Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu 2021 OFFICIAL

Vierailija
02.10.2021 |

No onhan jo lokakuu, sentään!

Joulun uutuuskonvehtiarviot, joulukalenterit, sukujoulupelot, sian paistot ja jätöt, ruokavalmistelut, joulutodistusmärinät jne. tähän.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla winter kardemumma oli vähän pliisu, saisi olla mausteisempi. Pisteet 3/5 ⭐⭐⭐

Vierailija
2/20 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauneuskalentereita kukaan hankkinut tai hankkimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunbergin tryffelin koostumus jotenkin muuttunut. Ei enää niin hyvä kuin ennen.

Vierailija
4/20 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa nyt jo semmosen joulunodotuskalenterin!

Vierailija
5/20 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee perinteinen kinkku, imelletty perulaatikko, erilaisia kaloja, karjalanpiirakkaa.

Sit suklaata, hedelmiä, joulukuusi, joulupukki, glögiä, kynttilöitä, ...

Kaloista ainakin graavilohta, savulohta, smetanasilliä, ehkä mätimoussea.

Vierailija
6/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa nyt jo semmosen joulunodotuskalenterin!

Siis kalenteri siihen asti kun adventti alkaa? Esijoulukalenteri. Varmaan joku vielä kaupallistaa sen.

Vierailija
7/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulun teekalenterista jäi pusseja käyttämättä. Juon niitä ennen kuin tämänvuotinen teekalenterini alkaa.

Vierailija
8/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaupassa, että aika isoja ja paksuja on nykyajan joulukalenterit. Kun extrakaloreitahan ne tuppaa olemaan...

Vierailija
9/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vertaillut adventtikalentereiden hintoja. Ovatko esim. kosmetiikkakalenterit hankinnan väärtejä? Jos kalenteri maksaa 200 euroa, sillä summalla ostaisi jo muutaman laadukkaan omalle iholle varmemmin sopivan tuotteen.

Vierailija
10/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla kosmetiikkakalentereilla luulisi olevan menekkiä, millä olisi nimellinen hinta ja sisältäisi pieniä näytteitä. Sellainen kosmetiikkamerkin "näyteikkuna" tai tutustumispakkaus. Hinta jäisi alle 30,- euron.

Vierailija
11/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tänään jouluradiota ja valitsin joulupostimerkkejä.

Vierailija
12/20 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä puuro- ja myslikalentereista?

Vierailija
13/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukutin ritarinkukkien sipulit. Joulu on taas lähempänä.

Vierailija
14/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat on nyt ostettu. Yksi on vielä matkalla (vieraskielinen kirja, jota ei kirjakaupassa ollut varastossa).

Joulukalenteriksi ajattelin puurokalenteria. Millähän hyllyllä ne on automarketissa?

Vierailija
15/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä puuro- ja myslikalentereista?

En ole nähnyt kuin sen yhden törkyhintaisen myslikalenterin. Puurokalentereita olen nähnyt kaksi: törkyhintaisen ja kohtuuhintaisen.

Minusta nuo ovat hauska idea, jos pikapuuroja syö edes joskus.

Vierailija
16/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vertaillut adventtikalentereiden hintoja. Ovatko esim. kosmetiikkakalenterit hankinnan väärtejä? Jos kalenteri maksaa 200 euroa, sillä summalla ostaisi jo muutaman laadukkaan omalle iholle varmemmin sopivan tuotteen.

Älä missään tapauksessa osta sokkona. Selvitä etukäteen netistä mitä siellä on sisällä ja tee päätös sen perusteella. Jos valtaosa tuotteista on sellaisia, että haluaisit ne ostaa, osta kalenteri. Muuten ei.

Vierailija
17/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ostan perinteisesti aina Partiolaisten kalenterin

Siskolleni ja lapselleni puolisoineen aion tänäkin vuonna tehdä Muistiais-maistiais-kalenterit.

Oon jouluryhmässä nähnyt toinen toistaan ihanampia kaakaobaareja ja haaveilen itse jostain samantapaisesta.

Ja meillä on ollut ehkä viimeisen 10 vuoden ajan joululle aina joku teema ( vähän samaan tyyliin, kuin ihmisillä on häille teemansa), mutta nyt en oo keksinyt mitään vieläkään vaikka ollaan jo kohta marraskuussa. Meillä on ollut esim. Lappiteema, mökkiteema, 50-luku, blingbling , vanhanajan teema jne

Vierailija
18/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ostan perinteisesti aina Partiolaisten kalenterin

Siskolleni ja lapselleni puolisoineen aion tänäkin vuonna tehdä Muistiais-maistiais-kalenterit.

Oon jouluryhmässä nähnyt toinen toistaan ihanampia kaakaobaareja ja haaveilen itse jostain samantapaisesta.

Ja meillä on ollut ehkä viimeisen 10 vuoden ajan joululle aina joku teema ( vähän samaan tyyliin, kuin ihmisillä on häille teemansa), mutta nyt en oo keksinyt mitään vieläkään vaikka ollaan jo kohta marraskuussa. Meillä on ollut esim. Lappiteema, mökkiteema, 50-luku, blingbling , vanhanajan teema jne

Ulkomainen teema, esim. Britanniasta kalkkunaa ja christmas puddingia tai Ranskasta jouluhalko, enpä äkkiseltään tiedä ranskalaisesta joulupääruuasta.

Vierailija
19/20 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin suklaapiparkakut; 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Plopp juleskum 3,5 /5 ⭐⭐⭐ 1/2

Vierailija
20/20 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisilla kosmetiikkakalentereilla luulisi olevan menekkiä, millä olisi nimellinen hinta ja sisältäisi pieniä näytteitä. Sellainen kosmetiikkamerkin "näyteikkuna" tai tutustumispakkaus. Hinta jäisi alle 30,- euron.

No nythän ne kalenterit sisältävät kyllä näytteitä myös, mutta maksavat mansikoita.

En itse osta näitä kalentereita, mutta olen törmännyt videoihin Youtubessa. Jopa TARROJA on ollut näissä kalliissa kalentereissa 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi