Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko mielihyvää, kun haukutte lapsia ja nuoria pennuiksi?

Vierailija
25.11.2014 |

Tai kakaroiksi?
Onko ylemmyydentunne mahtavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmeja pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
2/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakara on ihan kauhea sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia sanoa :/ ehkä se kumpuaa noilla ihmisillä omasta lapsuudesta jossa heitä on kutsuttu näillä nimillä

Vierailija
4/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja*

Vierailija
5/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitänyt lapsena laisinkaan sanoista tenava ja muksu. Tulen sellaiselta murrealueelta jossa lapsia voidaan hellästikin kutsua pennuiksi. Yleensähän emot pitävät pennuistaan hyvää huolta. Lapseni eivät ole laisinkaan pahastuneet vaikka heitä joku sukulainen saattaisi pennuiksi puhutella. Yleensä kun nuo pennut pakkaavat olemaan niin suloisia :)

Vierailija
6/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin pentu on hellittelynimi lapsesta. Myös penikka, muksu, mukelo ja natiainen on ok :)

Vierailija
7/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin kyllä ihan yleisestikin sanotaan pennut tai penskat. Ei sillä mitään haukkumista tarkoiteta vaan se kuuluu murteeseen.

Vierailija
8/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:23"]Saan orgasmeja pelkästä ajatuksesta.
[/quote]

Sielun sisko! Minultakin näkymätön moloni nousee ylös sellaista vauhtia että on lyödä tajun kankaalle osuessaan otsaani.

Vierailija
9/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraaleja sanoja.

Paikkakunta-, tausta- ja murre-eroja, oletan.

Harmi, että kyseisten sanojan käyttö herättää sinussa pahennusta.

Vierailija
10/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt Helsingissä 43 vuotta sitten. Lapsena kutsuin äitiäni mutsiksi, kuten tähän murteeseen kuuluu. Muualla Suomessa siihen aikaan paheksuttiin moista sanaa. Äidiltänikin moni kuulemma kysyi, että kuinka hän sallii minun haukkuvan häntä noin. Häntä koko asia lähinnä nauratti.
.
Äitini on itse kotoisin alueelta, jossa lapsista puhuttiin mukuloina. Ehkä joku voisi vetää herneen sieraimeen siitäkin. Isäni kotiseuduilla lapsista puhuttiin jo tuolloin ja puhutaan edelleen pentuina.
.
Aloittaja hyvä. Kaikki mikä sinun korvaasi kuulostaa pahalta, ei automaattisesti ole sitä. Monesti kyse on murresanoista.
.
T: Eräs 70-luvun penska

Vierailija
11/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin lapsia kutsutaan ihan neutraalisti pennuiksi. Aikuisia sen sijaan voi haukkua pennuiksi, jos käyttäytyvät kuin pahaiset kakarat ;)

Vierailija
12/12 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pennut nukkuu ja naapurissa kakarat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan