Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka teet työtä mt-ongelmaisten parissa

Vierailija
25.11.2014 |

Millainen työpäivä sinulla oli tänään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:23"]

Mulla F43.1. Koetteko että olen turhaan mt-palveluja kuluttava? Muistatteko potilaidenne asiat, pidättekö potilaistanne?

[/quote] Itse potilaana mietin kauheasti, mitä henkilökunta minusta ajattelee. Tällä hetkellä olen ihastunut erääseen työntekijään, ja toivon kovasti, että hän huomaisi ihastukseni. ;P

[/quote] Tämä työntekijä tosin varmasti miettii että mitäköhän tuo säälittävä luuseri tuossa virnuilee. :/

Vierailija
22/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kotiin, aika tavallinen päivä takana. Henkisesti aika koetteleva. Sauna lämpiämään..

Vierailija
25/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depressiohoitajat ja muut "helpompien" tapausten kanssa työskentelevät: millaisia ajatuksia teillä on, kun meitä masentuneita ramppaa luonanne itkemässä ja jonossa odottaa jo sata muuta? Jaksatteko paneutua jokaiseen asiakkaaseen vai tekisikö mieli välillä tokaista että lopeta tuo surkuttelu?

T. Yhteiskunnan resursseja kuluttava mt-potilas

Vierailija
27/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:06"]Depressiohoitajat ja muut "helpompien" tapausten kanssa työskentelevät: millaisia ajatuksia teillä on, kun meitä masentuneita ramppaa luonanne itkemässä ja jonossa odottaa jo sata muuta? Jaksatteko paneutua jokaiseen asiakkaaseen vai tekisikö mieli välillä tokaista että lopeta tuo surkuttelu?

T. Yhteiskunnan resursseja kuluttava mt-potilas
[/quote]

Tulee surullinen olo potilaitten puolesta, mutta onneksi asiakkaani ovat ihania ihmisiä ja työ on palkitsevaa. Jotenkin sitä vaan niin toivoisi, että masentuneet koettaisivat syödä terveellisemmin, ulkoilla päivittäin ja nähdä ihmisiä. Moni voisi luopua lääkityksestä, kun edes pari viikkoa kokeilisi tuota neuvoani. Olen ollut itsekin masentunut, niin tiedän ettei se ole helppoa, mutta masennus ei suremalla ja kotona nahistumalla parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme