Muita joita ärsyttää nuo kriminaalien "muistelmat"?
Jos nämä olisi edes hyvin kirjoitettu ja sisällöltään laaja-alaisempia ja analyyttisempia, niin sitten voisi olla mielenkiintoista lukeakin. Mutta aina sitä samaa "minä minä minä"-shaibaa kunnon weetee-twistillä yhdistettynä. Kaikilla muistelijoilla tuntuu olevan narsistinen persoonallisuushäiriö.
Nämä äänikirjat ovat mahdollistaneet tuon sonnan rynnimisen markkinoille. Ei tarvitse enää keskittyä lukemiseen, sen kun kuuntelee. Saisi kuolla ilmiönä tällainen kirjallisuus pois, ihan kaikki pirikauppiaat ja narsistit ei ole laulun arvoisia.
Kommentit (108)
Minua ärsyttää kaikki turhien julkkisten tekemät kirjat, elämänkerrat tai keittokirjat tms. Niillä harvoin on kirjallisia ansioita, mutta niitä kustannetaan kun pöljät lukee niitä.
Jotain kertoo ajastamme, että mitä pahempi konna olet ollut, sitä ylistävämmin media ja kirjakustantamot sinuun suhtautuvat. Pahuus kannattaa! No, onhan pressammekin koulukiusaaja. Sopii kokonaiskuvaan nakutetusti!
Onhan tuollaisia kirjoja ennenkin tehty, vaikka ei niin paljon kuin nykyään. Jotkut kirjat voivat tietysti olla parempia ja jotkut huonompia, niin kuin yleensä. On hyvä että asioista keskustellaan monelta kannalta.
Joo. Ei niissä mitään näkemystä ole, pelkkää aikuisvauvojen edgeilyä siitä miten on oltu kovia jätkiä. Henkisesti teini-ikään jämähtäneet keski-ikäiset ukot.
En ole lukenut enkä edes aikeissa lukea, joten eivät ärsytä minua ollenkaan.
Kirjastossa on paljon hyvää luettavaa.
Samaa ihmettelen kuin ap. Jotain rikollisten glorifiointia, wtf.
Mä kuuntelen niistä pätkiä Bookbeatissa, ja sitten annan yhden tähden ihan periaatteesta, ja huonot arvostelut ihan aiheesta.
Riippuu vähän minkälaisa rikkomuksia on tehty. Naisten pim pit toki kostuu yleensä väkivaltarikollisille