Nyt on jännää, saas nähdä josko meille on tulossa neljäs napero....
Ihan tarkotus ei olisi, MUTTA...
Menkkojen pitäisi alkaa ihan hetkellä minä hyvänsä, mutta toinenkin mahdollisuus ON olemassa..vähän pelottaa.
Vaikka mulla on jo kolme, niin hei-tuntuuko alavatsalla sellasta jännää pientä jomotusta vai onkohan vaan mekkojen alkua? Yleensä kun menkat mulla vaan alkaa, että naps-ja ohops.
Arvatkaa kumpaa on!!
Kommentit (9)
pieni jänskätys täälläkin. Menkkoja ei tullut ollenkaan elokuussa (kuun lopussa olis pitänyt alkaa) mutta eipä vaan ole kuulunut. Testi näyttää negaa mutta mahdollisuus olisi. Nuorimmainen vajaa 7kk joten saas nähdä saadaanko leikkikaveri hänelle ensi toukokuussa. :) Mies kyllä jo eilen totesi että vauvaa tässä odotellaan mutta itse en osaa tuntemuksistani sanoa juuta enkä jaata... mahan nipistelyä on mutta onko se merkki alkavista menkoista vai jostain muusta, nähtäväksi jää...
voimia teille! miten ihmeessä annoitte tuollaisen vahingon sattua, ite en alkas enää kirveelläkään!
Tosin meidän " tulokas" olisi saanut alkunsa vasta nyt viikonloppuna kun menkkojen pitäisi jo alkaa, tai olis jo pitänyt. Eli ei kovin suurta mahista kylläkään...tosin meidän tapauksessa vauvat myöskin tulee jo siitä, että silmiin katsotaan..
Ehkä ihan näin pian en ajatellut tulevani uudestaan raskaaksi (jos siis edes olen) mutta kyllä se pikkukolmonen siellä haaveissa on. Tätä nuorimmaistakin kun yritettiin yli vuosi ennen kuin tärppäsi..
-6-
Raskaus voi olla yllätys tai suunnittelematon, mutta ei vahinko. Mielestäni kaksi aikuista kyllä tietää rakastelun " riskit" , että joskus ehkäisy voi pettää.
meillä myös sama ehkäisy petti ja ehdin hyvin hakemaan jälkiehkäisyn apteekista. Se petti myös. Ainoa vaihtoehto olisi ollut abortti. Hyvinhän tuo nyt 2-vuotias on meille sopeutunut..
Kun mulla on oikeesti ihan paniikki!