? Vastailkaa ny joku kaikkee ja asiat ylös enne ku oon kässiss jooko? Onks tää parempi vai edellinen raipa kaa:

https://m.lightinthebox.com/fi/p/naisten-sanky-spandex-yopuvut-koverret…

Vierailija
3252/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjaan ylös nuo hääparin hoidetut asiat:

1)Varatun kassan isä saattaa sen alttarille.

2)Hääpuvut hommattu.

3)tansseista jonkinlainen yhteisymmärrys ja musiikista, itkupilli ei jatkoon.

4)YHTEISET POLTTARIT HOPIKSELLE JA KASSALLE VAADITTU.

Ja varattu kassa, ota se punainen puku. On parempi, paljon. Usko pois, kai kaikki ovat samaa mieltä?

Vierailija
3253/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsori. Voi olla et mä olen hiukan vanhanaikanen. Mutta. E I! Ei kumpikaan noista.👗&👰 suunnittelen minä...Suosittelen..

Mitäs muut ootte mieltä?

Ei mulla muuta

Vierailija
3254/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa kutsuttu av, joka on niin iloinen näistä häistä että nauraa liikuttuneesta onnesta täysillä itsekseen jo nyt? 😂😂♥️

Et ole, odotan innolla polttareita ja häitä. Itsekseni onnesta hihitellen, tästä tulee av-historiassa mieletön elämys... Ja nyt kilistellään🥂🥂 Ja joo, punainen puku on parempi varattu kassa, se sininen näyttää vähän liikaa, säästä se hääyöhön... Ja laita sen punaisen puvun alle joku alusmekko, sopiiko? Sitten on ihan hyvä. Eli punainen puku + alusmekko!

Vierailija
3255/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ny on hääpuvusta viime e mutt must tää nude ampuu yli:

https://www.zalando.fi/fabiana-ferri-iltapuku-champagne-f1g21c003-j12.h…

Otanko tän sitt kuisteski, joku puku pitäs löytää?

Vierailija
3256/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Varattubkassa, rauhoitu! Ota tämä, ymmärrätkö? Se on kaikista linkeistäsinainoa joka on edes hääpuku, nuo muut on alusvaatteita. Tämä ei ammu yli. Kai kaikki ovat samaa mieltä, että tämä on paras vaihtoehto?

*Kuiskaa: Siis kuinka törkeä tuo kassa on ollut olleessaan vapaa, jotenkin puistattaa ajatella?

Vierailija
3257/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä, että ota tämä. Oikeasti. Ja nyt aletaan miettiä polttareita ja hääohjelmia samalla kun kilistellään🍹🍹. Kai kaikki ovat sitä mieltä, että tämä on paras (ja edes ainoa) hääpuku?

Vierailija
3258/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjaan ylös nuo hääparin hoidetut asiat:

1)Varatun kassan isä saattaa sen alttarille.

2)Hääpuvut hommattu.

3)tansseista jonkinlainen yhteisymmärrys ja musiikista, itkupilli ei jatkoon.

4)YHTEISET POLTTARIT HOPIKSELLE JA KASSALLE VAADITTU.

Ja varattu kassa, ota se punainen puku. On parempi, paljon. Usko pois, kai kaikki ovat samaa mieltä?

Joo ok, yhteisiä polttareita täytyy miettiä ja häitä, mutt otetaan samalla pari euvoa antavaa, joyötta saadaan ideoita🍺🍺

Vierailija
3259/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Varattubkassa, rauhoitu! Ota tämä, ymmärrätkö? Se on kaikista linkeistäsinainoa joka on edes hääpuku, nuo muut on alusvaatteita. Tämä ei ammu yli. Kai kaikki ovat samaa mieltä, että tämä on paras vaihtoehto?

*Kuiskaa: Siis kuinka törkeä tuo kassa on ollut olleessaan vapaa, jotenkin puistattaa ajatella?

Okei, mä otanshbtänsh nude h jos luppahhte etteijh ammuhbyli ha ja onh hienojh? Oha siishebns josnlissääh koristeeks ruoska? Muth otans täns nudensh siis, asia päätthettyh. Oha hyvä pukkuhu? Nyth lähdenth tanshiihj hopiksenk

Kansh, laithans sensh illahjk kuriisnh taash

Vierailija
3260/5012 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pillittäjä itkee pihalla, että sille huudettiin aiheetta tai jotain? Pääsin vasta äsken pubiin, missasinko jotain? Ei, antakaa kun arvaan, pillittäjä teki taas jotain törkeää ja se heitettiin hittoon pubista? Mitä se tänään mokasi vai haluatko edes tietää, jotain törkeää kumminkin?

Lähteekö joku kilisteleen ja karaokeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi