¤¤ ENSIKOT maanantaina 4.9.2006 ¤¤
Kommentit (26)
Kiitos kaikille tsemppaajille eli [color=deeppink]Rouvavauvalle, LiVelle, merihepalle, apilalle, kindnessille, hoytille, nellamaijalle, Oon@lle ja Killalle[/color]! (Toivottavasti ei jäänyt kukaan mainitsematta; kiitos silti, vaikka olisinkin seonnut jo näiden nimien kanssa enkä tajunnut mainita jotakuta!)
Minä puolestani tsemppaan kohtalotovereitani [color=maroon]kindnessia, desejoa, Brookea ja Remukkaa[/color] Mutta kuten [color=darkviolet]Brooke[/color] jo kirjoittikin: Kun se pirulainen nyt tuli käymään meidän kaikkien luona yhtä aikaa, kierron lopulla saadaan olla rauhassa, kun täti on vieraillut aivan tarpeeksi monen luona tässä alkukierrossa. Eihän se enää aikoihin jaksa liikauttaa eväänsäkään, kun nyt kestitään se oikein ähkyksi - sotasuunnitelma se on tämäkin ;) Kyllä tästä vielä noustaan!
[color=orange]apilalle, Ermalle, emkalle, hoytille, Titi-uulle ja Oon@lle[/color] (sekä muille piinailijoille, jos en huomannut mainita epähuomiossa) paljon plussapölyä! bdbdbd
Ja ovista etsiville paljon onnea etsintäpuuhiin ja peitonpöllytysenergioita ;)
[color=red]♥[/color] B_fly
[color=1C86EE]..Olen muistaakseni täälläkin vuodattanut outoja päänsärkyjäni, joita kestin esim. toissa viikolla kuuden päivän ajan. Soittelin silloin työterveytteen ja sain ajan tälle päivälle. Nuo kivut olivat välillä niin kovia, että makasin vain peiton alla pimeässä ja särkylääke ei kovin kauaa asiaan auttanut. Tuota outoa päänsärkyä on ollut aiemminkin ja sitä on tutkittukin, mutta hieman huonoin tuloksin. Lääkärit ovat vain ennen sanoneet, että seurataan ja katsotaan, jos menee pahemmaksi. No, nyt sitten sain vihdoin kunnon lääkärin, joka tutki kaikki mahdolliset ja diagnosoi minulle aurattoman migreenin. Että näin. Onneksi kuitenkin sain jonkunnäköisen diagnoosin, jottei tarvitse elää epätietoisuudessa. No, kerroin sitten hänellä raskautumissuunnitelmista ja antoi sitten vain lievempää (paracetamolia) päänsärkykohtauksiin. Ja käski soitella, kunhan raskaudun ja jos joudun lääkkeitä kovin usein syömään. Kivi on nyt tipahtanut sydämmeltä.. Vielä toinen ON-juttu: mies on nyt sitten työmatkallaan ja hieman jänskättää ehtiikö sieltä kotiin ennen ovista.. Luultavasti, viime kp:en mukaan laskettuna, ovis ois vasta lauantaina, joten ehtisi hyvin, mutta entä jos ossi onkin etuajassa ja tulee jo torstaina.. IIK! En millään haluis " heittää hukkaan" tätä kiertoa, kun niitä ovistikkujakin haluaisin kokeilla.. Huomenna muuten aion ekan tikun käyttää. Mutta eiköhän tässä ollut nyt tätä ON:aa riittämiin.[/color]
[color=9B30FF][b]Gallupissa[/color][/b] kyseltiin kuumeesta. Minua kuumettaa tällä hetkellä eniten 2,5 -vuotias kummipoikamme. Mutta innolla odottelen myös sitä ihanaa pientä kääröä, joka tuoksuu ihan uudelle vauvalle.. ;) Sitä, joka on aivan liian pieni pärjäämään ilman minua ja miestäni ja joka tarvitsee hoivaa, huolta ja rakkautta kellon ympäri. Voih.. Nyyh.. Meneepä hempeäksi!!
Onnea [color=EE1289][b]Nellamaijalle[/color][/b] 2-vuotishääpäivänä. Aivan ihqu sun mies! Tollaiset yllätykselliset huomionosoitukset ovat aivan parhaita.
Pahoittelut tädinryhmähyökkäyksestä [color=EE1289][b]Kindness, b-fly, jessis, remukka, desejo ja brooke[/color][/b]! Onpas teitä nyt kerralla paljon.. Nyt jo jokaiselle plussatuulia kierron lopulle!
[color=00F5FF][b]-Saikku-[/color][/b]
täällä mä taas vaihteeksi pinoudun ihan pihalla kaikesta, mitä täällä on turistu... tai en ihan pihalla! ONNEA MOOLILLE! Upeaa, olette miehesi kanssa todella ansainneet tämän! Siis ihanaa raskaus-aikaa!! :)
Ja aivan, taas on täti yllättänyt enskoja :( Voi vinde, pahoitteluja..
Mä olen täällä kyllä usein käynyt katsomassa plussanneiden tilastoja, ei kovin suuria ruuhkia siellä... josko nyt me piinailijat liityttäisiin o-puolelle?
mulla nyt kp jotain 24/28, en ole siis ollut mitenkään selvillä mistään koko kuussa... niin paljon töitä ja koulua. kirjotukst alkaa viikon päästä, joten tällä hetkelläkin mun pitäis olla ennemminkin lukemassa kun tässä höpisemässä :) Mutta voi, kun se on niin vaikea...
Hassua kun Tappertilla on jo noin monta viikkoa kasassa! Ja mä kun muistan sen niin hyvin kun Tappert oli niin huolissaan haamuista :) Nappaan Tappertilta ison kasan plussapölyistä :)
ON: Jep, en usko että plussa nyt tulisi. Ollu tuolla alhaalla ikäviä tuntemuksia, ensin epäilin hiivaa, mutta ei se sekään voi olla...pitää siis mennä gynelle ja tarkastaa,et oisko virtsatulehdus tms... Kirvelee ja polttelee niin että :/ Eli ei mikään toiveikkain olo. En oo kyllä tippaakaan stressannu tässä kuussa vauvautumisen suhteen, että jospa se auttaisi :) Oon sitäpaitsi lihonnu nyt viis kiloa alle kuukaudessa, joka lisää pahaa oloa. Surkuttelen täällä siis itteäni ja silleen... Toivon kuitenkin tuhannesti plussaa viikonlopulle, en aio testata tms...
Missäs Sara-Maria? Vilkutuksia hälle plus Killalle, Deselle, apilalle, nellamaijalle (onnea hääpäivän johdosta), merihepalle, remukalle, b_flylle :)
Kävin muuten äsken tsekkailee o-puolella (masentavaa luettavaa, btw). Siellä se miauukin jo kasvattelee masuaan ja vanhat kuumeilukaverit onnesta soikeana. Oltaisiinpa mekin jo, tytöt! :)
PLUSSAPÖLYÄ MILJOONA TSILJOONA TONNIA JOK' IKISELLE ENSKALLE!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
toivoo mary rose joka potee huonoa omatuntoa siitä, ettei käy kuumeilemassa tarpeeksi usein. :)
Voi kun on täti hyökännyt monen luo kylään, isot pahottelut ainakin kindnessille, b-flylle, remukalle, brookelle ja desejolle.. Olikohan vielä joku muukin.. Kun on sama pää kesästä toiseen niin enhän mä ikinä mitään muista.. Toivotaan että sille tädille tulee kunnon burn-out nyt kun se tekee niin paljon hommia että sitä ei vähään aikaan sit tarviskaan katella. Tsemppiä kaikille sitten tähän uuteen kiertoon!
Titille jaksamisia.. Meen vähän samoilla fiiliksillä aina välillä, mut mä vaan yritän päästä tupakasta eroon.. Hirveetä taistelua ittesä kanssa aina välillä.. Nyt oon onneks jo siinä vaiheessa että poltan vaan yhen päivässä, vielä ku pääsis siitäkin eroon..
Voisinkin kysyä täältä, että onko jollain jotain hyviä vinkkejä tupakanpolton lopettamiseen?
Nellamaijalle onnea hääpäivän johdosta!
Merihepalle onnea oviksen tikutteluun. Mä tuun täällä ihan sun perässä, taita olla kp15.. :)
Apila: Noi uuniomenat kuulostaa hyvältä, mä en oo vaan ikinä maistanu. Mitä niihin oikeen tulee? Kiva että saitte miehen kanssa puhuttua asioista, se aina puhistaa ilmaa.. :)
MaryRose: Koita jaksaa lukee kunnolla kirjotuksii. :) Mua ainakin jälkikäteen harmitti etten enempää lukenu tiettyjä aineita, kun ois voinu saada sit paremman numeron niistä (tai kirjaimiahan niistä kyllä jaetaan:))
Piinailijoille kunnon tsempitykset! Toivotaan että mahdollisimman monta lähtee moolin jälki-imussa tonne o-puolelle.. Mäki oon pari kertaa salaa käyny siellä vakoilee, mut tulee niin haikee olo aina.. :/
ISO vilkutus kaikille muillekkin enskoille, keitä ei erikseen tullu huomioitua _O/
Tää lähtee nyt nukkumaan ni jaksaa aikasin huomenna heittää ukon kouluun. Hyvät yöt kaikille! -Anitah
anteeksi omanapamasistelu..
taidan yrittää takoa järkeä päähäni. Tein TAAS testin, aconin 10, eli herkimpiä, mutta niin kaunis valkeus, että lakanat kalpenevat rinnalla. ÄÄ-- tiesin kyllä, mutta minkäs teet kun nii lujaa toivoo..
Peukutuksia kaikille kohtalotovereille, kind ja b_fly ja kaikki kenen nickiä en näin sumuisella päällä muista :(.. Ei me naiset luovuteta!
Nellamaijalle onnee hääpäivänä ja meriheppa: ota ny se plussa kotii !!:)
..löntystän aamupalalle ja jatkan synkistelyä.. ainaki sopiva ilma sille..
Mulla on viime viikkona jääny nää palstailut vähiin muuttokiireiden ym. takia (nyt siis suomessa jo), ja täällä kuumeilupuolella en oo käyny aikoihin...nyt tulin, ja heti pisti silmään ensikoiden esittelypinon otsikossa ollut " ONNEA MOOLI" !!
Uskokaa tai älkää, mut mä vollotan täällä...tuli tosi hyvä olo. Nyt Mooli o-puolellekin kuulumisia kertomaan!! (voi tosin olla et siellä jo tiedetäänkin - mä vaan en tosiaan oo nyt päässyt usein lueskelemaan)
...ja muut enskat mukaan o-puolelle eiks jeh?!?
Makkara rv16+4