Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestääkö pää kiintymyksen vieraaseen

Vierailija
25.11.2014 |

Olen nyt puoli vuotta elänyt tätä kaksoiselämää. Oli pakko saada seksiä..viis vuotta sitten viimeeksi oman miehen kansa.

Noh..sit törmäsinkin ihmiseen jonka kanssa on kaikki sängyssä tapahtuca helppoa ja luonnolista. Omat estoni ovat kaikonneet ja minusta on tullut seksuaalisesti aktiivinen. Eli vieras tavallaan herätti mut eloon..

Olen tuntenut aivan huikeita tunteita...pelottaviakin...ahdistavia toisinaan.

Saan vieraalta sen mitä olen vuosia kaivannut..olen koukussa tähän huumaan.

Tiedän tämän olevan väärin. .mutta en voi lopettaa ja mies tuntee samoin

Toivottavasti pää ei räjähdä :/

T: Kaunis, rietas onnellinen N40

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo kolme vuotta ollut suhde, jossa emme puhu (rakkaudesta) emmekä muuta kuin hali tavatessamme viikottain. Viritys on päällä, haluaisin enemmän. Olemme korrekteja puolisoillemme. Kärsin väliin paljonkin. Kumpikin olemme liitossa, joita ei kannata hajoittaa. En vain saa häntä mielestäni ja olisin varmasti uskoton, jos hän veisi minua..hän on harrastukseni opettaja ja pitää kutinsa senkin vuoksi. Olen nainen 55v.

Vierailija
2/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää se pää, on tämä sen arvoista.

Itse toivoisin, että miehenikin löytäisi toisen. Meillä on hyvä liitto, lapsia, arki on leppoisaa ja toimivaa, hyvää seksiäkin on, silti kaipaan toista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kestäisi, eli olen heikkoa tekoa. Ajattelen niin mustavalkoisesti, että joko yksiavioinen parisuhde tai satunnaisia irtosuhteita.

Vierailija
4/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pettämään. Flirttaan kyllä ja saan silläkin nautintoa. Joku moraali mulla on. Se on joko tai ja se pelottaa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että symppaa sua. Itse olen tuon kynnyksellä, mitään fyysistä ei ole vielä ollut, mutta näyttää siltä että siihen ollaan menossa.

Se on nyt susta itsestäsi kiinni, että kestääkö pää. Se vaatii aika kovan luonteen ja pokerinaaman, että pystyt olemaan. Mulla on, sen tiedän, mutta en ajatellut että niitä minun pitäisi vielä käyttää.

Totta kai sun on pian päätetty, että mitä haluat elämältä. Joskus vaihtaminenkin kannattaa, joskus se että luovut sivusuhteesta ja särjet sydämesi ja joskus kaksoielämä. Kaikilla on puolensa.

Kohta saat nuorilta naisilta varsinaisen paskamyrskyn päällesi. Äläpä siitä piittaa, vaan tee itse omat ratkaisusi!

Vierailija
6/6 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pää kestää. Itse tein saman ratkaisun ja en ole yhtään katunut.
Hyvää seksiä. Ei vaan loistavaa! Sovimme toisillemme. Molemmat ollaan varattuja. Mies nuorempi kuin minä. Onnea Sinulle!