Louis Vuittonin cocktail-tilaisuus
Sain kutsun Helsinkiin. Onko kukaan ollu siellä viime vuonna? Millainen tilaisuus?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:10"]
En tiedä kuka pääsee. Mä oon ostanu n. 5000 eurolla tänä vuonna. Ap
Oisit saanut maksettua tuolla summalla viiden kehitysmaassa asuvan tytön koulunkäynnin ainakin viideksi vuodeksi. Koulunkäynti on monille tytöille ainoa, mikä pelastaa orjuudelta ja lapsiavioliitolta.
Laukuista on enemmän iloa. En antaisi senttiäkään, mutta sinähän voit lahjoittaa omistasi aloittajankin 5000 euroa oman lahjoituksesi lisäksi, niin maailma pelastuu.
PS En anna myöskään SPR:lle senttiäkään. Mieluummin poltan setelit.
Vierailija kirjoitti:
Aah mä haluun kans möetin skumppaa ja luxusta ja glamourii! Täytyypä kipasta ens viikolla hakee yks paskanruskee ruutulaukku muutamal tonnil ni oon fabulous ja saan kutsun <3 koska oon muutenki tyylikäs lyyli.
Skumppaa hai. Pari laatikkoa eilen laivalta autolla ja luksuselämää vietän
Vierailija kirjoitti:
Aah mä haluun kans möetin skumppaa ja luxusta ja glamourii! Täytyypä kipasta ens viikolla hakee yks paskanruskee ruutulaukku muutamal tonnil ni oon fabulous ja saan kutsun <3 koska oon muutenki tyylikäs lyyli.
Ei sulla ole rahaa. Sinua ei ikinä tulla kutsumaan.
Palstan viherkomukat eivät pääsisi sisään pilaamaan ilmaa vaikka olisi kutsukortti. Tarjoustalo järjestää heille kutsuja jossa käy myös sossun maksumääräykset.
Olisi kyllä hauska nähdä kun AV-mamma on siellä kuin Ö Aapisen laidalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:10"]
En tiedä kuka pääsee. Mä oon ostanu n. 5000 eurolla tänä vuonna. ApSen sijaan, että ostatte noita sikamaisesti hinnoiteltuja ulkomailla valmistettuja bulkkituotteita, niin ostakaa mieluummin vaikka kotimaista käsityötä samalla rahalla. Tuohon 5000 hintaan saa suomalaisenakin vaikka mittatilauksella tilattua itselleen jo useamman kassin.
Tiettyjen luksusmerkkien laukuista saa käytettynä paljon paremman hinnan kuin mistään nobody-nahkakasseista,olivat ne sitten miten mittatilauksena tehtyjä. Ei auta vaikka kuinka on nahkaa ja käsityötä. Kannattaa siis panostaa kestävyyden lisäksi siihen että jos tahdot myöhemmin myydä laukun, niin saat siitä jotain rahaa takaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole rahaa. Sinua ei ikinä tulla kutsumaan.
Ai sä näät mun pankkitilin.