Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko teildän miehet jämäköitä kasvattajia?

Vierailija
25.11.2014 |

Kun kukaan ei kommentoi tuohon mun erilaiset ksvatustyylit-ketjuun. Tuntuu,e ttä lapset määräävät meillä tahdin eikä mies. Minä kasvatan, puoliso ei. Miten on muissa lerheissä?? Epätoivoinen olo itsellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on varmaan sellainen "äläs ny viitti" tyyppi, joka ei osaa ärähtää.

Vierailija
2/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Minä pidän kuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille tarvitse huutaa, vaikka joku blogiääliö sitä olisi suosittanutkin.

Vierailija
4/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaa mieltä, että lapsille ei tarvitse huutaa. Kun on selkeä, reilu ja jämäkkä ja antaa lapsille reiluutta ka vapauksia niin hommat sujuu. Mies on löperö ja joko antaa periksi, ei opeta tai kasvata ollenkkaan tai sitten huutaa.

jos viitsitte lukea tuon Erilaiset kasvatustyylit, tai toinen kSvattaa toinen ei..-ketjun niin siinä tarkemmin. Olisi kiva kuulla onko muilla samaa ja kiten suhtaudutte asiaan? Onko ok että lapset levottomia miehen kanssa?

Vierailija
5/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie on meillä jämäkkä ja osaa puhua ja puhuttaa lapsia. Itse olen nollasta sataan suuttuja ja saatan korottaa ääntä, tässä on kasvaminen kesken. Mutta jämäkkä osaan olla minäkin

Vierailija
6/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, äiti, olen se löperö:/ Mies taas johdonmukainen, järkevä, jämäkkä ja turvallinen kasvattaja.

Vierailija
7/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:25"]Mie on meillä jämäkkä ja osaa puhua ja puhuttaa lapsia. Itse olen nollasta sataan suuttuja ja saatan korottaa ääntä, tässä on kasvaminen kesken. Mutta jämäkkä osaan olla minäkin
[/quote]

täysin sama meillä!

Vierailija
8/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia te joilla miehet jämäköitä ja panostavia!!

Vierailija
9/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
10/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erittäin jämäkkä. Jopa jämäkämpi kuin minä. Ja erittäin tarkka on siitä miten lapset mulle puhuu ja miten käyttäytyvät mua kohtaan.