Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri penkomassa postejasi postilaatikollasi?

Vierailija
25.11.2014 |

Mitä tekisit, jos epäilisit naapurin käyvän penkomassa luvatta postejasi postilaatikollasi ja niitä on todistettavasti kadonut?Tilanne on tämä, että kyseessä on rivilaatikko, jonne ei ole suoraa näköyhteyttä.Kyseessä on pari osoitteellista kuvastoa, jotka minulle on lähetetty nimelläni ja osoitteellani.Tähän mennessä kaikki postit ovat tulleet perille,toisen lähettäjä lupasi laittaa uuden.Kirjesalaisuuden rikkominen on kuitenkin rikos,eikä kenenkään posteihin saa koskea.Hiirenloukkuko pitäisi postilaatikkoon laittaa vai viestilappu, että KIINNI JÄIT?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:08"]Laita kamera postilaatikon pohjalle. Jää kiinni itse teosta.
[/quote]Pikkusen laionta. Pitäisi olla alueen haltian lipa ja varoituskyltit jne. Mutta voisiko jättää aton johonkin ja jäädä itse kuvaamaan? jos jollakin on tapana tutkia muiden posteja nii eiköhän se kurki laatikot aina käydessään. Työtiksi vielä joku kuvasto. On olemassa sellaisia hälyytimiä, jotka hälyyttää kun lähetin ja vastaanotin joutuu liian kauas toisistaan. toinen katalogin väliin ja toinen postilaatikon alle.

Vierailija
22/22 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:30"]Lukollinen laatikko: sinne voi pudottaa postin jostakin rakosesta, mutta pois sitä ei saa avaamatta luukkua avaimella. Mielikuvituksellista! Ihan kuin vaikka säästölipas, johon tiputetaan kolikoita!
[/quote]tai ne joihin laitetaan lähetettävät kirjeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme