Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤JOULUKSI KUNTOON vko 36¤¤

04.09.2006 |

Lukemat, ilot, surut pinoon!! =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei mikään maailman paras viikko. Tai siis liikunta meni suunnitellusti, ruokakin aika pitkälti. Liikaa sorruin syömään vaaleeta leipää.Maidon tuotannon takia lisäsin ruoan määrää, meinasi alkaa ehtymään vaikka juon n.4l nestettä päivässä.

Rivi:

163.5/67.3/67.1/58-60 Pudotus vain -200g

Tämä on varmaan se minun junnauskohta. Millään ei lukema ala 66 ja jotain..Se on nyt tavoite tälle viikolle. Alle 67kg pitää päässä, joka sitten antaisi tuota motivaatiota.

Mittanauha antoi mukavempia lukemia,vyötäröltä lähtenyt 6cm, lantiolta 1½cm, reisiin on kyl sitten tainut tulla lisää ;) Lihastako=). Nämä tulokset siis kahdessa viikossa.

OODILTA piti kysymäni, mikä koira teille tuli? Ihan pentuko? Voi se on varmaan suloinen? Kuinka teillä mennyt?

GALLUPPI: UUSIN viime viikkoisen kyselyn, eli onko lapsia ja jos on minkä ikäisiä?

Palaamisiin viikon aikana!!

Tsemppiä kaikille!!

Tuulia, tytöt 3/2005 ja 7/2006

Vierailija
2/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana ihan ok viikko, mutta huono viikonloppu. Oltiin anoppilassa käymässä, ja siellä tuli sitten syötyä vähän vaikka mitä! Eilen sitten otti niin paljon päähän se mässäily, että kävin tekemässä kaksi tunnin pituista hikilenkkiä! Pudotusta tuli kuitenkin -200g, eli parempi kuin ei mitään.

Galluppiin vastaus: Mulla tyttö 9/02 ja poika 3/06.

Nyt taas niskasta kiinni ja ryhdistäytyminen! Tiukassa tuntuu kilot olevan, periks ei silti anneta...piru vie! Välietappina odotan, että painoni alkaa seiskalla!

Nyt rätti heilumaan kun ulos ei pääse! (vettä tulee taivaan täydeltä!)

Ainii, täs viel rivi: 165/88,2/85,8/70

Viikkopudotus -200g

Kokonaispudotus: -2,4kg

=)Tinttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ladyt

Meikäläisen pudotus on joko ihan sikana tai sopivasti... riippuu siis, että laskeeko viime maanantain turvotuslukeman vai ei. Jos laskee, niin viikossa olisi lähtenyt 4kg! Jokatapauksessa ilokseni jälleen huomasin, että kilot vähenee ja nyt kokonaispudotus sieltä heinäkuun lopulta on 6kg!!! JIHUU!!! Enää 5kg mentävää raskautta edeltäneeseen painoon ja 7kg tavoitteeseen.

Rivi: 170cm/84kg/78kg/71kg

Mulla on siis kotona esikoinen, helmikuussa syntynyt poika. Lisäksi on 2 koiraa, joista vanhempi on 4,5v ja tämä pentu, joka tuli viikko sitten, on 3kk (newfoundlandinkoira). Onhan se suloinen, mutta onhan se aika rasittavakin -en muistanutkaan, miten ne on joka paikkaan kuonoaan tunkemassa.

Hieman olin kyllä huolissani, että näinköhän paino putoaa kun en ole viime viikolla muistanut/jaksanut kirjata syömisiä. Kuri kuitenkin pysyi ja taisi ne vikat grammat karista eilisissä koristreeneissä. Ehdottomasti vaikeinta on olla puputtamatta leipää -mä olen sellainen, että melkein joka välissä tekis mieli joku voikkari vetäistä. Niiden lopettaminen onkin lienee suurin syy kilojen karisemiseen.

Tällä viikolla yritän taas ottaa tiukempaa linjaa, jos sais ensi maanantaihin taas kunnon pudotuksen. Sain vihdoin varattua itselleni syksyn ratsastustunnit. Tuleepa siitä sitten se toinen liikunta meikäläisen listalle -siis arkikävelyn (jota en laske liikunnaksi) lisäksi. Kaatosade hieman latistaa fiiliksiä, eikä tee mieli ulkoilla.

Suruja ei dieetin suhteen yllättäen tänä aamuna ole. Viime viikko oli aika helppo -söin yleensä 2 ateriaa päivässä ja sitten vältin kaikkea muuta. Mä olen niin surkea puputtamaan mitään omenia tms. vaikka niitä puu tossa pihalla notkuukin, että jää sitten välipalat syömättä. Nyt kello jo 10 ja pojan sain justiinsa päikkäreille -jokohan olis aika lähteä etsimään aamupalaa.

Tsemppistä viikkoon!!!

Vierailija
4/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikein hyvä viikko takana, pudotusta 1,8 kg!

Tässä rivi nyt:

163/74/69/65

Muutama suuri ilonaihe:

- Paino on vihdoin alle 70 kg! Suuri psylologinen merkitys :)

- Yhteispudotus on 5 kg kuukaudessa

- Urakka yli puolen välin, eli enää 4 kg tavoitteeseen

Tietysti nyt mieleen hiipii, että tavoite voisi olla vähemmänkin kun se 65 kg, mutta pidetään se siinä. Katsotaan sitten kun se napsahtaa mittäriin, että miltä tuntuu ja miltä näyttää.

Mites muilla menee? Palaan myöhemmin kommentoimaan, nyt töiden pariin!

Kepardi

Vierailija
5/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kesällä motivoitua laihikseen, mutta se kosahti sitten lomaherkutteluun. Pari viikkoa sitten sain jostain ihmeestä itsekuria ja olen siitä lähtien ollut ilman makeita herkkuja. Ja rajoittanut syömiset ruoka-aikoihin.

Aika rivakkaa tahtia on nyt alkuun kilot lähteneet, parissa viikossa -4kg. Vauhti tuskin pysyy noin kovana jatkossa. Makea himottaa edelleen aivan liikaa, mutta jos vaikka tästä nettiporukasta saisi lisää voimia vastustaa kiusausta, niin hyvä.

Mihin laitan tietoni, jos haluan ne Jouluksi kuntoon -esittelypinoon? Tähän viikkopinoon vai suoraan esittelypinoon?

Vierailija
6/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvohummeri: Tervetuloa joukkoon! Esittelysi voit laittaa tuonne:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8246178&p=1&tmode=1&smode…

Päivitän listaa sitä mukaa kun sinne tulee uusia esittelyjä.

Täällä tilanne täysin samoissa, eli rivi edelleen

163cm / 70kg / 69kg / 60-62kg

Vierailija
7/14 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän rivin: 172cm / 79kg / 76,5kg / 74,9kg / 60-62kg

Pidän maanantaiaamua virallisena punnitusaikana ja yritän välttää vaa' alla käymistä siinä välillä.

Vierailija
8/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla pudotusta -800g eli ihan mukavasti on laihdutus jatkunut. Olen kuntoillut välillä kerran, välillä jopa kaksi kertaa päivässä ja lajeina on ollut pyöräily (ostin uuden pyörän), rullaluistelu ja sauvakävely. Ihan kamalia repsahduksia ei ole tullut, mutta ehkä viikonloppuna tuli syötyä pikkasen enemmän kun normaalisti. Jotenkin sitä viikon alussa saa taas tsempin päälle ja syö kevyemmin. Tsemppiä muillekin " jouluporsaille" ;)

169 / 72 / 65,5 / 57

Vierailija
9/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoja tuloksia olette saaneet. Hyvä hyvä!! Jatkakaahan samaan malliin, itse yritän sinnitellä perässä.

Muutosta ei siis omalla kohdalla ole tapahtunut suuntaan eikä toiseen. Tai jos olis tarkempi vaaka, niin luultavasti pieni nousu olis pompsahtanut ruutuun. Kenkuttaa ihan vietävästi.

Lukemat ovat siis edelleen:

162cm/64kg/64kg/60kg (tuo tavoite tuntuu nyt niin älyttömän kaukaiselta jutulta, mutta ei auta kuin yrittää taas)

Koko viime viikko meni kyllä ihan hunnigolle muutenkin. Olin vuosisadan flunssassa enkä uskaltanut liikkua. Tai en olis kyllä jaksanutkaan raahautua mihinkään jumppaan tai salille. Eikä mieheni olis ottanutkaan mua salille mukaan nenäliinojen kanssa. Pitää olla täysin terve ennen kuin voi mennä. On se hyvä, että on joku liikunta- ja terveysfriikki kotona.

Lapsien määrästä kyseltiin... Meidän perheessä vasta odotellaan viestiä haikaralta, tai on odoteltu jo kohta vuoden verran. Ja kovasti taas petyttiin kun täti pöllähti eilen paikalle. Tässä toinen syy tuohon otsikkoon.

Yritän tsempata tällä viikolla enemmän. Olen siirtynyt taas kaurapuurolinjalle aamuisin ja nyt välipalaksi söin melonia suklaakeksien sijaan. ;) Ehkäpä tämä tästä taas iloksi muuttuu.

Mukavaa viikon jatkoa!

Vierailija
10/14 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan täällä käynyt,oltiin reissussa ja se näkyy painossa..oli myös vklna synttäreitä!Eilen vaakaa kiusasin ja tulos oli kamala..plussaa paljon! Rivi siis:171/75/75,7/65-67!!!!

Nyt tässä joka vkl vielä pienemmän synttäreitä juhlitaan...Lapsia on 2v ja 6v.Olen kotona,isompi käy eskaria.

Täytys nyt saada ittensä kuriin..jumpat onneks alko ni se tsemppaa myös syömisissä!

miiri

Vierailija
11/14 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä tämä mun viikon rivi jja viime viikolla en tainnut ollenkaan käydä sitä kirjaamassa...

Laihdutus jatkuu ja jumpatkin alkoi vihdoin viimein, jee!!

Rivi siis: 165/72,2/70/65-60

Pudotusta tapahtunut jonkin verran, ei tälläkään kertaa mitään huimia määriä, mutta alaspäin ollaan menossa...!

Galluppiin: meillä on 2kk vanha tyttö ja 1,5&3v koirat Eli raskauskiloja koitan tiputella.

Tsemiä kaikille, edessä olevaan viikonloppuun ja muutenkin!

Hipsuli

Vierailija
12/14 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hävettää myöntää että olen repsahdellut nameihin ja korvannut kunnon ruokaa sokerilla... Huimat puoli kiloa on lähtenyt, joten vähän vaatii kirittämistä jotta tavoite saavutetaan.

Tänään oli ensimmäinen jooga pitkästä aikaa ja kroppa aivan maitohapoilla. Muuten olen aika kiltisti vaihtanut bussikyydit kävelyyn ja ottanut hyppynarun leikkikentälle mukaan.

Kokkausfiilikset olleet vaan niin nollissa että on tullut syötyä aina niiin terveellisiä puolivalmisteita yms.

Ihanaa kuitenkin kun syksy on vihdoin saapunut ja ilma on raikkaampaa kun ripsii aina välillä.

Pitäisi viikonlopun aikana kantaa jonnekin nuo häistämme jääneet namit&juomat niin ei olisi houkutuksia... liha on heikkoa ;)

Rivi 167/64,5/64/58

Lapsia on poika 7/04 & tyttö 12/05 ne raskauskilot.............

Kiva kuitenkin kuulla etten ole ainut mässäilijä, itsesyytökset eivät ole sen jälkeen niin raskaita.

Vierailija
13/14 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin punnitus tulee nyt loppuviikolla eli lukemat 162/70,5/67,7/62. Pienoista pudotusta.

Viime ajat on ollut vähän lepsuilua ruokavaliossa. Juhlia, synttäreitä ja rapujuhlia. Pientä herkuttelua, mutta kohtuudella. Olen ollut myös vähän kipeänä eli liikunta on ollut jäissä.

Kohta edessä viisurileikkaukset (4 leikattavaa -jee). Kauheasti en operaatiota odota. Yritän olla lohduttamatta itseäni herkuilla, no ei ehkä pystyiskään. Hyvä vai huono ?

G vastaus: Yksi lapsukainen, reilu vuoden ikäinen prinssi. Syötävän suloinen !

Tsemppiä kaikille ja raikkaita ulkoilukelejä !

Punkis

Vierailija
14/14 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teidän lapsi on syntynyt? Kesäkuussako? Kirjoititko kertuissa vai heiniksissä? Vaiko kummassakaan?

Itse kuuluin kesäkertuihin, mutta neiti meni 2vkolla yli.. ;)

Imetätkö? Miten sopeutat ruokavalion ja imetyksen? Itse en saa niitä menemään käsikädessä lainkaan..Jos syön ns.dieetin mukaan, niin maito meinaa loppua ja sitten taas jos syön ns.normaalisti paino ei tipu. Nyt siis olenkin syönyt normaalisti, mutta tietty terveellisesti ja panostanut liikuntaa..

Hyppäsin vaakaa (vaikka ei pitäs) ja tietty se ei mene sen 67kg alle vaan oli tullut lisää..murr!! Tärkeempää kuitenkin on tuo maito pikkuiselle, kun äidin kilot..pitää se muistaa pitää mielessä=)

G:Käytättekö mitään kiinteyttävää voidetta? Onko oikeesti mitään hyvää mikä tehoisi? Iho on kahden peräkkäisen raskauden jälkeen ihan karseessa kunnossa, joten siihen tarvisin apua..

Tuulia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän