Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, huh! Just tuli 150 työhakemusta lähetettyä...

Vierailija
24.11.2014 |

Mä en jaksa tätä työnhakua

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Ison urakan olet tehnyt, onnea työnhakuun! Toivottavasti tärppää.

Vierailija
2/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee jo yhden hakemuksen tekoon puol tuntia:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolme vuotta kotona, enkä kovin aktiivisesti hakenutkaan töitä. Mutta nyt mulla on työpaikka, aloitan joulukuun alussa!!!

Vierailija
4/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:28"]

Huhhuh. Ison urakan olet tehnyt, onnea työnhakuun! Toivottavasti tärppää.

[/quote]Kiitos :) Mä yhdessä vaiheessa kokeilin lähettää, joka paikkaa personalisoidun saatekirjeen, mutta se vei ihan älyttömästi aikaa. Nyt kun käytän yleistä saatekirjettä kaikkiin, saan suhteessa enemmän haastatteluja, koska ehdin lähettämään enemmän hakemuksia. Tässä vaiheessa kun tärkeintä on löytää vain jotain työtä.... ap

Vierailija
5/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan työn olet tehnyt, tsemppiä! Vaivannäkö varmasti palkitaan! Nimimerkillä juuri uuden työpaikan saanut pitkän työttömyyden jälkeen :)

Vierailija
6/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin kovin akateemisesti et ole kouluttautunut?

Vierailija
7/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"]

[/quote]Lukiokoulutus. Tarkoitus kyllä hakeutua yliopistoon, kunhan tämänhetkinen elämäntilanne helpottaa. Just tää toivoton tilanne työhaun suhteen motivoi hankkimaan kunnon koulutuksen. On niin kurjaa hakea töitä, joita ei edes halua tehdä, mutta kun vuokrat on pakko maksaa. 

Vierailija
8/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"]Vissiin kovin akateemisesti et ole kouluttautunut?
[/quote]

Ja mitäs se haittaa? Kaikkien ei tarvi olla akateemisia.

T. Akateeminen

Vierailija
9/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"]

[/quote]Lukiokoulutus. Tarkoitus kyllä hakeutua yliopistoon, kunhan tämänhetkinen elämäntilanne helpottaa. Just tää toivoton tilanne työhaun suhteen motivoi hankkimaan kunnon koulutuksen. On niin kurjaa hakea töitä, joita ei edes halua tehdä, mutta kun vuokrat on pakko maksaa. 
[/quote]

Niin, se että et halua töitä, käy kyllä ilmi viimeistään haastattelussa. Innokkaitakin on.

Vierailija
10/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"]Vissiin kovin akateemisesti et ole kouluttautunut?
[/quote]

Ja mitäs se haittaa? Kaikkien ei tarvi olla akateemisia.

T. Akateeminen
[/quote]

Noh jos 150 hakemusta laittaa niin ainakaan oman alan työpaikkoja ei vapaina todellakaan löydy. Harva yritys toisekseen ottaa siivoajaksi maisteria. Pakko kysyä minkä alan töitä hait ap? Summan mutikassa spämmäsit yrityksiä?

Vierailija
11/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen aina vaan yhtä paikkaa kerrallaan (ellei tule aivan mielettömiä duuneja auki yhtaikaa). Sama hakemusta en lähetä kuin kerran, se on vähän kuin taideteos, en tee kahta samanlaista. Olen hyvin saanu aina kyllä töitä, max ton 4 hakemusta putkeen.

Vierailija
12/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet halukas, saat duunia. Teet työn eteen hommia.

Vierailija
13/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:27"]Jos oikeasti olet halukas, saat duunia. Teet työn eteen hommia.
[/quote]

Maassamme työttömiä 400k kertoo jotain nykyisestä tilanteesta..

Vierailija
14/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"] Vissiin kovin akateemisesti et ole kouluttautunut? [/quote]Lukiokoulutus. Tarkoitus kyllä hakeutua yliopistoon, kunhan tämänhetkinen elämäntilanne helpottaa. Just tää toivoton tilanne työhaun suhteen motivoi hankkimaan kunnon koulutuksen. On niin kurjaa hakea töitä, joita ei edes halua tehdä, mutta kun vuokrat on pakko maksaa.  [/quote] Niin, se että et halua töitä, käy kyllä ilmi viimeistään haastattelussa. Innokkaitakin on.

[/quote]Siis haluan töitä siinä mielessä, että en halua olla työttömänä. Mutta ei nyt mikään kokopäiväinen sähköpostien lähettely tai puhelimeen vastailu ihan hirveesti innosta. Työhaastattelussahan on sitten pakko teeskennellä, että tämä homa on aivan älyttömän mielenkiintoista. Ja lisään vielä sen, että työni olen aina tehnyt kiitettävästi, vaikka en olisi siitä pitänytkään. T.ap

Vierailija
15/15 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:04"]Vissiin kovin akateemisesti et ole kouluttautunut? [/quote] Ja mitäs se haittaa? Kaikkien ei tarvi olla akateemisia. T. Akateeminen [/quote] Noh jos 150 hakemusta laittaa niin ainakaan oman alan työpaikkoja ei vapaina todellakaan löydy. Harva yritys toisekseen ottaa siivoajaksi maisteria. Pakko kysyä minkä alan töitä hait ap? Summan mutikassa spämmäsit yrityksiä? Eli siis lähinnä toimistotöitä / respahommia olen hakenut. Muutamia haastatteluja ollut ja olen saanut ihan hyvää palautetta haastattelijoilta, mutta paikka on mennyt henkilölle, jolla on onllut enemmän kokemusta (mikä toki ymmärrettävää). T.ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme