JOKO voi joko saa laittaa valot parvekkeelle?
Yhdet pienet ensin vaan ja sitten ensi viikolla toiset. Kolmannet myöhemmin ja neljännet ja kymmenennet sitten myöhemmin.
Valot ja jatkoroikat on ja oottelen innolla Lidlin tämän vuoden valouutuuksia.
Älkääkä suotta huolehtiko, sähkösopimus on määräaikainen ilman perusmaksua kahden joulukauden ylitse ja hinta 4.88 snt/kWh
Kommentit (16)
Tarviiko siihenkin luvan täältä? 🤔
Voit ja saat laittaa vaikka juhannuksena.
Mikä ettei. Huomasin juuri eilen illalla, että vastapäinen naapurini oli sytyttänyt terassiaan kiertävät valot.
Laita valot, kun siltä tuntuu. Ihan käypä homma.
Miksi monta? Minulla on parvekkeen ja kuistin katossa yksi valaisin, ja ne riittävät aivan täysin.
Ruotsissa aletaan laittaa heti kun illat pimenevät. Jotain selvästi uskonnollista tai jouluisaa valosarjaa säästellään joulua lähemmäksi.
En yhtään ymmärrä sitä, että jotkut moitiskelee valoja. Illat on jo pimeät, joten on ihan tunnelmallista kun pihoissa ja parvekkeilla pilkistelee ja hehkuu.
Meidän naapurustossa on kivasti kausivaloja. Muutamassa pihapuussa, kuistilla ja ikkunoissa. Kynttilöitä ja lyhtyjä on myös. Pimeä on sitä varten, että kynttilät näkyvät :)
Minä teille pilkistävän kynttilän näytän.
Riitta
Valoa saa laittaa ilman muuta. Jouluisemmat valot ehkä vasta vähän lähempänä joulua mun mielestä.
Oon aina tykännyt Tampereen valoviikoista, jotka syttyy heti syksyn pimeyteen. Perinteisesti Suomessa laitetaan valoja vasta joulukuussa. Valoviikot on valaissut aina Tampereen keskustaan kivasti koko pimeän vuodenajan.
Ripustin valot, mutta poltan vain sillon tällön ettei häiritse muita liikaa.
Kunhan et laita mitään värivilkkuvaloja!
Huomasin tänään iltalenkillä koiran kanssa ainakin viidellä parvekkeella valot. Yhdellä oli jo jonkinlainen asetelmakin.
Virittelen huomenna pari settiä aluksi. Vähitellen, ettei mies ahdistu. Yleensä ei huomaa tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni, mutta valoja tuppaa kritisoimaan
Joulukalenteritkin jo kaupoissa, niin valot vaan parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et laita mitään värivilkkuvaloja!
Ei tietenkään. Vain yksivärisiä ja lämpimän keltaisia. Vahingossa ostetut sinisävyiset sarjat heitin viime joulun jälkeen roskiin
ap
Mulla on ollu nuo samat jo kolmisen vuotta.