Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAATUSKAT ma-su***

04.09.2006 |

Huomenta uuteen viikkoon! Pikainen viikonavaus vain. Poju yökkäs kaikki puuronsa illalla ylös joten iski vissiin nälkä yöllä kun söi jo 01, ja sitten taas 05.

Kohta ' kyläkerhoon' ja eiköhän heppu ole sitten taas valmis unille kun sieltä tullaan. Taidan itsekin oikaista sitten, nyt on ainakin superväsy.

Heipat!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aikas tyhjää täällä...? Huhuu? Kukkuu??

Meillä oli taasen kovin " kiireinen" viikonloppu, ku en ehtinyt paljoo täällä käymään. Ja ah, sunnuntaina pääsin taas kirppikselle! :) Tykkään käydä tuolla Myrtsin pallohallissa, ku siel on joteski niin tilavaa ja yleensä hyvää tavaraakin. On sitä odottanutkin et millon se oikeen taas aukee ja vihdoin se aika on koittanut :)

Typylle tietty vaan taas ostelin. Löysin farkkutakin, talvitakin, fleeceasun... :) Ja sit ostin sellasen leikkikirjan, ihanku tuo nyt vielä lähiaikoina polee ja rofee lähtis leikkimään, mut ainaski meil on sit isona aina kivat synttärit ku äitikin osaa leikittää! :)

Ja harmi kyllä jouduttiin eilen jättämään vauvauinti väliin. Ei uskaltanut vielä mennä, ku tuo typyn nenä viel vähän vuotaa...

Ja sit... Meidän typy kävelee taaperokärryn avulla!!! Eilen oltiin ulkona ja se käveli pitkät matkat!!! Vähäks oli hienoo!!! :D

Piti heti ottaa videokamerallakin todisteita hienosta suorituksesta! :)

Kohtahan tuota ei enää pidättele mikään, kääk!

Onkos teillä kellään muuten villamattoa? Meillä on sellane olkkarissa ja jouduin taas tänää viemään sen pesulaan ku typy kaato siihen kahvit... Mun käsittääkseni sitä kun ei ite oikein voi pestä? Tulee meinaa pikkusen kalliiks jos pimu jatkaa tähän malliin. Se matto oli just reilu kuukaus sit edellisen kerran pesussa ku pimu kaato siihen sillonki kahvit... Onhan se tietty omaakin syytä ku pitää kahvikuppia siinä olkkarin pöydällä... Tosin kummallakaan kerralla ei ollu mun kuppi! Eka oli isin ja nyt oli mun pikkuveljen... Pitäisköhän laittaa veljelle pesulalasku postissa? ;)

Mutta nyt täytyy suunnata tonne jääkaapin luo, nälkä kurnii... :)

Vierailija
2/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun romikin palaili reissusta, mukava kuulla kuulumiset.

Täällä ei kummempi kuulu tälle päivälle. Tyty juuri nukahti päikkäreille, oiskoha tänää pitemmät ku muutamana edellisenä päivänä, 30min ja eikun menox.. Taitaa meno halut olla kovat, kun ei ees malta nukkua..

Sanja, se on aika hauskan näköstä, kun pikkuveijari männä tepsuttaa taaperokärryllä, meillä kans kova sana. Ulkona ei olla kävelty sillä, kun tosiaa raukka ei jaksa monojaan kunnolla nostaa (19koon kengät, ehkä hivenen vielä isot).

Kyllä taas tänää sai makiat naurut, tyty koittaa parhaansa mukaa hymyillä vienosti, mut hiddi kun se vampyyrihammas on hassun näköne, voitte varmaankii kuvitella, kaks alhaalla ja yks ylhäällä sivulla..heh...

Jaahas, pitännee laittaa astianpesukone päälle elikkäs kaks hartioilta roikkuvaa...

Mukavaa päivää maatuskat ja onnea arjen sankareille!!!

-eekkis&vampyyri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zippadim-zippadam-tsatsatsaa-hulahulaaa-lallallaaaa!!! Nyt maatuskat lippu salkoon ja kakkukahvit pöytään! Mä tarjoon! Meidän neiti saa nimittäin ekan hampaan!! :D

Huhuuu kun mulla meni oikeen kylmät väreet kun huomasin, että ihanku sieltä ikenestä jotain pientä valkosta pilkottais! Typy meinas saada hepulin kun mä olin sormet sen suussa ja huusin isosiskoakin katsomaan, että näänkö mä oikein, hihhih.. Kyllä on äiteellä halvat huvit. :)

Enpä ehdi nyt just muuta turisemaan, kotihommat pahasti kesken ja illaks pitäis vielä jaksaa mennä töihin. Oli pakko käydä kuitenkin kertomassa ilouutinen! Palailen taas paremmalla ajalla, heipat!

Pähkis :), Pätkis :) ja juuri puhkeamaisillaan oleva alahammas :D

Vierailija
4/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kaikki mammat kateissa....Maria kovasti kaipaan varsinkin! Ja tietty muitakii, mutta nyt alkaa oikeesti huolestuttaa, onko sille koira-beibille kuiteskin tullut takapakkia? Toivottavasti ei. Onkos Ameriikan ja Arabian?? siskotkin hylänneet meidät ihan kokonaan?

Mun on pakko nyt laittaa päivän kevennykseksi yks ikivanha juttu...Tässä tulee, ja tää tapahtui joskus yli 20 vuotta sitten..

Mun kaveri oli saanut ekan vauvansa Kättärillä, ja kotiinpäästyä tuli sitten jotain ongelmaa tuon alapäänsä kanssa ja päätti soittaa Kätilöopistolle saadakseen asiantuntija-apua vaivaansa..No hää sit pyöritti numerot ja kohta mieshenkilö vastasi puhelimeen.Kaverini sitte suulaana ihmisenä alkoi suoraan selittää, kuinka tulee semmosta ja tämmöstä vuotoo, ja synnytyksestä on kulunut aikaa niin ja niin kauan ja kuinkas pitäs asian hoidon kanssa edetä..Välillä se mies toisessa päässä yritti sanoa jotain, mutta toinen vaan hädissään paapattaa asiaansa...Sitten kun kaikki oleellinen oli kerrottu, jäi kaverini oottamaan vastausta..Hetkeen ei kuulunut luurista mitään, ja sitten vihdoinkin mieshenkilö vastaa.." Mä en osaa auttaa, tää on KÄPYLÄN ESSO" . Että silleen kantsis vissiin antaa välillä suunvuoroa toisellekin :O)..On siellä tainnut olla asentajapoika ihmeissään, kun tuutin täydeltä saa kuulla intiimi-juttuja.

Meillä ei oo sitä Taapero-kärryä, mutta oisi varmaan hyvä apu tossa kävelyn kuivaharjottelussa..Milo tykkää kovasti kyllä kävellä, kun joku vaan jaksaa pitää käsistä kiinni..On ne jalat kyllä välillä aikamoista spagettia, mutta hauskaa näyttää olevan.

Piti käydä pikaseen Itiksessä, HKL:n palvelupisteessä, kun esikoinen täytti sen 17, ja joutuu maksamaan aikuisten hinnan busassa, jos ei oo opiskelijakorttia, niin se käytiin päivittämäsää..Rahanmenoa muutenkii, niin hyvä, että opiskelijoille ees jotain etuja..

Milolla on ollut ruokahalu hukassa nyt pari päivää; ei uppoo puuro, eikä ruoka:O(.Leipää söis edelleenkin vaikka kokonaisen limpun, jos antaisin.

Nyt taas unohdin kaikki kysymykset edellisistä viesteistä, joten paree lopettaa...

Milon nakkaan unille, ja taidan itekin heilahtaa makuuasentoon..Tää sää tuntuu olevan oikein otollinen pelkkään löllöttelyyn.

Kivaa alkavaa viikkoa, ja onnea päivänsankareille..Hitsi, kuukauden päästä ekat on jo vuoden täyttäneet!!!!

Truutta

Vierailija
5/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..PALJON OOOOONNNNNEEEEEEAAAA eka hammas, PALJON ONNEA VAAN!! No onpa sitä odotettukii...

Kiitos kaffesta ja kakku oli toooosiiii maistuvaa...Kiitti paljon kiitti

T ja Milo

Vierailija
6/35 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomasin tossa yks päivä että pukkaa lisää hampaita ylös, kummatkin ylähampaat on tulossa, siks kai on niin kärttynen ollu ja tänään on ruokakin aika huonosti uponnu, tosin äsken jugurtti meni ihan hyvällä menekillä, oli vielä maustamatonta ja tota vauvan hedelmä jugurttia seassa.

Kyllä mä sanon että on aikuinen ihminen hiukkasen pöljä. Kerran mainitsin anopille et vois Jessellä olla sellanen vähän huonompi ulkoilupuku millä ryömii tossa pihalla niin eilen se näytti kun oli löytäny kirppikseltä kahet haalarit ja sit tänään se toi toiset kaks lisää, joo että voi vaikka laittaa roskikseen kun kerran on käyttäny. En ihan tarkottanu et kaikki haalarit pitää ostaa kirpparilta. Se on kans niin kirppari friikki että...

No olen minäkin, odotin kun kuuta nousevaa tuota myyrmäki halli kirpparia ja heti lauantaina oltiinkin siellä penkomassa ja taaperokärryä menin etsimään ja sellaisen löysin :) Meilläkin sitten mennä tohelletaan sen kärryn kanssa, ja on se kyllä sellasta menoa et tarttee viel perässä kulkea ja ite ei osaa kääntyä. Sama kun autolla ajaa niin osaa vaan peruttaa mutta ei mene eteenpäin =) Sitten mä löysin muutamia dublo legoja, olen ihan hulluna niihin, toivottavasti tulee poitsukin olemaan. Mä lapsena itte tykkäsin rakennella legoilla, olis kiva jos sais uudestaan alottaa sen leikin :)

Voi että, mä olen nyt löytäny raskauskiekon ja sitä mä pyörittelen ja haaveilen vauvasta, voih... Kyllä se aika menee niin nopeesti.

No joo oli mulla jotain muutakin asiaa mutta... lahopää mikä lahopää, tulen sit sanomaan jos tulee uudestaan mieleen.

T.Silja

Vierailija
7/35 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tätä pinoo hirmu kauan ennenku löysin... Joteski ei vaan silmät osunu kohalle. Ja sit ku saan tän auki ni onnistuin painamaan virtanappia (läppis) ja sithän kaikki meni taas pimeeks... On se kumma ku välist kaikki pitää olla niin vaikeeta että!

Pähkikselle ja pienelle hirmusesti onnee hampun johdost!!! :D

Onhan sitä jo odotettukin ;)

Meilläkin on tulossa alas taas lisää. Vähän näyttää jo hohtavan ikenen läpi. Saas vaan nähä kauan kestää, ku meil on jokaisen hampaan läpitulossa menny aika kauan...

Eilen oli mummo kylässä ja toi samalla miehen tädiltä pimulle tuliaisia. Oli sitte 90cm trikooasu, et ihan tos heti kohta on sopivan kokonen... No, ei se onneks paljoo tilaa vie ni mahtuu kaappiin hyvin oottelee.

Tänään ois sit taas pyykkipäivä ja sit pitäs silittää petivaatteet... yhyy... silittäminen on joteski niin inhottavaa... mut ei auta itku markkinoilla...

Toivottavasti joku muukin jaksais/ehtis tulla vähän kirjottelee kuulumisia, tääl on niin yksinäistä... :(

Aurinkoista päivänjatkoa! :)

Vierailija
8/35 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olikin pino pudonnut.. Nymmää huhuilen: Napiaiseeet! Megasykliiii! Bonnieee! Babytaaaalk! Kervineeen! Ja monet muut joiden nimeä en nyt saa mieleen (sorry), tulkaapa käymään! Ja kaikki uudetkin sieltä, tänne, hohoi!!

Me ollaan oltu koko päivä liikenteessä, vasta äskettäin kotiuduttiin ja nyt pitäs ruveta ruuanlaittoon.. plääh, taas. Ei millään jaksais aina keksiä mitä ruokaa laittaa. Mä oonki käyny aktiivisesti esim. Valion sivuilla tutkimassa reseptejä, jos sais jonku inspiksen. Tänään ei vaan toimi sekään.. hohhoijaa.

Eka hammas kiittää onnitteluista, ja lupaa ilmoittaa heti, kun saa kaverin! ;)

Tosiaan, Mariakaan ei oo näkyny.. Toivottavasti hauveli on kunnossa.

Mutta joo, kyökkivuoro alkaa, ei maha mittää.. Illanjatkoja!

Pähkis :)

Vierailija
9/35 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trudelle piti sanoa, että toi mainio Käpylän Esso-juttu sopis Hesariin sinne Erikoinen tapaus-palstalle. Tällä maatuskalla meinas ainakin tulla pissat housuun kun nauroin niin kympisti! :)

P ögen

Vierailija
10/35 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahkiksen vaaville onnittelut hampista! Vaikka ei se varmaan viela niin mukavalta tunnu, vaivaa lahinna. Taalla meidan neidilla tulee varmaan koko rivisto hampaita ylos kerralla. Sen verran hinkkaa naamaansa joka paikkaan ja ikenet on ihan turvoksissa. Keskella ylhaalla nakyy jo.

Ja sitten tattatadaaa!!!!! Ensimmaiset 4 askelta otettu ilman tukea. Ja voitteko arvata, tietysti juuri sina paivana, ku meikalainen aloitti tyot.Isoaiti kertoi illalla, etta nama kuuluisat askeleet oli otettu. Hirveeta vauhtia tuntuu, etta tytto on kehittyny. Vasta heinakuun loppupuolella oppi konttaamaan ja nyt jo kavelee. Tytto aloitti myos tarhassa tanaan. Tosin aluksi vaan pari tuntia ja isa oli suurimman osan ajasta paikalla.Huomenna vahan enemman jne.Oli menny hienosti ja pikkunen tuntui viihtyvan oikein hyvin.

Enpa ole ehtinyt lukea pinoa viime paivina, joten pahoittelen, en paljoa pysty kommentoimaan asioita. Mutta hengissa siis ollaan ja jatkossa pystyn kirjoittelemaan yllatys,yllatys enemman, koska toissa niin hiljaista. Mutta nyt: hyvaa yota mammat.

BT

Vierailija
11/35 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hiljaisempi viikko näyttää olevan..

Meillä yöt hulinaa niin ei aina jaksa koneelle päivällä, viime yö sentään nukuttiin hyvin piiiitkästä aikaa. Unikoulua jo ajattelen että saatais jotain tolkkua tähän hommaan.

Kellään kokemuksia unikoulusta? Tassuttelu ei taida meidän hepulle auttaa.

Meillä tänään pojan sydänkontrolli ja todnäk leikkaus joulukuussa, joten silloin ei varmaan tule täälläkään pyörittyä...asiat tärkeysjärjestykseen.

Ei ihmeellisempää. Sunnuntaina tulee 11 kk täyteen ja tänään saadaan kenties uusia mittojakin. Yleensä ottaavat pituuden ja painon tuolla sydänasemalla. Tosin ei aina.

No mutta, viikon jatkoja kaikille ja onnea päivänsankareille!

Vierailija
12/35 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista keskiviikkoa... On kyllä aika harmaan näköstä ulkona. Sisähommiks on aamupäivä menny, ei viittiny lähtee kaatosateeseen..

Romi, näinhän se on että asjat on laitettava tärkeysjärjestykseen, tsemppiä...

Meinas äske käydä köpösti, syötin ruoan tytylle, ja annoin jälkkäriks vesimeloonia.. meinas pala jäädä kurkkuun, vaikka ei ollu tosiaakaan iso, mut oon huomannu, et tyty ei aina pure palasia vaan melko suoraan koittaa nielassa.. meinas hätä iskee, mut oksennus refleksi oli sitä luokkaa, et palanenkii tuli ylös..huh huh.. Ihan sitä säikähti...

Eilen ekaa kertaa maisteltii viilistä, kun nuo hapantuotteet menee suht mukavasti eikä oo mitää allerg. havaittavissa. Koko purkinha tyty ois vetässy. Ootteko muut antanu??? Muistaakesni trutti on antanu??? muisti saattaa pettää...

Leivästä vielä, kuinka paljo ootte päivän mittaa antanu??? Meillä se on kova sana, ite ku leipää syö, ni kohta on joku housun puntissa kinuumassa...

Kävin eilen vihdoin ja viimein ostaa syyspuvun, kokohaalari. Cittarissa oli vielä muutamia hajakokoja tarjouksessa, eikä maksanu ku 20¿. Muutama bodykii tarttu matkaan..

Pe:na pitäis mennä käymää työmaalla, kun tuo tammikuu tulla jolkuttaa nopiaan. Meinasin pari ekaa kuukautta tehä osa-aikasena, elikkäs oon 80%. Teen joko lyhennettyy työaikaa tai sit saan muutaman ylmääräsen vapaapäivän. Palkassa, ei kuulemma, hirmusesti hävii, kun on tosiaa kolmivuorotyössä ja viikonloppuna pampsahtaa mukavat lisät.

Ihan sen takia tää, kun Anni menee vasta helmikuussa vuorohoitoon ja tammikuun hoitaa Suurimmaksi osaksi miehen vanhemmat (vanhoja) sekä satunnaisesti minun (hoitaa silloin kun ei oo ite töissä). Aattelin etteivät väsy liikaa ( siis miehen vanhemmat). Ja muutenkii, kun mieskin tekee vuorotyötä, ni kerkeen kotia, ennen ku hän esim. lähtee iltavuoroon ja minä oon aamussa. Oliko tarpeeks sekavsti haasteltu...

mutta nyt akuankan kimppuu (tilattii keväällä, Annille... heh..)

-eekkis-

Vierailija
13/35 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romille ekaks tsemppiä. Tuuhan kertomaan jos saitte uusia mittoja. Kääks, mä luin oikeen kahteen kertaan kun kirjotit, että poitsu on kohta 11kk! Mutta ihan totta, niinhän tää aika vaan on vierähtänyt..

Kohtapuoliin voiskin alkaa vaihdella kakkureseptejä ekoille synttäreille. Nii että onko tarjolla siis perinteinen pyöree kermaunelma, vai jotain ihan muuta. Meillä on ollu autoo, krokotiilii, sydämen muotosta.. Ja sit tietysti, mitä meinaatte synttärilahjaksi hankkia..? Äh, ehtiihän näitä vielä pohtia. Hehheh, oon kuitenki sit viime tipassa täällä huhuilemassa vinkkejä. ;)

Missäs muut on? Onks teillä muka laiffii, kun ette ehdi tänne? ;) No, ois mullakin TAAS ruuanlaitto edessä. Tarjolla tänään Pähkiksen Herkku -ravintolassa: HK:n Bleu sipulikastikkeessa, keitetyt perunat ja viipaloitua maustekurkkua. Kyytipojaksi Aqua Päijänne. No? Jokos herahti vesi kielelle?

On se mentävä, kun ei noi makkarat itekseen hypi pannuun. Seuraavaan kertaan!

Vierailija
14/35 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tälleen pikaseen piipahtaa enneku alkaa tuo Greyn anatomia, vai mikä se nyt oli? Ajattelin vilasta onko mistään kotosin...

Oli vähän kiire päivä kun tuli vieraita ni ei ehtiny päiväseltää tulla kirjottelee! Ja sitte on tietysti pitäny käydä kävelyä harjottelemassa taaperokärryllä ja muutenki hiekkaa syömässä hiekkiksellä. Onnistu tuo typy tänään pistää kunnolla hiekkaa silmäänsäkin :( Ei kyllä ite ollu moksiskaan, mut musta tuntu häijyltä ku toinen simmu kivenmurkuloita pullollaan... Alkohan siitä tietty heti kyynelnesteet valumaan ja hiekat tul iihan itekseen pois, mut ei ollu kivaa silti!

Nyt näkyy ihan selkeesti, et kaks hammasta on lisää alas tulossa. Viime yökin nukuttii aika huonosti, et johtuskohan tuosta? Siitä kun ne putkahtaa ni on jo 8 hammasta koossa! :)

Tiettekö, et onko kui normaalii jos putkahtaa yks poskihammas ihan tost noi vaan? Meidän naapurin tytölle meinaan tuli ihan yhtäkkii sekä ylös että alas vaikka ei oo ees eessä kaikki viel tullu...

Mietittiin sen äipän kanssa et vaikuttaakohan muitten hampaiden asentoon ku tulee tuollai etuajassa?

Ei mulla muuta sitte tähän hätään. Katsellaan taas huomenna lisää! :)

Vierailija
15/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat meidän hepulla eilen otettuna olivat 80,5 cm ja 11.275 kg. Aika lähelle meni taas omat arviot.

Saatan tosiaan vähentää tätä kirjoittelua jonkun verran kun tuo pääkoppa täynnä ajatuksia tuosta tulevasta pojan leikkauksesta. Mutta aina välillä koitan käydä, joskus todennäköisesti päivittäinkin.

Meille tuli yhtäkkiä viides hammas...huomasin eilen autossa että hetkinen...alhaalla oli uusi hammas puhjennut. Ihan huomaamatta.

Mä taidan tehdä mm jäätelökakun synttäreille, poika tykkää vaniljajätskistä. Varmaan joku muukin kakku tulee hankittua. Synttärilahjaksi olen tekemässä valokuvakirjaa (Ifin sivuilta) pojan ekasta vuodesta, sitten jotain muuta pientä lahjaa tulee varmaan hankittua (autoa, taaperokärry).

Juu nyt täytyy aloittaa päivän toiminnot, pojalle ulkovaatteet ym (heräsi jo 6.30 joten kohta täytyy lähteä hiekkalaatikolle ennen kuin väsy iskee).

Syyspäivää kaikille!

Vierailija
16/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Kemijärveltä kotiuduttu.Oli mukava,mutta myöskin rankka reissu..Ensin ei meinannu niko oudossa paikassa ruveta nukkumaan,mutta parin päivän päästä jo tottu.Siellä sitte alettiin konttaamaanki oikeen kunnolla ja nyt mennään ku maantiekiitäjä,savu vaan nousee perästä ku ukko lähtee=)

Anoppi tuli meille kans kemppajärveltä kylään,mulle vähä aikusta seuraaki ja kyllä on ollu mukavaa ku ei tartte vain sitä vauva kieltä lörpötellä..

Mites,onko teillä,joilla vauva nukkuu omassa huoneessa,yölamppua siellä? Meillä ei ole ja nyt ku on tullu kunnolla pimeää,on poika alakanu heräilemään yöllä itkemään..voisko pelätä pimeää??Minkälainen lamppu kantsis hommata?

Ja vielä pukeutumisesta,minkälaiset vanttuut on teillä pihalla?Lapaset,sormikkaat?

Romille hirviästi haleja,ollaan hengessä mukana koko ajan!!

Nyt niko suuttu mummille,pitää mennä pelastamaan!!

Johanna ja Niko

Vierailija
17/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tässä äkkiseltään pinossa, enneku typykkä tuolta alkaa huudella.

Jopotiti; meillä ei ole yölamppua, mutta ei ole yöheräämisiäkään. Musta tuntuu, että meillä semmonen lamppu vaan häiritsis unta. Joskus tyttö saataa yöllä ähistä ja puhista, jopa vähän itkeskelläkin, mutta ei mun mielestä kuitenkaan herää. Minä kyllä herään..

Mulla menikin muuten viime yö todella huonosti. Ihme kieriskelyä ja asennon etsimistä, niska ja hartiat olikin sitten ihan jumissa aamulla. :(

Hampaiden suhteen ollaan semmosia noviiseja, etten osaa Sanjan poskihammaskyssäriin vastata ollenkaan. :)

Romi, teidän poitsuhan on yli 10cm pidempi kuin meidän muori! Aika hassua. :) Mutta on meilläkin isommat sisarukset ollu tän ikäsenä n.5cm pidempiä. Kaverin vauva on 6kk ja vain joitain senttejä lyhyempi kuin Pätkis..

Nyt tää maatuska lähtee hommiin, jos ehtis vielä rauhassa ripustaa pyykit ennenku toi " kotiapulainen" herää päikkäreiltä. Moips!

Vierailija
18/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole jaksanu käydä kirjautumassa, on ollu joteskin niin höhnä olo ja tietty nuo koiruuden jutskat ahdistaa ja masentaa. Tänään mennään ottaa verikokeet ja sitten jos veriarvot on hyvät niin luultavasti sitten leikkaukseen jossain vaiheessa.

Ite olin muutaman päivän jossain flunssan tapasessa, kauhee nuha ja aivastelu ja voimat totaalisesti veks. Nyt on sit Dina nuhassa, toivottavasti ei mee pahemmaks. Onneks pimu kuitenkin on ihan pirtee ja syö normaalisti et ei vissiin kuitenkaan kauheen kipee olo hällä ole, eikä ole kuumakaan et olis kuumetta.

EEKKIS: Meillä on syöty kans viilistä, n. puolipurkkia kerralla oon antanu. Tos yks päivä annoin kokonaisen A-jugurtin ja seuraavana päivän tai siis aamulla tuli kolmet isot kakat ja vikat oli ihan sellasta vihreetä et ei tainnu olla hyvä juttu. :/

Leipää tuo meidänkin neiti tykkää syödä, tosin nyt on alkanut vähän valikoivammaksi senkin suhteen, kaikki laadut ei uppoo. Parhaimmillaan leipää on mennyt n. 3 viipaletta päivässä, tosin suuri osahan siitä tippuu lattialle.

Pähkiksen Pätkikselle onnittelut hampaasta! :)

Truide: buahhahhhaaa! Hauska! Käpylän Esso. Hih!

Apuva, nyt en muista mitä muuta olitte raapustelleet...

Meillä vietetään tänään 11kk päivää, mutta taitaa herkuttelu ja lahjukset jäädä sinne 1v. bileisiin. Joku kakkuhan se pitää tehdä tai ostaa ja jotain kivaa kehittää sit pimulle et saa ikimuistoisia kuvia ainakin otettua, jos nyt pimu ei niitä muuten enää vuosien päästä muistakkaan. :)

Tälläst meininkii, mä yritän käydä raapustelemassa jotain taas jossain vaiheessa..

Ainiin, Romille voimia tulevaan koitokseen, ollaan tosiaan hengessä mukana!

-Mari-

Vierailija
19/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vääntäytyy kippurasta* olipa hauska juttu :D!!!

Mä jäin taas tohon " isoveljeen" koukkuun ja oon vetäny päikkäreitä, että jaksan katsoa sitä... Olen niin pirun iltauninen etenkin kun päivät on yhtä hulabaloota. Kaikki " kuivat kelit" on myös yritetty olla ulkona, kun on vielä kohtuu lämmintä.

Romillahan on pitkä poika :O! Olikohan se muuten sinä, joka kyselit konttauskypärästä joskus kauan aikaa sitten...? No, meillä on molemmilla sellaiset ja tuolla jarpilla on kyllä tullut tarpeeseen, kun suorin vartaloin kaatuili seisoskelun alkuhuumassa. Nyt on kyllä oppinut laskeutumaan varsin tyylipuhtaasti, mutta kypärät pysyy päässä, kun hakkaavat päitään yhteen painiessaan :). Monelta itkulta on säästytty.

Noita viiliksiä ym. en ole vielä antanut, oon vähän sellainen lisäaineneurootikko... No ehkä neurootikko on vähän liian voimakas sana... Mut joka tapauksessa pyrin välttämään lisäaineita, myös aikuisten ruoissa (samalla kun vedän kaksin käsin irtokarkkeja ;))). Meillä uppoaa ihan tavan viili ja luonnon jogurtti marja- tai hedelmäsoseen kera kuin kiukaaseen.

Juhlia pitäis kai alkaa ihmetellä, siis 1v. Kutsut on jo tehty. Jos tekis vaikka perhoskakun, toinen siipi pinkkiä ja toinen vaaleansinistä? Äh, saas nähdä... Mut pakko on jo alkaa suunnitella, muuten jää itseni tuntien kaikki viime tinkaan ja sitten on stressi ja paniikki :D.

Ja lopuksi leivästä. Mitä leipää annatte?? Kun annan mä mitä tahansa noi ipanat meinaa tukehtua. Kovasti tykkäisvät syödä, mutkun mulla ei oo oikeen noi " heimlichin (tai jotain sinnepäin :D) otteet" hallussa, joten vähän vähiin on jäänyt leipäkokeilut. Eli nyt maatuskat, parhaat leivänsyöntiniksit kehiin :)?

Ja nyt päikkäreille, että jaksaa taas katella bb-talon tapahtumia...

Vierailija
20/35 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo paljon uskaltanu ees pinoo käydä vilasee, ku niin on hiljaista ollut..Kiva, että kadonneet lampaatkin antavat elonmerkkejä!!

Romille ja poitsulle lämpimiä ajatuksia!

Marin Dinatsulle ja muillekin sankareille onnea!

Mä oon kans alkanut " koukkuuntua" tohon BB:n..Iltavuoron jälkeen onkin tosi kiva, että tulee jotain mulkoiltavaa tellusta. En kyllä normi-iltoina edelleenkään pysy hereillä yli ysin..

Havahduin tänään huomaamaan, että poitsu on alkanut ilmeisesti järkiintymään, tai jonkinlainen itsesuojeluvaisto nostaa päätään; Ei nääs enää kiipeä portaisiin, vaan huutelee vain alapäässä, että käydään hakemassa ylös ja myös kun oli yks päivä jäänyt kellarin portti auki(APUVA; mikä moka!!), niin istui siellä yläpäässä ja kovasti huuteli, muttei lähteny päättömästi kurkottelemaan alas... Kaitpa noille jotain älliäkin pikkuhiljaa tulee..

Meillä putoo siis kaikenlainen tuore leipä.Mitään näkkäreitä tai muita kovia en uskalla antaa, mutta ihan ruis- ja vehnäleivät on parasta herkkua. Ja juu, mä olen antanut sitä Viilistä, ja hyvin on pudonnut... OOn taas tosi huono kyttäämään lisä-tai väriaineita:O(.

Sanoja ei oo, " puuh, puuh" -on ainut lause suunnilleen..

Taitaapa tulla jonkinsortin duunari tosta kundista, kun yllätin sen eilen ruuvimeisseli kädessä ja sillä se kovasti isoa autoa kaiveli..Aivan selvää asentaja-ainesta siis:O))

Iloiset illanjatkot, pysytään pinossa!

Truide