Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 32 kirjoitti:

Heh täälä myös mies lukkituna.  Ennen kuin lukkitsin tilasin miehelle vahauksen eli on täysin poslari =).

Tänä aamuna sitten laitoin miehelle esille pitsi pikkari ja stay up sukat ja käskin pukea pääkee. Nyt mies istuu siis nämä päällä johtoryhmän kokouksessa.

Laitoin juuri viestin vihjailevat kuvalla toivottavasti puristaa

Kunhan kotiutuu niin saa lakata minun kynnet ja vähän muutakin ;). Palkinnoksi saa sitten lakata myös omat varpaankynnet punaisiksi.

Meillä saa viikonloppuna vetää sisäkön asun päälle ja siivoilla kämpän. Ja sitten illalla panen ehkä palkinnoksi pojua niin että paineet vähän helpottaa. Iteppä pyysi tätä, ei oo paluuta pomon jakkaralle enää. Ihan huippua omistaa tällainen herkku.

Vierailija
22/184 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki kavereita miehen alistamiseen tai miesten? Ollaan 30 pari ja normi painoisia ja normi tuloisia. Paikat ja puitteet kunnnossa. Halutaan yhdessä että siveysvyö miesten palveluita. Eli pari hakusessa jonka mies myös myös lukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten siveysvyö on paras keksintö ikinä. Mun oma kulta on ollu lukittuna eripituisia jaksoja jo viitisen vuotta. Muuttunut seksikkäämmäksi, huolehtii itsestään ja ennenkaikkea minusta! Saatujen orkkujen määrä minulla kevyesti tuplaantunut, saan lahjoja ym. Rakastan omaa chastity sissyäni enemmän kuin koskaan. Ihanaa huomata että yhä useampi saa nauttia tästä jos tuo ketjun alun äänestys pitää paikkansa.

Vierailija
24/184 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu tulossa :) vinkkejä miten otan lukitusta pojustani kaikki irti :) :) :)

Vierailija
25/184 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naisetkin tänne kirjoittaa.

Vierailija
26/184 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi kyllä vähempää kiihottaa, kuulostaa vitsiltä tuo sukkanauhojen ja munalukkojen kanssa pelaaminen. Meitä on onneksi moneksi, pääasia että sopiva kumppani löytyy jokaiselle.

Vierailija
27/184 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi kyllä vähempää kiihottaa, kuulostaa vitsiltä tuo sukkanauhojen ja munalukkojen kanssa pelaaminen. Meitä on onneksi moneksi, pääasia että sopiva kumppani löytyy jokaiselle.

No näin on, eipä sun asenteella oleva tyyppi kiinnostaisi myöskään minua. Tylsää vaan, että sun pitää tänne tulla avautumaan omista näkemyksistäsi. Kuvittelet olevasi varmaan muita parempi. Et ole!

Vierailija
28/184 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[oquote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

No näin on, eipä sun asenteella oleva tyyppi kiinnostaisi myöskään minua. Tylsää vaan, että sun pitää tänne tulla avautumaan omista näkemyksistäsi. Kuvittelet olevasi varmaan muita parempi. Et ole!

Tähän gallupin ei vissiin saa vastata kuin yhdellä tavalla 😁

Vierailija
29/184 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk kirjoitti:

Lokakkuun lopussa tulee kuluneeksi vuosi kun ekan kerran siveysvyö lukittiin. Eli lukossa ollaan 🤗

Eikös tuossa ajassa ala jo yölliset siemensyöksytkin. Mieshän pirkautuu öisin kun on riittävänkauvan ollut ilman.

Siinä ei lukot auta kun mies näkee märkiä unia ja laukeaa.

Vierailija
30/184 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11kk kirjoitti:

Lokakkuun lopussa tulee kuluneeksi vuosi kun ekan kerran siveysvyö lukittiin. Eli lukossa ollaan 🤗

Eikös tuossa ajassa ala jo yölliset siemensyöksytkin. Mieshän pirkautuu öisin kun on riittävänkauvan ollut ilman.

Noh, saattaapi ne siemenet irrota muutoinkin…💦 viikon pari kun pitää pojua lukittuna niin laukee ihan helposti strapärillä pannessa 😍

Vierailija
31/184 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11kk kirjoitti:

Noh, saattaapi ne siemenet irrota muutoinkin…💦 viikon pari kun pitää pojua lukittuna niin laukee ihan helposti strapärillä pannessa 😍

Voikun naisenikin panis mua. Olis ihana saada eturauhasorkku.

Vierailija
32/184 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä tapahtuu myös pimeässä ja peiton alla: eilisaamuna sain silitellä ja paijata sormin  (normaalisti kielihoitona) Valtiattareni pehmeää kosteikkoa herättyäni, minkä jälkeen minut komennettiin aamupalaa laittamaan.

Vierailija
33/184 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/184 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu vehje näyttää sexyltä 😍

Vierailija
35/184 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites locktoberi etenee?

Vierailija
36/184 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites locktoberi etenee?

Ihan kivasti mennyt, kiitos kysymästä 😍. Olen lypsänyt pojun pari kertaa tyhjäksi ja pannut sträpärillä. On saanut nuolla mulle orkut lähes joka ilta. Nyt pari päivää on ollu hiljaisempaa kun mulla on menkat, vähän se vaikertaa mutta lupasin että saa taas sträpäriä parin päivän päästä kun on kiltisti. Nyt vaan ei kiinnosta itteeni mikään seksin saralla.

Vierailija
37/184 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites locktoberi etenee?

Ihan kivasti mennyt, kiitos kysymästä 😍. Olen lypsänyt pojun pari kertaa tyhjäksi ja pannut sträpärillä. On saanut nuolla mulle orkut lähes joka ilta. Nyt pari päivää on ollu hiljaisempaa kun mulla on menkat, vähän se vaikertaa mutta lupasin että saa taas sträpäriä parin päivän päästä kun on kiltisti. Nyt vaan ei kiinnosta itteeni mikään seksin saralla.

Minkä ikäisiä olette? Meillä aivan samanlaiset leikit 😄 kohta olen ollut vuoden lukittuna 🥺😜 minä 31 ja vaimo 29.

Vierailija
38/184 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisystävä suostunut lukittavaksi. Mielelläni olisin avaimenhaltijana.

Vierailija
39/184 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annattepa te usein helpotuksia miehelle. Suosittelen kyllä vähentämään niin että mies joutuu olemaan kunnon paineissa pitempiä aikoja kerrallaan. Mahdolliset vaikerrukset hoidetaan sitten kurinpitotoimin. Nauttikaa naiset miehen ahdingosta, itse hän sitä kuitenkin halusi.

Vierailija
40/184 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että minkälaisia kurinpitotoimia teillä on käytössä jollei tottele.