Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin myyntiin huutonettin syksytalvisetti 86cm jossa on kaikki syksyyn/talveen?

Vierailija
04.09.2006 |

Onko nyt liian aikaista? Siinä siis,kuravaatteet, toppaliivi, toppavaatteet, villapuvt, saappaat, talivsaappaat, hatut, farkut, paidat bodyt kaikki, yhdellä lapsella olleet..

Kannattaako laittaa nyt tämän kuun lopussa jo myyntiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko nyt liian aikaista? Siinä siis,kuravaatteet, toppaliivi, toppavaatteet, villapuvt, saappaat, talivsaappaat, hatut, farkut, paidat bodyt kaikki, yhdellä lapsella olleet..

Kannattaako laittaa nyt tämän kuun lopussa jo myyntiin?

Noita kuravaatteita ja saappaita tulee varmasti tarvitsemaan jo tämän kuun puolella! Tuo sinun settisi kuulostaa tosi hyvältä!

Itse meinasin lähteä tänään kuravaateostoksille :)

Vierailija
2/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse olen jo aikoja sitten laittanut myyntiin syys/talvivaatepaketin. Meni kaupaksi jo heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ajatellut että setistä en haluisi alle 100e:n luopua mutta ajattelin laittaa lähtöhinnan 30 ja 2 e korotukset. Halua tuon 100e koska siinä on tetettyjä hattuja, merkkikumisaappaat jotka todella istuu jalassa, talvipuku joka on kerran pesty (hattu teetetty siihen). Samoin toppaliiviiin teetetty hattu. kuravaatteita on 2 kertaa pidetty (Rukka) jne. Farkkuina Ralph Laurenia, mexxiä jne. Onko odotus liian korkea? Pitäiskö paketti pilkkoa osiin?

Kiitos vielä jos joku jaksaa vastata!

-ap

Vierailija
4/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oskosh, lauren, mexx, my boot, cap jne

Kiitos!

-ap

Vierailija
5/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis maksamaan noin paljoa, eikä välttämättä tarvitse kaikkea sitä, mitä paketissa on.

Vierailija
6/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksytoppaliivi ja henkselihousut, hattu ja kengät erikseen? ja sitten siävaatteet erikseen? Olisko se hyvä niin?

Kiitos!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme