Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa
Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitten auennut munalukko, vaikka lokakuu loppui. Hitto sentään. Kysyin et mikä juttu tää nyt sitten on ? Kihlattu tiuskaisi vaan takaisin, et mun epäkohtelias käytös??? Et näin. Eilen illalla otin aisian esille, et ei avainkaan ole sun kaulassa niin kuin yleensä on. Vastaus oli, että jos tivaat tästä asiasta niin mun tilanne ei ainakaan parane. Ja avaimet on hänellä töissä tallessa, että mun on turha sitä miettiä. Näköjään kihlattuni on ottanut hieman tiukemman ja päättäväisemmän roolin tässä meidän yhdessä sovitussa siveys leikissä. Hiukan mietityttää, kun on muutamat pikkujoulut töiden puolesta mihin mun pitää osallistua. Toiset on ihan vaan henkilökunnalle ja toisiin saa ottaa avekin mukaan. Onko tässä joku yhteys et lukko ei auennut...?
Nyt sun rajoja on rikottu. Nyt on aika sanoa kivlatulle "sulla on iltaan mennessä aikaa antaa mulle avain, tai muuten mä otan ja lähden".
KENENKÄÄN rajoja ei saa ylittää tällaisissa sopimuksissa!
Lukossa täälläkin vielä! Laitan kyllä kaiken toivon tälle illalle/viikonlopulle että aukeaa ja saisin tulla! Muutama pano on ollut mut en ole saanut laueta.
Huonompi runkkauskin olisi jo puolen toista kuukauden jälkeen mahtavaa. Tai no sainhan minä kerran häkissä tärinällä.
Kuulemma tänään päättyy Locktober😊 näin ekalla kerralla tämä oli yllättävän helppo rasti, mutta ensvuonna rouva taitaa nostaa vähä panoksia😬 ollaan molemmat sitä mieltä että yksi kuukausi näin rajua orgasmin kieltoa riittää kyllä vuoteen.
Sivarin käyttö on kyllä tullu jäädäkseen(eihän ilmankaan osaa enää olla).
Täällä muuten alko NoNutNovember🤣 mutta kuulemma alan saamaan taas pillua säännöllisesti😂😍
Aktivoidutaan taas vuoden päästä.
puhukaa ihmiset seksuaalisuudestanne kumppaneillenne. Mikään ei tule hetkessä eikä välttämättä niin kuin olette kuvitelleet.
Voittakaa se puhumisen häpeä ja älkööt painostako. lopussa kiitos seisoo tai nimenomaa ei seiso😁
M 30
Tosi rakastaja kirjoitti:
Miten on muilla sujunut onko ollut kalustovaurioita/huoltotaukoja😵 täällä on oltu 3 päivää vapaana ihorikon vuoksi ja se oli ihan hirveää aikaa ei oikein voinu ajatellaakaan seksiä. eikä tyydyttää naistani kun oli pelkona käydä vahinko🤯 olin oikeasti onnellinen kun sain vihdoin sivarin taas päälleni😊 en tiedä milloin vapaus koittaa mutta marraskuulle se menee vähintään🤣 näin pakkaskeleillä tuo vajaa neljännes kilo rautaa sulaa aika hitaasti🥶
m30
Joo. Menin sheivaamaan karvoja ja tottakai johonkin karvatuppeen osuin... haava tuli ja kun rinkula puristi pusseja, niin eihän se vuoto meinannu stopata. Häkki veks n. viikoksi ja sitten uudestaan päälle. Oltiin vähä että mitäs nyt, mutta hyvin selvittiin😁
No niin, onkos täällä muita jotka on valittu mukaan Locktober 2024 haasteeseen?
Kunnon hörhöjä maailmasta löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Hep!
En ymmärrä mitä iloa tollasesta olis. Puutteessa saa elää ilman lukkojaki.
Ei pysty osallistumaan, kun olen parasta aikaa lukittuna ja ei oikein ole varmuutta, et milloin lukko aukeaa.
M37
Kyllä! Ihanuuteni eilen minut lukitsi. Toki ensin kertoen ja näyttäen mitä en kuukauteen saisi enkä kyllä pystyisikään!
Ei täälläkään pysty, kun on ollut lukittuna jo syyskuun alusta pääsemättä tulemaan (on kyllä saanut käyttää kieltä ja kalua, muttei tulla).
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty osallistumaan, kun olen parasta aikaa lukittuna ja ei oikein ole varmuutta, et milloin lukko aukeaa.
M37
Eläkkeellä sitten
Mukana ehdottomasti.
Kiva kokeilla rajojaan 💪🏻
Vähän ohis kun ei ole kumppania enkä meinannut itseäni lukita, mutta voisihan se olla ihan mielenkiintoinen kokeilu pärjäisikö lokakuun tumputtamatta ja millaisia tuntemuksia se aiheuttaisi. Suuntaisi vaan ajatukset ja energian muihin asioihin.
Nyt vasta 3. päivä ja alan olemaan kuin tulisilla hiilillä. Miten saatte keskityttyä muuhun? Tekisi niin kovasti mieli laueta.
Kiitos kaikille kokemusten jaosta!
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta 3. päivä ja alan olemaan kuin tulisilla hiilillä. Miten saatte keskityttyä muuhun? Tekisi niin kovasti mieli laueta.
Kiitos kaikille kokemusten jaosta!
Mä se taas panen menemään joka päivä. Ehkä sunki puolisoa
Joku kyseli edellä miten hygienia hoidetaan cockgagen kanssa ja miten vessa-asiat sujuu. Meillä miehellä sellainen malli, että pissaaminen sujuu, hän tekee istualtaan ja suihkuttelee paikat puhtaaksi sen jälkeen bidesuihkulla. Hygienia on tosi tärkeää, etenkin pidempiaikaisessa käytössä ja muutenkin. Meillä hoidetaan niin, että iltaisin penishäkki otetaan pois, mies menee suihkuun, pesee peniksensä, se seisookin aina topakasti :) joten pesu sujuu hyvin. Mutta valvon tarkasti vieressä, ettei mene itsetyydytyksen puolelle. Suihkun jälkeen hän kuivaa paikkansa ja olen antanut hänen yrittää laittaa penishäkki taas paikalleen. Aika harvoin se onnistuu, kun on niin innokas seisokki, joten haen pakastimesta jaapalapussin ja sen avulla saadaan tilanne rauhoittumaan ja penis lukittua.
N45
Eipä sitten auennut munalukko, vaikka lokakuu loppui. Hitto sentään. Kysyin et mikä juttu tää nyt sitten on ? Kihlattu tiuskaisi vaan takaisin, et mun epäkohtelias käytös??? Et näin. Eilen illalla otin aisian esille, et ei avainkaan ole sun kaulassa niin kuin yleensä on. Vastaus oli, että jos tivaat tästä asiasta niin mun tilanne ei ainakaan parane. Ja avaimet on hänellä töissä tallessa, että mun on turha sitä miettiä. Näköjään kihlattuni on ottanut hieman tiukemman ja päättäväisemmän roolin tässä meidän yhdessä sovitussa siveys leikissä. Hiukan mietityttää, kun on muutamat pikkujoulut töiden puolesta mihin mun pitää osallistua. Toiset on ihan vaan henkilökunnalle ja toisiin saa ottaa avekin mukaan. Onko tässä joku yhteys et lukko ei auennut...?