Mikä on paras biisi illan viimeiseksi hitaaksi? Kerro discomuistosi
Kommentit (42)
Scorpions - Still loving you. Tyttö tuli kouludiskossa pyytämään tanssiin.
Parhaista en tiedä, mutta kultaisia muistoja tulee mieleen. Ysärikoululaisia kun oltiin niin mulle eka hidas jonka tanssimaan tytön kanssa pääsin oli XL5:n Kuivaa kyyneleet.
Tämä täytyy oikein linkittää. Tämäkin biisi soi aika usein meidän kouludiskoissa niinä viimeisinä hitaina.
Roxetten It Must Have Been Love ja Avril Lavignen Innocence on parhaat hitaat biisit, mutta hitaiden tanssiminen on aina ollut mielestäni jotenkin tosi vaivaannuttavaa. Onneksi se ei baareissa ole enää tapanakaan.
Mä olen tanssinut diskossa kerran illan viimeistä hidasta Neon 2: Tässä talossa :D
Dire Straits: Brothers in arms
Se on niiin ihku vieläkin. Tullut tanssittua eräässä yökerhossa jonkun kivan poitsun kanssa. Olin ihan otettu, että se haki minua tanssimaan sitä, lämpimästi muistelen :-)
Joskus -89 yläasteen diskossa tuli tanssittua Frankie Goes to Hollywoodin Power Of Love.
Ysiluokkalainen poika haki minua tanssimaan ja sillä oli ihanantuoksuista partavettä tai jtn. Se oli romanttista!
Meidän 2000-luvun diskossa kuunneltiin vaan nu-metallia. Behind Blue Eyes? Limp Bizkitin esittämänä.
Ne kilteinmät pojat eivät koskaan saaneet edes kutsuja diskoon, missä muut olivat juhlimassa isolla porukalla. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Ne kilteinmät pojat eivät koskaan saaneet edes kutsuja diskoon, missä muut olivat juhlimassa isolla porukalla. 🥺
Siis koulun diskoonhan oli vaan juliste seinällä. Sinne sai jokainen vapaasti mennä, ei sinne mitään kutsuja erikseen tullut.