Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näe vaivaa lahjojen eteen

Vierailija
25.11.2014 |

Minun lahjojen. Muiden kyllä. Minun lahjat on selvästi kiireellä ja ajattelematta ostettu ja Mitättömiä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei näe vaivaa minkään lahjan eteen.

Minä hoidan lasten ja muiden sukulaisten lahjat, ystävien lahjat. Keksin aina jotain "jujua" miehen lahjaan.

Ja mitä mies tekee minun lahjani kanssa? Mikäli en käy itse ostamassa lahjaa itselleni (sentään paketoi lahjan kun sanon, että se pitää paketoida ja laitan lahjapaperit ja pakettikortit esille) tai jos en laita sähköpostilla linkkiä haluamaani lahjaan, en saa mitään. Kokeiltu on. Jos en tee  mitään oman lahjani eteen, niin mies ei hanki mitään. Kiva siinä sitten koko suvun edessä olla kun kaikki muut saavat lahjoja ja minä en.

Vierailija
42/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ottanut sutkin ajattelematta ja kiireellä? Siksi olet mitätön.

Valivalinarinarinari.

Ja sä ostat sille tietenkin uuuuuuuuuuupeita lahoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ehdotti et laitettaisiin lasten leluja lahjapakettiin siis omia leluja lahjaksi. En osannut vastata mitään mut ilme kai kertoi jotain.

Vierailija
44/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun on kokonainen kuukausi aikaa ja sinä jaksat nähdä vaivaa siitä, että mies ei mielestäsi näe tarpeeksi vaivaa. Voi huokaus.

Vierailija
45/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:37"]

Vaimoilla ei ole tapana arvostaa lahjoja. Ei ole koskaan ollut. Siksi miehet aattelee että ihan sama antaa mitä tahansa.

[/quote]

Mä olen  monta kertaa sanonut etten tarvitse mitään, väkisin ei kannata ostaa. Tiedän että hän antaisi mulle vaikka kuun taivaalta mutta en osaa pyytää enkä toivoa mitään. Matkat on ainoat "lahjat" mitä haluan mutta yleensä minä järjestän ne meille.

6

Vierailija
46/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:39"]

Jos se on ottanut sutkin ajattelematta ja kiireellä? Siksi olet mitätön.

Valivalinarinarinari.

Ja sä ostat sille tietenkin uuuuuuuuuuupeita lahoja?

[/quote]

No parikymmentä vuotta tässä on kimpassa oltu vaikka "valinta" tapahtuikin parissa viikossa;D Mitätön en tosiaan ole.

Joo, ostan ja annan. Synttärilahjaksi sai ajaa Ferrarilla Italiassa. Ihan oli tyytyväinen.

Vierailija
47/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi naiset yleensä odottaa miehiltä mitään, kun kuitenkin itse kiirehtivät tekemään kaiken. Hei, me kyllä tehdään jos te annatte siihen mahdollisuuden!

Vierailija
48/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:37"]

Vaimoilla ei ole tapana arvostaa lahjoja. Ei ole koskaan ollut. Siksi miehet aattelee että ihan sama antaa mitä tahansa.

[/quote] No EI pidä paikkaansa. Miehet vaan keskimääräisesti on surkeita lahjojen ostajia, joko eivät viitsi tai osaa tai ovat liian nuukia. Kai siinä tulee pahamieli jos itse ostaa miehelle vaikka hieno 500e kännyn ja itse saa jonkun Seppälän yöpaidan ja suklaarasian. Tosin oli mulla Italialainen poikakaveri joka kyllä osasi olla ihana. Kukkalähetyksiäkin tuli Inter Flooran kautta parinviikon välein, kirje lähes päivittäin jne. 

Mä luulen, että Suomalaiset miehet vaan on liian laiskoja viitsiäkseen vaivata päätään tuolla asialla.

Vierailija
49/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä ei ole lahjoja.

Vierailija
50/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on hyvä osoitus siitä, miksi koko lahjakulttuuri pitäisi romuttaa turhana.

Vierailija
51/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, mulle on kuulemma vaikee keksiä mitään. Onneton vielä meni joskus lipsauttamaan miten oli jollekin exälle meinannut tehdä cd:n mikä täynnä heidän yhteisiä biisejä. Mut ei mulle, ei edes mitään ns. valmislahjapakettia tms.

Vierailija
52/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sentään saat lahjoja, mun mies ei muistanut mun synttäreitä MITENKÄÄN!! :'(

Vierailija
53/56 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä ei ole kovin hyvä ostamaan lahjoja, mutta synttäreillä sain kuoharia heti aamusta ja mieluisen merkkihupparin. Miesystävä käyttää kyllä rahaa yhteiseen talouteen ja ruokiin.

Suhteen alussa hän ei kyllä huomioinut juuri mitenkään, joka satutti silloin. Nyt asiat ovat kääntyneet päinvastaisiksi reilun parin vuoden seurustelun jälkeen. Hän on lämmennyt ja minusta on tullut astetta kylmempi.

Olen myös huomannut, että selkeästi yliyritin ja stressasin alussa. Odotin miesystävän odottavan minulta tietynlaisia asioita ja vastaavan niihin tietyllä tavalla. Sehän ei toimi yhtään ja on varmaan jotain johon moni nainen sortuu.

Muistakaa puhua heille asioista, jotka teitä häiritsevät. He voivat muuttua ja tietävät MIKSI muuttua ja mitä tehdä eri tavalla jos kerrote, että on tärkeää saada lahjan muodossa muistutus yhteisestä rakkaudesta. Jos ei mies edelleenkään tajua niin miksi itse sitten vaivaudutte ostamaan heille asioita, joita he eivät arvosta? Ostakaa sitten vaikka itselleni ja nielkää kiukkunne tai etsikää joku, joka arvostaa.

Ja jos joku lyttää tähän, että kauheeta materialismia niin voin sanoa, että pointti meni teiltä näemmä ohi, sillä kyse ei ole materialismista vaan siitä mitä jokin lahja edustaa. Kellä tahansa pummillakin on varmasti varaa ostaa edes kerran vuodessa ruusu ja jokin yksinkertainen koru. Siihen ei mene varmasti yhtään enempää rahaa kuin perus kaljareissuun Maken ja Peran kanssa tai uusimpaan Black Opsin versioon.

Mutta eihän kyse ole materiasta vaan siitä, että halveksutte naisianne.

Vierailija
54/56 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on ihan helevettiä!

Jätä se sika! Jätä! Jätä!

Vierailija
55/56 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsellesi murheen keksinyt. Menikö pitkään että keksit mihin oot tyytymätön?

Mieti vähän miksi haluat olla aivoton objekti ja miksi olet riippuvainen kumppanisi arvostuksesta?

Hanki oikeita murheen aiheita ja keskity siihen hyvään mitä kumppanisi elämään tuo.

Vierailija
56/56 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisissa on vikana?

Eikö elämä ja parisuhde ole tarpeeksi monimutkaisia ilman ilmaanpiirrettyjä odotuksia siitä miten kumppanin pitäisi käyttäytyä?

Ootko itse ottanut huomioon KAIKKI kumppanisi haaveet ja halut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi