Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näe vaivaa lahjojen eteen

Vierailija
25.11.2014 |

Minun lahjojen. Muiden kyllä. Minun lahjat on selvästi kiireellä ja ajattelematta ostettu ja Mitättömiä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipoika ei kestä, kun kuitenkin mikään ei oo hyvä. Mitä sä siinä pompit, tulitko jo? Ei noin... Älä räplää sillä sormella siitä... Liikuta sitä kieltä enemmän... Jne. Kukaan äijä ei valita kun nainen yrittää antaa käsihoidon ja suuhoidossa yritetään keskittyä kunnolla kun ei vaan osaa... Ja jos yrität ottaa päästä kiinni niin se loppuu sitten siihen niinkuin loppuu käsihoitokin jos vähänkin ohjeita antaa. Sama lahjoissa. Ei viitti kun kuitenki mikään ei oo hyvä. Ainakaan niin hyvä kuin se kaverin miehen ihana lahja. Kaikkihan johtuu huonosta itsetunnosta, ei kestä kritiikkiä. Miehet tykkää selvistä ohjeista ja säännöistä, tykkään siitä kun teet näin ja silloin tapahtuu näin, tykkään tosta koko on 123... Mustavalkoista mutta totta.

Vierailija
22/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas mitä miehen pitäisi ostaa että naiset olisivat tyytyväisiä???????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aika harvoin ostetaan toisillemme lahjat, edes hääpäivinä tai synttäreinä, mutta aina on mies kyllä ihan ajatuksella valinnut jos on jotain ostanut. Jos olen toivonut jotain (esim musiikkisoitin joskus kauan sitten) niin miettii tarkkaan että mikä olisi paras ja mieluisin.

Tänään mies kertoi että hänen piti käydä kukkakaupasta ostamassa minulle iso ruusu ja lapsille pikkuruusut, minusta äärettömän kaunis ajatus. Ei ole mitään merkkipäivään, joskus vaan yllättää/yllätetään toisemme romanttisesti ihan arjessa (Joo ristiriitaista kun ei vietetä hääpäiviä ja synttäreitä ollaan juhlistettu välillä vaikka käymällä hesessä :D). Tuli sitten muu este minkä takia ei voinut ja illalla juteltiin niin kertoi ajatuksestaan. Sanoin että tosi ihana ajatus mutta ei haittaa ettei päässyt ostamaan kun rahat on niin tiukilla. Minulle riittää se että ajatteli :)

Sen sijaan muiden lahjat hoidan kyllä minä, toki kerron miehelle mitä olin ajatellut ja mies voi olla mukana valkkaamassa joskus (lähinnä toppuuttelee kun vedän överiksi usein) mutta viimekädessä on mun tehtävä huolehtia noista asioista. Hän inhoaa muutenkin kaikkia sukuloimisjuhlia, ulkoistaisi mulle oman sukunsa sukuloimisenkin jos antaisin. :D.

Vierailija
25/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:50"]

[/quote]

Mä olen paljon onnellisempi kukista joita mieheni ostaa mulle näin talvisaikaan joka lauantai kuin kalliista hutaisten ostetusta lahjasta. Tietää että rakastan tulppaaneja ja niitä saan marraskuusta vappuun saakka kunnes oman pihan kukat alkaa kukkimaan:) Viimeksi toi upeita liloja kun pöydässä on samanväriset kynttilät... Kaunis tapa, mun isä teki saman mun äidille koko avioliiton ajan.

6

Vierailija
27/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisen kalenterin orjien ongelmia... hohhoijaa.

m41

Vierailija
28/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:50"]Sanokaas mitä miehen pitäisi ostaa että naiset olisivat tyytyväisiä???????????

[/quote]

Sinä tunnet naisesi, joten tiedät mistä hän pitää. Päättele siitä. Jos et tiedä, olisi kuuntelu- ja ymmärtämistaidoissa parantamista aika paljon.

Vierailija
29/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa miehen ajattelemattomuus/laiskuus lahjojen kanssa. Omille vanhemmilleen haluaa viedä aina äitienpäiväksi ja isänpäiväksi lahjan, mutta viime äitienpäivänä ei muistanut minua mitenkään, vaikka aikaisemmin on ostanut aamupalaa valmiiksi jääkaappiin, vaikkei muuten olisikaan muistanut. Tänä vuonna lähti lauantaina kavereiden kanssa ulos. Minä heräsin aamulla lasten kanssa valvottuani vauvan takia, ja mies nousi joskus puolilta päivin. Ei lahjaa, ei kukkia, ei korttia, ei aamupalaa. Pahoitin mieleni, sillä mies ei muistanut minua mitenkään. Aamupala olisi riittänyt, että olisi ostanut kaappiin vaikka pullaa ja mehua. Mutta ei muistanut mitenkään. Elämme kiireistä pikkulapsiaikaa ja jokin osoitus siitä, että arvostaa minua lastensa äitinä olisi lämmittänyt mieltä. Itse muistan aina miestä isänpäivänä. Ostin tänäkin vuonna lahjan, annoin nukkua pitkään ja laitoin aamupalan valmiiksi. Kun puhuimme äitienpäivästä myöhemmin, mies oli ihan ihmeissään, että eikö hän muka edes ostanut korttia.

Vierailija
30/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan että minun lahjoihini panostetaan. Piste.

Ostan niin jouluna kun muulloinkin lahjoja ihmisille joista välitän. Lahjomalla heitä juuri heidän näköisillään lahjoilla kerron että rakastan ja välitän, että saaja on minulle tärkeä. 

Osaan arvostaa pieniä eleitä niin arkipäivässä kun lahjoissakin. Ilahdun aivan yhtä paljon villasukkaparista kun 1000 euron sormuksestakin jos antaja on ostaessaan/tehdessään niitä ajatellut juuri minun ilahduttamistani, ostanut ne nimenomaan minulle. 

En ymmärrä enkä tule koskaan ymmärtämään ihmisiä jotka eivät osaa tehdä arjesta juhlaa. Ja kun on juhlimisen aika niin on juhlimisen aika. 

Tänä vuonna haluan joululahjaksi pörrösukat, kivan kotiasun, suklaata ja konjakkipullon. Ennen kaikkea haluan että ne jotka meillä tänä jouluna joulua viettävät tulevat hyvillä mielin ja iloisena juhlimaan vuoden isointa perhejuhlaa. Aivan sama vaikka tulisivat tyhjin käsin, minulla riittää kyllä kaikille annettavaa. 

Lakatkaa suorittamasta elämäänne ja alkakaa elää sitä.

Vierailija
32/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:50"]Sanokaas mitä miehen pitäisi ostaa että naiset olisivat tyytyväisiä???????????   [/quote] Sinä tunnet naisesi, joten tiedät mistä hän pitää. Päättele siitä. Jos et tiedä, olisi kuuntelu- ja ymmärtämistaidoissa parantamista aika paljon.

[/quote]

Eihän naiset itsekään tiedä mitä ne haluaa niin mistä miesten pitäisi?

http://gooby.naurunappula.com/org/26/e9/26e91c917ecfa71b/0/1184026.gif

Vierailija
33/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]   Kuuntele ja käytä silmiäsi. Eli kuuntele ja pistä mieleesi mistä vaimosi/tyttöystäväsi sanoo pitävänsä. Ja jos käytte yhdessä kaupassa niin käytä silmiäsi, eli katso mitä hän katselee pitempään, mitä vaatetta ihanstelee, hypistelee. Mitä korua kokeilee jne. Ei se oikeasti sen monimutkaisempaa ole.

Tiedän, että useimmat miehet tykkää selkeistä ohjeista, tee näin, osta tuo jne, mutta kun naisten mielestä miehen pitäisi itse ymmärtää. Jos joutuu liikaa ohjeistamaan niin menee idea koko jutusta.

Vierailija
34/56 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:28"]

[/quote]   Kuuntele ja käytä silmiäsi. Eli kuuntele ja pistä mieleesi mistä vaimosi/tyttöystäväsi sanoo pitävänsä. Ja jos käytte yhdessä kaupassa niin käytä silmiäsi, eli katso mitä hän katselee pitempään, mitä vaatetta ihanstelee, hypistelee. Mitä korua kokeilee jne. Ei se oikeasti sen monimutkaisempaa ole.

Tiedän, että useimmat miehet tykkää selkeistä ohjeista, tee näin, osta tuo jne, mutta kun naisten mielestä miehen pitäisi itse ymmärtää. Jos joutuu liikaa ohjeistamaan niin menee idea koko jutusta.

[/quote]

Juuri näin me naisetkin teemme. Vuoden mittaan kuuntelemme mitä toinen ihastelee ja ihmettelee ja painamme sen mieleen. Pari viikkoa sitten mieheni sivulauseessa kertoi nähneensä kivan neuletakin, eilen kävin hakemassa sen miehen joulupakettiin. Samoin uuden lompakon kun työmatkalle lähtiessään manasi entisen olevan riekaleina.

Vierailija
35/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
36/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on kanssa tollanen.

Vierailija
37/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja t-paita. Ja hirveitä vielä.

Vierailija
38/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lahjoja sä olet antanut miehelle?

Vierailija
39/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ei näe vaivaa muidenkaan lahjojen suhteen, minä hoidan suvun lahjat. Mun lahjat on  myös kiireellä ja viimetipassa ostettuja, turhan kalliita ja vähän sinnepäin....

Kateellisena kuuntelin kun kaverimies kertoi etsineensä monesta kaupasta tiettyjä punaisia kenkiä vaimolleen viimejouluna, selvitti merkin, mallin, koron korkeuden ja koon tarkasti... Eikä vaimo sitten edes arvostanut niitä.

Vierailija
40/56 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoilla ei ole tapana arvostaa lahjoja. Ei ole koskaan ollut. Siksi miehet aattelee että ihan sama antaa mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme