Mikä on paras biisi illan viimeiseksi hitaaksi? Kerro discomuistosi
Kommentit (42)
Alphavillen Forever Young tuli tanssittua joskus lukioaikoina nätin tyttösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kilteinmät pojat eivät koskaan saaneet edes kutsuja diskoon, missä muut olivat juhlimassa isolla porukalla. 🥺
Siis koulun diskoonhan oli vaan juliste seinällä. Sinne sai jokainen vapaasti mennä, ei sinne mitään kutsuja erikseen tullut.
Ei kiltti poika silti voinut mennä sinne :(
Frankie goes to Hollywood ja Power of Love
Richard Marx – Right Here Waiting
Vierailija kirjoitti:
Richard Marx – Right Here Waiting
Eih, tämän nauhoitin c-kasetille radiosta ja kuuntelin huoneessani. Pussasin itseäni kädelle kuvitellen millaista olisi pussata jonkun kanssa (facepalm)
Santa Esmeralda - You're My Everything
Glenn Madeiros Nothings gonna chance my love for you.
Scorpions - Wind of Change
Ja ekat kännit ja eka ja vika kerta ku oksensin pojan päälle.
Zen Cafe - Älä tee
#metoo:n aikana entistä ajankohtaisempi ;P
Alapeukuttaja ei ole koskaan päässyt saatille.
Vierailija kirjoitti:
Pohjolan pidot.
Siellä juotiin, siellä syötiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto miten noloo. Se jätkä on nykyään vielä mun ystävän aviomies. Tällaista se on pikkukaupungissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto miten noloo. Se jätkä on nykyään vielä mun ystävän aviomies. Tällaista se on pikkukaupungissa :D
.
Onko tullut muisteltua tätä hänen kanssaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Onko tullut muisteltua tätä hänen kanssaan? :D
Joo. Se oli pirun kiusallista. Osataan onneksi nauraa sille (vaikka tuskin se hänelle kovin vaikeaa on, enempi mulle). Ei kuittaile asiasta kun tavataan, ainakaan kovin usein.
Eräässä discossa/ravintolassa, jossa minä asioin teininä, soitettiin usein illan viimeisenä hitaana Mike Oldfieldin "Jungle Gardenia". Taisi olla artistin kova fani ko. paikan tiskijukka, koska missään muualla en tuota biisiä kuullut. Ihan mukava kappale (instrumentaali, ei laulettu), ei siinä mitään.
Pitääkin käydä kuuntelemassa Youtubessa, jos se sieltä löytyy, nyt kun tuli taas mieleen. LOL
Tehosekoitin: Hetken tie on kevyt