Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koen henkistä tyydytystä ja suunnatonta nautintoa kun saan laskun maksettua.

Vierailija
25.11.2014 |

Tämmöinen pieni mutta outo juttu siis. Koen suunnatonta hyvänolon tunnetta ja henkistä tyydytystä, kun maksan laskuja, tai lähinnä juuri kun ne on maksettu. Olo on niin kevyt, että tuntuu, että koko päivän tanssittaa ja laulattaa..

Maksan siis laskuni säännöllisesti, eikä siinä ole siis mitään ongelmaa, mutta jokakuinen nautinto tuo kyllä on. Eikä siis rahaa ole paljoa; vaikka tilille jäisi vain vähän käyttöön, ei se vähennä nautinnontunnetta maksetuista laskuista.

Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laimeampi reaktio on kyllä mutta onnea sinulle, että ilahdut noin vähästä

Vierailija
2/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, mutta tiedän sen johtuvan siitä, että olen ollut elämäntilanteessa, jolloin en kyennyt maksamaan kaikkia laskuja. Sen takia se on nykyään niin ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee aina hyvä ja kevyt olo kun maksan laskun.

Vierailija
4/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama juttu. On ihanaa maksaa luottokorttilaskua enbemmän kuin suunnittelin. Sitten ei ole niin ihanaa loppukuusta elää luotolla. Mutta kyllä se laskujen maksaminen tuo tyydytystä. Inhoan velkaa.

Vierailija
5/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! :D

Vierailija
6/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:20"]

Juu sama juttu. On ihanaa maksaa luottokorttilaskua enbemmän kuin suunnittelin. Sitten ei ole niin ihanaa loppukuusta elää luotolla. Mutta kyllä se laskujen maksaminen tuo tyydytystä. Inhoan velkaa.

[/quote]

Täh? Miksi ihmeessä elät luotolla? Siis oikeastaan elät velaksi joka kuukausi?

Vierailija
7/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään laskujen maksamisesta :) Tuntuu typerältä kun posti on tullut ja aattelen et kappas jee, tuli maksettavaa :D 

Vierailija
8/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että aika lailla positiivisin ajattelutapa, mihin koskaan olen törmännyt! Tuli hyvä mieli!

Vierailija
9/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat maksaa munkin laskuja, kun noin nautit. Mua suorastaan v*tuttaa koko homma.

Vierailija
10/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:28"]

Saat maksaa munkin laskuja, kun noin nautit. Mua suorastaan v*tuttaa koko homma.

[/quote]

Eihän ne laskut tyhjästä tule. Sinä maksat tavarasta/palvelusta, mitä käytät. Onhan sinulla vaihtoehtona olla käyttämättä, silloin ei tule laskujakaan. 

Vierailija
11/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistaa kirjautua verkkopankkiin. Koska tiedän ettei rahaa ole paljoa. Olen kotihoidontuella, mies on onneksi suht hyväpalkkaisessa työssä. Välttelen aina viimeiseen asti verkkopankkiin kirjautumista ja laskujen maksua.

Onhan se hyvä olo kun viimein saa ne maksettua, eräpäivän puitteissa toki. Ois vaan kiva että tilille jäisi enemmän kuin sata euroa, mutta onneksi ne laskutkin on pieniä. 15€ puhepaketti kännykässä ja satunnaisia lääkärilaskuja, lähinnä.

Vierailija
12/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellinen niin kauan, kunnes et joudu taloudelliseen ahdinkoon ja kaikenmaailman perintfirmat yritä ryöstää sinua ''laillisesti''. Perinäbisnes ja ihmisten, jotka vähävaraisimpia ryöstetään valtion avustuksella mitä törkeimmällä tavalla, jolloin laskut saattavat nousta 500% - koska on IHAN oikein RYÖSTÄÄ ahdinkoon joutuneita IHMISIÄ - VALTIOVALLAN luvalla!! NOT!!!!!!

Nousen itsekni tätä järkyttävää korkonKISKONTAA vasten ensi vaaleissa, kuka rohkeasti nousee tätä rikollista ryöväystä vastaan - juurikin Suomessa tällä hetkellä noin 500 000 kärvistelee (saman verran työttömäksi joutuneita ja lisää tulee tulevaisuudessa) joko ulosoton piirissä/perintälaskujen kammottavassa paineessa.

Uudessa Suomessa kerrankin hyvä kannanotto asiaan ja moni ottaa kantaa tietän ahdistuksen, minkä laskujen nostattaminen pilviin muutoinkin talousongelmien kanssa kamppaileville teettää. Koko perintäbisnes on rikollista touhua ihmisten ahdingolla (ja tulokset viedään veroparatiisisaarille) Lindorf - Intrum jne.

http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180621-laillisesti-ryostetyt