Miehet jotka pitävät pienistä rinnoista
Omat rinnat on todella pienet ja olin monta vuotta epävarma niistä. Oon saanu niistä kehuja miehiltä, mutta ajatellu että rinnat nyt on rinnat, mutta varmaan ois kivempi jos ois enemmän mistä tarttua jne... Pitääkö jotkut miehet nimenomaan pieniä rintoja viehättävinä aikuisella naisella? Miksi? En ymmärrä
Kommentit (193)
Nainen, jolla on isot rinnat, ei saisi olla tyytyväinen vartaloonsa, jos tätä palstaa on uskominen. Itse olen lukenut useita kertoja tekstin "pienet rinnat ovat aina paremmat" ja takapuolen tulee olla iso. Jopa niin, että eräs tuntemani isotakapuolinen nainen jauhoi isoista perseistä. Oli tyrmistynyt, jopa ärtynyt, kun sanoin sivulauseessa, että olen kuullut itsekin kehuja perästäni, vaikka se ei olekaan iso. Ja rinnoistani olen kuullut kehuja, vaikka ne ovat isot. En kuvittele olevani parempi kuin naiset, joilla on pienemmät rinnat. Ilkeää ja typerää haukkua naista isoista luonnollisista rinnoista, vaikka niissä ei ole silikonia yhtään. Ja yhtään ei kumpua alemmuudentunto ja kateellisuus näiden haukkumisten takaa.
Kerron faktan: suurin osa meistä miehistä on muutenkin peppumiehiä eikä niinkään välitä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on paljon paremmat kuin esim pieni penis joka tässäkin ketjussa on mainittu.
Rintojen suhteen mieltymyksiä riittää joka lähtöön. Yks tykkää isoista, toinen pienistä, kolmas kaikista.
Peniksen suhteen toiset tykkää isoista, toiset keskikokoisista, toisille ei ole väliä kunhan ei ole pieni.Se mikä on ratkaisevasti liian pieni vaihtelee, mutta täysien 'hyttysenpistojen' penisvastine on mikropenis. Jotkut miehet tykkää aika littanasta, kukaan nainen ei halua millikullia.
Juurikin näin. Naisilla on tässäkin asiassa helpompaa kuin miehillä; aina löytyy useita miehiä, jotka ovat kiinnostuneita juuri hänen rinnoistaan, kun taas pienimunaiset miehet ovat kusessa.
Ei pidä paikkaansa. Olen kohta 40 enkä ole tavannut yhtään miestä joka olisi tykännyt (tai edes hyväksynyt) rumat rintani. Yksin on saanut koko elämän tallustaa.
Ja niinhän täälläkin, kun anonyyminä voi sanoa mitä oikeasti miettii, kaikki ovat sitä mieltä että pienet rinnat ja iso takapuoli on se ainut oikea yhdistelmä. Ikävää että en saa tämän asian takia mahdollisuutta rakkauteen mutta leikkaus olisi lääkärini mukaan liian riskialtis (kudostyyppi yms). Eli takeita ei olisi sittenkään lopputuloksesta, ruma taidan olla siis joka tapauksessa. Ja millään henkisillä ominaisuuksilla sitä ei voi korvata.
Jos kuvittelet yksinäisyytesi johtuvan rinnoistasi, olisi sinun ehkä hyvä hakeutua terapiaan, tai vähintään etsiä miehiä, jotka seurustelevat mieluummin ihmisen kuin tissien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on paljon paremmat kuin esim pieni penis joka tässäkin ketjussa on mainittu.
Rintojen suhteen mieltymyksiä riittää joka lähtöön. Yks tykkää isoista, toinen pienistä, kolmas kaikista.
Peniksen suhteen toiset tykkää isoista, toiset keskikokoisista, toisille ei ole väliä kunhan ei ole pieni.Se mikä on ratkaisevasti liian pieni vaihtelee, mutta täysien 'hyttysenpistojen' penisvastine on mikropenis. Jotkut miehet tykkää aika littanasta, kukaan nainen ei halua millikullia.
Juurikin näin. Naisilla on tässäkin asiassa helpompaa kuin miehillä; aina löytyy useita miehiä, jotka ovat kiinnostuneita juuri hänen rinnoistaan, kun taas pienimunaiset miehet ovat kusessa.
Ei pidä paikkaansa. Olen kohta 40 enkä ole tavannut yhtään miestä joka olisi tykännyt (tai edes hyväksynyt) rumat rintani. Yksin on saanut koko elämän tallustaa.
Ja niinhän täälläkin, kun anonyyminä voi sanoa mitä oikeasti miettii, kaikki ovat sitä mieltä että pienet rinnat ja iso takapuoli on se ainut oikea yhdistelmä. Ikävää että en saa tämän asian takia mahdollisuutta rakkauteen mutta leikkaus olisi lääkärini mukaan liian riskialtis (kudostyyppi yms). Eli takeita ei olisi sittenkään lopputuloksesta, ruma taidan olla siis joka tapauksessa. Ja millään henkisillä ominaisuuksilla sitä ei voi korvata.
Jos kuvittelet yksinäisyytesi johtuvan rinnoistasi, olisi sinun ehkä hyvä hakeutua terapiaan, tai vähintään etsiä miehiä, jotka seurustelevat mieluummin ihmisen kuin tissien kanssa.
Huokaus. Kerro ihmeessä mistä sellaisia miehiä voi löytää, kun juuri heitä olen etsinyt koko elämäni? Homma menee aina niin että mies on kiva, kohtelias, mukavaa seuraa, mutta homma päättyy siihen kun vaatteet vähenevät ja hän tajuaa kuinka rumat rintani oikeasti ovat. Osa on sanonut suoraan, osan kasvoilta kyllä näkee pettymyksen ja eivät suostu sitten enää koskemaan/huomioimaan rintojani. Mitä muita johtopäätöksiä tilanteesta minun pitäisi tehdä?
Miehet eivät ylipäätään ole koskaan arvostelleet rintojani, vaan kerran, joskus nuorempana baarissa ollessa joku känninen nainen kuvitteli minun etuilevan narikassa ja haukkui 75C-kuppisena minut rinnattomaksi lautapaskaksi. Se on jäänyt mieleen ikävällä tavalla :(.
Mielestäni aidot rinnat sopivat aina kantajalleen olivatpa minkä kokoiset tahansa.
Meidän suvun suurrintaisilla naisilla on jokaisella lättäpeput.
Pienrintaisilla taas löytyy reittä ja peppua.
Molempia ei ole kukaan perinnyt. Miehet sitten vissiinki ovat joko tissi tai persemiehiä.
Jännä tuo että harvassa ovat ne geenit että saa hyvän takapuolen ja isot rinnat. Nyt ei lasketa mukaan mitään suurennusleikkauksia tai lihasharjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jolla on isot rinnat, ei saisi olla tyytyväinen vartaloonsa, jos tätä palstaa on uskominen. Itse olen lukenut useita kertoja tekstin "pienet rinnat ovat aina paremmat" ja takapuolen tulee olla iso. Jopa niin, että eräs tuntemani isotakapuolinen nainen jauhoi isoista perseistä. Oli tyrmistynyt, jopa ärtynyt, kun sanoin sivulauseessa, että olen kuullut itsekin kehuja perästäni, vaikka se ei olekaan iso. Ja rinnoistani olen kuullut kehuja, vaikka ne ovat isot. En kuvittele olevani parempi kuin naiset, joilla on pienemmät rinnat. Ilkeää ja typerää haukkua naista isoista luonnollisista rinnoista, vaikka niissä ei ole silikonia yhtään. Ja yhtään ei kumpua alemmuudentunto ja kateellisuus näiden haukkumisten takaa.
Olen vähän kateellinen - nimittäin en ole saanut yhtään ainutta kehua romanttisilta kumppaneiltani isoista rinnoista tai pienestä pepusta. Päinvastoin, jos kommenttia on tullut, on se ollut negatiivista.
Kouluaikeiset uhkeatkit jo muuttuneet jo lahes tunnistamattomiksi yleisen pyöristymisen myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kateellinen - nimittäin en ole saanut yhtään ainutta kehua romanttisilta kumppaneiltani isoista rinnoista tai pienestä pepusta. Päinvastoin, jos kommenttia on tullut, on se ollut negatiivista.
Kauheaa. Ei pidä seurustella tuollaisten kanssa. Heti kiertoon!
Mun kumppanit ovat kehuneet minua, vaikka en ole lainkaan kedon kaunein kukkanen, kaukana siitä. Pitävät mua kuumana ja seksikkäänä ja sanovat sen myös. Kehuvat rintoja ja peppua ja muutakin ja jättävät epäkohdat mainitsematta.
Tärkeintä naisten rinnoissa on se, että niitä koskettelemalla ym. Saan annettua naiselle nautintoa. Myös mielummin kooltaan pienet kuin valtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Kerro ihmeessä mistä sellaisia miehiä voi löytää, kun juuri heitä olen etsinyt koko elämäni? Homma menee aina niin että mies on kiva, kohtelias, mukavaa seuraa, mutta homma päättyy siihen kun vaatteet vähenevät ja hän tajuaa kuinka rumat rintani oikeasti ovat. Osa on sanonut suoraan, osan kasvoilta kyllä näkee pettymyksen ja eivät suostu sitten enää koskemaan/huomioimaan rintojani. Mitä muita johtopäätöksiä tilanteesta minun pitäisi tehdä?
Olen eri kirjoittaja, mutta kerron sinulle miten itse löydän tällaisia miehiä.
1. en koskaan käytä topattuja rintaliivejä,
2. pukeudun muutenkin niin, että rintojeni koko ei jää arvailun varaan
3. jos mies painostaa seksiin heti ensitapaamisella, en jatka tapailua, koska haluan miehen joka kiinnostuu ensisijaisesti persoonallisuudestani
Hyvin on toiminut tähän mennessä. A-kupin rintojani on aina pidetty kauniina ja seksikkäinä.
Minulla on pienet rinnat, vähän vastaavan näköiset kuin tuolla tähän ketjuun linkitetyllä naisella, hänen todellista kokoaan en tietenkään tiedä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka en isompia toki pahakseni pistäisi. Toki rinnat saattaisivat hieman kasvaa kilojen myötä, mutta asia ei ole itselleni niin tärkeä, että alkaisin sen vuoksi lihottaa. Itselläni kilot kertyvät helpoiten reisiin muutenkin. Varmasti minusta ei kiinnostuisi sellainen mies, joka erityisesti kaipaa isoja rintoja naiselta, mutta asia ei ole muodostunut ongelmaksi. Imetyskin onnistui oikein hyvin aikoinaan.
Sitä ihmettelen, miksi naiset itse usein haukkuvat muiden rintoja ja painoa. Ei itsetunto taida olla ihan kohdallaan, jos täytyy sitä pönkittää painamalla muita alaspäin.
Mulle rinnoilla ei ole väliä. Muodolla enemmän kuitenkin väliä kuin koolla. Ja ihan todella isoista rinnoista en välitä. Tykkään naisessa leveästä lantiosta ja muhkeasta pepusta ja kapeasta vyötäröstä. Ylipäänsä urheilullisesta muodosta.
Kokonaisuus ratkaisee.
M27
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvun suurrintaisilla naisilla on jokaisella lättäpeput.
Pienrintaisilla taas löytyy reittä ja peppua.
Molempia ei ole kukaan perinnyt. Miehet sitten vissiinki ovat joko tissi tai persemiehiä.
Jännä tuo että harvassa ovat ne geenit että saa hyvän takapuolen ja isot rinnat. Nyt ei lasketa mukaan mitään suurennusleikkauksia tai lihasharjoitusta.
Meillä äidin puolella leveät lanteet ja kapeat vyötäröt isoilla pepuilla, isän puolen naisilla isot rinnat ja kapea lantio ilman peppua.
Itselläni on sinänsä käynyt hyvin, että rintani eivät ole yhtä pienet kuin äidillä oli minun ikäisenä, mutta olen perinyt tuon naisellisen lantio-vyötärösuhteen ja muhkean pepun. Mutta joo yleensä menee juurikin noin että joko tai. Sitten tietysti on niitä joilla ei ole lantiota eikä rintoja tai kaikkea siltä väliltä.
Pienet rinnat on parhaat. Eivät roiku ja usein muotokin on viehättävämpi kuin isoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja, mutta kerron sinulle miten itse löydän tällaisia miehiä.
1. en koskaan käytä topattuja rintaliivejä,
2. pukeudun muutenkin niin, että rintojeni koko ei jää arvailun varaan
3. jos mies painostaa seksiin heti ensitapaamisella, en jatka tapailua, koska haluan miehen joka kiinnostuu ensisijaisesti persoonallisuudestani
Hyvin on toiminut tähän mennessä. A-kupin rintojani on aina pidetty kauniina ja seksikkäinä.
Kiva että on toiminut sulle, mutta eihän nämä neuvot sovi tilanteeseeni lainkaan. Isoja rintoja on mahdotonta piilottaa eli koko on kyllä selvillä. Muoto se on mihin juttu lopahtaa, eikä sitä voi mitenkään etukäteen esitellä. Totta kai a-kupistasi tykätään, niinhän tämäkin ketju on täynnä viestejä joissa ylistetään pieniä.
Lisäksi tapailen kyllä suht pitkään ennen seksiä, nimenomaan koska etsin henkistäkin yhteyttä ja miestä joka ihastuisi myös persoonaani, eli mitään ensimmäisten tai kolmansienkaan treffien hook uppeja en harrasta. Mutta ei sekään auta, päinvastoin kai pettymys on vielä suurempi miehelle.
Kiitos siis neuvostasi, mutta mitä sanoisit itsellesi jos kuvittelet että jokainen noista sinusta tykänneistä ja sinut hyväksyneistä miehistä pyyhitään pois maailmankartalta ja jäljelle jää vain heitä jotka pettyvät vartaloosi ja myös ilmaisevat sen?
Mä oon nuori mies (ikää 28) ja sanotaan että sen pahimman teini-iän jälkeen (14-19) kukaan kaveripiiristä ei välitä naisen rintojen koosta. Eikä se ole mikään juttu tai määrite hyvännäköiselle naiselle, oli sitten pienet tai isot tai jotkut siltä väliltä.
Itse kiinnitän huomiota kokonaisuuteen. Rinnat on jokaisella ja ihan sama millaset on. Jos nainen kantaa itsensä hyvin ja on itsevarma, on aivan sama minkä kokoiset. Itsestäänhuoltapitävä nainen kaikenkokoisilla rinnoilla on ainakin meidän piireissä se viehättävin.
Olen aina ollut pienirintainen. Nuorena koin alemmuuden tunteita pienistä rinnoistani, koska ikäiseni pojat preferoivat isoja rintoja ja puhuivat aina kehuvaan sävyyn ”Sannalla on hyvä kroppa, koska hänellä on isot tissit”. Aloin seurustelemaan nuorena erään pojan kanssa ja kun aloimme harrastamaan s”ksiä, näin hänen kasvoiltaan pettymyksen kun hän riisui paitani. Hän tykkäsi suurista rinnoista ja suhde ei siksi jatkunut. Se aiheutti minulle trauman enkä uskaltanut vuosiin riisua paitaani enkä nauttinut, jos rintojani hyväiltiin. Aikuisiällä tapasin miehiä, joille rintojen koolla ei ole ollut väliä. Eheydyin, kun eräs rakastamani mies kehui pieniä rintojani että sopivat vartalooni. Olen oppinut, että on olemassa miehiä joille rintojen koko ei ole naiseuden mittari.
Mulla on iso peppu, leveä lantio ja kapea vyötärö b kupin rinnoilla. Kaverillani d kupin rinnat kapealla lantiolla ja pienellä pepulla.
Kumpikin ollaan miehiä saatu ja aina on tykätty molemmista. Vitsailemmekin usein. että ”kumpaanhan muotoon tämä mies mieltyy enemmän” jos tapaamme jotain uusia tuttavuuksia. Kaikki vartalot ovat hyviä. Kantajasta kiinni :)
Tarkennan: kyse olisi siis pienennysleikkauksesta, ei silikoneista.