Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kadota

Vierailija
25.11.2014 |

Aion kadota ja jättää raskaana olevan vaimon ja alle 2v tytön yksin. En vaan jaksa enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä

Vierailija
2/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista elarit! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katoa, pyydä apua. Asiolla on tapana järjestyä kun osaa pyytää apua ajoissa.

Vierailija
4/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies halus häipyä esikoisen syntymän jälkeen. Ehdotti, et olis käyny sillon tällön tapaamasssa meitä ja hässimässä mua. En suostunu. Näin jälkikäteen ajatellen ois ollu parempi.  Siis ap meen vaan. Jää parempi mieli kaikille.

Vierailija
5/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:43"]

Älä katoa, pyydä apua. Asiolla on tapana järjestyä kun osaa pyytää apua ajoissa.

[/quote]

Ilkeät ihmiset ja poliisi jahtaa minua, en halua olla täällä. Oon kirjottanu vaimolle kirjeen jossa kerron syylliset jne. Päättäny että joku päivä en vaan enää palaa töistä kotiin.

Vierailija
6/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
7/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Ilkeät ihmiset ja poliisi jahtaa minua, en halua olla täällä. Oon kirjottanu vaimolle kirjeen jossa kerron syylliset jne. Päättäny että joku päivä en vaan enää palaa töistä kotiin.

[/quote]

Mun mieheni katosi. Pliis, älä jätä vaimoasi ja lapsia pulaan. Hoida ainakin asiat kuntoon ennen katoamistasi, jottei vaimon tarvitse. Hyvä, että edes kirjeen kirjoitat.

Minkälaisia ongelmia sinulla on? Vosiko niistä ongelmista päästä muuten eroon?

Vierailija
8/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

Mun mieheni katosi. Pliis, älä jätä vaimoasi ja lapsia pulaan. Hoida ainakin asiat kuntoon ennen katoamistasi, jottei vaimon tarvitse. Hyvä, että edes kirjeen kirjoitat.

Minkälaisia ongelmia sinulla on? Vosiko niistä ongelmista päästä muuten eroon?

[/quote]

Kyllä kaksi ihmistä jos ymmärtäisivät miten pienestä asiasta tekevät ison, voisivat asian ratkasta hienosti. Mutta kun ei niin ei. Jätän heistä tiedot vaimolle jotta hänelle ei jää kysymys että miksi ja että nämä kaksi ihmistä saavat lopun ikäänsä kantaa syyllisyyden siitä että veivät pieniltä lapsilta isän jota he olisivat tarvinneet.

Vierailija
9/10 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Vierailija
10/10 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:41"]

Muista elarit! ;)

[/quote]

Ei kuollut tai tapettu elareita maksa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi