Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei kestä lasten leikkiä ahdistuu heti

Vierailija
25.11.2014 |

ahdistuneisuudesta kärsivät, sitä sairastavat, voisitteko valaista minulle miltä se ahdistuminen tuntuu, koska minulla on todella hankala ymmärtää miestäni. Lapset leikkivät ja kinailevat, minusta ihan normaalisti. Mies on aivan ahdistunut ja hermostunut lasten leikistä ja sanoo, että lasten leikki on sekasortoa. Olen pyytänyt häntä menemään lääkäriin psykiatrille selvittelemään mielenterveyden asioita. Hän pyrkii kaikkea kontrolloimaan, että ei saa tehdä sitä ja ei tätä ja heti kun ajattelenkin miestäni ahdistun. Hän istuu illat sohvalla ja näplää kännykkäänsä.

Tarvitsisin nyt ymmärrystä tähän ahdistuneisuuteen ja miten ihmeessä lasten leikkiminen voi olla sekasortoa? onko joku selvinnyt tästä ilman avioeroa, kun tuntuu että en todellakaan tunne enää miestäni ja pelkään hänen raivokohtauksia.

Ehdotin asumuseroa, ja nyt olen ymmärtänyt että ahdistuneisuuteni johtuu miehestä, koska kun mies ei ole kotona minulla ei ole mitään palaa kurkussa eikä kokoajan tarvitse pelätä miten hän kieltää lapsia leikkimästä.

Masentuneisuuttakin epäilen. koska suuttuu ja kivahtelee ihan pienestäkin. Alkoholinkäyttöään salaa ja sen vuoksi onkin ihan holtiton henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Avioero toisi minulle monta helpostusta, kuten varmasti voitte ymmärtää.

´Mutta onko kellään kannustusta? KOhtalotovereita? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko hoitoon!

Vierailija
2/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli, sitä ahdistuu vähemmästäki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehesi olla erityisherkkä? Hän ei mahda mitään sille, että ahdistuu sekasorrosta. Itse hän ahdistuu siitä, ettei koe olevansa samanlainen kuin muut, vaan kokee olevansa huonompi ja heikompi.

Vierailija
4/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edea haluat olla jonkun hermoheikon piilojuopon kanssa? Alkoholi on hermomyrkky ja alkoholistit usein ovat pinna kireellä.

Vierailija
6/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahdistun/hermostun lapsien itkusta ja tarpeettomasta riehumisesta. En osaa olla lasten kanssa, siksi minulla ei niitä ole eikä tule. Jos ystäväni tulee kylään lastensa kanssa, niin koko ajan joku itkee ja parkuu ja kiljuu ja huutaa - menee hermot ja lähden esimerkiksl vessaan piiloon. Ihmettelen ihmisten tyyneyttä, jos oma lapsi saa jonkun itkupotkuraivarin. Ja selittelee kuinka se on vaan väsymystä...

Vierailija
7/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, ensin kysyt miltä ahdistuminen tuntuu ja myöhemmin sanot että ahdistut kun ajatteletkin miestäsi. Että mitä oikeastaan haluat tietää..?

Vierailija
8/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on samanlainen, tai ainakin oli, nyt tilanne toivottavasti on parempaan päin kun on saanut hoitoa. Diagnoosina oli masennus/ahdistus, hän on (ollut epilepsian takia) myös ääniyliherkkä.

Ei siedä lasten kinaa ja meteliä, ennen ahdistui jo siitäkin kun lapset sotkevat kotia/tavarat eivät ole paikoillaan. Aiemmin myös kaljoitteli paljon,koska se mukamas auttoi pahaan oloon ja sillä varjolla sai oltua kotoa pois. Otin yhteyttä hänen lääkäriinsä ja juominen saatiin kuriin.

Todella aiheellista mennä terapeutille, jos sinäkin olet jo eron partaalla.

Tosin useimmiten äidit taitaa meteliä sietää paremmin kuin isät, hassua sinänsä kun naisilla kuitenkin on parempi kuulo kuin miehillä yleensä...

Vierailija
9/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin asumusero tuohon väliin.

Lapsiperhe-elämä _on_ hirveän rasittavaa välillä, ja on kaikille väärin jos yksi sopeutumaton siihen pakotetaan ja tilanteesta kärsivät sitten kaikki.

Vierailija
10/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, ensin kysyt miltä ahdistuminen tuntuu ja myöhemmin sanot että ahdistut kun ajatteletkin miestäsi. Että mitä oikeastaan haluat tietää..?

Naisilla nyt on noita ahdistumisia, yökötyksiä, ja siis mua ärsyttää! -tuntemuksia joita käytetään kuvaamaan tunnetta, kun kaikki ei mene naisen mielen mukaan. Tämä nainen haluaa tietää, miltä oikea ahdistuminen tuntuu.

Vierailija
11/11 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistun/hermostun lapsien itkusta ja tarpeettomasta riehumisesta. En osaa olla lasten kanssa, siksi minulla ei niitä ole eikä tule. Jos ystäväni tulee kylään lastensa kanssa, niin koko ajan joku itkee ja parkuu ja kiljuu ja huutaa - menee hermot ja lähden esimerkiksl vessaan piiloon. Ihmettelen ihmisten tyyneyttä, jos oma lapsi saa jonkun itkupotkuraivarin. Ja selittelee kuinka se on vaan väsymystä...

Juuri näin vaikka mun lapset on jo teinejä. Ap kyllä ne lasten leikit on välillä juuri sitä sekasortoa jos riehutaan ja tapellaan sekä kinataan. Ei kovinkaan jäsentynyttä leikkiä. En jaksaisi kyllä itsekkään sitä älämölöä.

Tilanteisiin kannattaa puuttua ja sitä melskaamista vähentää harrastusten kautta.