Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vierailija
03.10.2021 |

Siveysvyö-leikit keskustelu ja penishäkkien myynti käy kuumana…

Kuinka moni on mukana Locktober haasteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään nyt ensimmäistä kertaa näinkin pitkään. Kolme viikkoa laukeamatta ja täytyy sanoa, että miekkosella on vaikeaa pitää näppinsä erossa minusta :)   Eilen oli saunahetki ja lukko pois, ei mennyt kuin varmaan kolme sekuntia kun kikkeli jöpötti täydessä seisokissa. Minä suoritin pesun, hän ei saanut siihen koskea kun arvaan että olisi itsehillintä pettänyt. tietysti aloitimme niin että hän saippuoi minut ensin.  Annoin hieman suuta ja sitten taas jätimme peniksen huomioimatta kunnes vähän rauhoittui ja lukko takasin. Viikon päästä kahdestaan hoteliviikonloppu ja lypsetään mies typötyhjäksi.

Vierailija
42/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä leikitään nyt ensimmäistä kertaa näinkin pitkään. Kolme viikkoa laukeamatta ja täytyy sanoa, että miekkosella on vaikeaa pitää näppinsä erossa minusta :)   Eilen oli saunahetki ja lukko pois, ei mennyt kuin varmaan kolme sekuntia kun kikkeli jöpötti täydessä seisokissa. Minä suoritin pesun, hän ei saanut siihen koskea kun arvaan että olisi itsehillintä pettänyt. tietysti aloitimme niin että hän saippuoi minut ensin.  Annoin hieman suuta ja sitten taas jätimme peniksen huomioimatta kunnes vähän rauhoittui ja lukko takasin. Viikon päästä kahdestaan hoteliviikonloppu ja lypsetään mies typötyhjäksi.

Minkä merkkinen vyö miehelläsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän mies on ollut jo kuukauden ilman ja purkautuu yöllä nähdessään märkiä unia.

Minä ainakin näin unta että rakastelin kun olin kuukauden ilman ja aamulla lakanat oli spermassa.

Vierailija
44/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää että minkälaisia kurinpitotoimia teillä on käytössä jollei tottele.

Vaikka näin: sidotaan/kahlitaan miehen kädet selän taakse, tehdään se niin että omin avuin vapautuminen on varmasti mahdotonta. Mies nurkkaan seisomaan. Pysyttävä siellä hiljaa ja liikkumatta (vähintään) tunnin ajan. Käsiä ei päästetä vapaaksi ennen kuin tuo on suoritettu, eli jos esim. 45 min kohdalla puhuu tai liikkuu, joutuu aloittamaan alusta. Tiukkana oltava, että kädet pysyy kiinni vaikka seuraavaan päivään, on ihan hänen oma valinta mennäänkö helposti vai vaikeamman kautta. Avaimenhaltija päättää mistä asioista nurkkaan joutuu ja miten pitkäksi aikaa, niistä voi tehdä listan paperille ja lisätä uusia kohtia aina tarpeen tullen, tyyliin tiskikoneen tyhjentämisen unohtaminen 45 min, liiallinen turhautumisen ilmaiseminen 2h jne.

Lukittua miestä on hyvä muutenkin pitää eri tavoin sidottuna ihan säännöllisesti myös ilman mitään erityistä syytä. Kun tottuu fyysisen vapauden rajoittamiseen, on helpompi sopeutua myös siveysvyössä olemiseen. Tätä kautta mies sisäistää, että vaikka hänellä on ehkä hyvinkin voimakas tarve laueta, se ei tarkoita että niin pitäisi oikeasti tapahtua. Kiimassa olemisesta tehdään miehelle normaali olotila, josta pääsee "lomalle" vain harvoin. Paras apu miehelle tähän sopeutumisessa on kuri ja säännöt, joista ei tingitä. Ne ovat hänen omaksi hyödykseen ja tukevat heikkoina hetkinä, vaikkei hän sitä juuri sillä hetkellä välttämättä ymmärrä kun himot sumentaa ajattelun.

Locktober on hyvä hetki aloittaa, mutta miksi miehen pitäisi antaa olla lukitsemattomana sen jälkeenkään?

Vierailija
45/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän mies on ollut jo kuukauden ilman ja purkautuu yöllä nähdessään märkiä unia.

Minä ainakin näin unta että rakastelin kun olin kuukauden ilman ja aamulla lakanat oli spermassa.

Siveysvyössä yleensä kyllä herää kiristykseen ja nipistelyyn ennen kuin ehtii laueta, joten aika hyvin se estää märät unetkin. Ei toki aivan täysin, mutta niin hyvin että lukittuna edes tuo luonnon tarjoama tapa saada helpotus ei juuri toimi. Ainakin itsellä monesti tuntuu todella itsepintainen ja tukala pakotus alavatsassa, kun lastia on niin paljon. Ilman vyötä sen kyllä märkä uni hoitaisi.

Tämän vuoksi nuo miehen lypsämiset ym. kannattaa harkita todella tarkkaan, koska niiden avulla mies välttyy kokemasta sitä jatkuvaa pakotusta, vaikkei oikeaa orgasmia olisikaan saanut.

Vierailija
46/184 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää että minkälaisia kurinpitotoimia teillä on käytössä jollei tottele.

Vaikka näin: sidotaan/kahlitaan miehen kädet selän taakse, tehdään se niin että omin avuin vapautuminen on varmasti mahdotonta. Mies nurkkaan seisomaan. Pysyttävä siellä hiljaa ja liikkumatta (vähintään) tunnin ajan. Käsiä ei päästetä vapaaksi ennen kuin tuo on suoritettu, eli jos esim. 45 min kohdalla puhuu tai liikkuu, joutuu aloittamaan alusta. Tiukkana oltava, että kädet pysyy kiinni vaikka seuraavaan päivään, on ihan hänen oma valinta mennäänkö helposti vai vaikeamman kautta. Avaimenhaltija päättää mistä asioista nurkkaan joutuu ja miten pitkäksi aikaa, niistä voi tehdä listan paperille ja lisätä uusia kohtia aina tarpeen tullen, tyyliin tiskikoneen tyhjentämisen unohtaminen 45 min, liiallinen turhautumisen ilmaiseminen 2h jne.

Lukittua miestä on hyvä muutenkin pitää eri tavoin sidottuna ihan säännöllisesti myös ilman mitään erityistä syytä. Kun tottuu fyysisen vapauden rajoittamiseen, on helpompi sopeutua myös siveysvyössä olemiseen. Tätä kautta mies sisäistää, että vaikka hänellä on ehkä hyvinkin voimakas tarve laueta, se ei tarkoita että niin pitäisi oikeasti tapahtua. Kiimassa olemisesta tehdään miehelle normaali olotila, josta pääsee "lomalle" vain harvoin. Paras apu miehelle tähän sopeutumisessa on kuri ja säännöt, joista ei tingitä. Ne ovat hänen omaksi hyödykseen ja tukevat heikkoina hetkinä, vaikkei hän sitä juuri sillä hetkellä välttämättä ymmärrä kun himot sumentaa ajattelun.

Locktober on hyvä hetki aloittaa, mutta miksi miehen pitäisi antaa olla lukitsemattomana sen jälkeenkään?

Harmi kun oma vaimo ei kurita yhtä rankasti. Puutteessa ja lukossa osaa minua pitää. Itselleen orgasmit tahtoo päivittäin ym hieronnat jne. Mutta kovasti toivon että piiskaisi ja pitäisi minua sidottuna. Sanonut ettei se ole hänen juttunsa.

Vierailija
47/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että useampi pari on löytänyt miehen siveysvyön. Lukittuna olemista voi toteuttaa monin tavoin, aloittelijoille sanoisin, että ei kannata pelästyä alistamis- ym juttuja. Itse 50 v naisena tutustuin tähän miehen aloitteesta. Aluksi hiukan epäröin, miksi tähän kannattaisi ryhtyä kun seksiä oli muutenkin aika vähän.

Myöhemmin selvisi, kun mies tunnusti, että on runkkaillut useamman kerran viikossa. Ei ollut pettänyt, mutta silti tuntui ihmeelliseltä, kuinka paljon enemmän minä aloin kiinnostaa kun alkoi käyttää munalukkoa.

Toki tämä vaatii avointa mieltä, ei saa olla homofoobikko (lypsäminen eturauhasta anaalin kautta dikdolla tai stap onilla 😍). Ja ymmärrystä, että ei kumpikin on tässä aktiivisempi, hän miellyttää minua, minä laittaudun arkenakin seksikkäämmin ja kiusoittelen häntä ja ja pyydän suuseksiä usein ym.

Oma seksielämään tyytyväisyys noussut tasolle 9-. Pientä miinusta, että mies ei ole ihan vielä ihannepainossa ja kunnossa. Tykkään kattella häntä seksikkäissä latex, ym. asuissa kun on lukittuna.

Loppujen lopuksi on kysymys tasa-arvoisemmasta seksistä ja naisen huomioinnista. Kun mieskin on tyytyväinen nähdessään tämän leikin vaikutuksen parisuhteeseen,kaikki on ihanasti! ❤️

Vierailija
48/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä ollenkaan. Kai tiedätte, että eturauhassyövän ehkäisemiseksi miehen tulisi saada useampi siemensyöksy viikossa?

Ja tätä vielä tehdään juuri ennen movemberiä! Miltä kuulostaisi, että kun roosanauha-keräys on syyskuussa, niin elokuussa syötetään naisille porukalla karsinogeenejä?

Vierailija
49/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CB-6000 Musta Siveysvyö 8,25 cm

Vierailija
50/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä ollenkaan. Kai tiedätte, että eturauhassyövän ehkäisemiseksi miehen tulisi saada useampi siemensyöksy viikossa?

Ja tätä vielä tehdään juuri ennen movemberiä! Miltä kuulostaisi, että kun roosanauha-keräys on syyskuussa, niin elokuussa syötetään naisille porukalla karsinogeenejä?

Tunnettuja riskitekijöitä on mm. hormonitasot, tupakointi, huono ravinto ym. elämäntavat. Siemensyöksyjen määrän vaikutuksesta ei näytä löytyvän kovin paljoa tutkittua tietoa. Ehkä nämä harrastukset ei kuitenkaan kestä vuosikymmeniä ja ajoittuvat pääosin sellaiseen ikäkauteen, ettei merkitys ehkä ole niin iso, että hyödyt (mm. painon putoaminen) olisi mahdollisia haittoja isommat. Kaikessa inhimillisessä toiminnassahan on jonkin asteinen riski sisäänleivottuna.

En ole asiantuntija, kunhan mietin. Jokainen omalla vastuulla.

Vierailija
51/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ai. Sen saa pois ilman avainta.

Vierailija
52/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ai. Sen saa pois ilman avainta.

...ei näillä kiveksillä ainakaan :)

Vierailija
53/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka cb6000 on lukko paikalla saa sen pois muutakuin vain vetää valkoiset tapit pois, silloin se kivesten ympärille tuleva rengas tipahtaa pois.

Vierailija
54/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan tällaistakin leikkiä nyt ensimmäistä kertaa. Yleensä meillä asetelma toisin päin, eli minä vien ja vaimo tykkää vähän vikistä. Locktober-teema oli jostain tullut hänenkin silmiinsä ja heitti haasteen, että mitäs jos ja uskallanko heittäytyä. no lupauduin ja tässä sitä ollaan. Panetus on infernaalinen ja olo ihan epätodellinen. Pesut suorittaa vaimo ja kalu seisoo sekunneissa kun häkkyrä lähtee - mälliä ei ole vielä kertaakaan  lypsetty edes ns ruined orgasm tyylillä, kulli valuu melkein koko ajan :)

Kaikkea sitä on, kun vanhaksi elää :)

Vierailija
55/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäänhän ei estä tyhjäämistä vaikka muutaman kerran viikossa. Dildolla tai strap onilla kun panee pojua, niin mehut irtoo helposti. Ja tällä tavalla kun laukee niin kiimatasot pysyy kohdallaan. Se on takuuvarma juttu. Kunhan ette avaa sitä lukkoa! Tekosyitä löytyy aina kun pitäis olla selkärankaa johonkin… 😜

Vierailija
56/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai stana kun panettaa ihan jatkuvasti. Lukko estää kunnon seisokinkin, vaikka pullistelee putken sisällä lähes koko ajan rytmissä. Viikko vielä.

Vierailija
57/184 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka cb6000 on lukko paikalla saa sen pois muutakuin vain vetää valkoiset tapit pois, silloin se kivesten ympärille tuleva rengas tipahtaa pois.

Pisara pikaliimaa tappiin korjaa ongelman.

Vierailija
58/184 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäänhän ei estä tyhjäämistä vaikka muutaman kerran viikossa. Dildolla tai strap onilla kun panee pojua, niin mehut irtoo helposti. Ja tällä tavalla kun laukee niin kiimatasot pysyy kohdallaan. Se on takuuvarma juttu. Kunhan ette avaa sitä lukkoa! Tekosyitä löytyy aina kun pitäis olla selkärankaa johonkin… 😜

Kyllä riittää ihan hieromasauvalla lukitun kalun käsittely - kannattaa katsoa vaikka hakusanoilla cum caged vibrator 😘

Vierailija
59/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ollaan lukossa. Ollaan oltu ehkä kaksi vuotta sillä tavalla on/off, mutta nyt elokuussa tehtiin vaimon ehdotuksesta vuodeksi kirjallinen D/S ’sopimus’. Periaate siinä on, että vaimo päättää milloin ja miten, mutta molemmat voi olla aloitteellisia. Munalukosta on tullut vaimolle keskeisin väline osoittaa valtaansa, lisäksi hänellä on oikeus rangaistuksiin jos ei ole johonkin tyytyväinen. Viime viikolla olin ensimmäisellä kolmen yön työmatkalla ja locktoberiin en saanut sen vuoksi taukoa. Lukko vaihdettiin vain sellaiseen, jonka saisin hätätilanteessa poikki, mutta sitten olisi tullut 2 viikkoa lisää lukitusta, joten en onneksi joutunut sitä käyttämään. Uutena on tullut myös viikkosiivous koko taloon, jonka joudun tekemään lukittuna ja myös sisäkön asuun pukeutuneena. En ole sellaiseen itse kovin innostunut, mutta vaimoa jotenkin kiihottaa pukea ja meikata minua. Saa nähdä mihin tämä kehittyy. M47

Vierailija
60/184 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka tämän locktober-leikin kamaluus/ihanuus/kiimaisuus kuvion tiedätte: (nyt saa kotona hihitellä tai olla hengessä mukana)

Olen työelämässä ns valkokaulushemmo, jonkin sortin johtaja, mutta se ei ole tässä tärkeää, vaan tämä asetelema varmaan aukeaa niille kanssaheimolaisilleni ainakin aamupalahymynä tai sitten vertaistukena :) 

Emme näitä usein vaimon kanssa leiki näin päin, vaan minä olen se hallitsevampi - noh pariin kertaan vuodessa rouva vie peliä ja etenkin silloin hänellä saa olla muitakin miehiä ja minä nöyrästi kärsin ( = nautin kiihottuneena osastani lukittuna) Vakioksi on tullut locktober. Siis koko kuukausi ilman laukeamista ja lukittuna! Ei poikkeuksia, ei armoa.

Niin, eilen olin viimeistelemässä yhtiömme erään divisioonan myyntiä eräälle alan Eurooppalaisista suuryrityksistä, pieni yhtiö emme ole mekään, mutta emme halua keskittyä kyseiseen toimialaan ja minun rastikseni jäi hoitaa kuvio maaliin.

The beef: istuin siinä tiimini kanssa ja viimeisiä höpinöitä yksityiskohdista. Pitää olla leader, uskottava ja herrasmies - johtaa tilannetta. Sopparikumppaneina Ranskalaiset arvonsa tuntevat ihmiset ja heillä tiimissä kaksi aivan järkyttävän kaunista vanhempaa flirttailevaakin rouvaa, joista oli vaikea pitää katse erossa.

Istuin siinä kalu lukittuna pukuni alla ja esitin työrooliani uskottavasti. Jos joku olisi siinä huoneessa tiennyt mitä pukuni alla on. Hitto.  Silti ajatuksissa koko ajan jäytävä panetus ja maalliset asiat....ihailin niitä naisia ja ajatukset karkailivat vaimooni. Kalu sykki lukossa ja olisin varmaan suostunut mihin tahansa :)

Punch line oli, kun vaimolta kilahti jokin viesti. Luin sen lyhyellä kahvitauollamme ja se meni näin:  Rakas, miten sulla menee? Onko sun palsu menny hyvin?  Mua panettaa... (ohessa oli kuva stay-upeihin verhotuista sääristä mekon reunaan saakka) Olisko sulle ok jos meidän xxx tulis tänään illalla käymään. Sille sopis. Tuu kotiin pussailemaan mua ja tuo samalla vähän sitä xx vinkkua. Pusu (sellainen suudelmahuulikuva).... 

Elämä on