Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hajuvettä, hinta max 50 e.

Vierailija
02.10.2021 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa musaa kirjoitti:

YouTube gaither cospel . Etsi siitä joku hauska laulu . Se missä on se musta mies laulamassa . Masikset lähtee.

Kiitos. Täytyy jossain vaiheessa kattoo. Ap

Vierailija
22/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jotain speksejä, mitä haet. Kevyt/raskas tuoksu ja mihin tilanteeseen. Miltä haluat tuoksua?

Mä en oikeesti tiedä mitä haen. En käytä hajuvesiä oikeastaan ikinä, ainakaan tätä ennen. Nyt etsin jotain masentunutta mieltäni piristämään. Ap

Ikä ja tyyli? Sporttinen, tätimäinen? Klassinen, moderni? Raikas tuoksu, raskaampi tuoksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotan hajuvettä voi toinen suositella? Erilaiset hajuvedet tuoksuvat jokaisella ihmisellä eri tavalla, kyllä se tuoksu pitää löytää kokeilemalla ihan itse. 

No tässähän vaan annetaan suosikkeja, joista sitten vaikka siellä laivalla aletaan haistelemaan ja kokeilemaan  niitä näytteitä. Helpottaa vähän, kun on mistä aloittaa, näitä kun on mahdottoman paljon.

Jos nyt tulee vaikka 60 ehdotusta, on aika varmaa, että ainakin yksi miellyttää, ja voi olla juuri se oikea. Pitäisi vain ensin tietää millainen tyyppi ap on.

Vierailija
24/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jotain speksejä, mitä haet. Kevyt/raskas tuoksu ja mihin tilanteeseen. Miltä haluat tuoksua?

Mä en oikeesti tiedä mitä haen. En käytä hajuvesiä oikeastaan ikinä, ainakaan tätä ennen. Nyt etsin jotain masentunutta mieltäni piristämään. Ap

Ikä ja tyyli? Sporttinen, tätimäinen? Klassinen, moderni? Raikas tuoksu, raskaampi tuoksu?

Nelikymppinen, tätimäinen, sekä klassinen että moderni tilanteen mukaan, molemmista saattaisin pitää raikkaasta sekä raskaammasta. Ap

Vierailija
25/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

christina aguilera glam x

Vierailija
26/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, kun ohiksena tuppaan ketjuun, mutta oisko jollain antaa vinkkeja ns. makeista tuoksuista, siis todella sais olla ruusuinen? Muut ei mulle sovi. Käytin Lou Louta pitkään, mutta lopettivat, eikä se korvaava ole ollenkaan samanlainen.

Mausteiset ja mitkään raikkaat sitruksiset ei käy. Edullinen hinta tietty jees. Kiitti!

Dolce & Gabbana L´Imperatrice on hullareilla näemmä tarjouksessa. Paras tuoksu mitä ikinä omistanut. Ihanan makea, mutta ei kuitenkaan mikään pikkutyttö tuoksu.

Vierailija
27/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, kun ohiksena tuppaan ketjuun, mutta oisko jollain antaa vinkkeja ns. makeista tuoksuista, siis todella sais olla ruusuinen? Muut ei mulle sovi. Käytin Lou Louta pitkään, mutta lopettivat, eikä se korvaava ole ollenkaan samanlainen.

Mausteiset ja mitkään raikkaat sitruksiset ei käy. Edullinen hinta tietty jees. Kiitti!

OOtko Beyoncen Shimmering Heatia kokeillut? On kyllä Lou Louta kevyempi. Itseasissa mitään niin makeaa ja voimakasta kuin LOu Lou oli en ole löytänyt.

Vierailija
28/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hajuvesi joka maksaa 50e. Tai vähän alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän