Kuinka paljon myyjän miellyttävyys/epämiellyttävyys vaikuttaa huutonetissä ym?
kun ostatte netistä niin vaikuttaako teillä tuotteen ostoon, jos myyjä vaikuttaa veemäiseltä? Mulla olis nyt kolmella eri myyjällä samantapainen kohde, ja ehkä kivoin olisi tosi veemäisen kuuloisella. Tekisi mieli ostaa hieman kalliimmalla mukavammalta myyjältä. Tää on oikeasti ihan ihme tyyppi, vastailee "huutamalla" viesteihin, suuttuu lisäkysymyksistä ym. Kuitenkin kallis tuote (huonekalu)kyseessä ja haluaisi olla varma mitä ostaa. Paras oli, kun kysyin onko tinkivaraa (kyseessä tori.fi), hän vastaa "hinta on se minkä sanoin!" Olis tonkin voinut vähän toisin sanoa, tai antaa esim vaikka symbolisesti 5 e alea melkein kahdensadan tuotteesta.
Kommentit (3)
En osta mitään myyjältä joka tekee kirjoitusvirheitä.
Mukavampi myyjä on ehkä helpompi käsitellä myös silloin, jos tuote ei vastaakaan toiveita tai muuta ongelmaa tulee.
Itse ehkä ostaisin halvemmalla v-mäiseltä, mutta laittaisin neutraalin palautteen ja kommentin käytöksestä, ehkä ymmärtäisi muuttaa asennetta.
Mä keksin itselleni tunnuksen, joka kuulostaa sympaattiselta ja jopa lapselliselta, että ihmiset ajattelevat mun olevan helposti lähestyttävä ja ehkä uskovat että myös hinnoittelu on ystävällistä :)
Vaikuttaa!