onko rockin aika tosiaan ohi?
Jos tulisi vielä samantyyppistä musiikkia soittavia uusia bändejä kuten metallica, nirvana ja guns n roses, menestyisivätkö nämä?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:58"] Rock on jo kuopattu. Nuoriso nauraa sille. [/quote] Ja me rock-musiikkia kuunteleva jengi nauretaan teille "nuorisolle":D. [/quote] Ei pidä yleistää. Minä rakastan rockia. T.15v
[/quote]
En yleistänyt, kommentoin yhdelle kirjoittajalle "lainausmerkeissä".
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:21"]Mitä helvetiä no ei todellakaan!
[/quote]
Tämä.
Rock 'n' roll is here to stay, it will never die
jos ei muut niin me ainakin pidetään rock hengissä! ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:22"]Rock'n'roll will newer die!
[/quote]
Varmastiko 'neWer'?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:14"]
Just oltiin Slashin (Guns n Rosesissa kuuluisuuteen noussut kitaristi, jos ette tiedä) konsertissa, lämppärinä Michael Monroe. Pisti positiivisesti silmään, miten paljon teinejä ja parikymppisiä yleisön joukossa oli, fanittivat samaa musaa mitä itse teininä 1980-luvun lopussa, upeeta! Ei rokki mihinkään kuole eikä katoa!
[/quote]
Ette tekään 80-luvulla kuunnelleet monkeeseja. Varsinkaan viiskymppisiä monkeeseja.
Aika harva enää kuuntelee mitään musiikkia kun se on jo niin kuultua ja nähtyä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:18"]Aika harva enää kuuntelee mitään musiikkia kun se on jo niin kuultua ja nähtyä.
[/quote]
Älä nyt ;) Minulla on tälläkin hetkellä Bon Jovi kuulokkeista.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:40"]Mielenkiintoinen kysymys. Ehkä aika on ajanut tosiaan ohi nyt lopullisesti. 90-luvun lopussa ei tullut enää uutta rock-sukupolvea. GnR-Nirvana - akseli jäi viimeiseksi, brittipop-retron ollessa sellainen kuolinkorahdus enää.
[/quote]
Mä en usko, että on ohi. Itse muotialalla ja siksi veikkaas, että tulee vielä, kuten ihan kaikki muukin keksitty. Voi mennä aikaa, mutta sit se kuullostaa taas freesiltä, alkukantaiselta ja teeskentelemättömältä. Jännä nähdä, mutta näin mä veikkaan :)
Rock on junttikaljamusaa. Ei kiitos.
Kuuntelen mieluummin vaikka 40-luvun humppaa samalla kun teroittelen kirveellä seipäitä mustavalkofilmin omaisesti.
Rock ei kuole koskaan. Esittäjät vain vaihtuu.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:14"]
Just oltiin Slashin (Guns n Rosesissa kuuluisuuteen noussut kitaristi, jos ette tiedä) konsertissa, lämppärinä Michael Monroe. Pisti positiivisesti silmään, miten paljon teinejä ja parikymppisiä yleisön joukossa oli, fanittivat samaa musaa mitä itse teininä 1980-luvun lopussa, upeeta! Ei rokki mihinkään kuole eikä katoa!
[/quote]
Oi!! Mahtavaa! Hesarissa oli Slashin haastattelu jossa hän kertoi fanittaneensa Hanoi Rocksia ja Smack. yhtyettä. Hanoi Rocks oli tiedossa, mutta mieltä lämmitti tuo Smack maininta:).