Tunnetko ketään rokotevastaista joka on katunut?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteissä kuoli deltavarianttiin 1.2.2021-2.8.2021 enemmän rokotettuja kuin rokottamattomia. Joten ihan takki auki ei vielä täällä Suomessakaan rokotettujen kannata sen kuolemattomuutensa kanssa rehvastella.
Lähde, ole hyvä. Katsotaan, minkä ymmärsit väärin.
En lähde, mutta katso itse, nämä raportit julkaistaan kuukausittain.
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…
Sulle selitettiin jo aikaisemmin miten pitää tuloksia tulkita. Paremman kuvan saisi kun katsottaisiin kuinka moni(%) kuolleista on rokottamattomia kuinka moni rokotettuja niin kuin tuossa aikaisemmassa kanadan tilastossa.
Tuossa sun linkkaamassa lähteessä sitä paitsi sanotaan että rokotteiden teho koronakuolemaa vastaan on 90-95%, koronasairaalakeikkaa vastaan 90-99% ja tartuntaa vastaan 65-85%.
Eli kyllä, edelleenkin kannattaa ottaa rokote.
Minua ei kiinnosta rokote, jonka ottamisen jälkeen taudin saadessa kuolee enemmän rokotettuja kuin rokottamattomia. Prosenttilaskuilla on ikävä vääristää todellisuutta, mutta voithan senkin tehdä, jos haluat.
Deaths within 28 days:
Yhden rokotteen saaneet, alle kolme viikkoa rokotuksesta, 17 kuollutta, sairastuneita 30,359
Yhden rokotteen saaneet, yli kolme viikkoa rokotuksesta, 149 kuollutta, sairastuneita 83,009
Kaksi rokotetta saaneet, 1,613 kuollutta , sairastuneita 85,407
Rokottamattomat, 722 kuollutta. Sairastuneita 248,803
Mitä tuosta nyt voisi sanoa? Vaikka rokottamattomilla on enemmän tartuntoja, heitä kuolee huomattavasti vähemmän sairastuneista. Ikä selittää tuosta paljon, eli en katso rokotetta itselleni tarpeelliseksi, olen alle 50 -vuotias. Varsinkaan kun en asu kaupungissa, jossa olisi edes 120 000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4312833
Sinuna olisin hiljaa. Kaduttaa että otin rokotukset.
Mikä on sun motiivi mainostaa tuota kirjaa?
Rokottamaton kehittää sen tilastojen mukaan tällälailla: Vale - emävale - tilasto.